Představení Ducati GP9

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
HausO (0) napsal 08.02.2009 v 10:56

DavR1: uz nepotrebuji motor co se sere, uz maji Casey-ho

miura (5) napsal 18.01.2009 v 23:38

to kerut: ono nezáleží jen na uhlíkových vláknech ze kterých je ten který díl vytvořen, důležité vlastnosti dílu dává i "pryskyřice" která je použita. Na karbonovém rámu pracují již dost dlouho, tak určitě vědí co vytvořili

WenCa (2) napsal 18.01.2009 v 17:45

kerut> tak ono se moc nestává, že by po pádu motorku sebral a jel dál... Když už jí sebere, tak to z pravidla není tak těžký pád, že by se něco stalo...

kerut (51) napsal 18.01.2009 v 15:47

fousek: jj jenze cyklista ma jednak vykon nekde uplne jinde nez mororka na motoGP (a presto kdyz se vymazne tak kolo vetsinou vymeni) a za druhy uhlikovy vlakna jsou skvelej material ale narozdil od kovu je "krehkej" coz je prave ten velkej kamen urazu. Na jezdeni bude minimalne stejny jako lehky slitiny ci trubky ale kazdej pad bude velikanskej prus... ono kdyz se krapet vohne kov poznas to kdyz vznikne nekde v kompozitu vnitrni trhlina muzes to poznat az o par kol pozdejc treba pri brzdeni na konci rychly rovinky a nasledky potom radsi ani nedomyslet.

DaliboRR (1) napsal 18.01.2009 v 15:02

s4r miura: co k tomu říct? No prostě mazéééééééééc kluci italští

s4r (52) napsal 17.01.2009 v 15:54

Interceptor: já je, po pravdě, moc nemusím, takže to asi nebude špagetama

DavR1 (14) napsal 17.01.2009 v 14:57

Přesně tak .. trubkovej rám má v Ducati zůstat stejně tak jako motory co se serou , tak zní tradice a pokud něco z toho změní už to nebude Ducati ...

Interceptor (108) napsal 17.01.2009 v 12:37

s4r: ty už ty špagety taky nežer

s4r (52) napsal 16.01.2009 v 20:47

DaliboRR: oooo, jak jen jsi krutý, i když, zrovna jsme počítali, kolik průměrných sumistů by muselo být na váze, aby uvedli vysoko dimenzovanou váhu do stavu rovnosti u CBRRRRRRRR na straně druhé...člověče, počty jsou to zajímavé, dokonce jsme po delším vědeckém bádání dospěli k závěru, že tolik profesionálních sumistů na světě ani neexistuje, a to už si místo bílejch ručníků začali tvořit "trenky z karbonu"...pak tedy tvou krutost chápu, taky by mě to štvalo...

Miura: neplkej, vůbec nevíš, o čem ta motorka je...

Chotis: nazdáááár, no tebe jsem neviděl, někdy na jaře zase musíme vyrazit do hor, už jsem ve fázi zkrášlování aparátu...

Kalda_999 (0) napsal 15.01.2009 v 20:44

A sakra, Hayden na Ducati...

Chotis (0) napsal 15.01.2009 v 19:07

DaliboRR: Oni jen provokujou a ty se toho chytáš Ale vpodstatě mají pravdu. Ty ale pravdu nemáš, když napíšeš takovou výstavní kravinu, jako že nevědí, o čem je motorka.

Miura: já se rád zastávám Bohužel často si spíš přisadim

Gauner (1) napsal 15.01.2009 v 16:25

Jestli to tak dobře pojede jak vypadá, tak pořadí bude - Stoner, Hayden, .

Pešule (1) napsal 15.01.2009 v 15:17

No Nickymu držím palce...a nejen jemu, ale snad se s tím popere víc jak Melandri

Radza (0) napsal 15.01.2009 v 15:13

Taky doufám,že se Nicky chytí,MUSÍ!

ChenziiR1 (158) napsal 15.01.2009 v 15:10

nadutec má opravdu,proběhlo vyjádření směrem od Yamahy ,že karbon není problém technologicky a ani finančně ,ale špatně se potom ladí motorka .Tvrdili že je už moc pevný.

Interceptor (108) napsal 15.01.2009 v 15:04

Tak já jim nefandím a doufám, že se jim dařit nebude a porazíme je . Nickymu bych ovšem osud Melandriho nepřál, zas tak mi ta Ducna v krku neleží

Radza (0) napsal 15.01.2009 v 14:52

Fandím spíš jezdcům,než značce,ale mám takovej dojem,že letos bude mít dukna dost navrch,uvidíme... DaliboRR - víš,divím se,že na ty diskuse teda chodíš,když ti to nedělá dobře...

miura (5) napsal 15.01.2009 v 14:45

DaliboRR: to je škoda, těšil jsem se, jak si dlouhou zimu zpříjemníme plodnou diskusí a ono z toho asi nic nebude.

Chotis: to je hezké když se někdo člověka zastane

Jack (4) napsal 15.01.2009 v 13:39

Poradna debata. Ja Ducati moc a moc fandim a verim ze to bude v tomto roce dobry. Jinak taky radeji sleduji WSBK, hlavne 2 zavody po sobe. Preji vsem krasnou sezonu bez nehod.

fousek (0) napsal 15.01.2009 v 13:07

nadutec: myslim ze z karbonu se da udelat jak tuhej tak pruznej ram. Treba Canondale ma nektery zadni stavby u kol udelany z karbonu a ten karbon je tam misto cepu

Pešule (1) napsal 15.01.2009 v 10:25

Koukám že je tady velice žhavá debata

DaliboRR (1) napsal 15.01.2009 v 10:19

Chotis: Hele matko Terezo...ja nemluvim o tom jak jezdi,ale o tom co tady plodí za kecy.Čest

Chotis (0) napsal 15.01.2009 v 10:01

DaliboRR: Na ty dva reagovat nemusíš, ale kdybys s nima někdy jel, poznal bys, že "o čem je motorka" ví sakra dobře... Takhle jen plkáš blbosti

DaliboRR (1) napsal 15.01.2009 v 09:43

miura: krutý? To ne,vždycky mě pobavíte.A o čem je motorka? Snad si nemyslíš,že se tady budu s tebou pouštět do debaty Nene miuro a tobě podobní..už nikdy..děkuji

Pešule (1) napsal 15.01.2009 v 09:30

Ráda vidím Nickyho v Dukně jestli se mu povede a nejen jemu tak veřím že uvidíme bitku o stupně vítězů=2dukny a yamaha...

nadutec (0) napsal 15.01.2009 v 09:27

Bike je to moc peknej ... mazec je ten karbon. Sem na to hodne zvedavej.
Yamaha se vyjadrovala ve smyslu, ze udelat karbonovej ram je pohoda, problem karbonovyho ramu je jeho tuhost. Je proste moc tuhej a jezdec spravne necejti motorku, ale asi to musej mit poreseny .

mike.46 (604) napsal 15.01.2009 v 08:24

Vývoj uhlíkových komponentů ve sportu hodně pokročil. V cyklistice je to v podstatě běžně používaný materiál a ceny už nejsou nijak dramatické oproti jiným materiálům. Celokarbonový rám si dneska může dovolit i amatérský cyklista.
No v případě motorek to asi bude trochu složitější. Nejedná se o žádnou "masovku", takže náklady budou asi astronomické. Další věcí, jak už tu někdo zmiňoval, je výdrž rámů. Jedná se o dost křehký materiál, takže při crashy může být velká pravděpodobnost nebezpečného poškození.
Ale fandím Ducati, že posunula vývoj zase o krok kupředu, i když tohle asi zrovna nebude cesta ke snižování výdajů

miura (5) napsal 15.01.2009 v 07:14

DaliboRR: jsi na nás krutý a propos, o čem je ta motorka?

nerd (199) napsal 15.01.2009 v 07:12

co uz je to za ducati?! ram to nema trubkovy, motor to ma 4 valcovy je to vobec ducati?
a este na tom jazdi australan a amik
kazdopadne im drzim palce

DaliboRR (1) napsal 15.01.2009 v 06:33

Na ty dva (miura a s4r) ani nereagujte..vůbec nechápou o čem je motorka. Věřím,že Hayden bude Stonerovi šlapat na paty.Je smutné,když se ostatní dukny "flákají" daleko vzadu.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist