Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jó děti, zvykejme si na jedině správné a ústředním eurovýborem stanovené tlaky v pneumatikách, pak přijdou s maximálním výkonem (čekám tak cca 100 koní, aby mohlo jezdit i CFm), pak maximální rychlostí a tu bude v zájmu bezpečnosti jezdců neustále snižovat, měli by se zavést i povinné elektronické asistenty na jízdu ve virtuálních pruzích a emisní limity na akceleraci motorů. Bude to jistě mnohem zábavnější závodění!!! Další level už je teď videt v MotoEé a jednou budete rádi, když vás nechají si po Netu zahrát GP v Tetrisu
Jak se na tu světlou budoucnost těšíte?
Z toho mi vychadza ze ked si niekto podfukol zadnu pod 1.7 a siel do zavodu ziadny stewardi to nekontrolovali?
Alebo inak...kazdy si tam fukal svoje "vysnene tlaky" a na Michelin zvysoka srali.
Takze dobre rozhodnutie len nechapem preco nebolo zavedene ovela skor.
Tak toto už preháňajú... takže po závode nikto nebude od radosti páliť gumu lebo co ak sa zmení teplota vzduchu v nej a stupne tlak a prirátaju mu trestné sekundy...
A čo tak aj na wsbk povinne dat najesť pečene koleno Bautistovi a ostatní len mandarinku aby vážili rovnako
Za chvíľu fo bude nuda ako formula 1...kadejaké drs zóny a hlúposti...
Zlaté staré časy GP500
Takze rekneme, ze Michelin doda pneu, ktera bude vadna, nebo se vlivem defektu tlak postupne snizi, pod minimalni stanovenou uroven.
Potrestaji jezdce za vadny vyrobek? Nebo se bude merit tlak na startu a tymy budou hledat zpusob, jak vzduch upustit na potrebny tlak?
Tak se po sezoně sečtou všechny trestný vteřiny za přejetí tratě, nebezpečnou jízdu, riskantní předjetí, špatný kapoty, blbou náladu..., tak se dozvíme mistra světa.
Děláte nám to napínavý
Jó děti, zvykejme si na jedině správné a ústředním eurovýborem stanovené tlaky v pneumatikách, pak přijdou s maximálním výkonem (čekám tak cca 100 koní, aby mohlo jezdit i CFm), pak maximální rychlostí a tu bude v zájmu bezpečnosti jezdců neustále snižovat, měli by se zavést i povinné elektronické asistenty na jízdu ve virtuálních pruzích a emisní limity na akceleraci motorů. Bude to jistě mnohem zábavnější závodění!!! Další level už je teď videt v MotoEé a jednou budete rádi, když vás nechají si po Netu zahrát GP v Tetrisu
Jak se na tu světlou budoucnost těšíte?
Z toho mi vychadza ze ked si niekto podfukol zadnu pod 1.7 a siel do zavodu ziadny stewardi to nekontrolovali?
Alebo inak...kazdy si tam fukal svoje "vysnene tlaky" a na Michelin zvysoka srali.
Takze dobre rozhodnutie len nechapem preco nebolo zavedene ovela skor.
Bok po boku pomalu dokráčí na úroveň fotbalu.
1 reakce
Co by na to řekl Franta Šťastný...nic slušného určitě ne.
Tak toto už preháňajú... takže po závode nikto nebude od radosti páliť gumu lebo co ak sa zmení teplota vzduchu v nej a stupne tlak a prirátaju mu trestné sekundy...
A čo tak aj na wsbk povinne dat najesť pečene koleno Bautistovi a ostatní len mandarinku aby vážili rovnako
Za chvíľu fo bude nuda ako formula 1...kadejaké drs zóny a hlúposti...
Zlaté staré časy GP500
2 reakce
Další nesmysly komplikujécí závodění.
Takze rekneme, ze Michelin doda pneu, ktera bude vadna, nebo se vlivem defektu tlak postupne snizi, pod minimalni stanovenou uroven.
Potrestaji jezdce za vadny vyrobek? Nebo se bude merit tlak na startu a tymy budou hledat zpusob, jak vzduch upustit na potrebny tlak?
2 reakce
Pro rok 2023 musí jezdci a týmy dodržovat minimální tlak v předních pneumatikách 1,9 baru (27,6 psi) a 1,7 baru (24,7 psi) v zadních pneumatikách.
Tak se po sezoně sečtou všechny trestný vteřiny za přejetí tratě, nebezpečnou jízdu, riskantní předjetí, špatný kapoty, blbou náladu..., tak se dozvíme mistra světa.
Děláte nám to napínavý
Tak to by mě taky zajímalo jaká je tolerance a jaký tlak je doporučen pro přední a zadní kolo.
Škoda, že článek nerozvádí, proč je tlak v pneumatikách tak citlivé téma a jaké jsou jeho povolené hodnoty...
4 reakce