Pedrosa: CRT motocykly jsou podřadné

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2574) napsal 28.12.2011 v 15:30

Sežerou nás zaživa... to bude bolet!!!

memphis.unv (17) napsal 28.12.2011 v 13:52

desmo69 : a kdyby řekli že pokud nebude plné startovní rošt tak to doplní třeba fanouškama co se na ty závody přijeli podívat?
startovní pole by bylo ještě hustší a za jakou cenu by to bylo? přece za cenu vstupenky tak nač ty miliony eur

Marex (2574) napsal 28.12.2011 v 09:05

I nad Pedrosovým vyjádřením bychom měli pohoršeně a hlavně jednotně vyřknout své nesouhlasné:" NE! Takhle by to Dani nešlo! Takhle mluvit nemůžeš!"
Je to už takhle správně Desmo?

Marex (2574) napsal 28.12.2011 v 09:02

Desmo: Spíš o co jde klukům z MH jsi se měl ptát.
Já jsem pod citací své rozhořčení nad jejich drzostí vyslovil.

desmo69 (638) napsal 28.12.2011 v 02:05

Marex, nevím o co ti jde 800ccm si schválily a zvolily samy továrny. Pro ně to byla technologická výzva. Na nich bylo rozhodnutí co s pravidly, když byl požadavek na snížení rychlosti a zvýšení bezpečnosti. Byla zvolena tahle cesta, tak ať si za ni pikají. Jejich věc. Že to bylo nesprávné rozhodnutí už nikoho nezajímá. V r. 04 (nebo kdy o tom padlo slovo) jim to jako špatný nápad nepřišel. Hold po bitvě je každý generál. Navíc měli dohodu že zaplní startovní rošt, což se jim očividně např. letos moc nedařilo, proto není divu že to vzal organizátor do svých rukou.
PS. vzal to do svých rukou a hned je o 5 jezdců pro začátek na startu víc. Někdo sice řekne za jakou cenu...no já bych řekl že né ani za poloviční

memphis.unv (17) napsal 28.12.2011 v 01:32

Marex: no mně to spiš začíná připomínat to kličkování po prvním špatným rozhodnutí kdy to má byt náprava ale je to ze všech úhlů pohledu čimdál horší a horší...

SoulTrain21 (753) napsal 28.12.2011 v 00:00

Nemyslim si,osmikila byly nespravne rozhodnuti.

Marex (2574) napsal 27.12.2011 v 20:35

Vyňato z MH:"Na scénu přichází CRT
Královská motocyklová třída MotoGP se kvůli nesprávným rozhodnutím svých šéfů z posledních několika let dostala do slepé uličky. Náklad 4,5 milionu eur na leasing pro jednu Hondu RC213V (pro satelitní team), to už je doopravdy moc, a motocyklový sport nemá finanční potenciál něco tak zběsilého utáhnout. Proto se musí začít šetřit. A proto promotér závodů MotoGP přichází se záchranným projektem CRT."
To si dovolili hodně že,když píší o těch NESPRÁVNÝCH ROZHODNUTÍCH...

saci_ventil (292) napsal 27.12.2011 v 07:21

ja som tu nebou tak oneskorene ale predsa pekné sviatky dúfam že Vám Ježiš doniesol vela darčekov a hlavne nezabudnite si poriadne oddýchnuť.
a ešte k CRT(to by som nebol ja ): já to nechcu,toš priplatím

SoulTrain21 (753) napsal 26.12.2011 v 21:46

Marex (2574) napsal 26.12.2011 v 21:35

Soul: Dík. Prachy se hoděj vždycky.

SoulTrain21 (753) napsal 26.12.2011 v 20:25

Máš to za 500,-

Marex (2574) napsal 26.12.2011 v 20:22

soul: dííík

SoulTrain21 (753) napsal 26.12.2011 v 18:55

marex:
//www.motorkari...ft=119047&fid=25

memphis.unv (17) napsal 26.12.2011 v 18:54

desmo69: to proto abys to pochopil aji ty, evidentně ti ale nepomůže ani svěcená voda

Marex (2574) napsal 26.12.2011 v 18:37

Mamba: Pošli odkaz... jestli je to illegal, tak P.M. Dík.

desmo69 (638) napsal 26.12.2011 v 18:02

Jeden srovnává CRT s pivem a druhej s gulášem v hospodě. Češi fakt asi na nic jinýho nemyslí
A návrat dvoutaktů.. V době, kdy se motory přibližují sérii, není nic geniálnějšího, než začít vyvíjet 2T. Jak praktické Brzdy doufám bubnový...Kotouče jsou pro děcka.

mamba54 (1340) napsal 26.12.2011 v 12:29

Tak si ten článek přečti a pak suď, junáku.

SoulTrain21 (753) napsal 26.12.2011 v 12:19

návrat dvoutaktů? achjo,vy starší ročníky,probudte se už prosím z těch snů...

mamba54 (1340) napsal 26.12.2011 v 12:14

Soul Train 01:54 - Tím vývojem jiným směrem jsem myslel např. elektro biky, nebo návrat dvoutaktů, tak jak o tom psal na fóru p. Ivo Trégr. Co my dnes víme o tom, co přinese budoucnost?

josef58 (826) napsal 26.12.2011 v 07:46

memphis.unv
green

SPZ-CRT - opravdické prototypy?? ...

green (21) napsal 26.12.2011 v 01:23

A neb hospoda mlátí lžícemi do stolu a řve že guláš je drahý a je ho málo. Naředím ho vodou, přidám trochu víc koření a zlevním ho.. Co brečíte, udělal jsem vše pro to aby jste ho měli dost, a aby byl levnýýý. Doba je zlá všechno je drahý, jak to udělat aby to zlevnilo a bylo toho dost..
Takhle to vidím já.
Myslíte že ten guláš je lepší ? No to ani omylem, furt ti v té porci plavou jen ty tři kousky toho masa.. Jen ses nechal uchlácholit že to máš levnější a je toho víc.
A hospodský ? Zase si víc namastil kapsu..

green (21) napsal 26.12.2011 v 01:13

To co se chce po CRT je aby se naplnilo startovní pole i za cenu nekonkurenceschopných strojů kroužících po trati.
Bude se tedy na co dívat ( dle DORNY ).
Bude se ale opravdu na co dívat ( dle diváků ) ??

Marex (2574) napsal 25.12.2011 v 19:53

Jinak teda už podle toho nadpisu si ten Pedrosa také nevidí do úst... ... časem mu zbyde právě pouze CRT, nebo WSBK. Což zase není tak úplně špatný pro WSBK.

Marex (2574) napsal 25.12.2011 v 18:35

Memphis: Slušný přirovnání.
Desmo: Pokud mají CRT nahradit do budoucna tovární stroje, tak tedy nevím...

desmo69 (638) napsal 25.12.2011 v 15:10

Marex, co chceš obhajovat na CRT? Je to věc, co nahrazuje satelitní týmy. Tam ani není co bhajovat. Vývoj po nich nikdo nechce stejně tak jako po nynějších satelitních týmech. To co se chce po CRT je aby byly levnější a mohlo si je dovolit víc týmů, splnilo se to? Myslím že do puntíku. A jednotná elektronika je stejně tak neobhajitelná jako český světonázory elektroniku zakázat. Tak by nebyla zakázaná, ale omezená a pod dohledem. Jestli se to splní, zatím nikdo neví...a upřímě, je mě to absolutně jedno
A s tou tovární podporou v sbk. V tom aby se prase vyznalo. Navíc je to další věc, která je mě absolutně jedno jediný co ti k tomu možu říct je, že si myslím, že až bmw vstoupí do motogp (prakticky nevyhnutelná věc, má zarezervovaný dvě místa) a Aprilia po nějakých úspěších mezi CR se zařadí mezi prototypy, tak se na sbk vykašlou stejně tak jako Yamahy, Hondy atd. protože dělat do dvou šampionátů bude asi nad jejich síly. Uvidíme

memphis.unv (17) napsal 25.12.2011 v 13:14

desmo69: ano, motorek značky aprilia jsem viděl tisíce, sténě jako lidí co na nich jezdili, ale séně tak jsem viděl jezdit hromady motorek značky ducati, ale netuším jestli je pro ně montuje luigi nebo giuseppe a opravdu mě to ani nezajímá, chcu vidět apriliu a ducati stejně jako hondu nebo yamahu.
a nebude mě zajímat ani to když na soutěži o pivo roku bude soutěžit výrobce flašek s pivem o kterým nikde jinde neuslyšíš. tam chcu pro změnu vidět černou horu, krakonoša, budvar atd, ale zas žádný sra,.čky co s tim nemají co dělat!

Marex (2574) napsal 25.12.2011 v 10:32

Desmo: V tom případě jsou CRT a jednotná elektronika neobhajitelné.
Ps: Tovární podpora ve WSBK: Ducati, Aprilia, Bmw, Kawa.

PityGPX (949) napsal 25.12.2011 v 10:08

desmo: správně.

desmo69 (638) napsal 25.12.2011 v 04:48

Marex, no právěže však. Zatím jsou tam tři, to ano, ale vyloučeno není časem BMW ani Aprilia...plus návrat Suzuki. Kdežto o SBK (kde by se dle tebe mělo pokračovat ve vývoji pro sérii) se továrně zajímá kdo? Možná tak Aprilia a BMW. A jejich eventuélním příchodem do motogp se to může rychle změnit, takže tam továrně nebude absolutně nikdo a nic, a vše budou jen soukromníci a místní dovozci.
Navíc v sbk se mají objevovat aktuální modely, akorát překopaný na závodní okruhy...nevím teda co by se tam mělo vyvíjet. Tam má teoreticky jezdit to, co už je dávno vyvinuto
Od vyvíjení je motogp, a nic na tom nemění ani nějaký crt. Ti mají na vývoj pro sériový motorky stejnej vliv jako třeba letos Cardion. No a možný omezení v otáčkách motoru je celkem jedno, páč takových toček nedosahuje snad žádnej sériovej motor, a jednotná elektronika? No to je zatím v jednání, ale není to tak dávno (dva dny až pět let na zpět)
co se tu vesele rozhazovalo myšlenkama, že by se měla elektronika omezit/zakázat úplně. Hold zavděčit se nejde nikdy všem, kórt čechům

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist