Jezdci Repsol Hondy tentokrát na stupních vítězů chyběli

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
blackblues (1507) napsal 08.09.2016 v 22:11

A hrozne moooc bych ho chtel videt prave na Ducati...ten by ji ten titul mozna vyjezdil

blackblues (1507) napsal 08.09.2016 v 21:49

Bsa:no mel jsem na mysli z delsiho casoveho pohledu,ze ten tam nejaky rok jeste vydrzi...ne ze zrovna minulou sezonu mu to celkove moc neslo,asi ta motorka a sasko proste nefungovalo ,ale to s mojim terminem uHondenim moc nemelo,ke zrakveni ci spise jeho pokladce na kacer prispelo sasko a agrese no...
Jinak ano souhlasim,ze jemu by ta adaptace trvala kratce,je to mladej a erektivni jedinec navic obdaren talentem,moc se stim nesere,souhlasim...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 08.09.2016 v 17:53-1

Že je ( právě v tomto sportu ! ) rozhodnuto, by skutečný znalec,
navíc teprve ve dvou třetinách sezóny (!), neřekl ani náhodou ...

Slimáček (146) napsal 08.09.2016 v 16:07

Na co by chalani museli stale vyhravat. Sezona je dlha a naskok je dostatocny na naprostu pohodu. O titule je rozhodnute.

BSA (338) napsal 07.09.2016 v 23:01+1

blackblues: máš pravdu, uHondit se k smrti zvlášť na loňském výtvoru od hrc nebylo tak těžké Pedroza jako starý mazák to okamžitě poznal a hned po prvním závodě v Qataru se hodil marod, než aby riskoval min. invalidní vozík.
"Sedání" není problém - je jeden z mála jezdců, co umí přizpůsobit styl jízdy vlastnostem motorky, ale to už rozebíralo spousty jeho soupeřů a odborníků...

blackblues (1507) napsal 07.09.2016 v 21:45

miramara

miramara (1558) napsal 07.09.2016 v 21:41+1

BSA...ta zkratka mi něco připomíná...jo Fanánek z Kochánek...BábaSmažíAmolety

blackblues (1507) napsal 07.09.2016 v 21:10

Bsa:byl bych opatrnejsi v tvem tvrzeni...otazkou jak by mu jine motorky sedly a u Hondy ma superluxus podminky a defacto slusne vyhlidky/budoucnost pocitam ze dalsi 4 roky na to koule mit nebude a to i pres jine nabidky.
uHondi se k smrti

klukfuk (-128) napsal 07.09.2016 v 20:23-1

BSA: jasně ty "chYtrej" tábore...

BSA (338) napsal 07.09.2016 v 20:17-1

loni Marquez nic neprokaučoval, možnost přejít k jiné značce byla mizivá, takže musel jezdit na starých vratech od repsolu. S jinou motorkou udělá šňůru min. 10-ti vítězství v řadě jako v roce 2014, ale třeba se ještě letos dočkáte překvapení, žlutej chitrej tábore

SuperSic58 (1308) napsal 07.09.2016 v 20:00

Rossi byl loni druhej v šampionátu, v jeho věku více než výborné. Loni to prokaučoval mareček:-*
jef nedostal podpis, tk sme doma

klukfuk (-128) napsal 07.09.2016 v 17:02-2

protože mu Rossi nedal před lety svůj podpis na kšiltovku...

Houmr24 (39) napsal 07.09.2016 v 16:48

JEFFe, proč nám pořád nadáváš???

JEFFzx13 (489) napsal 07.09.2016 v 16:14-1

supershit58:to vis ze jo,a zlutej lůzr to prokaucoval loni,co?

SuperSic58 (1308) napsal 07.09.2016 v 16:04

protekční kašpar od repsolu a jeho paspartu to prokaučovali

Maxmilián3 (52) napsal 07.09.2016 v 11:55

Ogg: naprostý souhlas, Aragon alespoň není hnusná placka jako v Kataru

JEFFzx13 (489) napsal 07.09.2016 v 11:14

Ivane,zrovna tobe asi nemusim rikat ze podobne bubaky se mohli rikat o okruzich,kdyz vsichni jedzdili jen na prirodnacich.mestske okruhy nebrat.staci macao

Ogg (387) napsal 07.09.2016 v 10:52-1+1

Max > Souhlasím, ty nové okruhy jsou takové bez šťávy a bez charisma. Já taky poznal různé tratě, hlavně v německu a opravdu je lepší když je to okruh někde v přírodě než když je to nějaká betonová placka a na něm automotodrom jako je Misano.
Ale zrovna Katar je v poušti stejně jako Aragon Ve F1 ta situace zašla tak daleko, že už se ani okruhy nestaví a závodí se přímo ve městěch jako je Baku, Sochi apod.

A v MotoGP opravdu chtějí do budoucna závodit v Thajsku, Finsku atd tedy je jasné, že okruhy, které se hlásí a nemají problém se zaplacením nekřesťanských poplatků pro pana Ezpeletu. Naopak super okruh, který je pro motorky vhodný už na MOTO GP nemá peníze končí a bude hůř.

Buďme rádi, že ještě klasiky jako PI, Brno, Mugello atd. pořád hostí MOTO GP

Maxmilián3 (52) napsal 07.09.2016 v 10:34+1

Co se týká závodních okruhů upřednostňuju přírodní okruhy jako je Brno, Mugello, Philip Island, belgické SPA ten je super . Poslední nový okruh, který se mi zamlouvá je Aragon. Naopak okruhy typu Losail, ty vůbec nemusím . Ale dnešní doba je hlavně o penězích, kdo platí pořádné prašule tam se jedou závody

IvanDvoutakťák (5074) napsal 07.09.2016 v 09:44

Jeffe, on Afro v jeho ironii (!) není až tak daleko od reality .
Dorna řídí sice okruhový sport "celýho vesmíru" , ale
žeby byly nějaký zásady při projekci okruhů pro mistrovství
světa MOTOCYKLŮ ? Pak si "každej" nechá od Tilkeho
navrhnout okruh dle vlastních představ se širokejma pruhama
asfaltu po obvodu trati, s úzkejma, s pruhama rostlýho trávníku,
umělýho trávníku, kačerem A KDO JE TÍM na závěr NEJVÍC
POSTIŽEN ??? No samozřejmě zase jezdci !

JEFFzx13 (489) napsal 07.09.2016 v 09:18-1

afro,tvuj vek odovida tvemu komentu

afro-r1 (513) napsal 07.09.2016 v 08:40+5

Casem mohou vyasfaltovat ctverec 2x2 kilometry a kazdy rok nalajnovat novou trat.

Ogg (387) napsal 07.09.2016 v 07:14-1

Může být, udělat nějaký koridorek jako měli při Wé eS Bé Ká by šlo. Na druhou stranu je to opravdu záležitost Dorny, zda chtějí závodit na tratích, které jsou ušity na míru F1, když mají v Británii klasický moto okruh v podobě Doningntnu. Od budoucna se bude závodit ve Walsu. Ono i v Misanu máte v té rychlé pasáži betonové únikové zony, které jezdec může využit a zachrání si tim dost času. Bohužel, taky to nechápu, kdo s tím nápadem přišel. Holt asi nepomyslel, že někdy v roce 2016 bude závodit Marquez a že kvůli tomu budou chytráci v česku nadávat na to, jak "závodí"

//www.handysea-cattolica.it/wp-content/gallery/circuito-misano/mwc-1.jpg

koolja (134) napsal 07.09.2016 v 06:58

za vycenasobne vyjeti na zelenou plochu trest,za vycenasobne vyjeti mimo trat ne-nechapu.V nekterych sikanach jsou pri jejich spatnem projeti nadelany retardery a nez nima jezdec proklickuje,tak se vetsinou nezaradi na svoje misto ale urcite ztrati od 5s vic.Toto se mne zda jako dobry reseni.Pilot nespadne,ale neprojetim sikany(zatacky) nabere ztratu,kterou muze sjet,pokud na to ma.Jet furt za hranou s tim,ze se muzu vratit na svoje misto se mne nelibi.

josef58 (823) napsal 07.09.2016 v 05:59+1

Ogg 21:41,
ve většině s tebou souhlasím, ale zde tě musím poopravit. Marquez je čtyřnásobným mistrem světa , no chybička se vloudila, ale i mistr tesař se utne

imoladu (90) napsal 06.09.2016 v 23:10

JEFFzx13 Špatně vidím,ale ostatní to také viděli ,jak si to upíchl.

Capan (190) napsal 06.09.2016 v 23:06

Virago- vidíš,ďalšia z možností. Ja fakt neviem,ako sa to posudzuje. A či je to presne pravidlami dané,alebo závisí na individuálnom rozhodnutí akejsi komisie.

Sokol291 (89) napsal 06.09.2016 v 22:52

Dani bez křídel.

1100Virago (3052) napsal 06.09.2016 v 22:38

Capan: A když si ten první jezdec zkrátí trať a přitom ztratí čas - získal výhodu nebo ne? Co když si ji zkrátí kačerem a musí zvolnit?

Capan (190) napsal 06.09.2016 v 22:37

Ogg, a to vieš naisto,alebo si to celé len myslíš?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist