Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
AKRO: ale tak už ten rozdíl mezi satelitama není tak velký jako dřív - v minulosti, to snad uznáš. A lonský případ Kalio je objektivní, on Kalio když má den zajede s Pramacem 7. místo. Loni dostal na x závodů Marlboro a místo aby tedy byl na stupních byl zase okolo toho 8. místa. Teď ta situace nemůže být jiná. Prostě ty děláš hrozně velké extrémy, mezi satelitníma motorkama a továrnama ale ti jezdic ze satelitních týmů nevyhrávají proto, protože v těch továrnách sedí daleko víc kvalitnější a hlavně zkušenější piloti. Prostě Stoner a Hayden jsou mistři světa tak jezdí v továrně orpoti tomu je Kalio vicemistr a Espargaro vlastně v předchozích třídách nezazářil. A to je ten rozdíl. Ducati továrna má hvězdy, Pramac má mladé začínající jezdce. Proto je ten rozdíl ve výsledku takový.
To samé třeba u Hondy. Dovi s Danim byli ve 125 a 250 na špici, tkaže jsou to talenti, zatím co Aoyama, Simoncelli jsou sice taky velcí talenti ale jezdí v MGP prvním rokem tak je jasné že nemůžou být v top6 jako ti dva z repsolu. Oproti tomu Randy tam je už nějaký rok a v pohodě na satelitu stíhá a je 6. Takže opět, ta jeho Honda nemůže být šmejd když s ní Randy tak dobře jezdí. A třeti továrna Yamaha, tak tam je to jasné, dva nejlepší piloti z 17 čelného pole jsou zrovna v továrním týmu Yamahy tak je jasné, že ti musej poodjet satelitním jezdcům Yamahy (Ben a Colin).
Prostě ti chci říct jen, že rozdíl mezi továrnama a satelitama není tak velký jako v historii, že sice může být ale né tak velký ale ten rozdíl proč tomu tak je, ve výsledcích že jedna ducna je ve předu a satelit vzadu je prostě dáno tím, že v MGP jsou kvalitní piloti a zronva ti co jezdí na satelitu jsou nováčci kt. maj nejméně zkušeností a tak je jasné že musej v tak nabyté konkurenci ti nejmladši a nejméně zkušenější jezdci být na chvostu. Ale není to dáno tím, že maj ty nejhorší motorky. Uvidíš sam za rok jak se situace změní. Třeba Simonceli za rok bude jezdit tak jak letos Randy a jeho satelit bude na tom 6. místě na kt. je teď LCR honda - tedy satelit.
Tady je to prča!!! K množství jezdců: 16 jezdců v Královské kubatuře je celkem bída. Proti tomu je startovní pole SSP celkem ucházející. Tak, a teď ještě napíšu pár slov, než mu to dojde... no něco něco něco...a ven s tím. Pochopitelně jsem tě chtěl jenom popíchnout ty jeden Draku s GS.
PityGPX - Fakt nezlob se, ale zajímalo by mě jak továrny, mimo toho, že jim dodávají předražené díly podporují své satelitní týmy! Proč tedy kdo sedne na satelit, jede tak mizerně? U Ducati jsou možná rovnocené Haydenova a Stonerova, protože ty další jedou bídně!
Ježiš klid, Stoner jel měřené kolo a Espargaro se mu tam přihnul, jestli měl "out lap" nebo jestli jen prostě to kolo vynechal aby se moh nadechnout na další, kdo ví ale Stoner - jel měřené, Espargaro - jel výletově. To samé dovjice Hiro a Ben. Ben jel měřené a Hiro se mu tam připletl. Rozdíl mezi sateiltem a továrnou není takový jak Akro tady udává. Testů je minimum a továrna podporuje své satelitní týmy. Je zač. sezony a na zač. sezony v kataru všechny (5) ducati byly rovnocené. Tak to potvrdili bossové satelitních týmů.
Akro, no samozřejmě to bylo tím, že Espargaro má pomalejší motorku no Nenapadlo tě ale, že to mohlo být tím, že Espargaro jel prostě a jednoduše pomalu, protože nejel kolo na plný kule? Ach jo
PityGPX - Já na tréninky nekoukal, zítra si to nechám natočit, až se vrátím z Hořic. Tady vidíš, že i Espargaro, pokud vyjede dřív, se může potkat i se Stonerem a ty kontakty jsou zaviněné rychlostí tovární motorky a bídným pomalým satelitem. Jinak by mohl Espargaro mimo trénink potkat Stonera jenom, pokud by ho předjížděl o kolo nebo na startu!
Desmo69 - Taky to sice nemusí vždycky vyjít, může tam být porucha nebo pád, ale zkus vsadit na skřety v Moto2, zatím to vždy vyšlo! Ale je to na tobě! V MGP jsem vsadil na Rossiho, Lorenza a Stonera i když u něho si myslím, že to nevyjde a zase to možná položí! Uvidíme!
No každopádně ten střet stál bena lepší umístněí, protože pak už měl šedé helmičky a v dalších kolech se nezlepšil. Navíc došlo ke střetu i mezi Stonerem a Espargarem někde na zač. kvaldy, Stoner pak zvidhl ruku na Espargara.
No, tys tak něco vyhrál Tak napiš výsledky na Le Mans když si tak dokonalej Samozřejmě že nenapíšeš, čekám výmluvu, že nebudeš ostatním radit při sázkách
Jo Pity, to jsi napsal hodně výstižně! Jak je možné, že je na trati jen 16 jezdců a že si navzájem překáží? To je opravdu záhada! Možná, že jak jsou zvyklí jezdit většinou osamoceně, oba se lekli jeden druhého těžko říci! Pokud jde o ty skřety, docela se mi daří v sázkách na MOTO 2, tam mi už skřeti vydělali skoro 20 000 korun
Btw, ten váš Brookes ale letos MS nejezdí, jen zaskakoval v SBK .o)
Jinak, už ty skřety neřešte, hlavní věc je, aby ty závody byly napínavé až do konce, nikdo z fandů nebude řešit, zda vítěz má o x kg méně než nějaký normální. Na to se prostě nehraje. Já říkám, španělé a italové = geny na seriál Grand prix, Britové a Australené maj geny na WSBK :)
Jinak, Akro, jak vysvětlíš, že i když je v MGP 17 (teď dokonce jen 16 jezdců) na trati, že si navzájem překáží? Viz střet Aoyami se Spiesem
Desmo69 - Tak třeba Lanzi, Vermeulen, Pitt, každý z nich pár závodů SBK vyhrál a Brokes a Barkes zase vyhrávali SSP. Časem, se třeba dostanou k lepšímu týmu a zase něco vyhrajou. Smrž to jezdí dobře a s lepší motorkou, je schopný solidních výsledků! Nakonec by jsi se možná divil, kdyby v MGP satelitní jezdci dostali tovární stroje, že by s nimi měli SPZkovské preferované hvězdy pořádnou práci. Proč asi myslíš, že ten blbej dědek zařídil tovární týmy a ty nesmyslné satelity? Jen, aby jeho preferovaným hvězdám nikdo nekonkuroval! A MOTO 2, to je pravda, jezdců bývá 40, ale podium je pouze pro skřety, kteří využijí svých 48-52 kilových postav. Takže závody sice vypadají jako vyrovnané, ale ve finále se stejně prosadí kostějové!
A když tě tak se*e, proč ti jezdci vůbec jezdí když jsou odsouzeni jezdit poslední, tak mě řekni jeden jedinej důvod, proč v sbk jezdí Smrž, Hayden, Lanzi, Scassa, Vermulen, Brookes, Parkes, Baiocco, Pitt a mnoho (většina dalších)..však ti jsou tam taky k ho*nu. Nebo si snad myslíš, že někdy vyhrají závod? A k čemu je v moto2 41 jezdců, když na bedně budou stejně 3. Si blázen
Snad nechceš aby na prvních místech jezdili Ayoamové, Kalliové, a v zadu o poslední místa bojovali jezdi na továrních motorkách. Mě připadá že ses fakt už totálně zbláznil nebo něco. Nikoho tak divnýho jsem fakt ještě nepotkal, tohle je vrchol jednoduše řečeno
PityGPX - Já se těm jezdcům na satelitech divím, na co si to hrajou! Ty jejich křápy/obrazně řečeno/ proti továrnám stejně nemají ani 1% nadějí, tak mají dělat to, co od nich dědek ESPézetka očekává - doplňovat pole a kroužit! A hlavně dojet! Pokoušet se o zázrak a zrychlit a trochu se přiblížit továrnám je stejně zbytečné a dopadne to přesně tak jak to dnes ve Francii dopadlo! A Pity jestli pojede Kalio a Bautista je totálně jedno, stejně jsou tam jen na poslední místa. Bena je trochu škoda mohl by mít třeba i 6 místo, pokud někdo na továrních motorkách vypadne. A jestli jich jede 15 nebo 17 je stejně úplně jedno! To MGP je stejně skoro o ničem! Kdyby startovalo 6 továrních motorek - nepočítám Suzuki, tak by předvedly jistě taky nádherné závody, jak říká dědek SPZetka.
Ono to nenahrazení Alvára je docela logický, tým Suzuki ušetří tak motorovou jednotku a další materiál v době, kdy v MGP platí striktní omezení o motorech. Na druhou stranu, od roku 2008 už se nenahrazuje, když se zranil Hayden před Brnem, tak chtěl jet za něj Carlos a čekal u telefonu že mu honda zavolá ale nic se nestalo. Jel jen Pedrosa. Dále pak, když se zranil Hopkins v roce 08 u Kawasaki, tak ani Hopkinse nenahrazoval Jacqua, který v klidu mohl jet v Sachsenringu. Jediná náhrada byla u Ducati loni za Stonera resp. za Kallia :) Jinak ale MGP už nenahrazuje, ačkoliv mají rezervní jezdce, v případě Suzuki to byl Nobu Aoki kterého jsem měl před týdnem ješě v Avataru
Na druhou stranu, zažili jsme v poslední době x případů, kdy se sám náhradní, který zaskakoval za hraněného se zranil!!! (Simon Andrews za Vermeulena, a ten japončík v Monze za zraněného Kagayamu v týmu Yoshimura Suzuki se taktéž zranil). Tak Suza (možná) nechce asi riskovat ještě zranění Nobua.
Targa954 - Za to ty na diskuzi nemáš argumenty!
Vy s Akrem pořád ještě diskutujete???To je v prdeli,jste stejní magoři jako ON
Skřeti? Až na Eliasa normální jezdci jak každej jinej. Elias je hold borec co patří do motogp. Není divu že tady jezdí v předu.
AKRO: jestli čteš komenty po příjezdu z Hořic tak ti píšu že skřeti ti zas dominovali
jo tam má být asi na šp_yčce hehe. Jak jsou ty hvězdičky.
AKRO: ale tak už ten rozdíl mezi satelitama není tak velký jako dřív - v minulosti, to snad uznáš. A lonský případ Kalio je objektivní, on Kalio když má den zajede s Pramacem 7. místo. Loni dostal na x závodů Marlboro a místo aby tedy byl na stupních byl zase okolo toho 8. místa. Teď ta situace nemůže být jiná. Prostě ty děláš hrozně velké extrémy, mezi satelitníma motorkama a továrnama ale ti jezdic ze satelitních týmů nevyhrávají proto, protože v těch továrnách sedí daleko víc kvalitnější a hlavně zkušenější piloti. Prostě Stoner a Hayden jsou mistři světa tak jezdí v továrně orpoti tomu je Kalio vicemistr a Espargaro vlastně v předchozích třídách nezazářil. A to je ten rozdíl. Ducati továrna má hvězdy, Pramac má mladé začínající jezdce. Proto je ten rozdíl ve výsledku takový.
To samé třeba u Hondy. Dovi s Danim byli ve 125 a 250 na špici, tkaže jsou to talenti, zatím co Aoyama, Simoncelli jsou sice taky velcí talenti ale jezdí v MGP prvním rokem tak je jasné že nemůžou být v top6 jako ti dva z repsolu. Oproti tomu Randy tam je už nějaký rok a v pohodě na satelitu stíhá a je 6. Takže opět, ta jeho Honda nemůže být šmejd když s ní Randy tak dobře jezdí. A třeti továrna Yamaha, tak tam je to jasné, dva nejlepší piloti z 17 čelného pole jsou zrovna v továrním týmu Yamahy tak je jasné, že ti musej poodjet satelitním jezdcům Yamahy (Ben a Colin).
Prostě ti chci říct jen, že rozdíl mezi továrnama a satelitama není tak velký jako v historii, že sice může být ale né tak velký ale ten rozdíl proč tomu tak je, ve výsledcích že jedna ducna je ve předu a satelit vzadu je prostě dáno tím, že v MGP jsou kvalitní piloti a zronva ti co jezdí na satelitu jsou nováčci kt. maj nejméně zkušeností a tak je jasné že musej v tak nabyté konkurenci ti nejmladši a nejméně zkušenější jezdci být na chvostu. Ale není to dáno tím, že maj ty nejhorší motorky. Uvidíš sam za rok jak se situace změní. Třeba Simonceli za rok bude jezdit tak jak letos Randy a jeho satelit bude na tom 6. místě na kt. je teď LCR honda - tedy satelit.
Tady je to prča!!! K množství jezdců: 16 jezdců v Královské kubatuře je celkem bída. Proti tomu je startovní pole SSP celkem ucházející. Tak, a teď ještě napíšu pár slov, než mu to dojde... no něco něco něco...a ven s tím. Pochopitelně jsem tě chtěl jenom popíchnout ty jeden Draku s GS.
PityGPX - Fakt nezlob se, ale zajímalo by mě jak továrny, mimo toho, že jim dodávají předražené díly podporují své satelitní týmy! Proč tedy kdo sedne na satelit, jede tak mizerně? U Ducati jsou možná rovnocené Haydenova a Stonerova, protože ty další jedou bídně!
PityGPX - jj to jsem viděl ,jak se tam Stonerovi připletl ,ale bylo to tak přes 38 minut do konce kvaldy
Ježiš klid, Stoner jel měřené kolo a Espargaro se mu tam přihnul, jestli měl "out lap" nebo jestli jen prostě to kolo vynechal aby se moh nadechnout na další, kdo ví ale Stoner - jel měřené, Espargaro - jel výletově. To samé dovjice Hiro a Ben. Ben jel měřené a Hiro se mu tam připletl. Rozdíl mezi sateiltem a továrnou není takový jak Akro tady udává. Testů je minimum a továrna podporuje své satelitní týmy. Je zač. sezony a na zač. sezony v kataru všechny (5) ducati byly rovnocené. Tak to potvrdili bossové satelitních týmů.
Desmo69 - já jsem tréninky neviděl, ale nebylo to tím, že jel naopak Stoner pomalu a Espargaro jel na plný kule?
Akro, no samozřejmě to bylo tím, že Espargaro má pomalejší motorku no Nenapadlo tě ale, že to mohlo být tím, že Espargaro jel prostě a jednoduše pomalu, protože nejel kolo na plný kule? Ach jo
PityGPX - Já na tréninky nekoukal, zítra si to nechám natočit, až se vrátím z Hořic. Tady vidíš, že i Espargaro, pokud vyjede dřív, se může potkat i se Stonerem a ty kontakty jsou zaviněné rychlostí tovární motorky a bídným pomalým satelitem. Jinak by mohl Espargaro mimo trénink potkat Stonera jenom, pokud by ho předjížděl o kolo nebo na startu!
Desmo69 - Taky to sice nemusí vždycky vyjít, může tam být porucha nebo pád, ale zkus vsadit na skřety v Moto2, zatím to vždy vyšlo! Ale je to na tobě! V MGP jsem vsadil na Rossiho, Lorenza a Stonera i když u něho si myslím, že to nevyjde a zase to možná položí! Uvidíme!
No každopádně ten střet stál bena lepší umístněí, protože pak už měl šedé helmičky a v dalších kolech se nezlepšil. Navíc došlo ke střetu i mezi Stonerem a Espargarem někde na zač. kvaldy, Stoner pak zvidhl ruku na Espargara.
No, tys tak něco vyhrál Tak napiš výsledky na Le Mans když si tak dokonalej Samozřejmě že nenapíšeš, čekám výmluvu, že nebudeš ostatním radit při sázkách
Jo Pity, to jsi napsal hodně výstižně! Jak je možné, že je na trati jen 16 jezdců a že si navzájem překáží? To je opravdu záhada! Možná, že jak jsou zvyklí jezdit většinou osamoceně, oba se lekli jeden druhého těžko říci! Pokud jde o ty skřety, docela se mi daří v sázkách na MOTO 2, tam mi už skřeti vydělali skoro 20 000 korun
Jablíčko46 - čemu!?
to jo no... už by mohl přijít zase zpět
Dobrá fotka v profilu Pity gz
Btw, ten váš Brookes ale letos MS nejezdí, jen zaskakoval v SBK .o)
Jinak, už ty skřety neřešte, hlavní věc je, aby ty závody byly napínavé až do konce, nikdo z fandů nebude řešit, zda vítěz má o x kg méně než nějaký normální. Na to se prostě nehraje. Já říkám, španělé a italové = geny na seriál Grand prix, Britové a Australené maj geny na WSBK :)
Jinak, Akro, jak vysvětlíš, že i když je v MGP 17 (teď dokonce jen 16 jezdců) na trati, že si navzájem překáží? Viz střet Aoyami se Spiesem
Akro - Jak vidím ,tak ty tomu moc nerozumíš
Starej pardál ,ale pořád si to dává
Paráda Rossi zajel perfektně Kvaldu
Bože, to je fakt síla
Desmo69 - Tak třeba Lanzi, Vermeulen, Pitt, každý z nich pár závodů SBK vyhrál a Brokes a Barkes zase vyhrávali SSP. Časem, se třeba dostanou k lepšímu týmu a zase něco vyhrajou. Smrž to jezdí dobře a s lepší motorkou, je schopný solidních výsledků! Nakonec by jsi se možná divil, kdyby v MGP satelitní jezdci dostali tovární stroje, že by s nimi měli SPZkovské preferované hvězdy pořádnou práci. Proč asi myslíš, že ten blbej dědek zařídil tovární týmy a ty nesmyslné satelity? Jen, aby jeho preferovaným hvězdám nikdo nekonkuroval! A MOTO 2, to je pravda, jezdců bývá 40, ale podium je pouze pro skřety, kteří využijí svých 48-52 kilových postav. Takže závody sice vypadají jako vyrovnané, ale ve finále se stejně prosadí kostějové!
A když tě tak se*e, proč ti jezdci vůbec jezdí když jsou odsouzeni jezdit poslední, tak mě řekni jeden jedinej důvod, proč v sbk jezdí Smrž, Hayden, Lanzi, Scassa, Vermulen, Brookes, Parkes, Baiocco, Pitt a mnoho (většina dalších)..však ti jsou tam taky k ho*nu. Nebo si snad myslíš, že někdy vyhrají závod? A k čemu je v moto2 41 jezdců, když na bedně budou stejně 3. Si blázen
Snad nechceš aby na prvních místech jezdili Ayoamové, Kalliové, a v zadu o poslední místa bojovali jezdi na továrních motorkách. Mě připadá že ses fakt už totálně zbláznil nebo něco. Nikoho tak divnýho jsem fakt ještě nepotkal, tohle je vrchol jednoduše řečeno
PityGPX - Já se těm jezdcům na satelitech divím, na co si to hrajou! Ty jejich křápy/obrazně řečeno/ proti továrnám stejně nemají ani 1% nadějí, tak mají dělat to, co od nich dědek ESPézetka očekává - doplňovat pole a kroužit! A hlavně dojet! Pokoušet se o zázrak a zrychlit a trochu se přiblížit továrnám je stejně zbytečné a dopadne to přesně tak jak to dnes ve Francii dopadlo! A Pity jestli pojede Kalio a Bautista je totálně jedno, stejně jsou tam jen na poslední místa. Bena je trochu škoda mohl by mít třeba i 6 místo, pokud někdo na továrních motorkách vypadne. A jestli jich jede 15 nebo 17 je stejně úplně jedno! To MGP je stejně skoro o ničem! Kdyby startovalo 6 továrních motorek - nepočítám Suzuki, tak by předvedly jistě taky nádherné závody, jak říká dědek SPZetka.
Ono to nenahrazení Alvára je docela logický, tým Suzuki ušetří tak motorovou jednotku a další materiál v době, kdy v MGP platí striktní omezení o motorech. Na druhou stranu, od roku 2008 už se nenahrazuje, když se zranil Hayden před Brnem, tak chtěl jet za něj Carlos a čekal u telefonu že mu honda zavolá ale nic se nestalo. Jel jen Pedrosa. Dále pak, když se zranil Hopkins v roce 08 u Kawasaki, tak ani Hopkinse nenahrazoval Jacqua, který v klidu mohl jet v Sachsenringu. Jediná náhrada byla u Ducati loni za Stonera resp. za Kallia :) Jinak ale MGP už nenahrazuje, ačkoliv mají rezervní jezdce, v případě Suzuki to byl Nobu Aoki kterého jsem měl před týdnem ješě v Avataru
Na druhou stranu, zažili jsme v poslední době x případů, kdy se sám náhradní, který zaskakoval za hraněného se zranil!!! (Simon Andrews za Vermeulena, a ten japončík v Monze za zraněného Kagayamu v týmu Yoshimura Suzuki se taktéž zranil). Tak Suza (možná) nechce asi riskovat ještě zranění Nobua.