Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Doderojko Casey Stoner podle svých slov od mistra světa MotoGP Jorgeho Lorenza v jeho debutní sezóně na Ducati „očekával víc“. PRO ty kdo stále tvrdí, že Ducati 2007 byla výborná motorka, tu máte slova z úst člověka co na ní závodil. „V roce 2007 s výjimkou motoru neměla ta motorka nic dobrého,“ řekl. „Měl jsem problémy projíždět zatáčkami a vyjíždět z nich. Brzdění bylo docela dobré a jela docela dobře na rovině. Pokud jste zkoušeli dělat něco jiného, bylo to velmi obtížné. Nyní máme lepší celkový balíček.“ Stoner, který testoval v Sepangu, řekl, že poslední model Ducati je lepší, než motorka, na které v roce 2007 vyhrál titul.
Capan - ano, každá doba přináší pro určité jezdce určité výhody-bylo, je a bude ...jak tyto výhody dokážou využít je už jen čistě na nich.
A ano, Rossi je jen jeden z mnoha, který tuto výhodu dostal a uměl ji využít
Capan: Sice nevím co je to chumaj (snad je to slušný výraz) ale žlutého na světě je dost např. můj pes je taky žlutý Ale neboj jestli Vale bude mít stále motivaci tak si ho ještě dlouho užijem jako dnes 68 Kladno a 93 Liberec.
Pro Raineyho pekl gumy dunlop v době kdy se jezdilo na pryžích z káry na ovoce a kdy se čas na kolo měřil ještě skládacím metrem ... Zajímavá informace, že lítalo letadlo s gumama, ale ještě neměli ani páru o nahřívákách ...
Věk není problém,“ řekl devítinásobný mistr světa, který 16. února oslaví 39. narozeniny. „Klíčová je motivace. Potřebuji si uvědomit, zda se chci stále každý den probouzet a trénovat tak tvrdě, jako jsem trénoval v posledních letech, včetně této zimy.“
Že "či chcem".
Takéto otázky som si začal klásť niečo pred 50-tkou. A tak som zistil,že už nie som mladý
A to o vývoji- nevývoji motorky jazdcami musíš brať s rezervou. Väčšinou je to paródia na fanatické žĺtky,keď Rossimu,hlavne v minulosti,pripisovali nadľudské schopnosti pri vývoji motorky.
Mates, ja netvrdím,že "Rossiho pečenie" bolo zakázané a chápem aj Michelin a Yamahu,že to robili. Len to treba prosto priznať,že sa to pre Rossiho robilo a že to bola obrovská výhoda. To by ale ubralo niečo z jeho "božských schopností". Čo by zasa nemuselo vadiť,lebo beztak je to výborný jazdec.
Bridgestone tú možnosť nemala z jednoduchého dôvodu: Japonsko je dosť ďaleko od Európy. Preto,aby sa táto neopodstatnená výhoda Michelinu zmazala ,zaviedla Dorna od sezóny 2017 pravidlo obmedzeného počtu pneumatík ma závodný víkend. To znamená,že ešte pred prvým tréningom sa označil stanovený počet pneumatík a iba tie sa mohli používať.
omg dnes 07:44 Jinde Zarco v rozhovoru uvádí, že v Thajsku se "vrátí" na model 2017, sice by raději rám 2016. Takže není vyloučeno, že na něm bude v r. 2018 závodit.
Capan, tenhle konkurenční boj mezi značkami je naprosto normální, každý chce být první a proto když Michelin viděl největší potenciál ze všech jezdců, kteří tyto pneu jezdili u Rossiho, tak je pochopitelné, že udělali vše proto, aby byli před konkurencí to, že Bridgestone neumožňoval jezdcům pneu šité na míru byl jejich problém, ale co mi víme, třeba umožňoval! A co není v regulích zakázáno je přece dovoleno, tedy zřejmě jen do doby, než to někomu začalo být proti srsti! Tovární stáje, taky dělají vše proto, aby byli na předních příčkách ať je to výběrem top jezdce nebo určitými fičurami, na technice, které jim dají výhodu oproti konkurenci, které se ne vždy musí zamlouvat nějaké komisi, která o tom rozhoduje (viz. křidélka na Ducati) No abych tím řekl jádro věci, kterou jsem chtěl napsat. Pokud si Rossi nebo kdokoli jiný vyjednal ty nejlepší podmínky proto, aby získal titul mistra světa je to jen jeho šikovnost, potažmo jeho manageru a vůbec mi to nevadi!!! Je to jen můj názor toť vše
A ještě malá vsuvka, když Rossi a spol. šlápli vedle ve vývoji M1 2017 tak všichni psali, jaky je to neschopný jezdec, který není schopen dát relevantní zpětnou vazbu a jak v tomhle ohledu byl Jorge o milí před Rossim, ale oni na rozhodnuti měli mnohem míň času, než když na téhle motorce jezdil Zarco se rozhodnout co dál a tady je vidět, jak snadno se lze dostat do slepé uličky, když si ten motocykl Johan na podzim při testech chválil a nakonec úplně otočil, tohle se stane hold asi každému!
Marťan,ale pre nich by bol dôkaz jedine do vlastných rúk doručená úradná listina od Dorny ,Michelinu,EU,OSN ,USA s podrobným doznaním a notárom overenými podpismi Valentina Rossiho,Uča,SPZ-tky,Trampa,Makaróna...a pre istotu aj Putina a Kima.
La mejor Ducati fue la de 2009, era impresionante". ¿Y con la que ganó el Mundial en 2007? "Esa era un desastre en todo al margen del motor.
Najlepšía Ducati bola v roku 2009, bolo to pôsobivé. "A s ktorým vyhral Majstrovstvá sveta v roku 2007?" To bola katastrofa vo všetkom mimo motora.
https://as.com/motor/2018/02/03/motociclismo/1517671674_360022.html
A teraz mudruj
Já vůbec ni, jen Stoner to řekl na rovinu, že Ducati 2007 stála za hovno Zde kolují zvěsti, že jistý VR ji zpackal a ono vlastě už nebylo co
Omg a co chces tym povedat Napis adminovi ked bude davat clanok na forum nech ho da cely potom sa dosmejes vytahuje slova z kontextu 😇😇😇
Doderojko Casey Stoner podle svých slov od mistra světa MotoGP Jorgeho Lorenza v jeho debutní sezóně na Ducati „očekával víc“. PRO ty kdo stále tvrdí, že Ducati 2007 byla výborná motorka, tu máte slova z úst člověka co na ní závodil. „V roce 2007 s výjimkou motoru neměla ta motorka nic dobrého,“ řekl. „Měl jsem problémy projíždět zatáčkami a vyjíždět z nich. Brzdění bylo docela dobré a jela docela dobře na rovině. Pokud jste zkoušeli dělat něco jiného, bylo to velmi obtížné. Nyní máme lepší celkový balíček.“ Stoner, který testoval v Sepangu, řekl, že poslední model Ducati je lepší, než motorka, na které v roce 2007 vyhrál titul.
Rosicka:ja tam byl live krasa a dnes papa 93
Sleeper: Máš prosimtě nějaký odkaz na to, jak Rossi změnil v loňské sezoně rám Viňalesovi? Dík.
To je teda obrat v podání Zarca. Po minulých testechto vypadalo, že Vinales i Rossi nevědí, co je dobré a teď najednou takový obrat...
miramara, v podstate sa zhodneme ...
Capan - ano, každá doba přináší pro určité jezdce určité výhody-bylo, je a bude ...jak tyto výhody dokážou využít je už jen čistě na nich.
A ano, Rossi je jen jeden z mnoha, který tuto výhodu dostal a uměl ji využít
Rosička (54) napsal 2.2.2018
Jen ať jede J.Z. GP 17 když jí tak vychvaloval a je to jen otázka nastavení... Podobnou větu říkal i J.Burges když šli k Ducati
Capan: Sice nevím co je to chumaj (snad je to slušný výraz) ale žlutého na světě je dost např. můj pes je taky žlutý Ale neboj jestli Vale bude mít stále motivaci tak si ho ještě dlouho užijem jako dnes 68 Kladno a 93 Liberec.
Ja len dúfam,že Vale tak skoro neskončí. Veď na akých žltých chumajoch by sme sa tu potom zabávali,že áno?
je to 9ti násobnej mistr světa.co jste dokázali vy dvá chytrolíni?
Technasia tipicka zlta reakcia Capan ma pravdu nemas na neho argumenty
Doderoja: ale je to super marketing ta dorna...ani fanusikom tak nejebe z toho V46 ako antifanusikom V46
Min. polovicu titulov ziskal Rossi vyhodami Rossi je len marketing dorny
Capan-víš co je na tom všem nejlepší?že Rossimu je takovej magor jako jsi ty úplně ukradenej
Pro Raineyho pekl gumy dunlop v době kdy se jezdilo na pryžích z káry na ovoce a kdy se čas na kolo měřil ještě skládacím metrem ... Zajímavá informace, že lítalo letadlo s gumama, ale ještě neměli ani páru o nahřívákách ...
miramara,ak to tak bolo tak aj Rainey mal voči ostatným obrovskú výhodu,podobne ako Rossi.To si chcel zrejme povedať.
Gumy pekl už Dunlop pro Raineyho a vozily to letadlem ze soboty na neděli...
Ale to hromada místních odborníků ještě tahala kačera
Věk není problém,“ řekl devítinásobný mistr světa, který 16. února oslaví 39. narozeniny. „Klíčová je motivace. Potřebuji si uvědomit, zda se chci stále každý den probouzet a trénovat tak tvrdě, jako jsem trénoval v posledních letech, včetně této zimy.“
Že "či chcem".
Takéto otázky som si začal klásť niečo pred 50-tkou. A tak som zistil,že už nie som mladý
A to o vývoji- nevývoji motorky jazdcami musíš brať s rezervou. Väčšinou je to paródia na fanatické žĺtky,keď Rossimu,hlavne v minulosti,pripisovali nadľudské schopnosti pri vývoji motorky.
Mates, ja netvrdím,že "Rossiho pečenie" bolo zakázané a chápem aj Michelin a Yamahu,že to robili. Len to treba prosto priznať,že sa to pre Rossiho robilo a že to bola obrovská výhoda. To by ale ubralo niečo z jeho "božských schopností". Čo by zasa nemuselo vadiť,lebo beztak je to výborný jazdec.
Bridgestone tú možnosť nemala z jednoduchého dôvodu: Japonsko je dosť ďaleko od Európy. Preto,aby sa táto neopodstatnená výhoda Michelinu zmazala ,zaviedla Dorna od sezóny 2017 pravidlo obmedzeného počtu pneumatík ma závodný víkend. To znamená,že ešte pred prvým tréningom sa označil stanovený počet pneumatík a iba tie sa mohli používať.
omg dnes 07:44 Jinde Zarco v rozhovoru uvádí, že v Thajsku se "vrátí" na model 2017, sice by raději rám 2016. Takže není vyloučeno, že na něm bude v r. 2018 závodit.
Capan, tenhle konkurenční boj mezi značkami je naprosto normální, každý chce být první a proto když Michelin viděl největší potenciál ze všech jezdců, kteří tyto pneu jezdili u Rossiho, tak je pochopitelné, že udělali vše proto, aby byli před konkurencí to, že Bridgestone neumožňoval jezdcům pneu šité na míru byl jejich problém, ale co mi víme, třeba umožňoval! A co není v regulích zakázáno je přece dovoleno, tedy zřejmě jen do doby, než to někomu začalo být proti srsti! Tovární stáje, taky dělají vše proto, aby byli na předních příčkách ať je to výběrem top jezdce nebo určitými fičurami, na technice, které jim dají výhodu oproti konkurenci, které se ne vždy musí zamlouvat nějaké komisi, která o tom rozhoduje (viz. křidélka na Ducati) No abych tím řekl jádro věci, kterou jsem chtěl napsat. Pokud si Rossi nebo kdokoli jiný vyjednal ty nejlepší podmínky proto, aby získal titul mistra světa je to jen jeho šikovnost, potažmo jeho manageru a vůbec mi to nevadi!!! Je to jen můj názor toť vše
A ještě malá vsuvka, když Rossi a spol. šlápli vedle ve vývoji M1 2017 tak všichni psali, jaky je to neschopný jezdec, který není schopen dát relevantní zpětnou vazbu a jak v tomhle ohledu byl Jorge o milí před Rossim, ale oni na rozhodnuti měli mnohem míň času, než když na téhle motorce jezdil Zarco se rozhodnout co dál a tady je vidět, jak snadno se lze dostat do slepé uličky, když si ten motocykl Johan na podzim při testech chválil a nakonec úplně otočil, tohle se stane hold asi každému!
Marťan,ale pre nich by bol dôkaz jedine do vlastných rúk doručená úradná listina od Dorny ,Michelinu,EU,OSN ,USA s podrobným doznaním a notárom overenými podpismi Valentina Rossiho,Uča,SPZ-tky,Trampa,Makaróna...a pre istotu aj Putina a Kima.