S prvním dnem testu jsou u Suzuki spokojeni

První den testu v rámci příprav na sezonu 2015 absolvovala ve Valencii nová sestava jezdců týmu Suzuki Aleix Espargaró a Maverick Viňales. Oba španělští závodníci testovali GSX-RR od dvanácté hodiny, kdy pondělní test začal a do pěti večer stačili najet přes sto kol.

S prvním dnem testu jsou u Suzuki spokojeni
Aleix Espargaro je již zkušeným jezdcem MotoGP, ale poprvé bude členem tovární stáje. Během pondělního testu zvládl najet celkem 40 kol s čtrnáctým nejlepším časem 1'32,315 sekundy. Po premiéře v sedle Suzuki řek: „Bylo to fantastické. Cítím, že pozice při jízdě je mnohem lepší ve srovnání s tím, co jsem jezdil letos, díky čemuž se mi líp zatáčí, brzdí a při změnách směru je to pro mě mnohem pohodlnější.“
„Ještě nám chybí nějaký výkon v horním rozsahu otáček, ale o této skutečnosti jsem byl předen informován inženýry Suzuki, takže pevně věřím, že na této oblasti intenzivně pracují. Co se týče elektroniky, tak ta není vůbec špatná,“
pokračoval Španěl. „Stroj na mě působí kompaktně, třebaže jsem poměrně dost vysoký, ale první jízdy jsem si užíval a rozhodně jsme zaznamenali pozitivní úvod.“

Jezdec z prostředí Moto2 Maverick Viňales, přesně před rokem vyhrál titul Moto3 a přestoupil do kategorie šestistovek Moto2. Dnes už je jezdcem královské kubatury a v pondělí absolvoval premiéru v sedle motocyklu Suzuki GSX-RR. S prototypem najel 64 kol a nejlepší sedmnáctý čas 1'33,268 sekundy nastavil až v samotném závěru dne.
„Pro mě to byla úžasná zkušenost a dnešní den jsem si hodně užil,“ komentoval první zkušenost s motocyklem třídy MotoGP Maverick Viňales. „Ze začátku pro mě nebylo vůbec snadné si zvyknout na takový výkon a rychlost, takže jsem si dával hodně pozor a soustředil se na postupnou adaptaci novým podmínkám.“

„Podvozek je docela kompaktní a sedl mi velmi dobře. Mohl jsem jít na brzdy stejně tvrdě jak v Moto2, ale na plný plyn jsem zatím jel jen v polovině dlouhé rovinky. Také jsem nepoužíval řídící elektroniku, mimo řízení trakce, takže je toho ještě spousta, co je třeba udělat. Motorka se do zatáček kloní snadno, a to jsem ani nemusel příliš změnit styl jízdy.“

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 2x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist