Preziosi preferuje Big bang

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Slimáček (146) napsal 13.11.2010 v 18:57

Pacient: Tak tohle nedám.

PacienT.cz (687) napsal 13.11.2010 v 16:59

Takže tady je krásný studijní materiál, přesto že angličitnu slušně ovládám, nechce se mě to číst celý, ale třeba se tady někdo takový najde
//www.ducati-upnorth.com/tech/camtiming.php

PacienT.cz (687) napsal 13.11.2010 v 16:26

Já se pokusím ještě někde najít klasický kruhový diagram, třeba něco někde vyhrabu
Myslím si že v Ducati hodně kalkulují s faktem přechodu na litry v 2012 a otázkou míry/návratnosti investic do osmistovky pro poslední sezónu. Názor Rossiho je asi důležitý, ale pochybuji o tom, že by ho šlo prosadit proti vůli celé fabriky...
Nakonec ten otazník, co měl Rossi při testech na helmě přesně předznamenával to co se teď kolem Ducati děje, takže asi věděli co dělají a co bude následovat...

Slimáček (146) napsal 12.11.2010 v 23:11

Hlavou zeď neprorazím.

AKRO (-498) napsal 12.11.2010 v 23:08

Preziosi na tom stejně nepojede, tak ať si to preferuje! On to nakonec stejně rozhodne Rossík!

Slimáček (146) napsal 12.11.2010 v 22:57

Akro: Preziosi preferuje Big bang. Tak asi ne.

AKRO (-498) napsal 12.11.2010 v 21:36

Není to jedno, jaké má motor pořadí zážehu?

Slimáček (146) napsal 12.11.2010 v 19:01

Tohle mi přeposlal kámoš, kterej tomu rozumí víc, než já.
Lovil to někde na netu už dřív a trošku to upravil pro větší srozumitelnost:
Motor nemá původní pořadí zážehu, kdy u dvou svislých a dvou vodorovných válců dochází k zážehu téměř zároveň, dvojice válců už neměly zážeh oddělený 360 stupni.
K GP10 Preziosi zmínil nové pořadí zážehů. Dále řekl:
Stačí trochu změnit zpoždění mezi levým a pravým válcem v těže skupině, svislým nebo vodorovným a zvuk je úplně jiný. Plyne z toho lepší ovladatelnost motocyklu. Samozřejmě ztratíme trochu výkonu, ale to, co nás zajímá, to jsou časy na kolo, ne maximální rychlost.

Slimáček (146) napsal 12.11.2010 v 18:46

Chenzi: Četl jsem někde, že Big Bang Yamahy na sérii, je nepodobný tomu z M1. Big Bang z véčkové Duc bude asi s M1, natož pak s R1 neporovnatelný. No a někdo to popisuje dokonce i u dvouválce, což je úplně mimo. Já si každé informace vážím, ale rád bych konečně tu správnou.

PityGPX (949) napsal 12.11.2010 v 17:44

tak u toho motoru to se očekava že to bude BB. Bylo by hodně velké překvapení kdyby ducati jezdili se Screamerem. To by asi nechali, kdyby u nich byl jako jednička Stoner.

desmo69 (638) napsal 12.11.2010 v 17:31

Stejně paradox. Příjde Rossi, nezajede nic a bude vybírat jakej motor se pojede, ikdyž na tom screameru vesměs nenajezdil nic. Takže výběr je vesměs jasnej. Kvůli temu nemusí jezdit do Bologně.

ChenziiR1 (158) napsal 12.11.2010 v 16:26

Slim:snažil jsem se jen pomoct.Myslím že komplet info bude na stránkách jednotlivých výrobců/týmů.

Slimáček (146) napsal 12.11.2010 v 15:10

Pacient: Sorry,ale nic nenajdu, zkoušel jsem to a všechno to bylo dost podobný tomu, co jsi sem dal ty..nesrozumitelný a zavádějící. Jenom jsem upozornil na menší nesrovnalosti v tom, co jsi nakopčil ty. Nechtěl jsem se tě dotknout.

miura (5) napsal 12.11.2010 v 15:03

josef58: nejsem si jist jak mají časování u současný verze bigbang, ale u litru v první sezone a stejně tak u D16RR pálí opravdu dva válce současně, zjednodušeně se dá říct, že to jsou dva dvouválce vedle sebe. nějaký smysl to zajisté má jinak by to nedělali, že

luger (32) napsal 12.11.2010 v 14:39

Jsem zvedav jestli Jorgemu ta jednicka zustane i na pristi rok,zatim Nickymu a Kejsikovi prinesla smulu doufam ze Vale tu desitku jeste udela a pak muze odejit do sine slavy ikdyz by me v motogp chybel,a nevadilo by me kdyby uz nejel o titul

PacienT.cz (687) napsal 12.11.2010 v 14:07

Slimáček hele asi je načase, abx jsi o tom něco našel sám a hezky to sem "zkopnul"

Slimáček (146) napsal 12.11.2010 v 13:20

edit U R1 to je ten Big Bang celkem ve známosti...

Slimáček (146) napsal 12.11.2010 v 13:19

Chenzi: U R1 ten "Big Bang" (prý to není úplně přesně to, co je v MGP),ale u Sedici je to asi trochu jinak. Přece jen. Je to véčko...

ChenziiR1 (158) napsal 12.11.2010 v 12:40

Snad vám pomůže alespoň trochu toto:
//www.youtube.com/watch?v=Myfp2sUducE&feature=related

//www.youtube.com/watch?v=7JjAk_d-37s

Slimáček (146) napsal 12.11.2010 v 11:56

Je to celý jaksi domotaný. Mluví se tam o GP09 a GP10. Vůbec tomu nerozumím.

Slimáček (146) napsal 12.11.2010 v 11:54

Pacient: 2 Stroke -dvoutakt

PacienT.cz (687) napsal 12.11.2010 v 11:43

O časování Desmosedici je dost těžké něco najít, a toto je z amerického webu tak jak to tam nahodili i s dvouválcem, pro porovnání

Slimáček (146) napsal 12.11.2010 v 10:52

To all: Rád fandím podceňovaným. Takže Karle a Vale budou příští sezónu moji koně?!?

Slimáček (146) napsal 12.11.2010 v 10:49

Pacient:10:24: co tam dělá "2 Stroke" ...?

PacienT.cz (687) napsal 12.11.2010 v 10:24

V4 2-Stroke (90 degree motor)
000----090----180----270----360
-1-------3--------2-------4-------1-

Screamer - V4 2-Stroke (180 degree motor)
000----090----180----270----360
1&3------------2&4------------1&3

Big Bang - V4 2-Stroke
000----090----180----270----360
-1-3-2-4---------------------1-3-2-4

Long Bang - I4 or V4 4-Stroke
000----090----180----270----360
-1-3-2-4---------------------1-3-2-4

The Ducati GP09 would mimic the Screamer V4 2 Stroke firing order.
The Ducati GP10 would mimic the Big Bang V4 2 Stroke firing order.

PacienT.cz (687) napsal 12.11.2010 v 10:14

//farm3.static.flickr.com/2276/2230442300_57212e711a_b.jpg

Kryšpín (7) napsal 12.11.2010 v 09:27

josef58:Jo, celký třesk už jsem taky zažil, když mi ojnice udělala kuk z bloku... . Jinak k tomu pálení taková zajímavost - u závodních aut to pálí furt - ať je píst v jakékoliv pracovní fázi. Musí to být opravdu docela hukot.

josef58 (823) napsal 12.11.2010 v 08:46-1

Kryšpín - ANO
Screamer mame keždý v autě. Velký třesk se taky může ozvat, ale to už je motor "KO"

josef58 (823) napsal 12.11.2010 v 08:42-1

Kubát 11.11. 21:37
Promiň,ale myslím,že na odkazu wiki to maj špatně, nebo sis to možná špatně vysvětlil. Pálit dva zaráz? - asi blbost, to by mohl být zrovna jeden. A SCREAMER nemůže být 4x po 90°, ale 4x po 180°aby to dalo 720°. Nemyslím to špatně, jen pro pochopení.
Škoda,že se k tomu nikdo nevyjádří. Myslím,že je to zajimavější než furt dokola 4 měsíce VALEHO RAMINKO

Kryšpín (7) napsal 12.11.2010 v 08:34

josef58:Takže zjednodušeně řečeno je screamer defakto klasický model zapalování nebo???

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist