Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
""V posledních měsících toho bylo o budoucnosti Valentina napsáno hodně, ale realita je velmi jednoduchá – Valentino má možnost vrátit se do továrního týmu Yamahy a proto byla u Yamahy nyní zmrazena všechna jednání se Spiesem, Doviziosem a Crutchlowem. Yamaha čeká na to, jak se Valentino Rossi rozhodne""
Odpověď na tento přihlouple zlý článek/nadpis je k 18.7.2012:
Má Hondu v satelitu s max.tovární motorkou a podporou a nebo tovární Yamahu s Phill Moris(Malboro).
Spi sladce
Evo: Legendou? Na to jsou u různých lidí zjevně různé požadavky. Pro mne jsou legendy GP zatím 2. Agostiny a Rossi. Klokan na to má jezdecky,ale asi ne psychicky. On je ten tlak opravdu obrovský a to nemyslím ani ten na trati. Spíše se domnívám, že k tomu má blíže Lorenzo. To je vyrovnaný borec a špičkový jezdec.
PityGPX: Cal to zrejme podpise Ducati, takze je z hry von. A z dvojice Andrea vs. Ben, v tovarnom time zostane na 99% Spies, kvoli Yamaha USA, ktora mu prispieva na zavodenie.
Takze Ben by sa mohol prestat stazovat, kto je preferovany jazdec (na adresu Marqueza), ze moze ist do tovarneho timu. A kam chcel ist on, ked prisiel v sezone 2010, ked za tovarny tim jazdil Rossi s Lorenzom? A teraz si zrejme udrzi tovarny flek kvoli peniazom, aj ked su obaja satelitni jazdci lepsi s horsou technikou. Tak nech radsej maka a nevykrikuje, kto je preferovany, ked je to aj on sam!
Pity 18:50: A co tedy ty řeči Ezpelety o tom, že Rossi bude mít příští sezonu špičkový stroj,ale že o tom nesmí mluvit. Předúpokládám, že CEO by snad neplácal, kdyby to nebyla pravda?!?!?:
Tak kdyby Poncheral zrušil smlouvu s Bradlym tak by to bylo pro MGP dobré! Bradly by měl před odchodem bojovat o titul a skončit v top3.
Jinak, druhý stoner existuje. Nromálně jezdí superbiky a nedávno se oženil.
Jinak Vale si přeje zustat v MGP dva roky a přeje si byt u Ducati aby tu motorku vylepšil a jezdil na ni dobře. Nema v planu utíkat.
Uvidíme zda si Ben pohlída tov. sedačku nebo ho vyšrktne lepší z dvojice tech3 což je v tuto chvíli Dovi! :o)
Ještě mě napadlo že kdyby tech3 postavil svůj projetk CRT tak tam může Bradlyho usadit protože by jezdil motogp v tech3
mike99: ja som sa vyjadril dost jasne :-,tak isto aj pan Drtic a pan kouzil46. A poprosil by som viacerych panov
,aby povedali mikemu, ze kde boli v nedelu.
Vidim, ze tu s tym nikto nezacal, tak sa spytam ja. Ako, ze chcel Casey pokracovat v zavode, ked spadol (neriesim jeho vyhlasenie). V Assene hovoril pan Jarvis, preco buchol Jorgemu motor, ze elektronika je nastavena tak, ze este chvilu po starte sa motor nevypne, ked dojde ku kolizii, aby mohol jazdec pokracovat dalej, ale v priebehu zavodu ho hned po nehode vypne, aby ho ochranila. Preco sa nevypol motor aj Caseymu? Honda to ma inak nastavene?
P.S. este nie je miesto ani Bradleyho Smitha v Tech3, pan Poncharal povedal, ze ak to bude nutne, tak pojde aj k sudu, aby tu zmluvu zrusil.
Evo: precitaj si to este raz a pomaly "To je tu zase odbornikov, by ma zaujimalo, ze kde ste boli v nedelu?"
Vidim, kolko odbornikov sa tu z vasho tabora zislo, ale po zavode v Sachsenringu vas prislo len par. Ako aj riesit co to bolo za "divadlo", ked Rossi siel do boxov pocas zavodu v Assene, ked Casey vyhral. To je ta vasa objektivita
Toto je obzvlast zaujimavy clanok v ktorom autor popisuje buducnost kontraverzneho motocykloveho zavodnika, ktoremu jeho spravanie a okolnosti vyvoja sampionatu zuzuju moznost vyberu buduceho partnera. Mimoriadne ma zaujalo ako autor analyzuje tieto okolnosti z pohladu vsetkych zavodnych teamov a v neposlednej rade nezabudol ani na komercnu stranku veci. Je len na citatelovi ako si bude interpretovat medzi riadkami uvedene skutocnosti.
Některé články se snaží lidi vyprovokovat a už dopředu musí být autorovi jasné jaké to bude , po té se z lidí/ne vždy vlastní vinou/ stanou opice krmené banyány /
Tady ale nejde vůbec o články. Ty jsou opravdu dobré. Před několika lety ale Bosso nevstupoval do diskusí prakticky vůbec. Dnes v nich kritizuje jen některé, ikdyž jiní píší to samé, a jen některým dává BAN, a je úsměvné, jak to odůvodňuje.
zverzak, SPV: Pánové, chtěl bych vás poprosit, abyste se pod článkem v komentářích věnovali tématu článku a nevkládali nesmyslné videa. Rád bych vás upozornil, že komentáře tu nejsou od toho, aby si každý výleval své srdce a názory nad udělením bannu nebo jiného prohřešku, který porušuje tato pravidla: //www.motorkari.cz/statika/?stid=10
Jestliže má někdo s články Jirky Mikšíka problém, tak ať mi to pošle na email: jarda@motorkari.cz a neonanuje s tím pod komentáři.
to slunce11 10.07.12 v 20:39: ...ano absolutny suhlas, az na fakt, ze pred prichodom do Ducati sa vyslovil, ze to da na hranu viac ako Stoner, vytazi z masiny maximum. Ako to ale sledujem tak chodi na istotu, aby si nahodou nepodral tricko a Ducati potrebuje pravy opak !!!
""V posledních měsících toho bylo o budoucnosti Valentina napsáno hodně, ale realita je velmi jednoduchá – Valentino má možnost vrátit se do továrního týmu Yamahy a proto byla u Yamahy nyní zmrazena všechna jednání se Spiesem, Doviziosem a Crutchlowem. Yamaha čeká na to, jak se Valentino Rossi rozhodne""
jinak ale dobrej článek
Odpověď na tento přihlouple zlý článek/nadpis je k 18.7.2012:
Má Hondu v satelitu s max.tovární motorkou a podporou a nebo tovární Yamahu s Phill Moris(Malboro).
Spi sladce
zverzak> myslel jsem, že jsi jen hloupý, ale ty budeš i nemocný.
Mike 1:51: Jo. Tak v tomto máš asi naprostou pravdu. Ben je velkým zklamáním pro všechny jeho fans. Já k nim tedy nepatřím,ale úspěch jsem mu přál.
Evo: Legendou? Na to jsou u různých lidí zjevně různé požadavky. Pro mne jsou legendy GP zatím 2. Agostiny a Rossi. Klokan na to má jezdecky,ale asi ne psychicky. On je ten tlak opravdu obrovský a to nemyslím ani ten na trati. Spíše se domnívám, že k tomu má blíže Lorenzo. To je vyrovnaný borec a špičkový jezdec.
PityGPX: Cal to zrejme podpise Ducati, takze je z hry von. A z dvojice Andrea vs. Ben, v tovarnom time zostane na 99% Spies, kvoli Yamaha USA, ktora mu prispieva na zavodenie.
Takze Ben by sa mohol prestat stazovat, kto je preferovany jazdec (na adresu Marqueza), ze moze ist do tovarneho timu. A kam chcel ist on, ked prisiel v sezone 2010, ked za tovarny tim jazdil Rossi s Lorenzom? A teraz si zrejme udrzi tovarny flek kvoli peniazom, aj ked su obaja satelitni jazdci lepsi s horsou technikou. Tak nech radsej maka a nevykrikuje, kto je preferovany, ked je to aj on sam!
Marex: podle soucasne situace a ohlasu soudim, ze Kamenik se stava pomalu, ale jiste legendou Moto gp, ac jsi proti tomu tak bojoval.
Pity 18:50: A co tedy ty řeči Ezpelety o tom, že Rossi bude mít příští sezonu špičkový stroj,ale že o tom nesmí mluvit. Předúpokládám, že CEO by snad neplácal, kdyby to nebyla pravda?!?!?:
PityGPX: třebaže Reu cením zatraceně vysoko a je to pro mě Pan Jezdec, řekl bych, že tvrzení, že je druhý Kameník, je hodně odvážné.
No jo. Mezitim jsem si uz precetl.
Evo: říkám, nedavno se oženil a jezdi normálně za ten kate Hondu kt. ma stejnou statistiku jako Ducati v GP. Jen jeden jezdec na ní vyhrává.
Pity: to je kdo, ten druhy Stoner?
Tak kdyby Poncheral zrušil smlouvu s Bradlym tak by to bylo pro MGP dobré! Bradly by měl před odchodem bojovat o titul a skončit v top3.
Jinak, druhý stoner existuje. Nromálně jezdí superbiky a nedávno se oženil.
Jinak Vale si přeje zustat v MGP dva roky a přeje si byt u Ducati aby tu motorku vylepšil a jezdil na ni dobře. Nema v planu utíkat.
Uvidíme zda si Ben pohlída tov. sedačku nebo ho vyšrktne lepší z dvojice tech3 což je v tuto chvíli Dovi! :o)
Ještě mě napadlo že kdyby tech3 postavil svůj projetk CRT tak tam může Bradlyho usadit protože by jezdil motogp v tech3
mike99: ja som sa vyjadril dost jasne :-,tak isto aj pan Drtic a pan kouzil46. A poprosil by som viacerych panov
,aby povedali mikemu, ze kde boli v nedelu.
hm tak Cal půjde k Duc a kam Nicky?
nechápu proč se nás největších odborníků nezeptají co je pro Valeho nejlepší. očividně tomu rozumíme nejvíc a víme uplně všechno
zverzak 13.28:
Vidim, ze tu s tym nikto nezacal, tak sa spytam ja. Ako, ze chcel Casey pokracovat v zavode, ked spadol (neriesim jeho vyhlasenie). V Assene hovoril pan Jarvis, preco buchol Jorgemu motor, ze elektronika je nastavena tak, ze este chvilu po starte sa motor nevypne, ked dojde ku kolizii, aby mohol jazdec pokracovat dalej, ale v priebehu zavodu ho hned po nehode vypne, aby ho ochranila. Preco sa nevypol motor aj Caseymu? Honda to ma inak nastavene?
P.S. este nie je miesto ani Bradleyho Smitha v Tech3, pan Poncharal povedal, ze ak to bude nutne, tak pojde aj k sudu, aby tu zmluvu zrusil.
Evo: precitaj si to este raz a pomaly "To je tu zase odbornikov, by ma zaujimalo, ze kde ste boli v nedelu?"
Vidim, kolko odbornikov sa tu z vasho tabora zislo, ale po zavode v Sachsenringu vas prislo len par. Ako aj riesit co to bolo za "divadlo", ked Rossi siel do boxov pocas zavodu v Assene, ked Casey vyhral. To je ta vasa objektivita
...co takto ?
Toto je obzvlast zaujimavy clanok v ktorom autor popisuje buducnost kontraverzneho motocykloveho zavodnika, ktoremu jeho spravanie a okolnosti vyvoja sampionatu zuzuju moznost vyberu buduceho partnera. Mimoriadne ma zaujalo ako autor analyzuje tieto okolnosti z pohladu vsetkych zavodnych teamov a v neposlednej rade nezabudol ani na komercnu stranku veci. Je len na citatelovi ako si bude interpretovat medzi riadkami uvedene skutocnosti.
to Jarda: ...ste jednoducho pokrytci, ktori nechcu aby vsetci videli nasu kritiku, mame si to vyrikat potichu mailom ?
Některé články se snaží lidi vyprovokovat a už dopředu musí být autorovi jasné jaké to bude , po té se z lidí/ne vždy vlastní vinou/ stanou opice krmené banyány /
Tady ale nejde vůbec o články. Ty jsou opravdu dobré. Před několika lety ale Bosso nevstupoval do diskusí prakticky vůbec. Dnes v nich kritizuje jen některé, ikdyž jiní píší to samé, a jen některým dává BAN, a je úsměvné, jak to odůvodňuje.
zverzak, SPV: Pánové, chtěl bych vás poprosit, abyste se pod článkem v komentářích věnovali tématu článku a nevkládali nesmyslné videa. Rád bych vás upozornil, že komentáře tu nejsou od toho, aby si každý výleval své srdce a názory nad udělením bannu nebo jiného prohřešku, který porušuje tato pravidla: //www.motorkari.cz/statika/?stid=10
Jestliže má někdo s články Jirky Mikšíka problém, tak ať mi to pošle na email: jarda@motorkari.cz a neonanuje s tím pod komentáři.
Jarda
zverzak:mas pravdu,Call je velky bujak ,ale mam obavu,ze to nebude stacit. Bude musiet este nieco pridat.
Jako vždy, AKRO má pravdu...
Evo 21:43: Mno, tak to je ještě lepší, než vyhrát na dveřích od stodoly.
Jak někde psaly,chtělo by to mladého střelce který nejel v GP ani na Hondě,a ani na Yamaze.Mě by se líbil Jannone.
to pila: Verim v Cal Crutchlow, je to najvacsi diviak v poli teraz a aj ten Bradl, ale to je ina nemecka krv.
to Evo:
to slunce11 10.07.12 v 20:39: ...ano absolutny suhlas, az na fakt, ze pred prichodom do Ducati sa vyslovil, ze to da na hranu viac ako Stoner, vytazi z masiny maximum. Ako to ale sledujem tak chodi na istotu, aby si nahodou nepodral tricko a Ducati potrebuje pravy opak !!!