Lorenzo: V roce 2008 jsem chtěl skončit se závoděním

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 28.12.2009 v 21:37

No jo, smůla je,že sice všichni víme, jak by se to mělo dělat a jakým směrem by měl jít vývoj, jenom že to bohužel mají v rukou pitomci, hlupáci a zlatokopové! A my si o tom můžeme pouze pohovořit, ale ovlivnit to bohužel nemůžeme!

SoulTrain21 (753) napsal 28.12.2009 v 16:58

jojo to uz jsem tady taky parkrat psal.malo ským se tady da bavi i o něčem jinem

PityGPX (949) napsal 28.12.2009 v 16:34

Mně připadá že ač je článek jakýkoliv tak diskuze jsou vždy na dvě témata:
Rossi X zbytek světa
MGP x WSBK.
Prostě, MGP je ve sračkách ael musíme věřit že se to zlepší. Bohužel SBK maj dementní propagaci proto my v čr mame vůbec problem shlednout zavod v TV a teď se musíme bat i to, že se u nas v Brně příšít rok SBK nepojedou. to by takový Ezpeleta nedovolil aby se v Brně GP nejely :)

SoulTrain21 (753) napsal 28.12.2009 v 16:23

aha a ja mluvil teda o čem? motogp=800ccm pokud se nepletu ne?

desmo69 (638) napsal 28.12.2009 v 15:39

ne že motogp je k hovnu, že 800ccm je k hovnu. Ale to se změní nejdřív jak to dovoluje smlouva o neměnnosti pravidel, tzn. rok 2012:) Ikdyž, můj tupej instinkt mě říká, že ty závody budou ještě nudnější ikdyž tam bude víc motorek. Za tu dobu co jsou osmikila se po těch třech letech dá na to jakš takš dívat a za ty další dva roky tipuju že se to ještě víc vyrovná a bude to prostě dobře koukatelný..no a pak zas přijdou litry, každá fabrika vytasí něco jiný a rozdíly budou zas takový jak v 07..a dalších 6 let bude trvat než se to vyrovná...toť moje vize:)

SoulTrain21 (753) napsal 28.12.2009 v 15:13

tvle to si děláš prd_el ne tak proč si po mě vyjel když tu ted i ty sam napíšeš,že každý ví,že je motogp k hovnu Je pravda,že PROMO WSBK ja hodně špatné.Ale MotoGp je prostě MotoGp,na motogp bude jezdit vždy víc lidí než na WSBK právě kvuli těm prototypum a kvuli těm vsem NEJ věcem co tam jsou.Ikdyz ty zavody jsou horší.Už je to prostě řekl bych zažite a tak už to vždy bude.ikdyž je zase pravda,že i WSBK se za poslední roky zvedlo co se týče sledovanosti a navštěvnosti takže težko říct:)Možná jednou:)

desmo69 (638) napsal 28.12.2009 v 15:11

Akro, no a co celou dobu říkám? A že hovada jako Ezpeleta propagují jen motogp a na osttaní třídy "serou" ikdyž jsou zajímavější...to je pravda. Ale co teprv při sbk?:D SSP je o sto tříd zajímavější než sbk, ale stejně je brána jako něco podřadnýho, proč?

AKRO (-498) napsal 28.12.2009 v 15:04

Desmo69 - nechci se ti plést do debaty, co tady vedeš se SoulTrainem, ale když mě tady pořád zmiňuješ...! Začnu tím borcem, co počítal ty předjetí v Brně při SBK, tak asi usnul už ve druhém kole, když napočítal jen do pěti! A ty osmistovky jestli jsou atraktivnější než tisícovky nebo vlastně 990tky? Oni nestály za moc ani 990tky a není to objemem motoru, ale idioty, kteří to MS řídí! A proč je nezajímavé MOTO GP I liga a 125tky a 250tky, které jsou neporovnatelně zajímavější skoro nikoho nezajímají? Protože hovada jako je Ezpeleta a spol, propagují pouze MOTO GP a dosáhli toho, že diváci berou ostatní třídy jako něco podřadného a doplněk programu. Dopadlo to přesně jako s F1, kdy jsou další závody aut za Formulí 1 někde hodně daleko a to samé udělal ten magor Ezpeleta s MOTO GP. To v dřívějších letech nebylo, všechny třídy byly považované za plnohodnotné a jezdci jezdili dvě i tři třídy a vítězství si vážili stejně. A mělo to tak zůstat! Vše se řídí jen tím, co ti nacpe propaganda a reklama. Za komunistů byly taky nejvíce propagované motocyklové soutěže a Ralye Dakar a skoro každý je znal a každý o tom mluvil a považoval to za vrchol motorizmu. To je to samé jako dnes, kdy je v televizi z 90% jen fotbal a hokej, občas atletika nebo tenis. A ostatní sporty televize skoro nedává a ani o nich skoro ve zprávách nepadne ani slovo. Jako by ani neexistovaly! To je podobné jako WSBK. Kdyby nebyl Flammini blbec a dokázal WSBK pořádně propagovat, tak by MOTO GP už neexistovalo, protože je desetkrát dražší a motorky WSBK se podobají cestovním sporťákům a jezdí skoro stejně rychle, jako ta neúnosná drahota které se říká MOTO GP.

desmo69 (638) napsal 28.12.2009 v 14:46

SoulTrain, no však to mě říkat nemusíš Každý ví že 800ccm je k hovnu a motogp se potácí v krizi z které se snaží jakš takš dostat. Že těch "úchvatných" závodů bylo víc jak v motogp máš taky pravdu, ale rozhodně ani ze srandy to není nejlepší podívaná co se předjíždění týče. Kdyby ti neschopní italové z infront stály co pro to, tak superbikům udělají takovou reklamu, takovou prestiž, naserou to do všech tv, zpopularizují a zmedializují ssp a vlastně i sbk...a tím by motogp položili na lopatky a během dvou let by se na nějaký prototypy zapomnělo. Jenže ono nic. Jezdí se 13 závodů, z toho skoro všechny v Evropě a říkají si MS. Plno týmů nemá na zaplacení cest ale říkají si MS. Vždyť už šéfové týmů říkají, že se jim ani nesní o takové podpoře infrontu co se dostává těm u Dorny. Navíc Dorna pořádá CEV, vynikající základna pro budoucí borce do 125, do toho Rookies cup který spolupořádá a tím vyhledává další talenty...u sbk nic takovýho nenajdeš. Bohužel.

SoulTrain21 (753) napsal 28.12.2009 v 14:32

ne u druhého už to zase bylo WSBK a to vtom stylu že to Biaggi na Bena zkoušel v každé zatáčce takže kritik WSBK se nudil .Zase tak uchvatných závodu jako v 250,125 to nebylo ,máš pravdu ale určizě jich bylo více uchvatných než v MotoGp...Když už jsme u toho počítání ,tak ze 17ti závodu odjetých v MotoGP,dojeli první dva jezdci v PRUMERU s rozestupem 5,2sekund.Poslední sezona litru 2006 to bylo v prumeru 2,8...To je ta naše současná KRALOVSKA TŘÍDA:)

desmo69 (638) napsal 28.12.2009 v 13:45

u druhýho už asi usnul No nevím, mě je to jedno. Co si pamatuju, tak zas tolik závodu úchvatných jako v jiných sezónách nebylo a už vůbec ne jako v 250, 125 a ssp (který sem dokonce neviděl všechny)...toť vše. Prostě přehnaná chvála.

SoulTrain21 (753) napsal 28.12.2009 v 13:17

A co druhej závod?ten počítal taky?Asi ne co,protože do tolika ani počítat neuměl...

desmo69 (638) napsal 28.12.2009 v 12:52

SoulTrain, někdo si dal tu "námahu" a spočítal počet předjetí v Brně myslímže v prvním závodě, protože se mu to zdálo taky oničem..a výsledek? Asi 5 předjetí (každopádně míň jak 10)..což je na údajně nejatraktivnější šampionát (nikdo asi neviděl ssp nebo 125 a 250) trošku málo ne? Prostě kolem sbk je jakejsi zbytečně velkej humbuk. Před pár lety po tom neštěkl pes, nebo aspoň v čr se o tom mlčelo, a najednou je z toho každej vedle..přitom za "dob" Toselanda (což je nedávno) to byla úplně jiná palba.

SoulTrain21 (753) napsal 28.12.2009 v 12:09

Ale však ja sem si udělal obrázek vždyt ti tu píšu,že to je nuda.A nevim co tady pořád pleteš dívat se nebo nedívat.To jestli se ja dívám nebo ne to to MotoGp nezmění a není to vubec podstatné takže tady nepolemizuj s myšlenkou o dívání když je tady hlavní myšlenka motogp.nojo pravidla se změnily ale až na rok 2012,takze pristi rok to bude zase boj v tabulce.Ja tady svým příspěvkem nepotřebuju nikoho uchvátit,ja tu píšu svůj názor a to jestli se někomu líbí nebo ne to je mi uplně jedno,obliba meho nazoru samotný muj nazor nezmění.Já moc dobře vím kdo jezdí s TC ale já nemluvím jenom o TC.Píšu ELEKTRONIKU a myslím to jako ten ŠIROKEJ POJEM!Všichni opěvujou WSBK jaké to jsou pěkné závody ale jedinej Desmo píše,že je to stejná nuda jako MotoGp nojo jak říkám každej ma o závodění jiné mínnení.Ok WSBK je nuda,vezmu teda 250ccm(to už by si i mohl souhlasit,že tam jsou to opravdu pěkné závody)ty taky jezdi s TC(Lukáš ji třeba neměl,jestli si to nepletu s minulým rokem) ale zavody jsou to naprosto odlišne od Motogp (takže to nebude jenom o TC) a člověk u nich vstava z křesla.A ja se tě teda ptám Desmo,když jsi ten expert na seriál MotoGp.PROC???

Pawka (79) napsal 28.12.2009 v 10:37

je to drak ale

desmo69 (638) napsal 28.12.2009 v 00:40

SoulTrain, ale ale ale:) 800ccm se jelo třetím rokem, tak co pořád někdo řeší nějaký 990->800. Za tu dobu sis mohl udělat dostatečný obrázek a usoudit, jestli to sledovat nebo ne. Takže nevím jestli ještě někoho po třech letech uchvátí řeči o nudě. Leda Akra, kterej si u toho rochní jak prase v žitě. Nebo ty řeči že by se mělo něco udělat...šak se přechází zpět na litry, tak co víc chceš udělat? Zakázat elektroniku (širokej pojem)? Nebo TC, s kterým jezdí od první nebo druhé sezóny 990ccm, používají to 250, sbk a další?..A ty opěvovaný SBK...však až na pár závodů stejná nuda jako motogp, až na to že tam kroužilo o 5-10 jezdců navíc, což je nepochybně plus, který příští sezónou s poloviny ztrácí. Akro...a co se tak divíš:D Když padne dobrej gól v první lize tak se může každej přisrat a v tv to máš místo reklam, ale že stejnej nášup střelí nějakej jarda z dědiny nikoho nezajmá. Prostě první liga je první liga. Tisíce fanoušků na tribuny chodí kvůli motogp, ne 250. Kolik myslíš že by přišlo lidí jen na 250 a 125?:) Možná tolik co na sbk, ale spíš ani to ne. A milióny lidí u tv sleduje hlavně motogp, pak teprv ostatní kubatury, tak se tak blbě nediv propagaci a různým věcem okolo, jako stokrát omílaný předjíždění

AKRO (-498) napsal 27.12.2009 v 19:21

Desmo69 - Musím uznat, že SoulTrain má pravdu, ty osmistovky to MGP poslaly do kopru! A udělat z toho zase MS bude hodně těžké a s hlupáky, co to vedou to je skoro nemožné!

SoulTrain21 (753) napsal 27.12.2009 v 19:16

jojo ja o tech pravidlech vím Pitíku...ale jestli se něco neudělá stou elektrikou tak bych to zase tak optimisticky taky nevidel...ale snad to bude lepší než ted

AKRO (-498) napsal 27.12.2009 v 19:15

PityGPX - Jen abys měl pravdu!

AKRO (-498) napsal 27.12.2009 v 19:14

SoulTrain - Nic si z toho nedělej! Desmo69 je superfanda MGP a teď vlastně i MOTO 2 a jeho zarytý obhájce! Ten kritiku MGP nebere! Snad aspoň budou SBK ke koukání a budeme-li mít štěstí, třeba se ti čtyři jezdci v MGP, potahají v příští sezóně o titul a sem tam bude i nějaké to předjetí v poslední zatáčce a pokud to bude víckrát, nebude to tak vzácné a i Rossíci si na to trochu zvyknou a nebudou mít z toho ještě po půl roce orgasmus, jako letos, když Rossi předjel Lorenza. Je jen divné, že podobných předjetí bylo poměrně dost ve 125tkách i 250tkách a nikoho to v podstatě nezajímalo a přitom to bylo úplně stejné, jako v MGP a ohlas žádný!

PityGPX (949) napsal 27.12.2009 v 19:11

SoulTrain: no tak máš pravdu ale ono už se nové pravidla stanovily kt. tuto srač_ku dostanou na uroven zase kvaltiních závodů, jsem psal, dva roky to musíme vydržet a pak hurá na litry :) a to bude jiné kafé.

SoulTrain21 (753) napsal 27.12.2009 v 18:12

*Nejsem si vědom toho...

SoulTrain21 (753) napsal 27.12.2009 v 18:11

5x denně? mužes mi prosimtě ukázat článek kdy jsem nadával na Motogp?Nejsi si vědom toho,že bych tady moc věci kritizoval.A tahle otřepaná fráze"nemusíš se nato dívat" na to ti nemam už ani co říct. .Ve WSBK se to pakrkat předjede jo? aha tak to potom jo ja vím,že stím nic nenadělám ale to,že stím nic nenadělám znamená,že tu otom nemužu psat?prosimtě vzpamatuj se.Jo a na 125 se pravidelně dívám to se neboj.A můžu ti říct,že když se jezdily ty brzke zavody treba v Austrálii tak jsem u 125 neusnul jako třeba u MotoGP;)U mě není na prvním místě aby to byla špičková technika a lámání rekordu v rychlosti a podobne záležitosti z MOtogp.to,že ty jsi posr_any z MotoGp jeste neznamena,že to tady musí všichni chválit aby se te to nahodou nedotklo Ja se na MotoGP dívám rad stejně tak jako na každé jiné zavodění at uz s motorkama nebo autama protože tyhle věci žeru už od malička,každý ma holt o závodění jiné mínění.A to,že se na něco dívám,ještě neznamena,že to musím všude obhajovat a psat na to kladne nazory když každý musí vidět ,že to co se stalo s MotoGp s příchodem 800ccm je nehorázná ostuda pro tenhle krásny sport;)a ani Vale nebo kdokoliv jiný tohle svýma dosaženýma rekordama za vítezstvi a podobne pitomosti nezlepší,pokud se rapidně nezmění pravidla a uděla ze ztoho opět to mistrovství světa co tu bylo pár let z5!A začne se závodit i na trati ne jen bodama v tabulce.A to,že se ze mě stává akro? pokecej si;)

desmo69 (638) napsal 27.12.2009 v 17:47

No ještě že jsi nám to profesionálně shrnul a zhodnotil. Nikdo tě s brokovnicí u hlavy nenutí to sledovat. Podívej se na 125 který tvoje podmínky splňují a pak si běž třeba malovat. Nebo taky můžeš sledovat sbk, kde z 30ti jezdců dva bojují o titul a sotva čtyři o vítězství v závodě, a kde se křoví (který je snad větší jak u 125) za závod párkrát předjede a pomíchá. Bomba . Že chceš vidět závody do poslední zatáčky je sice krásný, ale co s tím naděláš? A dělat ze sebe Akra a psát vše pětkrát denně to nevyřeší, bohužel

AKRO (-498) napsal 27.12.2009 v 17:39

SoulTrain - To nevadí! Holý nebo chlupatý...!?

SoulTrain21 (753) napsal 27.12.2009 v 17:32

ježíší chtěl jsem napsat vIdět...nevim naco myslím

SoulTrain21 (753) napsal 27.12.2009 v 17:30

MotoGp byla nudná i tak.Oni ztoho dělají napínavé závody jen vtom smyslu,že je napínavý jejich bodový rozestup v tabulce.V praxi(v zavodě) ta napínavost znamená to,že se parkrát předjedou a pak se od sebe odtrhnou a napínavé je ztoho max sledovat na kterém místě dojedou a jestli se teda na sebe v te NAPÍNAVÉ TABULCE dotáhnou.A na takovou napínavost ja se_u! ja chci vydět závody které jsou napánavé tím,že se předjíždí v poslední zatáčce.A to je v motogp raritka.

PityGPX (949) napsal 27.12.2009 v 16:33

No my musíme přežít dva roky co budou a pak budou závody v pravém slova smyslu, kéž by litry posunuli už na rok 2011 hehe. Snad si tam Ben na těch 800cc nezkazí reputaci a nepude nazpět do sbk

zdenal_V (0) napsal 27.12.2009 v 16:20

Tihle dva (Rossi / Lorenzo) udělali z nudný Moto GP alespoň na chvíli koukatelnej materiál a jejich souboje rozhodně stály za to . Škoda, že Casey musel dát tu pauzu, jinak by se o titul tahali tři a to by byl nehoráznej nášup ..GP 2010 bude určitě zajímavější

PityGPX (949) napsal 27.12.2009 v 14:49

No ale prostě by Rossi získal titul třeba už v Brně protože vlastně Pedrosa nestíhal a jak Casey oznámil že musí na pauzu se léčit tak je jasné že v tom boji o titul byli jen Rossi a Lorenzo :) takže kdyby Lorenzo skončil po sezoně 08 tak vlastně by Rossi neměl s kým bojovat ve druhé půlce - tudíž zadarmo :) ale i tak je (Vale) nejlepší.
Jinak, snad už Jorge nebude padat a bude jezdit tak jako na Sachsenringu a v Katalansku kde i pod tlakem v boji v posledním kole situaci dokazal ustát :)

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist