Test MotoGP Austrálie – den první

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5099) napsal 04.03.2014 v 07:07+1

Za "pár let", Sancho ? Žeby to Don Carmelo zmáknul stejně
rychle a úspěšně, jako čeští "hodní hoši daňoví" ??

Sancho-7935 (262) napsal 03.03.2014 v 21:57-1

Pastell - Ano s tím souhlasím ale to už je o celkově špatných pravidlech Ale to že za to jiné továrny musí zaplatit daň co se týče elektroniky třeba není úplně skvělé... A za jisté ústupky v dokonalosti jsou továrny upláceny podstatnými zvýhodněními, to je to co mi vadí, to že si ducati špatné chování na brzdách a podvozek budou vynahrazovat jinde, místo toho aby začali pracovat na tom co je špatně. Krom toho pro nově příchozí značky platí jiné podmínky mám takový dojem
Snad budou alespoň zajímavější závody a za pár let jednotná pravidla, která nepovedou ke snížení vývoje

Pastell (112) napsal 03.03.2014 v 21:32+1

Sancho: To není jen o vývoji motoru. Ducati byla na topspeedu vždycky silná, to ale neznamená vítězství v závodech. Stopka vývoje v sezoně není dobrá ani pro ostatní značky. Ty pravidla jsou špatné. Kdyby se např. Suza rozhodla jet už letos. Tak bude ztrácet 1,5s po celou sezonu, protože nemůžou vyvíjet...

Sancho-7935 (262) napsal 03.03.2014 v 19:11-1

Pastell - ...mno děkuji za to doufám že teď už nikdo nebude pochybovat o tom jak moc Ducati potřebuje v průběhu roku vyvíjet motor, že kvůli tomu pojedou Open věřím že teď všichni co si koupili Open Hondu litují :D

Pastell (112) napsal 03.03.2014 v 18:19

Pro zajímavost dnešní dosažené topspeedy:
1.Lorenzo 1.29.213s [327,3km/h]
2.Crutchlow 1.29.576s [333.3km/h]
3.Rossi 1.29.730s [330,3km/h]
4.Pedrosa 1.29.961s 327.3km/h]
5.Dovizioso 1.29.965s [334.4km/h]

Jirka91 (67) napsal 03.03.2014 v 16:16-2+1

A co je na tom špatné že tam jsou zástupci všech tří továrních značek. To že továrna jezdí jinou třídu ještě neznamená že není továrna ale to tu někteří nejsou schopni pochopit :D a jejich plně "inteligentní" příspěvky jsou toho důkazem

Sancho-7935 (262) napsal 03.03.2014 v 12:00-2+4

Ducati je specifikace open ale tovarni tym tim paden tam bohuzel je opravnene. Stejne tak treba Bradl jezdi hondu Rc213V ale v soukromem tymu cili na testy nemohl stejne jako Tech 3 s M1 jsou soukromim tymem a maji smulu. Tovarni tymi jsou tam aby se to odskouselo na top materialu, jak pisu bohuzel :-\

gresini (4514) napsal 03.03.2014 v 11:15-7+3

Jorge se vrací ,ducati-tak jak jsem psal již dvakrát-vychcánci - chtěli by nejraději i čtyřválcovou dvanáctistovku do moto GP

Marosa (632) napsal 03.03.2014 v 10:44+1

Bylo by ještě dobré vědět na jakém typu pneumatiky každy zajel svoje rychlé kolo. Myslím že tam dovezli 9 druhů pneumatik (ruzne směsi).

Dvoři90 (494) napsal 03.03.2014 v 09:25-3+4

A o co jako vlastně jde? Když by řekli, chceme tam tovární Hondu, Yamahu a dvě Ducati, abychom mohli získat pestřejší data z chování více strojů jiné značky. Bylo by to OK? Nevidím to jako nějakou čest tam být Navíc ostatní aspoň více natrenují na Katar a budou mít menší výhodu oproti těm co jsou v Austrálii...

DOMINATOR (1260) napsal 03.03.2014 v 08:24-2+5

Dvoři90

Za mě je to bordel a vychcanost.

Dvoři90 (494) napsal 03.03.2014 v 07:45-4+2

Logistika kolem přesunu týmu něco stojí a není to úplně legrace - je jasný, že Ducatka tam přijede i když oznámí přechod na OPEN specifikaci. A když to tak vemem, pořád to je tovární tým, jen s jinou specifikací.

DOMINATOR (1260) napsal 03.03.2014 v 07:16-3+4

Co tam dela OPEN ducati???

Kubát (1404) napsal 03.03.2014 v 07:07

testování bylo přerušené po docela velké havárii miki kallia




TOPlist