Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
On myslel ten zavod valencia 2011 kdy bojoval s Calem o 4 flek a pred tim padem opravdu jel v poslednim kole jednu dobu na 4. miste pred calem, ale pak ho cal predjel a on o nej zavadil a lehl, vstal a dojel 8.
Paťan: No. V podstatě nemám co dodat. Snad jenom to, že jsem velmi zklamaný z účasti obou našich pilotů. Nicméně Kájovi přeji především plné uzdravení a aby už konečně našel dobré vyvážení stroje a přestal padat.
U Lukáše jsem asi čekal, že by mohl občas zajet bod. Ale s tím jeho keplem to bude spíš úspěch pokaždé, když dokončí závod.
RS-250 Aprilia teraz nie je nastavená na najvyššie otáčky a HP pretože je limitovaná počtom motorov v SBK teraz tiež predtým ked bol Biaggi MS tak údajne zničil za sezonu 52 motorov a to je trocha veľa aj pre silné týmy ale určite s novou elektronikou MM ktorú skúša tento rok Kawa v NGM Mobile a aj v avintii tak idú od závodu k závodu rýchlejšie cca 1,5 sec za prototypy a aj nový motor novej koncepcie EVO3 sa zdá byť dosť rýchly vid power elektronics aleix e a randy dp sú od abaju o 1sec rýchlejší dúfam že už nebude padať...
ad Guintoli v monze šiel 337 aj Laverty, Sykes 334, aj Melandri 336 km/h naproti tomu v motogp viď odkaz //resources.motogp.com/files/results/2013/QAT/MotoGP/RAC/AverageSpeed.pdf?v1_c46750ba takže aprilka môže ísť nahor s výkonom nechajme sa prekvapiť!
ad 2.:- Abrahámovci majú ešte jedno miesto voľné takže sa dá kúpiť aj iný motor či už yama alebo honda ale aj suza a tási musí miesto kúpiť aj nad tým by som rozmýšľal, a ked v budúcom roku dá kawa k dispozícii motory ktoré sú vo wsbk (ZX10R s pneumatickým ovládaním ventilov ako ma Sykes a ktorý je tiež veľmi rýchly...)tak to bude veľmi zaujímavá podívaná Držím palce ako Abájovi, tak Pešovi a taktiež Kubovi a budúci rok Hanikovi keby sme my na slovensku mali takých borcov tak sme v siedmom nebi závidím Vám že ich máte..!!!
Kája by mal vydržať s aprilkou pretože budúci rok budú mať všetci či už továrne alebo crt-čka rovnakú elektroniku a tým by sa mali zrovnať, tento rok šiel Guintoli na aprilii 347 km v Monze a to nie je práve najpomalší bajk myslím vydržať vyladiť a pridať HP aspoň 15 čo sa dá tak ako vo WSBK a myslím že naozaj sa to dá do top 10 držím mu palce
Karel je hodnej kluk, má to v hlavě srovnaný, žádnej namistrovanej borec. Když jezdil na Ducati, tak se o něm s respektem vyjadřoval i Cal, když spolu několikrát bojovali na trati.
Věřím, že se s tím opravdu popere a dá pár dobrých výsledků.Jako čech a brńák mu budu vždy fandit i kdyby 100 krát spadl, stejně jako třeba Hanikovi, Peškovi nebo Kornfeilovi. Abrahám starší není žádná trubka, v TV to řekl dobře, že zvažují možnosti na příští rok. Tak pokud bude možnost sehnat Karlovi nejlepší možný motocykl, tak mu to přejme.
A Karel má naprosto stejnej bike s dvojicí Espargaro/De Puniet? :) já bych řekl že mají lepší motor EVO3? nevím.. A mají na ní o rok větší zkušenost, než Karel Já myslim, že to půjde, musí se trénovat, trénovat a nepadat
Kárl zajel ve 2012 některý dobrý výsledky od té doby se ale bohužel neskutečně trápí.
Musím říct, že ale nevidím žádný světlo na konci tunelu bo jezdec kterej považuje za úspěch, že je přes sekundu na kolo pomalejší než jinej fára na stejným bajku musí bejt docela vyhořelej.
dva roky ladili ducati, letos ladí art a příští rok opět od nuly na hondu nebo námahu. pořád dokola, pořád na začátku, pořád nikde. před třemi lety to bylo libování si na "smlouvu" s ducati, pak se s ní pral, letos libování si, že pojede art a po dvou závodech v sedle se s ní najednou pere víc než s ducati. "peru se s tím víc, ale jsem rád". na tohle musí být člověk buď masochista nebo perverzák, nebo kombinace obojího, protože začínat rok co rok od nuly s novým bajkem a mít radost z toho, že se s tím peruje absolutně na hlavu.
tím ale nemyslím, že karlovi nepřeju úspěch, ba naopak. jen mi tam tak nějak chybí nějaký koncept
Skoro vsichnj asi cekali ze Kaja bude jezdit s ART predni skupinu CRT i ja tomu veril.Pamatuju si tu komentare jak jsme psali ze je dobre ze Karel jde od ducati na ART ze lepsi jezdit o prvniho v CRT a nekdy Kajova motorka bude po boku s prvnima trema na stupnich vitezu nez jezdit s ducati vzadu... Taky jsem byl toho nazoru a nakonec je vse jine. Preju Kajovi at se konecne chytne aby nepadal a zacalo se mu poradne darit a do konce sezony suprove vysledky mezi CRT.Pokud se mu to podari at si klidne vybere ART,hondu nebo yamahu.
Tak určitě tam sou jezdci kteří mužou bejt při deštivém závodě na bedně,třeba Espargaro nebo Randy. To řek Karel dobře. Když tým přejde na Yamahu nebo Hondu, popřípadě Aprilia pošteluje motor tak by to zase na top 10 mohlo bejt. Ty motorky na to budou mít.
ad RS-250 " Myslím že si to budú musieť dať pretože jednotná elektronika od MM na rok 2014 bude povinná pre všetky týmy,aspoň tak sa to písalo...
On myslel ten zavod valencia 2011 kdy bojoval s Calem o 4 flek a pred tim padem opravdu jel v poslednim kole jednu dobu na 4. miste pred calem, ale pak ho cal predjel a on o nej zavadil a lehl, vstal a dojel 8.
doky39: ale nemyslím si ze ART si nechá dát MM elektroniku a EVO 3 je kompletní az na Mugello,jeste by zo chtelo tak EVO 6
BUBÁK: 4. flek Karel v závodě snad z Duknou nezajel ani na "Plejstejšnu", tuším 7., možná se mýlím..., ale našim fandim až za hrob...
Paťan: No. V podstatě nemám co dodat. Snad jenom to, že jsem velmi zklamaný z účasti obou našich pilotů. Nicméně Kájovi přeji především plné uzdravení a aby už konečně našel dobré vyvážení stroje a přestal padat.
U Lukáše jsem asi čekal, že by mohl občas zajet bod. Ale s tím jeho keplem to bude spíš úspěch pokaždé, když dokončí závod.
RS-250 Aprilia teraz nie je nastavená na najvyššie otáčky a HP pretože je limitovaná počtom motorov v SBK teraz tiež predtým ked bol Biaggi MS tak údajne zničil za sezonu 52 motorov a to je trocha veľa aj pre silné týmy ale určite s novou elektronikou MM ktorú skúša tento rok Kawa v NGM Mobile a aj v avintii tak idú od závodu k závodu rýchlejšie cca 1,5 sec za prototypy a aj nový motor novej koncepcie EVO3 sa zdá byť dosť rýchly vid power elektronics aleix e a randy dp sú od abaju o 1sec rýchlejší dúfam že už nebude padať...
hmm blaznivej zavod...to jako, ze 15 lidi spadne jo??
doky39 taky si myslím ze Aprilia s necím príjde,zajímalo by me kolik by jelo ART bez tech limitu.
ad Guintoli v monze šiel 337 aj Laverty, Sykes 334, aj Melandri 336 km/h naproti tomu v motogp viď odkaz //resources.motogp.com/files/results/2013/QAT/MotoGP/RAC/AverageSpeed.pdf?v1_c46750ba takže aprilka môže ísť nahor s výkonom nechajme sa prekvapiť!
zzzmrzlinar:
ad 2.:- Abrahámovci majú ešte jedno miesto voľné takže sa dá kúpiť aj iný motor či už yama alebo honda ale aj suza a tási musí miesto kúpiť aj nad tým by som rozmýšľal, a ked v budúcom roku dá kawa k dispozícii motory ktoré sú vo wsbk (ZX10R s pneumatickým ovládaním ventilov ako ma Sykes a ktorý je tiež veľmi rýchly...)tak to bude veľmi zaujímavá podívaná Držím palce ako Abájovi, tak Pešovi a taktiež Kubovi a budúci rok Hanikovi keby sme my na slovensku mali takých borcov tak sme v siedmom nebi závidím Vám že ich máte..!!!
Kája by mal vydržať s aprilkou pretože budúci rok budú mať všetci či už továrne alebo crt-čka rovnakú elektroniku a tým by sa mali zrovnať, tento rok šiel Guintoli na aprilii 347 km v Monze a to nie je práve najpomalší bajk myslím vydržať vyladiť a pridať HP aspoň 15 čo sa dá tak ako vo WSBK a myslím že naozaj sa to dá do top 10 držím mu palce
Karel je hodnej kluk, má to v hlavě srovnaný, žádnej namistrovanej borec. Když jezdil na Ducati, tak se o něm s respektem vyjadřoval i Cal, když spolu několikrát bojovali na trati.
Věřím, že se s tím opravdu popere a dá pár dobrých výsledků.Jako čech a brńák mu budu vždy fandit i kdyby 100 krát spadl, stejně jako třeba Hanikovi, Peškovi nebo Kornfeilovi. Abrahám starší není žádná trubka, v TV to řekl dobře, že zvažují možnosti na příští rok. Tak pokud bude možnost sehnat Karlovi nejlepší možný motocykl, tak mu to přejme.
A Karel má naprosto stejnej bike s dvojicí Espargaro/De Puniet? :) já bych řekl že mají lepší motor EVO3? nevím.. A mají na ní o rok větší zkušenost, než Karel Já myslim, že to půjde, musí se trénovat, trénovat a nepadat
Kárl zajel ve 2012 některý dobrý výsledky od té doby se ale bohužel neskutečně trápí.
Musím říct, že ale nevidím žádný světlo na konci tunelu bo jezdec kterej považuje za úspěch, že je přes sekundu na kolo pomalejší než jinej fára na stejným bajku musí bejt docela vyhořelej.
Přeju brzký obrat k lepšímu
dva roky ladili ducati, letos ladí art a příští rok opět od nuly na hondu nebo námahu. pořád dokola, pořád na začátku, pořád nikde. před třemi lety to bylo libování si na "smlouvu" s ducati, pak se s ní pral, letos libování si, že pojede art a po dvou závodech v sedle se s ní najednou pere víc než s ducati. "peru se s tím víc, ale jsem rád". na tohle musí být člověk buď masochista nebo perverzák, nebo kombinace obojího, protože začínat rok co rok od nuly s novým bajkem a mít radost z toho, že se s tím peruje absolutně na hlavu.
tím ale nemyslím, že karlovi nepřeju úspěch, ba naopak. jen mi tam tak nějak chybí nějaký koncept
Skoro vsichnj asi cekali ze Kaja bude jezdit s ART predni skupinu CRT i ja tomu veril.Pamatuju si tu komentare jak jsme psali ze je dobre ze Karel jde od ducati na ART ze lepsi jezdit o prvniho v CRT a nekdy Kajova motorka bude po boku s prvnima trema na stupnich vitezu nez jezdit s ducati vzadu... Taky jsem byl toho nazoru a nakonec je vse jine. Preju Kajovi at se konecne chytne aby nepadal a zacalo se mu poradne darit a do konce sezony suprove vysledky mezi CRT.Pokud se mu to podari at si klidne vybere ART,hondu nebo yamahu.
XTeZeto: no práve tak z toho bude Prototyp ikdyz to prototyp uz je seriový na tom není ani stupačka
RS-250: jak umyje cizí elektroniku,tak už nezajede vůbec nic.
muj typ je ze Aprilia chystá ART na 5 motoru
až sleze z Aprilie,tak ji poplive stejně jak Ducati.
je otázka jak to s ART bude dál když nebude chtít mýt cizí elektroniku
PRESLY: uz jezdil na 4. fleku se specialem Ducati, ty zasluho
Laverty má motor Aprilia a nějaké jiné šasí. Je to tady někde v článcích. Karel má ART.
Doufám, že už ho smůla opustila a začne pořádně tahat
Mám jen dotaz. To Kájovo CRT je totožné z Lavertyho bajkem??? Nebo je to jen nějaké sprasení Aprilky??
Tak určitě tam sou jezdci kteří mužou bejt při deštivém závodě na bedně,třeba Espargaro nebo Randy. To řek Karel dobře. Když tým přejde na Yamahu nebo Hondu, popřípadě Aprilia pošteluje motor tak by to zase na top 10 mohlo bejt. Ty motorky na to budou mít.
...Karel už pošilhává po rychlejším motocyklu, ale musí nejdřív zkrotit "Italku" a udělat nějakej výsledek !!!, aby si "japonku" zasloužil !!!
staciloby 15 HP pridat a hned by to jinak jelo
Bubrak-ZX10R
A kdyby jen to...
DOMINATOR: to jo, 40 koni rozdil je 40 koni rozdil