S novými brzdami je Abraham spokojený
Text: Petr Czyž | Zdroj: TZ Karla Abrahama | Foto: karelabraham.com | Zveřejněno: 7.11.2014 | Zobrazeno: 3 386x
Text: Petr Czyž | Zdroj: TZ Karla Abrahama | Foto: karelabraham.com | Zveřejněno: 7.11.2014 | Zobrazeno: 3 386x
Karel by asi udělal lépe, pokud by se věnoval něčemu jinému! Ale je to samozřejmě jeho věc a jeho boj!
quote: "S šestnáctým nejrychlejším časem a především s větší důvěrou ve svoji motorku"/quote Tak tohle čtu v každé zprávě před závodem... Tak mi tak nějak přijde, že by měl mít Karel už jistotu a nééé jenom VĚTŠÍ důvěru... to je jak s milenkou... Jinak doufám stále, že něco zajede... jako že protne cílovou pásku.
To jsou takove nesmysly, ze to uz opravdu nejde cist, Bremba ze jsou spatna ??? No Kajo nekecej porad, a co to bude priste ?
Jj už na začátku sezóny Cardion hládil, že zůstávají u Bremba, tak že je jefou od začátku. Snad mu ty Nissiny řŕidají na klidu a zajede pěkný závod.
AKRO:16 flek,když je tam Piro a Depuniet je velice slušnej.
Milek:To co jsi viděl v Brně byla jen výstavní mašina Hondy a to nefunkční.Abája byl v té době v Sepangu na testech.Od začátku sezóny jel Brembo.
to neni pravda, s brzdama melo problem vic lidi.
To je pěkná blbost.Karel má technické problémy se strojem, se kterým ostatní jezdci tyto problémy nemají. Dukati to je jiná písnička...
takze Rossi se taky jen vymlouval na Ducati jo? i s Burgeeeesem?
Akro: za pokus by to určitě stálo týmu by to 100% prospělo a potom by to bylo už je na Karlovi a kdyby to bylo stejný, tak už by se nebylo na co vymlouvat...
Pavel-at - Když to není v rukách... Tak nepomůže ani ten nejlepší technik!
dante: pecka by to byla!!! a věřim, že na prachách by se dohodli, nemůže chtít tolik, jak po továrním týmu...ale hlavně ty zkušensti pro Abáju by byly k nezaplacení, bohužel to je jen asi je naše zbožné přání, aby je napadlo ho angažovat...
Pavel-at:
No, byla by to pecka mít Burgesse v garáži, ale myslím, že by to bylo pro Cardion příliš velké finanční sousto..!
O místo byl lepší než minule! Asi to zase o tolik lépe nebrzdí!
dante: souhlas, já bych vzal Burgesse, ten je volný a i s Hondou má mnoho zkušeností...
dante.peklo - tos vystihl
Hlavně za mě je pozitivní to, že už se k ničemu nevyjadřuje ten blekota Marco Grana, měli ho vyměnit spolu s brzdama..!!!
Četl jsem články, jak Bautista má problém právě s Nissin, že mu nevyhovují, ale pak musel již mlčet. Na Showa vidlice určitě nepřejdou, ale i tak, uvidíme. To, že Aoyama zatím nic moc je jasný, prototyp Honda chce čas, je to větší dravec než Yamaha, ale Abaja jezdil i starou Ducnu, takže věřím, že se s tím rychle srovná.
Imoladu: Máš recht, ale pokud bohužel jemu 2x selhaly, tak už jenom pro lepší pocit a "prostě udělat změnu" je to dobrý krok. Otázka, do jaké míry to nezvládl jeho šéfmechanik a tým. Ale zkusit to jinak byl dobrý krok. Abája potřebuje impulz, bohužel na obměnu týmu to zatím nevypadá, což by ho mohlo taky nakopnout viz Rossi. Něco se ale po těch letech změnit musí a věřím, že by sehnali jiného top šéf mechanika. Do MotoGP by jich byla fronta.
Hlavně, aby Karlovi vydržel ten skvělý pocit z brzd aspoň do pátého kola. Ideálně do cíle! Moc mu to přeji, ale tak nějak už nevěřím.
doky39 - letos na výstavě v Brně byla ta jejich RCV vystavená a byla komplet osazená nissinem, jak třmeny, tak brzdová i spojková pumpa...
doky39: já myslim, že je jel jen Bautista jako testovač a taky proto dostal i smlouvu na tovární hondici na letošní rok... :) něco se o tom psalo a Brembáky maj i tovární RCV tušim už pár let...a Aoyama má rychlost jako továrny protože jede továrnu specifikace 2015 čili RCV 213 RS nebo něco takového.. v testech by jí měli zkusit i Abraham s Haydenem
Ale v ANGLII brzdy fungovali Abrahámovi asi dobře,když zajel svuj zatím nejlepší závod sezony.
millek: Abraham od začiatku išiel Brembo aj ked original rcv čka mali nissiny tie šiel len tuším redding ostatní šli Brembo /Abraham,Hayden,Aoyama/. Oni tuším mali nejakú zmluvu s Brembom a chceli u nich zostat asi nespravili dobre a dnes to vidia že je to lepšie uvidíme pri testoch Aoyma má super rýchlosť skoro ako továrenské hondice len keby to dokázal využiť asi sú pomalší v zákrutách...
Hlavně to ocení Honda HRC, je to japonský výrobce a brzdy cpali i jiným open Hondám i Bautistovi, tekže budou velmi spokojeni a budou mít ke AB Cardion pozitivní feedback. Z obchodního hlediska vůči Hondě to budou plusové body a to se hodí, známe Japonce.
na desitku sem si taky prehodil brzdy z Tokico na Nissin a je to labuzo at to lita Kadle
ja hlavne vubec nechapu jak si v miliardovym podniku MotoGP muze dovolit nekdo dodavat nefunkcni brzdy
zajímavé... ty nissiny asi taky žádná hitparáda nebude, když už je letos měli a přešli na brembo
Nezdá se mně, že k výměně došlo HNED,ale i kdyby mělo platit
to známé"lépe pozdě, než vůbec",Karel sám nejlíp ví,jak rozdílný
má TEĎ(!) pocit, když v tom fofru bohatě nad 200km/h
"hrábne po brzdě" ...