Stoner: Méně elektroniky bude na úkor bezpečnosti

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 29.12.2010 v 11:12

A cvičené 55 kilové opičky krouží a zase krouží...

Slimáček (146) napsal 26.12.2010 v 17:24

Jenže bezpečnost se dá zajistit i jinak, než že fárům vezmeme kus jejich umu a předáme ho drátům! Povinné ochranné prvky v kombě, lepší únikové zóny ...

infinity (0) napsal 25.12.2010 v 19:29

Určitě jsem pro větší bezpečnost..
Zdraví a hlavně život mají (nejen) jezdci jen jeden.

Slimáček (146) napsal 25.12.2010 v 19:13

tudydudy: Co tohle má společného s článkem?

tudydudy (18) napsal 25.12.2010 v 13:38

//www.youtube.com/tudydudy2

tudydudy (18) napsal 25.12.2010 v 13:04

//www.youtube.com/my_videos?feature=mhum

Slimáček (146) napsal 24.12.2010 v 23:49

Pochopitelně i Hayden by se nebál strahat z biku dráty!!!

Slimáček (146) napsal 24.12.2010 v 23:39

Desmo: Takřka! Na litrové Hondě lítal jako hadr. Bez TC by se chytli asi jenom jezdci typu Edwards, Capirossi, Rossi a z mládenců snad Simoncelli. Hodně lidí, co se živí motosportem, nebo sami jezdí tvrdí, že zrovna Casey jezdí za hranicí lidského limitu a to právě díky TC. Umí ji prostě dokonale využít.

desmo69 (638) napsal 24.12.2010 v 23:29

Slimáček, no a? Jenže někdo tu zmiňoval, že bez elektroniky nic nezajede. A jestli na GP8, GP9 a určitě i GP7 nic nezajel (protože tehdá měl TC takřka vyplou oproti ostatním ducatistům) tak pak nevím, co by měl zajíždět...

Slimáček (146) napsal 24.12.2010 v 22:52

Desmo 16:38:: Hmmm, ale Kejsi, já, i název článku mluví v budoucím čase:"Stoner: Méně elektroniky bude na úkor bezpečnosti." Takže my o voze ... a ty o GP8 a GP9.

Interceptor (108) napsal 24.12.2010 v 22:26

No já bych raději bez elektroniky, ale myslím si, že má pravdu, rychlejší bez ní nebudou a bezpečnější to taky nebude.

blaaha (0) napsal 24.12.2010 v 21:12

Všem, bez rozdílu kdokomu fandí, přeju pěký vánoce, osobně bych tay bral velké omezení TC, ale nemyslím si, že by se něco nějak hodně změnilo, jen by si holt nově příchozí jezdci museli zvyknout krotit překoňovanou bestii, ale většina z nich by si nakonec zvykla.

desmo69 (638) napsal 24.12.2010 v 13:21

No vidíš, takže nic těžkýho ...

PityGPX (949) napsal 24.12.2010 v 12:36

nj, ja bral ale motocykly o objemu 1000cc či 990cc - velké mašiny :)
V podstě jezdit bez TC dokáže každý, i já na kole.

desmo69 (638) napsal 24.12.2010 v 12:10

Tak jaké to je jezdit bez TC ví v tom případě úplně každý. Ať už z 250 nebo čehokoliv jinýho. Takže zmiňovat to, že Spies někdy za Marie Terezie jezdil na litru co neměla TC, je dost zbytečný. To Lorenzo taky, a ještě k tomu na agresivnější 250ccm

PityGPX (949) napsal 24.12.2010 v 09:48

Vím, ale dal jsem ho tam z toho důvodu, že když jezdil ama ze začátku na silném litrovém motocyklu jako Hayden, tak tam ji nepoužíval, tudíž ví jaké to je. proto by dle mě neměl problém kdyby TC nebyla :)

desmo69 (638) napsal 24.12.2010 v 03:11

Pity, jakožto všeobecně uznávaný znalec bys měl vědět, že i v SBK mají TC, tudíž i Ben s ní ten rok jezdil A jak je to v AMA netuším. Pokud ale i danej ročník sŕiové motorky byl vybaven TC, pochybuju že by tomu v AMA bylo jinak...to je otázka pro SoulTraina...

luger (32) napsal 24.12.2010 v 01:55

Akro: Jo tobe taky

AKRO (-498) napsal 24.12.2010 v 01:45

Všem na sportovním vláknu přeji krásné vánoční svátky a hodně štěstí a zdraví v roce 2011!

AKRO (-498) napsal 24.12.2010 v 01:44

Luger -

luger (32) napsal 24.12.2010 v 00:58

Akro: to je nic,takovej balouch by jim to natrel na krosce,strihl by to pres kacirek a preskocil svodidla,vysledny cas Brno 1:25.00 novy tratovy rekord

trigr (280) napsal 24.12.2010 v 00:44

není to tak dávno co zde byl článek ve kterém Stoner uváděl, že elektroniku při závodech pokud to jde nevyužívá...tak já nevím

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 24.12.2010 v 00:35

fourman: ja mam skoro 200hp a KC nechci, k cemu? na silnici stejne nejezdim na hrane, kvuli bezpecnosti a kdyz za to vemu na rovince, tak KC nepotrebuju a uz vubec nepotrebuju aby mi napr. KIMS ovlivnoval jizdu po zadnim! Nastesti to BMW a 011 ZX ma vypinatelne, takze v pohode. Na dromu bych to samo rad vyzkousel ale to nevim jak se budu cejtit, urcite to je berlicka, neco jako jezdit porad s postrannima koleckama sice budu rychlejsi, ale reknu si, nojo muze za to motorka, coz se ale da srovnat i s tim, kdyz je motorka vykonejsi ci hbitejsi (napr. ZX9R vs ZX10R) ale precijen KC je uz takova spis berlicka nez charakteristika motorky

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 24.12.2010 v 00:31

josef58: 125 sou samozrejme rychlejsi v zatacce, je to predevsim vahou

josef58 (826) napsal 24.12.2010 v 00:05

AKRO - to se povedlo
jinak už máme Štědrý den

AKRO (-498) napsal 24.12.2010 v 00:01

Josef58 - Oni taky 125kaři jedou skoro každou zatáčku přes spojku, na vysoké otáčky, podřadí, pustí spojku a vystřelí ze zatáčky!

josef58 (826) napsal 23.12.2010 v 23:52

AKRO - já si myslím,že to je i tím, ale je to jen má doměnka, že 800 má zadní pneu široké a tím klopením se nepatrně vytvoří dvě stopy a jakoby se to šprajcuje, kdežto u 125 je to pěkně v ose - teda si myslím

AKRO (-498) napsal 23.12.2010 v 23:32

Josef58 - Co na to říci! Je to pravda, asi je snad každá 125ka v zatáčce rychlejší než nejlepší jezdi MGP. JSOU LEHČÍ A HBITĚJŠÍ! JE TO DÁNO CHARAKTEREM JÍZDY A VAHOU MOTOCYKLU.

josef58 (826) napsal 23.12.2010 v 23:26

A zase dokola Jak jsou jezdci motogp nej a kdyby neměli TC, jak by to pro ně bylo nebezpečné. 125 o nějaké TC nemaj ani šajnu, a přesto by v brně skoro v každé zátočině hvězdám motogp natrhli pr.del . A tady nikoho nenapadne, že je to pro ně nebezpečné.
GP jedou na rovinkách o stovku rychlej, ale průměr je jen o 13 km/h vyšší což odpovídá středně rychlému poklusu . To znamená,že 1.liga je v zatáčkách pomalejší
Myslím, že by neměli ani na minimalorážky 80ccm, které skončili v roce 1989

AKRO (-498) napsal 23.12.2010 v 23:25

Já bych taky bral nějaké omezení elektroniky a je fakt, že by se i ty satelity trochu s továrními motorkami srovnaly, ale myslím, že k žádnému omezení nedojde! Továrny nacpaly do vývoje balík, jezdci s tím až na malé vyjímky chtějí jezdit a elektronika proniká stále víc i do sportovních motorek a bude tomu tak i nadále! Rušit nebo to omezovat u závodních motorek, když se to dává na civilní... Bylo by to dost divné a cesta zpět!

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist