Nastavení podvozku a elektroniky, hlavní body testu Suzuki

Tým Suzuki v Misanu pracoval na dalším vývoji prototypu GSX-RR s nímž letos jedou první sezonu od svého odchodu z MotoGP, který japonský výrobce absolvoval po skončení sezony 2011. Jezdci Maverick Viñales a Aleix Espargaró pracovali s novými zlepšeními v rámci nastavené podvozku a elektroniky jak s ohledem na zbytek sezony, tak na plánovaný závod v Misanu.

Nastavení podvozku a elektroniky, hlavní body testu Suzuki

Španěl Maverick Viñales v Misanu nezahálel a během dvou dnů najel celkem 166 kol (82+84) s nejrychlejším časem 1'32,7 sekundy. „Mám pocit, že byl tento test v mnohém užitečný, protože teď lépe chápeme, kde se ještě můžeme zlepšit a rovněž jsme zapracovali v přípravě na nadcházející závody,“ uvedl letošní nováček třídy MotoGP. „Najel jsem spoustu kol v určité závodní konfiguraci, s plnou palivovou nádrží, daným nastavením a s každou další jízdou se cítil lépe a lépe.“

„Na začátku jsem měl špatný cit trakce při výjezdech, ale také jsem měl problém být dodatečně rychlý v nájezdu do pomalých zatáček. Použili jsme u podvozku řadu zlepšení a to nám dodalo pozitivní odezvu. Teď máme spoustu variant o nichž víme, že můžou být užitečné nebo je lze přizpůsobit k jednotlivým okruhům.“

„S pocitem, který mám teď, bych si přál Indy už příští týden, protože s těmito zlepšeními se na svém stroji cítím velmi dobře, ale zároveň potřebujeme nějaký čas na odpočinek a co je nejdůležitější, analyzovat všechna získaná data a informace.“

Španěl Aleix Espargaró v průběhu dvoudenního testování najel 121 kol s nejlepším časem 1'32,8 sekundy. „Kvůli extrémnímu horku byl tento test velmi náročný, ale jsem moc spokojený s tím, čeho jsme v jeho průběhu dosáhli,“ prozradil Aleix Espargaró. „Po Sachsenringu bylo důležité dostat zpátky potřebný cit s předkem, zejména pak v pomalých zatáčkách, a nakonec jsme měli příležitost testovat hned několik konfigurací nastavení, což mi ve finále dalo pozitivní odezvu.“

„Také jsme zlepšili elektronickou stránku a zapracovali na závodní konfiguraci ověřením konzistence výkonu na tvrdých pneumatikách, třebaže jsme nedělali nějaké dlouhé výjezdy nebo závodní simulace. Stroj teď reaguje velmi dobře, mám pozitivní pocit a nejdůležitější je, že jsme nalezli různé způsoby jak přistupovat k nadcházejícím závodům a nastavením. To je velmi důležité pro nový tým jako jsme my.“

„Teď na chvilku vypneme a užijeme si krátké přestávky, ale abych řekl pravdu, už bych nejraději zase závodil, abych se zbavil nepříjemného pocitu z výkonu na Sachsenringu,“
dodal závěrem Aleix Espargaró.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 2x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist