VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 12.08.2010 v 21:45

Pity: Tak to mi skoro vyrazilo dech! Akro! Tys mu na to opravdu odpověděl!!!

AKRO (-498) napsal 11.08.2010 v 23:09

To je snadné! 1. všichni na satelitu.
2. SPZka
3. Rossík

PityGPX (949) napsal 11.08.2010 v 22:46

V poho! Alespoň jsme tady na motorkářské diskuzi vymysleli nové české slovo kroužil :) To by chtělo udělat nějakou wikipedii na jendotlivé pojmy. A nebo AZ kvíz.

1. Kdo je to kroužil?
2. Kdo drží kasu?
3. Kdo podávaděl s pneumatikami?

AKRO (-498) napsal 11.08.2010 v 22:06

Poslouchej Pity, teď jsi před JV dost ohnul hřbet! Drž se svého názoru, JV má prostě jiný, ale to je v pořádku! Má na něj nárok, stejně jako ty!

Marex (2570) napsal 11.08.2010 v 21:35

JV: Ty naděláš. Všichni víme, že piloti v GP jedou palici a že by jsme jim viděli záda tak 2-3 vteřiny. Nicméně ač za to nemouhou, krouží v časech... a tak se tomu říká kroužení... od toho užil Akro nový pojem kroužilové. A urážka je to každopádně,ale ne jezdců,ale otřesné podívané, která není zas takovou vyjímkou, aby člověk nemohl dospat, že zase uvidí další race...jako tomu bývalo. Nebo už jsem kua tak starej?!

PityGPX (949) napsal 11.08.2010 v 18:40

JV: ja to nepoužívám, já když to tady napíšu tak si dělám sranda z AKRA že používám jeho pojem ale jsem na tom jak ty, urážky stranou. To že to tady napíšu je prostě jen na účet srandy AKRA.

Zazi (1006) napsal 11.08.2010 v 17:58

JV: richtig

JV (68) napsal 11.08.2010 v 16:59

To PityGPX: Slovo kroužil v žádném případě nepoužiji, ale není z důvodu, který opět viděl v křišťálové kouli AKRO! Je velmi jednoduchý - ten důvod! Vy totiž kastujete a slovo "kroužil" používáte spíše jako urážku! A to není nic pro mne! Normálně se také říká - jezdci krouží pravidelná kola v časech..., ale použít to tak, jak si vy dva představujete??? No comment

PityGPX (949) napsal 11.08.2010 v 15:32

Toš satelitní týmy byly odjakživa s tím, že v minulosti nebylo problém pro satelit vyhrát. Takový Tamada kt. vyhral v roce 06 nemohl mít tov. bajk když ho měl Biaggi u Ponse. Nebo Elias ve Fortuně Hondě 2006 když tovarnu resp. tovarni bajk měl Melandri atd atd. Teď už je pro satelit zázrak udělat za sezonu jedno podium a to je reálné u tech3, lcr, san carlo. Takže by to chtělo zptátky do roku 2006 a všichni v mgp jsou kinzi.

AKRO (-498) napsal 11.08.2010 v 12:33

PityGPX - Satelity vznikly později, než v roce 2003! Tenkrát to byly prostě týmy a pokud měly peníze, dalo se i s netovární motorkou jet o 1 místo! Slovo kroužil asi JV použít nemůže, to by mu Abajové dali! Takhle charakterizovat budoucí Karlovo učinkování v MGP!!!

PityGPX (949) napsal 11.08.2010 v 08:29

JV: 1. O SBK já nepišu, píšu že GP v neděli asi nebude nějaké drama, jako např. v roce 03 kde jsem to viděl live. A to tam bojovala i SATELITNI motorka o to vitězství. Takže AKRO vidíš, že i satelity v nedávné historii byly na čele.
2. Slovo kroužil nas všechny naučil Akro a jeho význam tady popsal.
3. SBK v Brně dech beroucí nebyl, avšak si myslím že ten průbě, kt. poskytly závody SBK bude hodně podobné letošnímu závodu MGP Max Rossi si zazávodí s někým o 2 či o 3 místo :) Jinak souhlasím s akrem, zkus to do komentování použít to slovo kroužil

AKRO (-498) napsal 10.08.2010 v 22:45

Mamba54 - MGP je závod nebo by měl být a né dvě oddělené skupiny jezdců! Bohužel to tak blb SPZka zařídil! Když se na to objektivně podíváš, zjistíš, že pokud se vyjímečně nějaká skupinka satelitů sjede, tak se tam stejně skoro nic neděje a krouží se a krouží, až do cíle!

AKRO (-498) napsal 10.08.2010 v 22:40

JV - No oni zase tak moc v MGP nepadají! Kdyby měli trochu vyrovnané motorky a museli bojovat, tak jich při 16-17 na startu dojede okolo deseti! Pokud vůbec někdo spadne, tak dva a vyjímečně tři, pokud to nedopadne jako minule, kdy byl hromadný pád, ale to je hodně velká vyjímka!

mamba54 (1340) napsal 10.08.2010 v 22:32

To JV: Protože Akro je schopen akcceptovat pouze první čtyři,jako opravdové "závodníky".[Nezlob se na něj,je tak vychován sledováním PP v TV,kde kamery sledují jen špici]Ti ostatní jsou pod prahem jeho vnímání.On netuší,že taky tvrdě bojují,bytˇjen mezi sebou.On to nazývá kroužením.

JV (68) napsal 10.08.2010 v 22:14

TO AKRO: Proč tedy padaj???

AKRO (-498) napsal 10.08.2010 v 22:06

JV - Klidně to slovo KROUŽIL použij při komentování, to jsou všichni ti co se s odstupem plácají na satelitech, za vedoucí čtyřkou!

AKRO (-498) napsal 10.08.2010 v 22:02

Mamba54 - Ani jedno z toho! Ani tvrdé vemeno, ani doživotní zákaz návštěv a dokonce ani dluhopisy! Ohledně těch povodní jsem tam poslal dva své zaměstnance, ať tam do pátku jako dobrovolníci /no dobrovolníci - platím to já!/pomohou s úklidem, tak doufám, že tam něco dělají a neflákají se!

JV (68) napsal 10.08.2010 v 21:59

To Pity: I ty blbneš??? Letošní SBK tedy byly dech beroucí? Jo, byly - zapomněl jsem na ten hic ! A stále nechápu slovíčko "kroužil"? Když přece budu jen tak pro kamery slavných TV kritiků kroužit cc 1,5 vteřiny na kolo za tady zvaným famózním fenoménem Rossim, tak se přeci nebudu válet??? Proč tedy "kroužilové" padaj, nemaj na to geny ???

AKRO (-498) napsal 10.08.2010 v 21:56

PityGPX - Díky za přání pěkného obrazu a pěkného komentáře! Doufám, že to bude V.Svoboda! Zrovna si říkám, proč jsem se tak zasekl a rozhodl se do Brna letos nejet!? Dlouho jsem přemýšlel, co mě k tomu vedlo a už jsem na to přišel! NECHTĚL JSEM! JÁ TI TAKY PŘEJI, aby se ti letošní GP v Brně líbilo a přeju i nám všem, aby to nebylo o kroužilech a aspoň trochu se bojovalo i na čele! Tobě Pity speciálně, abys pronikl nejen do Paddoku, ale i do dalších míst, které nejsou normálnímu smrtelníkovi přístupné, třeba do kamionů a přívěsů a odnesl si ty nejlepší zážitky a spoustu informací, které ti vydrží až do konce letošní sezóny!

mamba54 (1340) napsal 10.08.2010 v 21:48

PityGPX:Jestli tou hlavní příčinou jeho neúčasti nakonec nebude to že 1.má tak tvrdé vemeno,že bys ho nepodojil ani hasákem,za2.Naopak je tak dobrosrdečný a raději šetří na povodnˇové dluhopisy,nebo za3.má za své příspěvky zde,doživotní zákaz návštěv na dromu,vystavený přímo jeho vedením.Pozn.nehodící škrtněte.

ChenziiR1 (158) napsal 10.08.2010 v 21:48

a kuwa,nějaký nový téma

AKRO (-498) napsal 10.08.2010 v 21:43

JV - Rambo říkáš! Stalone není žádný obr a když hrál Ramba, měl 78 kilo a nebyl o moc těžší když hrál Rockyho, kde se docela slušně kulturisticky připravil. V posilovně při Brněnské GP tutově nebudu, podívám se na to v televizi ovšem pouze za předpokladu, že to nebude komentovat Tonda Kala, jinak to přepínám jinam! Ahoj!

PityGPX (949) napsal 10.08.2010 v 21:31

Já přeji akrovi pěkný obraz, dobrý komentář při sledování závodů na NOVE :) Je opravdu zvláštní, že tak velký "fanda" MGP, který napíše do komentářů ať je článek o čemkoliv, třeba i o tom že si SPZ uprdl, tak nejede na GP. Jeho kamarád Desmo jede už xtým rokem Bohužel mám obavy, že česká GP nebude nějak dechberoucí a bude to o kroužilech. ještě že moje letošní gp nebude o závodech ale o ...

JV (68) napsal 10.08.2010 v 21:25

To AKRO: Vždyť počítej ! Rambů je na světě dost, že??? Je spousta jedinců různých hmotnostních kategorií na světě a řeknu ti, nejradši mám tzv. "bezkrké"!!!
Čau - a uží si GP v posilovně! Raz, dva, tři...raz,dva, tři... !

AKRO (-498) napsal 10.08.2010 v 21:06

Mamba54 - Jsme pořád ve Viena meets, mezi skřety a chcípáky, co jezdí MGP!

AKRO (-498) napsal 10.08.2010 v 21:05

JV - Jo je to marný...! Já mám jen 186 cm a že skřeti Pedrosa a Capirossi mají okolo 160 cm, je jedno, ať si klidně váží 51 nebo 56 kilo, je to jejich věc, tak pak ať se jim dováží motorka a bude to vůči ostatním férové! Nabírat nemusí vůbec, závaží je dost, nebo jim mohou postavit těžší motorku. No a že někdo skoro před 30 lety "vypočítal" že ideální hmotnost na pětistovku je 65 kilo? To to proti současné době dost podcenil, počítat to dnes, tak by to bylo určitě 55 kilo na litrovou motorku! Já bych jim to "vypočítal" úplně jinak!

mamba54 (1340) napsal 10.08.2010 v 21:00

Kam jsme se to z VIENA meets zase dostali?!

JV (68) napsal 10.08.2010 v 20:47

To AKRO: Jenže zde je další problém ! Ty máš dva metry, ale Pedrosa má metr padesát osm! Capirrossi 1,61! A když budou hmotnit 70 kg, tak přece podle jistého indexu budou obézní, nechci napsat tlustí ! V roce 1982 byla teoreticky spočtena ideální hmotnost na 500 ccm 65 kg!!! Ale... tohle už jsem tady kdysi psal...holt, je to marný, je to marný !!!

AKRO (-498) napsal 10.08.2010 v 20:38

Bosso - To nebylo BINGO, spíš rána hlavičkou o hřebíček!

AKRO (-498) napsal 10.08.2010 v 20:37

JV - Já s tebou jen souhlasím, Ta děvčátka, co si hrajou na královny krásy nebo na manekýny, to je anorektický a koncentráčnický skandál! Pokud jde o jezdce, nikdo na nich přece nechce, aby měli 100 - 130 kilo! Mě by docela stačilo, aby vypadali jako štíhlý člověk, od 70kg do 80kg a pokud je někdo malý a váží 58 kilo, tak mu dovážit motorku, nic jiného! Zatím bohužel vypadají jako Kostějové nebo skřeti, v případě Pedrosy jako dítě ze čtvrté třídy! S tím Alexejevem máš asi pravdu, bylo to nějak tak jak píšeš!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist