Rossi: Jsem zatím spokojený

Páteční den v Estorilu byl jistě pro Valentina Rossiho hodně příznivý. Jeho rameno už je v lepším stavu než dříve - tedy před čtyřmi týdny - a také motocykl je v lepší "kondici", což se projevilo na velmi dobrých časech a konečném čtvrtém místě po pátečním dnu. Italský šampion měl sice stále ještě lehké bolesti ve zraněném rameni, takže mu chybělo trochu síly, podstatné ale bylo, že rozdíl v pohyblivosti mezi oběma rameny už byl minimální a tak se mohl Vale více koncentrovat na jízdu samotnou.

Rossi: Jsem zatím spokojený
"S dneškem jsem velmi spokojený. Začněme mojí fyzickou kondicí, to jsem opravdu šťastný: toho jsem si byl samozřejmě vědom, když jsem sem přijel, ovšem chtěl jsem si to ověřit až na dráze při jízdě na motocyklu, kde se potvrdilo, že jsem schopen jet dobře a také si to užívat, řekl úvodem italský ex-šampion Valentino Rossi.
"Když se podívám na sebe v televizi, tak vidím, že je můj jezdecký styl zase už normální. Samozřejmě, že dále pracujeme na motocyklu. Dnes jsme udělali nějaké změny v elektronice, což fungovalo dobře. Poprvé jsme byli v odpoledním tréninku rychlejší než v tom ranním. Snížili jsme čas skoro o půl vteřiny a dostali se blíže k vedoucím jezdcům. Pořád mám problémy s přilnavostí zadního kola, takže to musíme zítra vyřešit, ale teď jsem spokojený.“, okomentoval první den tréninku v Estorilu tovární jezdec Ducati.    
Uzavřela se rovněž kapitola havárie mezi Valentinem Rossim a Caseym Stonerem v Jerezu a zcela dle očekávání bylo konstatováno, že chování a práce traťových komisařů byla zcela odpovídající danému okamžiku. Vyslechnut byl mj. Juan Alvarez, ředitel okruhu "Circuito de Jerez". V každém případě bylo doporučeno, aby se komise Komise Grand Prix zabývala současnými pravidly, a tím najít řešení, jenž by v budoucnu zajistilo lepší průběh eventuálních podobných případů. 

Celý problém byl v tom, že Rossi byl v první zatáčce okruhu závodu v Jerezu v jeho 8. kole příliš rychlý, podklouzlo mu přední kolo jeho Ducati a doslova sestřelil Stonera.  Bodem sváru pak byla skutečnost, že se traťoví komisaři nejdříve "věnovali" Rossimu, aby se dostal co nejdříve do závodu nazpět a teprve, když se Rossi rozjel z místa havárie, tak se začali starat o Stonera.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 1x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist