Marc Márquez: „Před dvěma lety jsem se nebál o svou budoucnost“
Text: Andrea Štipčáková | Zdroj: Repsol Honda Team | Foto: Repsol Honda Team | Zveřejněno: 27.8.2022 | Zobrazeno: 8 592x
Text: Andrea Štipčáková | Zdroj: Repsol Honda Team | Foto: Repsol Honda Team | Zveřejněno: 27.8.2022 | Zobrazeno: 8 592x
Jo kdo seje vitr, sklizi bouri…
1 reakce
Je to možné. Ale pouze v HRC, kde nejlepší fabrika na něj udělá stroj.
Někdo níže zmiňoval starej a novej svět MotoGP, že Marc ho nestačil přemostit.....Často tu čtu o nové silné konkurenci v tom novém světě mladých divočáků na které Marc už nestačí.....Tak se podívejme na Alexe Espargara... To je most, kterej teď téměř bojuje o titul... Ten zažil v MotoGP ještě Stonera...Zajel nejlíp celkový 8. místo a teď velice úspěšně bojuje ve 33. letech s tou elitní novou generací...
Takže ono to s těmi nováčky zas tak horké nebude...Je více než zřejmé, že když dostane Marc dobrou motorku a zdraví vydrží, tak dle mého názoru mu bude nová elitní generace zase jen čumět na záda...
1 reakce
To půjde
Karma křiváku
1 reakce
Vyšší daně na vás vy nevděčníci!
3 reakce
To Farage :. Nejni nad neveřejný všeználky Mirky ...
Vrátil jsem se teď k videím zpátky o 10 -15 let a ty souboje Rossi vs Marquez vs Lorenzo vs Stoner a ještě Pedrosa a Dovi byly neuvěřitelné a to už dnes zdaleka takhle vidět není. Takže doufám,že MM nám něco podobného s některými mladými jezdci snad ještě ukáže... bylo to perfektní a Rossi s MM si v tom zápalu boje nemají co vyčítat!
dokument je jasný, Marc potřebuje změnu a nemusí nic světoborného vysvětlovat a vymýšlet PR, stačí udělat to, co jeho mladší bráška. Ono když se běžný čumil dívá na průběh sezón 2019 , 2020, 2021, 2022 např. Alvára u audyny a hrc, musí se rozsvítit kontrolka i prodejci hond v ostravskobrněnské pánvi
1 reakce
Příští sezonu už nenastoupí. Bude rád,kdyz zvládne dělat testovacího jezdce.
1 reakce
Nemyslím si že HRC i když jsou to japonci tak že je zajíma nějaká tradice,sentiment,vzpomínky nebo tak něco.V motogp biznisu se tady na tohle zcela určitě nehraje.Ano s marcem vyhráli a dosáhli snad úplně vše ale v kontextu biznisu si prostě nemyslim že je pro ně nepostradatelnej.Jak se říka u fotbalu že klub je vždy víc než hráč,ať je to jakákoliv hvězda,třeba i ta nejvěčší...
4 reakce
Byť od jisté doby jeho sympatizant nejsem , rád bych ho ještě nějakou tu sezónu na dráze viděl. V cirkusu Moto GP může pořád vystřihnout parádní čísla ikdyž se mi zdá, po přečtení tohoto článku, jako by mentálně dozrál Tak jako tak návrat starého a divokého, místy až bezohledného Marqueze už asi neuvidíme - si myslím. Hlavně ať mu zdraví slouží co nejlépe.
V této souvislosti mě napadá ještě jedna věc. Honda měla Marqueze dlouhá léta jako žolíka pro sběr titulů a podřídila tomu úplně všechno. Teď těžce paběrkuje. Yamaha má momentálně na vrcholu Fabia Quartarara, zbytek jezdců se trápí. Nejviditelnější je to u Morbidelliho Aby to, nedej Bože, nedoapdlo obdobně
O budoucnost se myslím zase tolik bát nemusí,ale uvědomuje si,že už to nebude zdaleka tak jednoduché závodění,jak to bývalo. Peněz má jistě,pokud bude rozumný dostatek na celý život a určitě sežene i nějaké dobré místo okolo závodění,pokud bude chtít. A jak se vrátí,tak nikde není napsáno,že musí získat další tituly,ale ještě několik let bude jezdit dobře a dělat šampionát dramatičtější si myslím. Jsem na něj hodně zvědavý a držím mu palce
Takaaki Nakagami
Datum narození: 9. února 1992 30 let
MM93
Datum narození: 17. února 1993 29 let
3 reakce
HRC dle mého už na Marqueze s prominutím sere..Vyždímali znej co se dalo mají spolu tituly ale vše jednou končí..Tohle skončilo taky.Ví to už víceméně každej včetně jeho i jeho dědy i sousedovho bratrance.
už teď je jasný že Mareček překonal Rossiho 9 titulů.tak a teď se může zaměřit na Agostiniho rekordy.to je přece jasné
Za tu dobu co je 93 mimo závody jsem pořád nepochopil, proč mu nikdo jasně a důrazně neřekl, že ted ještě na moto ne...!!! Tak zkušený tým, v týmu a kolem něj samá kapacita na sport, závody, fyzio apod....a oni dopustili to, že má min. 2 operace navíc s jasnou nemožností čtvrté, z toho vyustuje to, že další zranění, pád z něj udělá invalidy....chápu, že to jsou závody, ale toto je ukrutná cena/ v jeho případě, s jeho stylem a v hlavě nastavením, že musí být první je to víc než pravděpodobné.../Za mně Honda už ztratila plno času a bodů- a nevěřím HRC, ti kalkulovali vždy chladně a dnes už mají v hledáčku jiný jezdce do budoucna...Marc ne Marc.
1 reakce
Ten vlak už odjíždí......
Ať ho nemám rád jako člověka, tím je u mě totální lejno, tak si myslím, že že pořád tři/ čtyři tituly může dát. Jezdit fakt umí a HRC mu určitě připraví nejlepší stroj. Na jiné značce nemá šanci.
2 reakce
Je to pro všechny v Hondě i pro MM93 hodně složitá doba:
- MM93 3 rok mimo (to už je i pro Hondu) i přes MM93 zásluhy, moc. Navíc reálná hrozba dalšího zranění, případně problému s dvojitým viděním. Taky je otázka, na jaké úrovni se Marc vrátí.
- Honda neboduje ani s jinými jezdci. Tady otázka, zda Honda opravdu nezačne hledat mladého a hodně dobrého jezdce - což zase není ideální s ohledem na MM93, který se stále (a oprávněně) cítí být jedničkou v týmu.
- Vývoj nové motorky? MM93 teď pořád mimo, PE odchází jinam a Taka taky tak nějak v nejistotě - takže kdo bude vyvíjet motorku na příští rok?
- Proti MM93 v této situaci hraje i věk - už je opravdu tak na hraně mezi "mladým" a "starým" jezdcem.
Věřím, že toto všechno v Hondě, ale i v MM93 samotném vyvolává obrovské rozpaky, nejistotu a možná i trošku ztrátu motivace. Tak nějak nevědí, pro koho vlastně vyvíjejí motorku.
- A vyjádření MM93 o možném odchodu (otázka je, jestli opravdu po něm všichni budou natahovat ruku, jak si on myslí....) taky na náladě nepřidá.
No, uvidíme. Hodně napoví to, zda MM93 přijede testovat do Misana. Honda chce, on je opatrný. Je otázka, kde se to potká, a zda případná (a logická opatrnost MM93 a neúčast na těchto testech) nevyvolá jen další pomyslný nůž na krku - a o z obou stran.
1 reakce
..myslim, že je hotovo a MM to moc dobře ví. Takové počáteční "kopání" a ještě si určovat pravidla...takto odcházeli i jiní bez grácie.. Do Rakouska nejel kvůli jezdcům, divákům, ale Honda mu dala jasná stanoviska a bylo mu vysvětleno, že žádné pokrytecké vyjadřování už nestrpí.
Repsol začíná hledat nové jezdce, to je jasný signál nastávajících změn.
Bude se lámat chleba, pro něj i fabriku. Nedivil bych se kdyby po příští sezóně přešel do jiné stáje nebo do důchodu.
2 reakce
Že je to vazne na hraně je známo jen o tom prvně promluvil sám. Že nebude měnit styl to se dá taky čekat letos už asi žádný velký úspěch neudělá není na čem.
A další sezónu to se uvidí, pokud by změnil styl bude jezdit vzadu má to v sobě ,přeji mu návrat na okruhy.
Jak si to furt opalečkuje "jendouzeleným" to neomrzí nikdy
2 reakce
Drž se šampióne, pevné zdraví a pevné nervy
MM už musí být hotový. Vždyt to tu řiká borec s filtrem na hlavě, ultra žluták Rossifand a bača ze salaše. Ještě čekám na tiskovku faráře a té babky z Tavulie
4 reakce
Chyběla ti pokora, chlapečku, proto se dnes bojíš o svou budoucnost...
Jen pro jistotu kdyby to ještě někdo nepochopil a nechápal ani teď- Kariera 93 zkončila! Tenhle vítr už dofoukal
4 reakce
ted už chápu proč zdrhl po pátku, mikrofon nonstop na těle, filozofické velkootázky novinářů, Bradl s Polem v totalni depresi, jen ten mechanik chtěl říct něco na rovinu a nemohl na mikrofon pravdu. Ale tak splnil co chtěli filmaři, dojemné video, který vezme za srdičko a pochopí to i ožralý bača z tatranské doliny. On už potřebuje sednout na motorku, jet, být sám sebou a neposlouchat uplakané babské kecy. Pak se rychle změní ve starého Marca.
4 reakce
Něco, co jsem ve vztahu *jezdec - japonská(!)továrna* rozhodně nečekal.
Výzva, že odejde, nenastane-li progres ve vývoji techniky
Japonský jezdec si něco takového nedokáže ani představit.
Říkat "dnešní doba" peněz a byznysu už je jinde, nejde spojovat s japonskou
filozofií a tradicemi, které právě na té nejvyšší úrovni dodnes platí .
Jako *pohádka* může znít vztah továrny Honda (tehdy zdaleka ještě ne HRC)
ke Rhodézanovi Jimu Redmanovi, který zahajoval sportovní expanzi do zahraničí
na produkčních strojích a po nesporných úspěších se továrna začala *ohlížet* po
dalších jezdcích pro angažmá v továrním týmu. Nejen že Honda neudělala z Jima
druhořadého jezdce, ale do historie vešel výrok nejvyššího managementu,
že ***Pan Redman byl s Hondou když v závodech GP začínala a přivedl ji na
současnou úroveň, takže si zasluhuje i nadále pokračovat jako tovární jezdec***.
Poněvadž úcta k tradicím ani dnes není v Japonsku prázdnými slovy, domnívám
se, že zmíněné příkré vyjádření MM rozhodně pozitivní odezvu od nejvyššího
managemantu Hondy ani mít nemůže. Pokud vůbec bude nějakým způsobem
vyjádřena(!), bude to jen japonsky tradičně .
1 reakce