Karel Abraham odjíždí z Rakouska bez bodů

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5077) napsal 17.08.2018 v 18:06

Pohoda - MotoGP600, nebo WSBK-SSP, taky nejsou 600 ccm
a tak se "ty Triumphy" budou třeba označovat 750 ?

Petta (377) napsal 17.08.2018 v 13:37

Je mi fo celkem fuk. Jen, ze to pises vsude, tak jsem chtel vedet proc.. pristi rok uz budes muset psat 765.. no nic, mej se..

IvanDvoutakťák (5077) napsal 17.08.2018 v 10:44

P.S. Když při GP mistrovství světa Moto3 a Moto2, tak proč ne taky Moto1 ??

IvanDvoutakťák (5077) napsal 17.08.2018 v 07:38

Už jen proto, že OBĚ nižší kubatury závodů mistrovství SVĚTA nejsou
žádnej póvl oproti Ezpeletově "oblíbenci" MotoGP1000, Petto .
Stačí už to, že se GP "zahajují" hymnou pořádající (!!) země až před
závodem nejvyšší kubatury - až po odjetí DVOU TŘETIN programu GP !
Takže, jak vidíš, zase "to" natahuju , když tady znovu zdůrazním, že
neuznávám "maskovací" názvy Moto3 a Moto2, jakoby ani nebyly součástí
GP ... Prostě když MotoGP, tak MotoGP250, MotoGP600, MotoGP1000

Petta (377) napsal 16.08.2018 v 21:34

Vsichni nebyli z motogp, ale i ze superbiku. To je fuk, uz to zbytecne natahujem. Akorat mi nejde do hlavy, proc furt pises objemy u nazvu jednotlivych trid v motogp?

IvanDvoutakťák (5077) napsal 16.08.2018 v 14:58

Všimni si konečně, prosím, že já tady od samýho začátku neřeším KA ,
ale možnost sběru dat v Misanu při mítingu dvanácti jezdců MotoGP1000
při jejich zkušebních(!) jízdách na zbrusu nové Duc V4 ...

Petta (377) napsal 16.08.2018 v 11:28

Nic jsi neschytal, ale uz to nech byt, kazdy si jedeme to svy. Bylo tam 12 jezdcu v Misanu. Prosadit se v MotoGP neni snadny a je celkem obdivuhodny, ze tam vydrzel a drzi se tak dlouho. Zprvu jsem jeho vysledky sledoval, ted uz ani to. Jeho fanda jsem nebyl nikdy.. Ale samo mu drzim palce. At kazdy dela, co ho bavi..

IvanDvoutakťák (5077) napsal 16.08.2018 v 08:33

Nechci svým názorem(!) nic dokazovat . U jezdců všech kubatur MotoGP
bych si JÁ ani nedovolil posuzovat jejich kvality !
Sice mně pořád chybí informace o počtu jezdců v tom Misanu, ale nadále
jsem přesvědčen, že ta data, získaná dokonce na stejných gumách,
byla pro fabriku velmi vítaná.
Překvapilo mně však, že přestože jsem se o KA ani nezmínil, "schytal" jsem
to od Petty, že ta data od KA nikoho nezajímají, abych se ho jel zeptat na nějaké
to jeho setkání a že snad chci dokazovat, že KA je top jezdec ...
KA je asi "nedotknutelé téma" i když ho člověk ani nenastolí .

Petta (377) napsal 16.08.2018 v 06:23

Protoze talent neni to jediny, co te dostane do tovarny.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 15.08.2018 v 23:07

Petta: a proc teda Pirro nejezdi misto Lorenza jako tymova jednicka v MGP ?

Petta (377) napsal 15.08.2018 v 22:18+1

Maji Pirra, ktery ten zavod vyhral a je to velmi dobry jezdec. Jestli si myslis, ze nekoho zajimala data Abrahama, tak se ho jed zeptat na jeho setkani. Fakt je, ze tu masinu ma doma, takze mel vyhodu oproti jinym a stejne byl posledni. Vsichni meli stejnou masinu a gumy. To jsou fakta.. o vic se nema cenu prit. Hlavne nevim, co tim chces rict a ceho chces dokazat? Ze je Abraham top jezdec? Nema to jednoduchy, ale jen proto, ze nema talent. A to je to, co mu chybi, aby dostal dobrej material a neco predved. Kdyby ho mel, skoci po nem dobrej satelit a nebude ho zajimat, ze je z CR. Napr. Oliveira je taky z nezajimavyho trhu..

IvanDvoutakťák (5077) napsal 15.08.2018 v 21:22

Ani růžový brýle, ani konspirační teorie, Petto
Jezdilo tam X jezdců na úplně novým modelu (V4) Ducati, nebo ne !??
Má tento stroj top elektroniku ??
Tak která fabrika by tuto možnost nevyužila, když se ta data nabídla
v takovém rozsahu ... Kolik jezdců že tam jezdilo ?

peytl (216) napsal 15.08.2018 v 21:01+1

Tak konečně to chápu, děkuji spravedlivý fando, Kadel jezdí léta bez motoru a bez podpory. Smysl pro humor ti opravdu nechybí.
Jeho tristní výsledky jsou tímto opravdu dokonale obhájeny. Není co řešit, již ani nepípnu, na to, že je bez koruny a motoru je poslední místo tak akorát. Takže vlastně jupíííííííííííí. Svět je jedna velká nespravedlnost.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 15.08.2018 v 20:37

Petta: jen odbocim k tomu talentu. ci je zasluha mit talent? ci je zasluha nemit talent a o to vic makat? ci je zasluha mit talent a plnou podporu od statu od zakladni skoly? podle me mit talent neni nici zasluha (je to dar od Boha ci od prirody podle toho kdo cemu veri) a naopak kdo talent nema a neceho dosahne bez talentu, tak pro nej je to o to vic jeho zasluha, protoze musi makat o to vic a o to vic to nevzdavat. a zvlast jeste navic kdyz mu stat haze klacky pod nohy vcele s Autoklubem CR. takze pro me mit talent nebo nemit talent je docela jedno, spis obdivuju ty co ho nemaji. nevsimat si jich a bojovat je to jediny co zbyva. ja bych proste bral aby dostal neco lepsiho a mohl zase neco peknyho zajet, protoze uz to parkrat zajel. a stejne bych to bral pro Kornfeila a kohokoliv dalsiho z CR, protoze cechum nikdo cestu neumeta tak jak se to deje v zahranici.

Petta (377) napsal 15.08.2018 v 20:02

Byla to exhibice, kde nikdo nechce byt posledni. Myslis, ze meli zajem o sber dat? Jako ruzovy bryle ok, ale konspiracni teorie? Fakt je, ze je jeden z nej Cechu, protoze jezdi nej ligu sveta, ale jinak to zadnej talent neni. Spinit ho nebudu, ale ma techniku umernou schopnostem. Tak to proste je. On a par dalsich vykonnostne nepatri do motogp, ale bohuzel to neni jediny faktor ovlivnujici ucast. Je mi z jeho vysledku smutno a je mi fuk, na cem jezdi, ale jen proto, ze je tercem posmechu a nejen ceskych fanousku. Komentare, nevsimej si jich a bojuj, mu proste nepomuzou v lepsich vysledcich.

IvanDvoutakťák (5077) napsal 15.08.2018 v 18:26

Petto (včera 06:31) , já si vůbec nejsem jist, jestli to setkání jezdců na Misanu
bylo vůbec nějakým ZÁVODEM , nebo pro fabriku Ducati vítaným "sběrem" dat
nového typu motoru i podvozku provedeným ŘADOU jezdců za stejných
podmínek na stejné trati ...
Holt díváme se na to každej jinak, ale proč se "hádat" !??

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 15.08.2018 v 12:32

jinak pokud vim, tak za vikend najedou treba 600-700 km, pripadne me opravte. za sezonu se najede i s testovanim 20x tolik, tedy 14tis km, GP16 najela teda v 16 a 17 celkem 28tis km, letos tedy najizdi od 28 do 42tis (to sice neni 80tis ale uz je to dost na motorku co ma podavat neustale max vykon). pokud vim, tak maji nekolik motoru na sezonu, treba 6 (? opravte me), ma i ted Karel nekolik motoru na sezonu, nebo jezdi jeden motor, ktery ma treba snizeny vykon aby to vydrzel? a pokud ma vic motoru, neverim, ze ma 6 novych motoru na sezonu 2018 a urcite je nemel ani Alvaro v 2017. a repase je tezko s novyma dilama jak sem nekolikrat cetl, ale ty dily se nejak repasuji. pro top vykon to podle me neni idealni a jestli to da treba 1s na kolo (coz je porad dost kalup a beru to s komplet zbytkem motorky ne pouze faktor motoru), tak mi to prijde zcela realny. takze ma motory co ma kazdy najeto cca 7-8tis km v plnem zavodnim tempu a jsou v nich opravovane soucastky, v tom lepsim pripade. pokud jsem se nekde prepocital tak se rad necham opravit od mistnich odborniku.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 15.08.2018 v 12:21

Petta: zas mel treba JL vic najeto na tom okruhu je to marny, skutecne.

Petta (377) napsal 15.08.2018 v 07:44

Marnost.. myslim, ze JL na ni sedel poprve, narozdil od instruktora motoskoly, co ji ma doma. Ale nebudu ti ty ruzovy brejle shazovat, fanousky potrebuje..

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 15.08.2018 v 01:40

Petta: startoval beznadejne posledni se ztratou 3.5s zni vyrazne jinak, nez ze startoval 0.223s za Jorge Lorenzem, za kterym byl v zavesu i na konci zavodu

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 15.08.2018 v 01:19

keny46: asi myslis me. ja nejsem zarputilej fanda, jen vidim faktor v technice, ktery karlovi plivaci nechteji videt. srovnavat Bautistu loni na GP16 a letos Karla na GP16 je proste blbost, to sem snad vysvetlil dostatecne. motka asi nema 80tis (to by musela byt Kawasaki ) ale neni treba hyperbolovat az na nesmysl aby se prokazal nesmysl, to nema logiku. dily jsou proste vic ojety a novy nejsou k dispozici a na teto urovni to ma vliv. a co se tyce faktu ve vysledkovych listinach, tak loni Karel Alvara 6x pojel (zajel i 7. misto) a 10x pojel Alvaro Karla, to neni tak tragicky na to aby se psalo, ze Karel na MGP nema. takze ja jen odmitam to ze Karel na MGP nema, to je cely a neni to o zarputilosti, to same rekl i Stoner kdy vzal zpet svoje puvodni slova, to uz tu zaznelo.

Ogg (387) napsal 14.08.2018 v 12:26

Hlavně by mě zajímalo, jestli to klapne s tou Avantii - GP 18. Protože pan Ezpeleta určitě bude chtít mít české zastoupení v MOTO GP, když se jezdí Brno.

martjan_1098 (283) napsal 14.08.2018 v 11:59

A přitom by stačilo jeden rok neposlat státní+krajskou dotaci na závod motogp v Brně a Abája by nejspíš dojezdil Na druhou stranu by tak skončilo to jeho věčné trápení...

keny46 (196) napsal 14.08.2018 v 09:01+4

Uvažuju jestli někteří Kájovi zarputilí fandové nejsou pod vlivem nějakých halucinogenů. Obhajují Káju na základě toho, co si myslí nebo přejí, proti faktům které jsou dohledatelné ve výsledkových listinách. Fakta proti jejich vysněným scénářům nemají váhu a nejsou brány na zřetel. Pokud je možnost přímého srovnání, Kája je bohužel v drtivé většině případů výrazně horší než sopeři na stejné technice. To je prokazatelný fakt. Argumenty typu že gp 16 je rychlá pouze s křidélky neobstojí. Bautista křidélka nepoužíval a byl nesrovnatelně rychlejší než Kája. Tovární jezdci jeli nekteré zavody také bez křídel. Nebo Gumy? Vždyt se jezdí podobně rychle jako loni...

Fascinuje mě výraz Olítaný stroj v Moto Gp. Už to tu padlo víckrát. Oni si snad nekteří opravdu myslí že ta motorka má od roku 2016 pořát stejné komponenty a že už má nalítáno dobře k 80 000km a jediné co se na stroji mění je olej po 5tis km, když se zapomene tak klidně po 8 , gumy až jsou placaté, sem tam vyjetákem máznout řetěz přesně jako to dělá jejich soused na nabušené Suzárně gs 500. Vězte že vše je trochu jinak.

Petta (377) napsal 14.08.2018 v 06:31

Bubraku, nechci ti brat iluze o Abrahamovi, ale koukni na yt na zavod sampionu na ducati weeku. Ducati V4 ma doma a do zavodu startoval beznadejne posledni s 3,5 sek ztratou v kvalifikaci a kdyby troy nevyjel, taky by posledni dojel. Naucil se tam jezdit, ale na spicku nema, na top5? Neblazni..

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 14.08.2018 v 03:08

pokud vim, tak Karel v prvni sezone v MPG jezdil chvili i na 4. miste ke konci jednoho zavodu. a to urcite neni jen tak. jinak loni Alvara Karel obcas pojezdil na GP15, Alvaro mozna jezdil lepe loni na GP16 nez na stejne motoce letos Karel, ale letos ta GP16 je zase starsi olitanejsi a na jinych gumach a urcite nema takovou podporu jakou mel loni Alvaro. takze porad srovnavate hrusky a jabka. kdyz ma solidni material, tak zajede solidne i do TOP10. verim, ze se soucasnou tovarni Hondou ci Duc bude v TOP5 obcas. to se ale asi nikdy nedovime. velky faktor je ten, ze italove ci spanele maji od statu zcela jinou podporu motosportu (u nas to autoklub zasadne pohrbiva) a od junioru jsou tlaceny, pak jsou vsude spanele (ti hlavne) ci italove videt a dostavaji lepsi material uz od Moto3, kde pak jezdi vepredu a automaticky jdou dal na lepsi material v Moto2 a pak do MotoGP. cech nema sanci, max pres Rookies, ale ne vzdy to vyjde, viz Hanika. Jakub Kornfeil taky mel problemy s horsim materialem a kdyby sel ted do Moto2, tak se tam mohl zapykat podobne jako Karel Abr. ted v MotoGP. obavam se, ze ani pro Jakuba nikdy nebude v MGP volno v ciste tovarnim miste, tech mist je proste prilis malo na prilis moc jezdcu ze Spanelska ci Italie a z ostatnich zemi bude mit urcite vzdy prednost Brit nez Cech. a dalsi kapitola jsou penize, ty jsou nutne vzdy a to ze je ma Karel je jen jedna z nutnych podminek, zadna protekce. ostatne kazdy to muze zkusit lepe, ze.

KARING (245) napsal 14.08.2018 v 00:59+1

AB byl jen do počtu a nevím, co ho při jeho výsledcích drží v MGP...

1100Virago (3052) napsal 13.08.2018 v 22:12

joone: To je pravda Crutchlow je určitě lepší jezdec, jinak by se těžko stal mistrem světa WSS. Ale v roce 2011 měl výhodu, že jezdil na satelitní Yamaze, která byla na ovládnutí určitě snazší, než Ducati. Vždyť Lorenzo skončil na tovární Yamaze druhý za nedostižným Stonerem, i když vynechal poslední dva závody, zatímco na Ducati se protrápila na sedmé místo i taková superstar, jakou je Rossi. I to byl nejspíše jeden z důvodů, proč vzal Stoner svou původní kritiku Abrahama zpátky. Věděl, že zvládnout tehdejší Ducati vyžaduje "něco", co nemá každý.

joone (129) napsal 13.08.2018 v 21:25

1100Virago: máš pravdu, ti dva tenkrát jezdili i padli dalo by se říct celkem srovnatelně. Jen o budoucím vývoji něco naznačilo, že Cal nejlépe dojel 9 s za vítězem a Karel 38.

keny46 (196) napsal 13.08.2018 v 18:18

Whiteman: V čem se pletu? Napsal jsem že kája Moto Gp předloni nejel. Pokud správně počítám Letos je rok 2018, loni 2017 a předloni 2016.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist