Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
opravdu bych se moc divil , kdyby s vratil tam kde skoncil, stalo se toho moc za ty 2 roky a ani on neni robot , kterej se ani neoklepe , moc rad se necham prekvapit
Bubrak-ZX10R v 11:13 Když už jsi nám udělal přednášku o tom, že rozdíl je vlastně ve váze a výšce, moc nechápu proč nevyhrává v MGP stále jen Pedro a ani Loris se na Ducati proti Stonerovi moc nevytáhl... Nemůže být, podle fanoušků 46, nakonec třeba problém Valeho "úspěšných" dvou let v tom, že Stoner mluví anglicky? Tvoje zdůvodňování Valeho neúspěchu na Ducati je opravdu trapné...
SPV 10:42
SPV: No on je problem, ze Vale rekl, ze je Duc o trochu horsi nez Yamaha, coz byla asi pravda, kdyz na tom zajel pouze Stoner, kterej je o 10kg lehci a o 11cm mensi, a neni odkojenej preciznosti u japoncu. A kdyz byla Duc o trochu horsi, a chteli ji o trochu zlepsit, tak to proste neslo kvuli zakladni koncepci s L motorem, ktery neumoznuje potrebne zmeny, a to co se delalo bylo kontraproduktivni (napr. karbon pidi-ram). Je to uplne jednoduchy a Vale za to v podstate uplne nemuze.
Citáty roku 2010, aneb jak to bylo doopravdy s Ducati:
Jeremy Burgess:
„Ve většině případů padal Stoner v průběhu několika prvních kol závodu, ani jednou na jeho konci, což znamená, že za to prostě moc vzal a ne, že ho zradil motocykl.A Ducati je dobrý a úspěšný motocykl, což potvrzují výsledky Stonera. Ovšem v podstatě s ní měl vloni vyhrát mnohem více závodů. A kdyby si ve Valencii nevybral příliš tvrdé gumy, tak by v závodu dominoval stejně, jako tomu bylo v Japonsku a Austrálii. To znamená, že motocykl byl v závěru sezóny na vrcholu. A jestli je tady někdo, kdo opravdu věří tomu, že časy Valentina v testech ve Valenci pravdivě vypovídají o tom, jak na tom jsme, tak je to idiot. "
Valentino Rossi:
„Desmosedici je velmi blízko Yamaze, možná je současná M1 o něco lepší. Takže přestupuji z o něco lepší motorky na tu, která je o něco horší. Ovšem rozdíl není vůbec velký. Rozhodně není takový, jako když jsem přestoupil v zimě 2003/2004 z Hondy na Yamahu."
Karel Abrahám 2011:
"Rossi je skvělý jezdec, ale podařilo se mu přinést do továrny Ducati tolik zmatku, že už nikdo neví, odkud začít znova od začátku. A snažil se udělat z Ducati Yamahu. Jako příklad uvedu: U Ducati se dříve dalo vyjmout přední kolo úplně jednoduše. Teď se to předělalo na Rossiho přání a je to neuvěřitelně složité. Celý tým byl z těch jeho neustálých novinek úplně na mrtvici. Ze začátku sezony jsme jezdili naši motorku, pak jsme se museli přizpůsobit těm Rossiho novinkám. Takže ten rám (motocykl), co jsme jezdili na testech ve Valencii vůbec nemusí být ten co pojedeme na testech v Sepangu a ten ze Sepangu zase nemusí být ten, s kterým nastoupíme v Qataru. Prostě u Ducati panuje totální zmatek!"
Mike99: nikoho nezajímá, jak to pojede Rossimu na Yamaze. Podle Rossiho slov sedl v roce 2011 na výborný motocykl Ducati, který prý Stoner neuměl využít na 100%. Měli jsme tedy srovnání těchto dvou jezdců na stejném identickém motocyklu. Ale Rossi jezdil o 1s pomaleji, to je prostě fakt.
Nikdo nepošpinil jméno Ducati tak jako právě Rossi. Kvůli němu si teď spousta lidí, co tomu nerozumí, myslí, že je Ducati špatná značka. I sami Italové ho nyní nazívají zbabělcem, a spousta ho nenávidí za to, co udělal.
Co říci na závěr?
Snad jen: "Tvoje ambice převýšily tvůj talent, Valentino"
Rossimu, když byl na vrcholu, tak jsem mu moc nefandil, ale teď když se musí (a hodně lidí na to čeká)vyhrabat ze sportovního "bahna", tak má moje sympatie a věřím, že se mu to povede... (když bude na konci sezony 3, tak to pro mne splnil)...
Co se týče DUCATI, tak jak už jsem tady psal, každý i dílčí úspěch evropského výrobce motocyklů je oproti strojům z Japonska pro mě jako fanouška taky zadostiučiněním ! (i když doma mám taky japan moto)
Rossiho působení u Ducati je skutečně nešťastné. každopádně je potřeba poukázat na to že skončil i při tom "trápení" celkově šestý. A nechal za sebou dvě Yamahy a Hondu na kterých se uričtě dal udělat celkově lepší výsledek. DALŠÍ DUCATI S N. HAYDENEM skončila až 9. To jsou prosím fakta.
"Vady velkých jsou radostí lidí malých" jak řekl jeden klasik . Tak se tu můžete všichni změřit dle tohoto výroku . To, že Rossimu angažmá u Ducati vůbec nevyšlo, je nepopiratelný fakt. Ale ta neskutečná radost, kterou někteří "fandové" z tohoto propadáku veké osobnosti motocyklového sportu mají, je až zarážející. Země plná trpaslíků, to jsou bohužel Čechy... . Takže bych popřál Rossimu, aby angažmá u Yamahy vyšlo, a on mohl odejít ze světa MGP jako velký jezdec a legenda, kterou je. Ducati přeji, aby pod novým majitelem chytila správný směr a zařadila se do bojů o místa nejvyšší, kam jako značka patří.
tak pokud potreboval jet jinou stopu nez tu ktera byla sucha, tak je jeho misto jeste celkem ok, dokazal dojet na 2. fleku i na takovym srotu co mel, takze vzhuru k Yamaze, japonci, kteryma byl odkojenej
Nakasuga nebyl v boxech,stejně jako třeba Piro.Karel jezdil lepší časy než,ale bohužel byl v boxech a ještě mu to chcíplo.Stoner byl taky v boxech,Rossi taky ale jezdil cca o dve vteřiny na kolo pomaleji jak Karel.Tento závod byl o strategii a taky o tom jak se komu povedlo nastavení motky na ten nečas...
krouzil 46: ty si ostuda sama o sebe...ty Rossimu nesahas ani po clenky..keby si bol hovno v jeho zadku tak by si znamenal viac
Stoner přišel s jiným stylem jízdy, než se to ostatní naučili aspoň podobně, neměli šanci.
roman69: L znamena uhel 90 stupnu, je tudiz min 'skladny'
Pavel-BMW: taky Pedro uz vyhrava, jen predtim nebyl tak dobrej, uplne jednoduchy
Evo 21:21: Tak to tedy nejsi pravá žlutka jenom si na ni hraješ!
opravdu bych se moc divil , kdyby s vratil tam kde skoncil, stalo se toho moc za ty 2 roky a ani on neni robot , kterej se ani neoklepe , moc rad se necham prekvapit
Ostudné dva roky od Ducati !!!
A nejenom ty poslední dva roky !!!
Bubrak-ZX10R v 11:13 Když už jsi nám udělal přednášku o tom, že rozdíl je vlastně ve váze a výšce, moc nechápu proč nevyhrává v MGP stále jen Pedro a ani Loris se na Ducati proti Stonerovi moc nevytáhl... Nemůže být, podle fanoušků 46, nakonec třeba problém Valeho "úspěšných" dvou let v tom, že Stoner mluví anglicky? Tvoje zdůvodňování Valeho neúspěchu na Ducati je opravdu trapné...
SPV 10:42
Kroužil46: komu fandiš ty ...
Bubrak-ZX10R-Kapalinou chlazený, 90 stupňů V4 čtyřdobý, Desmodromic DOHC, čtyři ventily na válec.Nějak mi tu uniká základní koncepce L motoru.
som zvedavy či sa tomu šaškovi podari na yamahe zmestiť do top 10, aby to nebola ešte väčšia trapáreň ako tento rok
mila redakcia máte tam v nadpise chybu Rossiho ostudné rozloučení s Ducati by ste mali prepísať na Ostudné 2 ročné pusobení v ducati
SPV: No on je problem, ze Vale rekl, ze je Duc o trochu horsi nez Yamaha, coz byla asi pravda, kdyz na tom zajel pouze Stoner, kterej je o 10kg lehci a o 11cm mensi, a neni odkojenej preciznosti u japoncu. A kdyz byla Duc o trochu horsi, a chteli ji o trochu zlepsit, tak to proste neslo kvuli zakladni koncepci s L motorem, ktery neumoznuje potrebne zmeny, a to co se delalo bylo kontraproduktivni (napr. karbon pidi-ram). Je to uplne jednoduchy a Vale za to v podstate uplne nemuze.
y
Citáty roku 2010, aneb jak to bylo doopravdy s Ducati:
Jeremy Burgess:
„Ve většině případů padal Stoner v průběhu několika prvních kol závodu, ani jednou na jeho konci, což znamená, že za to prostě moc vzal a ne, že ho zradil motocykl.A Ducati je dobrý a úspěšný motocykl, což potvrzují výsledky Stonera. Ovšem v podstatě s ní měl vloni vyhrát mnohem více závodů. A kdyby si ve Valencii nevybral příliš tvrdé gumy, tak by v závodu dominoval stejně, jako tomu bylo v Japonsku a Austrálii. To znamená, že motocykl byl v závěru sezóny na vrcholu. A jestli je tady někdo, kdo opravdu věří tomu, že časy Valentina v testech ve Valenci pravdivě vypovídají o tom, jak na tom jsme, tak je to idiot. "
Valentino Rossi:
„Desmosedici je velmi blízko Yamaze, možná je současná M1 o něco lepší. Takže přestupuji z o něco lepší motorky na tu, která je o něco horší. Ovšem rozdíl není vůbec velký. Rozhodně není takový, jako když jsem přestoupil v zimě 2003/2004 z Hondy na Yamahu."
Karel Abrahám 2011:
"Rossi je skvělý jezdec, ale podařilo se mu přinést do továrny Ducati tolik zmatku, že už nikdo neví, odkud začít znova od začátku. A snažil se udělat z Ducati Yamahu. Jako příklad uvedu: U Ducati se dříve dalo vyjmout přední kolo úplně jednoduše. Teď se to předělalo na Rossiho přání a je to neuvěřitelně složité. Celý tým byl z těch jeho neustálých novinek úplně na mrtvici. Ze začátku sezony jsme jezdili naši motorku, pak jsme se museli přizpůsobit těm Rossiho novinkám. Takže ten rám (motocykl), co jsme jezdili na testech ve Valencii vůbec nemusí být ten co pojedeme na testech v Sepangu a ten ze Sepangu zase nemusí být ten, s kterým nastoupíme v Qataru. Prostě u Ducati panuje totální zmatek!"
Mike99: nikoho nezajímá, jak to pojede Rossimu na Yamaze. Podle Rossiho slov sedl v roce 2011 na výborný motocykl Ducati, který prý Stoner neuměl využít na 100%. Měli jsme tedy srovnání těchto dvou jezdců na stejném identickém motocyklu. Ale Rossi jezdil o 1s pomaleji, to je prostě fakt.
Nikdo nepošpinil jméno Ducati tak jako právě Rossi. Kvůli němu si teď spousta lidí, co tomu nerozumí, myslí, že je Ducati špatná značka. I sami Italové ho nyní nazívají zbabělcem, a spousta ho nenávidí za to, co udělal.
Co říci na závěr?
Snad jen: "Tvoje ambice převýšily tvůj talent, Valentino"
Honda.Boy > souhlas...
Dante: Díky za odkaz, skvělé záběry v dobré kvalitě.
Honda.boy v 07:28: pěkně
Nuvolari :Jasně že,to je úplně zdar.Jorga neumí předjet ani CRTčko-tak co bys po něm víc chtěl...
Rossimu, když byl na vrcholu, tak jsem mu moc nefandil, ale teď když se musí (a hodně lidí na to čeká)vyhrabat ze sportovního "bahna", tak má moje sympatie a věřím, že se mu to povede... (když bude na konci sezony 3, tak to pro mne splnil)...
Co se týče DUCATI, tak jak už jsem tady psal, každý i dílčí úspěch evropského výrobce motocyklů je oproti strojům z Japonska pro mě jako fanouška taky zadostiučiněním ! (i když doma mám taky japan moto)
Honda.boy: Naprostý souhlas. Lépe to auž ani napsat nešlo.
Rossiho působení u Ducati je skutečně nešťastné. každopádně je potřeba poukázat na to že skončil i při tom "trápení" celkově šestý. A nechal za sebou dvě Yamahy a Hondu na kterých se uričtě dal udělat celkově lepší výsledek. DALŠÍ DUCATI S N. HAYDENEM skončila až 9. To jsou prosím fakta.
ChenziR1: a Kotrbová to zahodila, takže je to taky "Kotrbové velká ostuda"!
"Vady velkých jsou radostí lidí malých" jak řekl jeden klasik . Tak se tu můžete všichni změřit dle tohoto výroku . To, že Rossimu angažmá u Ducati vůbec nevyšlo, je nepopiratelný fakt. Ale ta neskutečná radost, kterou někteří "fandové" z tohoto propadáku veké osobnosti motocyklového sportu mají, je až zarážející. Země plná trpaslíků, to jsou bohužel Čechy... . Takže bych popřál Rossimu, aby angažmá u Yamahy vyšlo, a on mohl odejít ze světa MGP jako velký jezdec a legenda, kterou je. Ducati přeji, aby pod novým majitelem chytila správný směr a zařadila se do bojů o místa nejvyšší, kam jako značka patří.
//www.navratdoreality.cz/?p=view&id=15229
CenziiR1 Presne tááák
tak pokud potreboval jet jinou stopu nez tu ktera byla sucha, tak je jeho misto jeste celkem ok, dokazal dojet na 2. fleku i na takovym srotu co mel, takze vzhuru k Yamaze, japonci, kteryma byl odkojenej
Nakasuga nebyl v boxech,stejně jako třeba Piro.Karel jezdil lepší časy než,ale bohužel byl v boxech a ještě mu to chcíplo.Stoner byl taky v boxech,Rossi taky ale jezdil cca o dve vteřiny na kolo pomaleji jak Karel.Tento závod byl o strategii a taky o tom jak se komu povedlo nastavení motky na ten nečas...
Ty vole, tak potom bych to nazval spíš velkým vítezstvím Pedrosy, páč zbytkem Nagasuka projel jak nůž máslem