Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mamba: Mno. Myslím, že kdyby ten jezdec mluvil o Moto2 ve stejném kontextu,jako mluvil o Supersportech,asi by se ti to vůbec nelíbilo.
(Šlo o Holubce?)
Jedna zajímavá informace pro Akra, ohledně supersportů, o kterých často tvrdívá, jak jsou 10x levnější atd. Ptali se jednoho předního českého jezdce, jezdícího MR, AA a ME (Triumph Daytona), co se mu honilo hlavou při sledování červencového MS supersportů v Brně? Odpověď:" Že bych podle časů jel na body. Bohužel, tento závod stojí kvůli finančním podmínkám promotéra šampioátu tolik, co naše tři závody. A to si náš tým nemůže dovolit. Jezdecky myslím není velký rozdíl. Ten je hlavně v motorkách. Naše motorka v porovnání se supersporty z MS je sériová. JEN JEJICH ZAPALOVÁNÍ MÁ CENU, JAKO CELÁ NAŠE MOTORKA. Pak je tu výkon motoru, podvozek, převodovka, kontrola trakce..." Takže Akro, kde máš ty 10x levnější motorky z krámu, které jsou rychlejší, jak předražené Moto 2, jak o nich zde tak rád píšeš? Nebo že by nebyl nenažraným promotérem jen Ezpeleta???
Evo: Pouze hlupák nazývá druhého hlupákem, bez důvodu a to za každé situace. Ty jsi použil výraz ještě ostřejší...nu...asi je to v pořádku.
Eso: No, je tam nějaký mindrák, tohle už začíná být směšný. Já se u toho nařehtal... hlavně ty Pacientovy poznámky to podtrhly.
Josef: Přesně tak. Praskla mu zadní guma a vysypal se z toho jak šutr do Macochy. Fakt je, že jsem se hodně polekal,ale dopadlo to dobře. Mnohem horší jsou ale ve skutečnosti ty pády v nájezdech do zatáčky, kdy je tam balík a na výjezdech.
Stejně to všechno směřuje k sjednocení WSBK a MotoGP pod pravidly bližšími spíš "bajkům". Tyhle série si byly vždycky tak blízké, že se to podle mě dalo čekat. Teď se navzájem mlátí MotoGP+CRT vs WSBK vs litrové stocky, Moto2 vs supersporty a možná i Moto3 vs šestkové stocky. Jde jen o míru úprav vůči sériovému modelu.
V pondělí by měly začít testy SPZ-CRT. Mě opravdu nejvíc budou zajímat jejich časy, ale snad jich tam bude aspoň jako do mariáše Ale teď vážně, snad prý jen WSBK Aprilie RSV4
macoski: Pád ve 300 na rovince předvedl Shinja na Kawě a byť to vypadalo hrozně, byl pouze potlučený. Rychlost v zatáčkách je mnohem nebezpečnější.
Moto2 jsou sice pěkné pokoukání,ale jejich princip popírá podstatu úlohy MS. MotoGP ať klidně jedou všichni CRT,ale když se tam mají motat prototypy, "CRT" a Superbiky, tak už je toho příliš...
to pesiRR-největší blábol jsi vyplodil Ty.Zkus jet "jen"150 a přidej na 200.Jezdím 25let a jet o 50 víc nebo míň je sakra rozdíl.Všíchni kritizujete,ale tou 2voustofkou si každý z nás troufne jet pár minut zalehnutý někde na rovince.Ale jezdit přez 200 v zatáčkách a přes 300 rovinky víc jak hodinu vkuse-navíc předjíždění,podjíždění soupeřů -to jsou jednoznačně hvězdy a těch je jen pár.Lorenzo má naprostou pravdu.Pokud se to nezmění budem kouka jen na pár zbohatliků na startu a koho baví koukat na roztrhané pole 17 jezdců.Kritizovalo se cože to udělali z 250 a jak je moto2-super pokoukání.
mamba54,ale tady ma josef58 pravdu.Motory jsou pro motoGP vyzobany z WSBK.Me to nevadi a budu klidne souhlasit,kdyz se ve WSBK a WSS pojedou jen stocky,ale se dvema motorkama a ne s jednou,jak pojedou letos.To je pekna hovadina.
Ezpeleta se nechal inspirovat z WSBK nejen objemem 600 a 1000 , ale už i opisuje testy .Ještě loni v jeden den na jednom místě.
Ale pardóón, ony ty SPZ-CRT se nedaj v žádným případě počítat mezi vrchol motocyklové techniky. Jak říká sám velký Carmelo, před technologii dám přednost šou. Myslím, že na tu šou tam bohatě stačí on sám , já chci vidět pořádný bajky
Takovy bláboly že 350 je moc. Myslím že jestli jedou 350 nebo 300 už je úplně řiť. Když vím jak to člověka, které narazil asi ve 160 do stromu, rozházelo asi na 50 m čtverečných.
PityGPX: coze ti vadi, ze vam tu do toho kecam? Viem, je to pre niektorych tazke, ze vlastne niektore "fakty", ktore tu tak pisali a bojovali za svoju "pravdu" su uplne mimo misu
No bohuzial budete sa s tym musiet zmierit
Amnestie? Pro nejhorší delikventy? Doživotí je jediné řešení.
Marex- Já mu poskytl na čas "amnestii", ale myslím, že to bylo z mé strany předčasné a neuvážené. Asi ho to pošlu "odsedět" bezezbytku. Psst!
mamba: Akro není.
Marex- "B" je správně. Ono nejde ani tak o mě, jestli by se mi to líbilo, nebo ne. Tady jde spíš o to, že to vyvrací ty Akrovy kecy.
Nebo o Igu?
Mamba: Mno. Myslím, že kdyby ten jezdec mluvil o Moto2 ve stejném kontextu,jako mluvil o Supersportech,asi by se ti to vůbec nelíbilo.
(Šlo o Holubce?)
Jedna zajímavá informace pro Akra, ohledně supersportů, o kterých často tvrdívá, jak jsou 10x levnější atd. Ptali se jednoho předního českého jezdce, jezdícího MR, AA a ME (Triumph Daytona), co se mu honilo hlavou při sledování červencového MS supersportů v Brně? Odpověď:" Že bych podle časů jel na body. Bohužel, tento závod stojí kvůli finančním podmínkám promotéra šampioátu tolik, co naše tři závody. A to si náš tým nemůže dovolit. Jezdecky myslím není velký rozdíl. Ten je hlavně v motorkách. Naše motorka v porovnání se supersporty z MS je sériová. JEN JEJICH ZAPALOVÁNÍ MÁ CENU, JAKO CELÁ NAŠE MOTORKA. Pak je tu výkon motoru, podvozek, převodovka, kontrola trakce..." Takže Akro, kde máš ty 10x levnější motorky z krámu, které jsou rychlejší, jak předražené Moto 2, jak o nich zde tak rád píšeš? Nebo že by nebyl nenažraným promotérem jen Ezpeleta???
Evo: Pouze hlupák nazývá druhého hlupákem, bez důvodu a to za každé situace. Ty jsi použil výraz ještě ostřejší...nu...asi je to v pořádku.
Eso: No, je tam nějaký mindrák, tohle už začíná být směšný. Já se u toho nařehtal... hlavně ty Pacientovy poznámky to podtrhly.
chvilku tu clovek neni a Rossi uz je dokonce zmr*. to chce klid panove a nohy v teple. nebo nejakou zenskou chlapci...
add Marex: nas psychicky vyrovnany australan ma zrejme stejne klidne spani jako SPV a jemu podobni Rossi jim proste neda spat a to je moc, moc dobre
Vyborne Kejsi! Dobre jsi to Embeckovi nandal . Ten zmrd si to zaslouzi
Doporučuji všem článek u Pacienta. Kejsí evidentně ještě necítí zadostiučinění ... názor si udělejte sami.
Josef: Přesně tak. Praskla mu zadní guma a vysypal se z toho jak šutr do Macochy. Fakt je, že jsem se hodně polekal,ale dopadlo to dobře. Mnohem horší jsou ale ve skutečnosti ty pády v nájezdech do zatáčky, kdy je tam balík a na výjezdech.
Stejně to všechno směřuje k sjednocení WSBK a MotoGP pod pravidly bližšími spíš "bajkům". Tyhle série si byly vždycky tak blízké, že se to podle mě dalo čekat. Teď se navzájem mlátí MotoGP+CRT vs WSBK vs litrové stocky, Moto2 vs supersporty a možná i Moto3 vs šestkové stocky. Jde jen o míru úprav vůči sériovému modelu.
Marex - jo jo, na ten pád si vzpomínám, bylo to v Mugellu na top spídu, takže těch 300 tam bylo jistě. Snad mu explodovalo zadní kolo
V pondělí by měly začít testy SPZ-CRT. Mě opravdu nejvíc budou zajímat jejich časy, ale snad jich tam bude aspoň jako do mariáše Ale teď vážně, snad prý jen WSBK Aprilie RSV4
macoski: Pád ve 300 na rovince předvedl Shinja na Kawě a byť to vypadalo hrozně, byl pouze potlučený. Rychlost v zatáčkách je mnohem nebezpečnější.
Moto2 jsou sice pěkné pokoukání,ale jejich princip popírá podstatu úlohy MS. MotoGP ať klidně jedou všichni CRT,ale když se tam mají motat prototypy, "CRT" a Superbiky, tak už je toho příliš...
Evo a Josef: Netřeba nic dodávat. Evo mě pobavil, Josefovi se pod to podepíšu.
JEFFzx13 -
to pesiRR-největší blábol jsi vyplodil Ty.Zkus jet "jen"150 a přidej na 200.Jezdím 25let a jet o 50 víc nebo míň je sakra rozdíl.Všíchni kritizujete,ale tou 2voustofkou si každý z nás troufne jet pár minut zalehnutý někde na rovince.Ale jezdit přez 200 v zatáčkách a přes 300 rovinky víc jak hodinu vkuse-navíc předjíždění,podjíždění soupeřů -to jsou jednoznačně hvězdy a těch je jen pár.Lorenzo má naprostou pravdu.Pokud se to nezmění budem kouka jen na pár zbohatliků na startu a koho baví koukat na roztrhané pole 17 jezdců.Kritizovalo se cože to udělali z 250 a jak je moto2-super pokoukání.
mamba54,ale tady ma josef58 pravdu.Motory jsou pro motoGP vyzobany z WSBK.Me to nevadi a budu klidne souhlasit,kdyz se ve WSBK a WSS pojedou jen stocky,ale se dvema motorkama a ne s jednou,jak pojedou letos.To je pekna hovadina.
mike: forek!
josefe,josefe svatá prostoto!
AKRO:foor,ne?
Ezpeleta se nechal inspirovat z WSBK nejen objemem 600 a 1000 , ale už i opisuje testy .Ještě loni v jeden den na jednom místě.
Ale pardóón, ony ty SPZ-CRT se nedaj v žádným případě počítat mezi vrchol motocyklové techniky. Jak říká sám velký Carmelo, před technologii dám přednost šou. Myslím, že na tu šou tam bohatě stačí on sám , já chci vidět pořádný bajky
JEFzx13 - No jsi vtipný! Ale teď bys měl pravdu, zrovna jsem se z "vycházky" vrátil!
Takovy bláboly že 350 je moc. Myslím že jestli jedou 350 nebo 300 už je úplně řiť. Když vím jak to člověka, které narazil asi ve 160 do stromu, rozházelo asi na 50 m čtverečných.
PityGPX: coze ti vadi, ze vam tu do toho kecam? Viem, je to pre niektorych tazke, ze vlastne niektore "fakty", ktore tu tak pisali a bojovali za svoju "pravdu" su uplne mimo misu
No bohuzial budete sa s tym musiet zmierit
..a ted me napada,AKRO,co tady jeste delas??ty mas tak pozde vychazky??
..na to mu vsichni hazime bobek.stejne to byly NEJ zavody,a nejhezci motorky.80ty a 90ty leta