Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
to kerut: ono nezáleží jen na uhlíkových vláknech ze kterých je ten který díl vytvořen, důležité vlastnosti dílu dává i "pryskyřice" která je použita. Na karbonovém rámu pracují již dost dlouho, tak určitě vědí co vytvořili
kerut> tak ono se moc nestává, že by po pádu motorku sebral a jel dál... Když už jí sebere, tak to z pravidla není tak těžký pád, že by se něco stalo...
fousek: jj jenze cyklista ma jednak vykon nekde uplne jinde nez mororka na motoGP (a presto kdyz se vymazne tak kolo vetsinou vymeni) a za druhy uhlikovy vlakna jsou skvelej material ale narozdil od kovu je "krehkej" coz je prave ten velkej kamen urazu. Na jezdeni bude minimalne stejny jako lehky slitiny ci trubky ale kazdej pad bude velikanskej prus... ono kdyz se krapet vohne kov poznas to kdyz vznikne nekde v kompozitu vnitrni trhlina muzes to poznat az o par kol pozdejc treba pri brzdeni na konci rychly rovinky a nasledky potom radsi ani nedomyslet.
DaliboRR: oooo, jak jen jsi krutý, i když, zrovna jsme počítali, kolik průměrných sumistů by muselo být na váze, aby uvedli vysoko dimenzovanou váhu do stavu rovnosti u CBRRRRRRRR na straně druhé...člověče, počty jsou to zajímavé, dokonce jsme po delším vědeckém bádání dospěli k závěru, že tolik profesionálních sumistů na světě ani neexistuje, a to už si místo bílejch ručníků začali tvořit "trenky z karbonu"...pak tedy tvou krutost chápu, taky by mě to štvalo...
Miura: neplkej, vůbec nevíš, o čem ta motorka je...
Chotis: nazdáááár, no tebe jsem neviděl, někdy na jaře zase musíme vyrazit do hor, už jsem ve fázi zkrášlování aparátu...
DaliboRR: Oni jen provokujou a ty se toho chytáš Ale vpodstatě mají pravdu. Ty ale pravdu nemáš, když napíšeš takovou výstavní kravinu, jako že nevědí, o čem je motorka.
Miura: já se rád zastávám Bohužel často si spíš přisadim
nadutec má opravdu,proběhlo vyjádření směrem od Yamahy ,že karbon není problém technologicky a ani finančně ,ale špatně se potom ladí motorka .Tvrdili že je už moc pevný.
Fandím spíš jezdcům,než značce,ale mám takovej dojem,že letos bude mít dukna dost navrch,uvidíme... DaliboRR - víš,divím se,že na ty diskuse teda chodíš,když ti to nedělá dobře...
Poradna debata. Ja Ducati moc a moc fandim a verim ze to bude v tomto roce dobry. Jinak taky radeji sleduji WSBK, hlavne 2 zavody po sobe. Preji vsem krasnou sezonu bez nehod.
nadutec: myslim ze z karbonu se da udelat jak tuhej tak pruznej ram. Treba Canondale ma nektery zadni stavby u kol udelany z karbonu a ten karbon je tam misto cepu
miura: krutý? To ne,vždycky mě pobavíte.A o čem je motorka? Snad si nemyslíš,že se tady budu s tebou pouštět do debaty Nene miuro a tobě podobní..už nikdy..děkuji
Bike je to moc peknej ... mazec je ten karbon. Sem na to hodne zvedavej.
Yamaha se vyjadrovala ve smyslu, ze udelat karbonovej ram je pohoda, problem karbonovyho ramu je jeho tuhost. Je proste moc tuhej a jezdec spravne necejti motorku, ale asi to musej mit poreseny .
Vývoj uhlíkových komponentů ve sportu hodně pokročil. V cyklistice je to v podstatě běžně používaný materiál a ceny už nejsou nijak dramatické oproti jiným materiálům. Celokarbonový rám si dneska může dovolit i amatérský cyklista.
No v případě motorek to asi bude trochu složitější. Nejedná se o žádnou "masovku", takže náklady budou asi astronomické. Další věcí, jak už tu někdo zmiňoval, je výdrž rámů. Jedná se o dost křehký materiál, takže při crashy může být velká pravděpodobnost nebezpečného poškození.
Ale fandím Ducati, že posunula vývoj zase o krok kupředu, i když tohle asi zrovna nebude cesta ke snižování výdajů
Na ty dva (miura a s4r) ani nereagujte..vůbec nechápou o čem je motorka. Věřím,že Hayden bude Stonerovi šlapat na paty.Je smutné,když se ostatní dukny "flákají" daleko vzadu.
DavR1: uz nepotrebuji motor co se sere, uz maji Casey-ho
to kerut: ono nezáleží jen na uhlíkových vláknech ze kterých je ten který díl vytvořen, důležité vlastnosti dílu dává i "pryskyřice" která je použita. Na karbonovém rámu pracují již dost dlouho, tak určitě vědí co vytvořili
kerut> tak ono se moc nestává, že by po pádu motorku sebral a jel dál... Když už jí sebere, tak to z pravidla není tak těžký pád, že by se něco stalo...
fousek: jj jenze cyklista ma jednak vykon nekde uplne jinde nez mororka na motoGP (a presto kdyz se vymazne tak kolo vetsinou vymeni) a za druhy uhlikovy vlakna jsou skvelej material ale narozdil od kovu je "krehkej" coz je prave ten velkej kamen urazu. Na jezdeni bude minimalne stejny jako lehky slitiny ci trubky ale kazdej pad bude velikanskej prus... ono kdyz se krapet vohne kov poznas to kdyz vznikne nekde v kompozitu vnitrni trhlina muzes to poznat az o par kol pozdejc treba pri brzdeni na konci rychly rovinky a nasledky potom radsi ani nedomyslet.
s4r miura: co k tomu říct? No prostě mazéééééééééc kluci italští
Interceptor: já je, po pravdě, moc nemusím, takže to asi nebude špagetama
Přesně tak .. trubkovej rám má v Ducati zůstat stejně tak jako motory co se serou , tak zní tradice a pokud něco z toho změní už to nebude Ducati ...
s4r: ty už ty špagety taky nežer
DaliboRR: oooo, jak jen jsi krutý, i když, zrovna jsme počítali, kolik průměrných sumistů by muselo být na váze, aby uvedli vysoko dimenzovanou váhu do stavu rovnosti u CBRRRRRRRR na straně druhé...člověče, počty jsou to zajímavé, dokonce jsme po delším vědeckém bádání dospěli k závěru, že tolik profesionálních sumistů na světě ani neexistuje, a to už si místo bílejch ručníků začali tvořit "trenky z karbonu"...pak tedy tvou krutost chápu, taky by mě to štvalo...
Miura: neplkej, vůbec nevíš, o čem ta motorka je...
Chotis: nazdáááár, no tebe jsem neviděl, někdy na jaře zase musíme vyrazit do hor, už jsem ve fázi zkrášlování aparátu...
A sakra, Hayden na Ducati...
DaliboRR: Oni jen provokujou a ty se toho chytáš Ale vpodstatě mají pravdu. Ty ale pravdu nemáš, když napíšeš takovou výstavní kravinu, jako že nevědí, o čem je motorka.
Miura: já se rád zastávám Bohužel často si spíš přisadim
Jestli to tak dobře pojede jak vypadá, tak pořadí bude - Stoner, Hayden, .
No Nickymu držím palce...a nejen jemu, ale snad se s tím popere víc jak Melandri
Taky doufám,že se Nicky chytí,MUSÍ!
nadutec má opravdu,proběhlo vyjádření směrem od Yamahy ,že karbon není problém technologicky a ani finančně ,ale špatně se potom ladí motorka .Tvrdili že je už moc pevný.
Tak já jim nefandím a doufám, že se jim dařit nebude a porazíme je . Nickymu bych ovšem osud Melandriho nepřál, zas tak mi ta Ducna v krku neleží
Fandím spíš jezdcům,než značce,ale mám takovej dojem,že letos bude mít dukna dost navrch,uvidíme... DaliboRR - víš,divím se,že na ty diskuse teda chodíš,když ti to nedělá dobře...
DaliboRR: to je škoda, těšil jsem se, jak si dlouhou zimu zpříjemníme plodnou diskusí a ono z toho asi nic nebude.
Chotis: to je hezké když se někdo člověka zastane
Poradna debata. Ja Ducati moc a moc fandim a verim ze to bude v tomto roce dobry. Jinak taky radeji sleduji WSBK, hlavne 2 zavody po sobe. Preji vsem krasnou sezonu bez nehod.
nadutec: myslim ze z karbonu se da udelat jak tuhej tak pruznej ram. Treba Canondale ma nektery zadni stavby u kol udelany z karbonu a ten karbon je tam misto cepu
Koukám že je tady velice žhavá debata
Chotis: Hele matko Terezo...ja nemluvim o tom jak jezdi,ale o tom co tady plodí za kecy.Čest
DaliboRR: Na ty dva reagovat nemusíš, ale kdybys s nima někdy jel, poznal bys, že "o čem je motorka" ví sakra dobře... Takhle jen plkáš blbosti
miura: krutý? To ne,vždycky mě pobavíte.A o čem je motorka? Snad si nemyslíš,že se tady budu s tebou pouštět do debaty Nene miuro a tobě podobní..už nikdy..děkuji
Ráda vidím Nickyho v Dukně jestli se mu povede a nejen jemu tak veřím že uvidíme bitku o stupně vítězů=2dukny a yamaha...
Bike je to moc peknej ... mazec je ten karbon. Sem na to hodne zvedavej.
Yamaha se vyjadrovala ve smyslu, ze udelat karbonovej ram je pohoda, problem karbonovyho ramu je jeho tuhost. Je proste moc tuhej a jezdec spravne necejti motorku, ale asi to musej mit poreseny .
Vývoj uhlíkových komponentů ve sportu hodně pokročil. V cyklistice je to v podstatě běžně používaný materiál a ceny už nejsou nijak dramatické oproti jiným materiálům. Celokarbonový rám si dneska může dovolit i amatérský cyklista.
No v případě motorek to asi bude trochu složitější. Nejedná se o žádnou "masovku", takže náklady budou asi astronomické. Další věcí, jak už tu někdo zmiňoval, je výdrž rámů. Jedná se o dost křehký materiál, takže při crashy může být velká pravděpodobnost nebezpečného poškození.
Ale fandím Ducati, že posunula vývoj zase o krok kupředu, i když tohle asi zrovna nebude cesta ke snižování výdajů
DaliboRR: jsi na nás krutý a propos, o čem je ta motorka?
co uz je to za ducati?! ram to nema trubkovy, motor to ma 4 valcovy je to vobec ducati?
a este na tom jazdi australan a amik
kazdopadne im drzim palce
Na ty dva (miura a s4r) ani nereagujte..vůbec nechápou o čem je motorka. Věřím,že Hayden bude Stonerovi šlapat na paty.Je smutné,když se ostatní dukny "flákají" daleko vzadu.