Test MotoGP Austrálie – den první
Text: Petr Czyž | Foto: Bridgestone Motorsport, Yamaha Racing, Marc VD Racing | Zveřejněno: 3.3.2014 | Zobrazeno: 4 544x
Text: Petr Czyž | Foto: Bridgestone Motorsport, Yamaha Racing, Marc VD Racing | Zveřejněno: 3.3.2014 | Zobrazeno: 4 544x
Za "pár let", Sancho ? Žeby to Don Carmelo zmáknul stejně
rychle a úspěšně, jako čeští "hodní hoši daňoví" ??
Pastell - Ano s tím souhlasím ale to už je o celkově špatných pravidlech Ale to že za to jiné továrny musí zaplatit daň co se týče elektroniky třeba není úplně skvělé... A za jisté ústupky v dokonalosti jsou továrny upláceny podstatnými zvýhodněními, to je to co mi vadí, to že si ducati špatné chování na brzdách a podvozek budou vynahrazovat jinde, místo toho aby začali pracovat na tom co je špatně. Krom toho pro nově příchozí značky platí jiné podmínky mám takový dojem
Snad budou alespoň zajímavější závody a za pár let jednotná pravidla, která nepovedou ke snížení vývoje
Sancho: To není jen o vývoji motoru. Ducati byla na topspeedu vždycky silná, to ale neznamená vítězství v závodech. Stopka vývoje v sezoně není dobrá ani pro ostatní značky. Ty pravidla jsou špatné. Kdyby se např. Suza rozhodla jet už letos. Tak bude ztrácet 1,5s po celou sezonu, protože nemůžou vyvíjet...
Pastell - ...mno děkuji za to doufám že teď už nikdo nebude pochybovat o tom jak moc Ducati potřebuje v průběhu roku vyvíjet motor, že kvůli tomu pojedou Open věřím že teď všichni co si koupili Open Hondu litují :D
Pro zajímavost dnešní dosažené topspeedy:
1.Lorenzo 1.29.213s [327,3km/h]
2.Crutchlow 1.29.576s [333.3km/h]
3.Rossi 1.29.730s [330,3km/h]
4.Pedrosa 1.29.961s 327.3km/h]
5.Dovizioso 1.29.965s [334.4km/h]
A co je na tom špatné že tam jsou zástupci všech tří továrních značek. To že továrna jezdí jinou třídu ještě neznamená že není továrna ale to tu někteří nejsou schopni pochopit :D a jejich plně "inteligentní" příspěvky jsou toho důkazem
Ducati je specifikace open ale tovarni tym tim paden tam bohuzel je opravnene. Stejne tak treba Bradl jezdi hondu Rc213V ale v soukromem tymu cili na testy nemohl stejne jako Tech 3 s M1 jsou soukromim tymem a maji smulu. Tovarni tymi jsou tam aby se to odskouselo na top materialu, jak pisu bohuzel :-\
Jorge se vrací ,ducati-tak jak jsem psal již dvakrát-vychcánci - chtěli by nejraději i čtyřválcovou dvanáctistovku do moto GP
Bylo by ještě dobré vědět na jakém typu pneumatiky každy zajel svoje rychlé kolo. Myslím že tam dovezli 9 druhů pneumatik (ruzne směsi).
A o co jako vlastně jde? Když by řekli, chceme tam tovární Hondu, Yamahu a dvě Ducati, abychom mohli získat pestřejší data z chování více strojů jiné značky. Bylo by to OK? Nevidím to jako nějakou čest tam být Navíc ostatní aspoň více natrenují na Katar a budou mít menší výhodu oproti těm co jsou v Austrálii...
Dvoři90
Za mě je to bordel a vychcanost.
Logistika kolem přesunu týmu něco stojí a není to úplně legrace - je jasný, že Ducatka tam přijede i když oznámí přechod na OPEN specifikaci. A když to tak vemem, pořád to je tovární tým, jen s jinou specifikací.
Co tam dela OPEN ducati???
testování bylo přerušené po docela velké havárii miki kallia