Pedrosa má toho dost a žádá víc respektu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
rosho (559) napsal 12.05.2018 v 12:16

To som rád.

miramara (1572) napsal 11.05.2018 v 21:23

Objektivní pohled na věc, od některých slovenských dopisovatelů mi vždy otevře oči

Jirikh75 (948) napsal 11.05.2018 v 18:49

Komu to pořád není jasné, mrkněte na toto video https://youtu.be/VuK6wFfyoOg

rosho (559) napsal 11.05.2018 v 12:37

Nezapríčinil pád, len ho po kontakte odtlačil mimo dráhu, kde bola mokrá tráva a tam dotyčný položil moto na zem. Kúsok odtiaľ v priamom smere bol kačer a tam by to ustál. Ale titul už určite nebude, tak radšej urobil teátro - ale on si to môže dovoliť.

Bohdys (55) napsal 11.05.2018 v 08:45+1

1100Virago 09:51 si děláš srandu? během víkendu 4 krát vrazil do před sebou jedoucího jezdce. To ti přijde normální? Navíc když zapříčiní jeho pád? Jako co chceš obhajovat s tím tvým KDYBY?

1100Virago (3088) napsal 10.05.2018 v 22:04+2

Samuel007 15:37: "...Co víc měl Dani dělat pro to aby to projel dobře ?"
Paradoxně možná neměl brzdit vůbec a jet, jako by tam Jorge nebyl. S Lorenzem by do sebe žduchli tak jako tak, ale měli by to aspoň nějak pod kontrolou. Takhle už měl Dani letenku vystavenou a byla jen otázka náhody, jak to skončí.

Ale ono se to dobře hodnotí dodatečně, s odstupem a od klávesnice. V daném okamžiku je rozhodnutí otázkou reflexů a setin sekundy a nejspíš by tam každý profík zareagoval stejně, takže to ani jednomu z těch tří nelze mít za zlé a opravdu není zapotřebí někoho trestat. Žádný z nich není nějaký notorický agresor a ta nula bodů pro každého je trestem až až.

IvanDvoutakťák (5126) napsal 10.05.2018 v 18:47

A není ta fotka už "trošku" stará ??

Samuel007 (380) napsal 10.05.2018 v 15:45

Nezdá se vám že Lorenzo má problém s očima.
Mě příde že tak trochu šilhá.

A nebo San Marino 2016

No nevím, ale tohle je na odebrání licence.
Ježek taky dostal stopku kvůli prodělanému zánětu očního nervu.
A to už byl zdravý.

Samuel007 (380) napsal 10.05.2018 v 15:37

1100Virago naprostý souhlas s tím co jsi napsal v 13:20.
" zadek mu začal ujíždět " to by měla Honda zvládnout ustát.
Alespoň v rukou Marqueze. Myslím, že i Dani by se s tím popasoval.
Ale prosím nesrovnávej toto s Argentinou. Dani by to zvládl projet úplně v klidu. Že musel na poslední chvíli přibrzdit, takže se dostal za Lorenza a začalo ho předjíždět zadní kolo. To je chyba Lorenza.
Co víc měl Dani dělat pro to aby to projel dobře ?
Marguez špatně přečetl dráhu a najel na mokré místo = letěl rovně.

Rosička (982) napsal 10.05.2018 v 14:59

1100Virago: OK, až budu mít klídek, mrknu na to. (Možná má pravdu Vale, že tam byla chyba JL a DP)

Ale teď všichni za sluníčka dělají soukromé testy, které končí 18 hod ale při nich není asi časovač, tak ať se všem daří a jede se DÁL

1100Virago (3088) napsal 10.05.2018 v 13:20+4

Rosička 12:45: Tak si to znovu přehraj ze záznamu. Lorenzo kouká po Dovim možná tak ve chvíli, kdy ještě oba brzdí rovně. Pak otáčí hlavu k apexu, vyklání se z motorky a stáčí ji na výjezd ze zatáčky. Když mu do zorného pole vjel Dani, Lorenzo začíná motorku zvedat, ale dojde ke kolizi. A při opakovaném přehrávání se nemůžu zbavit dojmu, že Dani ve snaze odvrátit střet přebrzdil stroj a zadek mu začal ujíždět ze ven ze zatáčky ještě předtím, než do sebe s Jorgem drcnuli (schválně na to koukněte, jestli to někdo povtrdí).

A mimochodem, Dovizioso se pokusil předjet vyloženě "na Marqueze" - prostě to tam poslal s tím, že tím soupeře vyvede z míry a oba vyjedou z optimální stopy a s trochou štěstí se mu do ní povede vrátit rychleji. A Lorenzo to odvracel přesně tak, jako to Dovizioso nebo Rossi v těchhle případech udělali Marquezovi - přibrzdili, nechali ho profičet okolo a vrátili se dřív, protože musel dobržďovat dál.

Samuel007 (380) napsal 10.05.2018 v 13:13

Dovi o tom blokovani Lorenzem mluví aby si obhájil tvrdé předjetí.
Když víš že máš o malinko větší rychlost a soupeř před tebou volí defenzivní stopu, bude následovat riskantní manévr. Jinak to vyřešit nejde.

Samuel007 (380) napsal 10.05.2018 v 13:04

SLEEPER Ano ta fotka je až po tom co Dani brzdil a narazil.
Ale na této jsou vedle sebe

Samuel007 (380) napsal 10.05.2018 v 12:48+1

Petře. Díky za vysvětlení. To jsem špatně pochopil větu:

myslím že Pedrosa si za to může jen a jen sam

Rosička (982) napsal 10.05.2018 v 12:45+1

1100Virago: z článku Speedweek:...a také mě blokoval. Pak následuje v mém komentáři "moje" úvaha (Proto,když se Dovimu předjetí povedlo...)Nikde v článku nebylo ohlížení. Tak jsem to viděla v moment předjíždění při závodu já, nebylo to, že by otáčel znatelně hlavu ale sledoval Doviho a v ten zlomek asi tisíciny vteřiny už najel k vnitřku, kde už to rozpálil Pedry.

K tvému 9:51: Není kdyby, MM to prostě uklouzlo a měl štěstí, že se odrazil od Rossiho (v to věřím Peškovi, ten to zná lépe než my) jinak by vlít na trávu on a kdoví jak by to dopadlo.

JV (68) napsal 10.05.2018 v 12:42+4

To Sleeper: Milý Petře. Je škoda, že se jako jezdec stále opakuješ. Pravdu máš v tom, že první volí stopu v nálezdu do zatáčky...tedy v tomto případě souboj Lorenzo versus Dovizioso, jak bývá pravidlem (jak máme možnost Xkrát v závodech nejen GP) tak také bývají tyto souboje ztrátové. Ovšem jak jinak se měl Dovi dostat přes Lorenza (když Marquez mizel v dálce) jedoucího už v této fázi závodu obranářskou stopu. Takže kdyby zde došlo k nějakému zádrhelu, měl bys pravdu, ovšem ke kontaktu s Pedrosou již došlo v zatáčce, tedy tady o volbě stopy nemůže být řeč. Lorenzo normálně Pedrovi zkřížil dráhu!!! Tedy křížení, a když padly štráfy v M3 (Canot) a v M2 (Marini), tak i zde měl být trest a tvrdší. A jestli se nepletu, tak je to jedna ze zásad, které se probírají v motoškolách...měnění stopy v zatáčce!!! A ještě myslím, že zde to několikrát objasňoval jasně I2T!!! Oproti Pedrovi tam byla ještě ztráta rychlosti...

SLEEPER (1001) napsal 10.05.2018 v 11:48

Dani je v pohode typek, mam ho svym zpusobem rad, ale v tomhle pripade se plete.
Ano, byl v zavodni stope, ale Jorge tam byl driv i kdyz jel zpocatku hodne venkem.
Nerad se opakuju, ale opet jsem poustu fotku z primeho kontaktu, kde je to zcela evidetni.

Jinak ma urcite pravdu a mela by se sejit komise, kde si vsechno pekne v klidu asociace i jezdci vyrikaji.



Drzim mu palce do dalsich zavodu.

1100Virago (3088) napsal 10.05.2018 v 09:51+1

Bohdys 08:45. Mimo realitu jsi ty, v Texasu žádné tresty nepadly

Rossi v Argentině možná nebyl dlouhý na brzdy, ale nechal tam prostě na vnitřku dost místa na to, aby se tam Marquez mohl protáhnout. Na videu z Marcovy motorky je dobře vidět, že by tu zatáčku bez problémů vykroužil, kdyby mu to neuklouzlo a neptokal se s Rossim, který meztiím zatáčku zavíral.

omg 07:19: Takže podle tebe měl Lorenzo Doviziosa pustit? Vzdávat boj ve čtvrtém závodě z devatenácti?

Bohdys (55) napsal 10.05.2018 v 08:45

1100Virago jsi absolutně mimo realitu. Srovnávat Texas s Jerezem může jen nesvéprávny antifanda, ne nezaujatý fanoušek. Navíc pokud se nepletu v Texasu padly tresty. Asi jsi zase záměrně zapomněl, že Rossi v USA nebyl dlouhej na brzdy... Přestaň se svou demagogií.

JEFFzx13 (489) napsal 10.05.2018 v 08:45

nechapu sice proc,ale asi mas pravdu

omg (1445) napsal 10.05.2018 v 08:29

Lorenzovci ...úplně na chlup stejný, jako někteří "žluťáčci" tak to má být

JEFFzx13 (489) napsal 10.05.2018 v 08:17

omg-nedokazali ho predjet takze asi az tak pomalej nebylk,a za dalsi pustit Doviho pred sebe by znamenalo nejspis aby ho dal i Dani,a to je zavodeni na pikacu,nemyslis?

omg (1445) napsal 10.05.2018 v 07:19+3

1100Virago (1921) napsal Včera v 22:14 Tomas_81 18:26. Jako uplakánek se momentálně bohužel projevuje spíše Dovi, když si stěžuje, jak ho Lorenzo zavíral a brzdil. Je snad normální, že pokud je jezdec vepředu pomalejší, jede defenzívně a brání svou pozici.

Je snad normální, že kolega stejného teamu, který jede evidentně pomaleji a odchází mu měkká přední pneu a je na samém chvostu celkového hodnocení, nebude překážet stájovému kolegovi, který jede "o titul" na rozdíl od kolegu, který ho záměrně defenzivní stopou blokuje... Vše završí tím, že ani on ani kolega + další jezdec nedojedou a odvezou si všichni 0 Naštěstí se nezraní!

PeterRRoliver (378) napsal 10.05.2018 v 06:43

Nikde jsem nepsal že měl jet poslušně za nima nebo jooo? jen že v danné situaci to tam prostě napálil potože si podle mě myslel že to stihne a to že to zkusil mu určitě nikdo nemůže mít za zlé podle mě správné rozhodnutí ale stěžovat si že jsou ostatní kolem něj neohleduplní v teto situaci by si nemusel protože tomu šel taky naproti. Třeba lorenzo byl delší na brzdy ale asi tak že se nedostal ani za střed zavodní dráhy. A to že mu to tam zavřel si myslím že je shoda okoností to nemohlo ani jinak skončit. Lorenzo se díval na výjezd ze zatáčky aby se vrátil po nejidealnější trajektorii do stopy, chtěl hold byt taky vpředu jsou to zavody ne? A právo stopy zde nebylo až tak jednoznačné. Je to jako by jste chtěli tipovat kdo má právo stopy hned v první zatáčce po startu, v tom guláši jak se tam skládaj. Taky by tam bylo spousta sporů. Takže abych to shrnul nikoho neobvinuju a nikoho nehajim, zavodní incident, jen si podle mě nemá pedrosa na co stěžovat u tohoto konkretního případu...

Samuel007 (380) napsal 10.05.2018 v 04:16+1

Ty dva incidenty se nedají srovnávat.
MM jel moc rychle. VR tvrdí že to je jeho styl. MM se vymlouvá na vodu na dráze. Takže přiznává že jel moc rychle.
Kde jste Petře a rosho přišli na to že jel Dani moc rychle?
Kdyby jel moc rychle tak ho to přece vyveze ze stopy.

kerut (51) napsal 10.05.2018 v 00:53

PeterRRoliver> "Hned na začátku zatáčky kdy už byl složenej v naklonu měl hlavu a tělo na pravé straně motorky tudíž nemohl v tu dobu už vidět že nejsou tak dlouzí jak odhadoval."    -   No a to mel jako misto poklopeni do vnitrku jet za nima poslusne "na vejlet" na vnejsek ? to uz je zas taky trosku blbost ne ? za me rozhodne neumyslny, ale vracet do stopy se ma fakt Lorenzo opatrne, ..to ze je v zatacce driv mu umoznuje "volit stopu", ne se tam po vyjeti z ni motat od obrubniku k obrubniku jak vozralej traktorista

PeterRRoliver (378) napsal 09.05.2018 v 23:29

Ja myslím že Pedrosa si za to může jen a jen sam bohužel. Jak ho mam rad kluka tak toto si podělal jen on sam. že byli oba jezdci ducati dlouzí na brzdách to ano ale ne zas tak rapidně, jenže on podle mě usoudil že budou delší a na ferovku to tam poslal bud anebo. Hned na začátku zatáčky kdy už byl složenej v naklonu měl hlavu a tělo na pravé straně motorky tudíž nemohl v tu dobu už vidět že nejsou tak dlouzí jak odhadoval. A v té chvíly byli obě duc ještě před ním. těsně před srážkou je jasně vidět jak se to Lorenzo snaží ještě narovnat aby nedošlo ke srážce ale bylo pozdě. Prostě se tam přiřítil dani jak blesk z čistého nebe a jel si svoje. byl to risk a nevyšel takové jsou závody a myslím že tentokrát není v právu si stěžovat. Klasický závodní incident. Hlavně že si nezrakvil zase ruku. letěl pěkně a čistě...

JEFFzx13 (489) napsal 09.05.2018 v 22:39

..a taky souhlas s Viragem ze co rosicka napise to je blud.ona vidi jen mesicky a slunicka

1100Virago (3088) napsal 09.05.2018 v 22:14

Rosička 14:03: Dej sem prosím odkaz na to Doviho vyjádření nebo screenshot, kde se po něm Jorge ohlíží. Podle mě jsi zase špatně pobrala překlad z originálu.

Jirikh75 17:39: Marquez měl jasný úmysl podjet Rossiho, který mu "otevřel vrátka", Dani měl jasný úmysl podjet Doviho s Lorenzem, kteří mu je otevřeli taky. V čem je rozdíl? Pokaždé se jezdec který byl široký vracel do stopy, pokaždé se střetnul s tím "uvnitř".

Tomas_81 18:26. Jako uplakánek se momentálně bohužel projevuje spíše Dovi, když si stěžuje, jak ho Lorenzo zavíral a brzdil. Je snad normální, že pokud je jezdec vepředu pomalejší, jede defenzívně a brání svou pozici.

JEFFzx13 (489) napsal 09.05.2018 v 22:13

souhlas s Capanem,a nekteryma nize.Dani byl z nich jediny co to mel pred sebou,a musel vedet-tusit do ceho jde.takze plakat nad rozlitym mlikem...pozde kamo,at ses sebevetsi sympatak,ale jezdis motoGP1000,a ne pitbiky.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist