Jak velká je ve skutečnosti ztráta Ducati?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
God (975) napsal 09.03.2013 v 11:13

torckx:Tak tady mezi tím blitím i hleny můžou být "příjemná" změna!
Jinak na Caseyho jsem zvědav až se trochu vyjezdí a to nemyslím nijak ironicky!!!Nějakej cit pro rychlost a tak učitě mít musí,zaleží jak si potyká s autem, přece jen to má o dvě kola víc než je zvyklej

torckx (424) napsal 09.03.2013 v 08:57+1

To God: když pominu všechny ty odstavcové hleny co tu vypisuješ tak se mi fakt libí odkaz na Stoner-crash-V8 video...jen at se panáček obrní plechem a trpělivostí, zde se bourá jak na běžícím páse.
Dík.

xKUTYx (5) napsal 08.03.2013 v 22:08

Snad bude mít ducati větší štěstí v závodech než minulý rok Každopádně budu držet palce

God (975) napsal 06.03.2013 v 17:25

Capirossi se vyjádřil o netovární Ducati, kterou jsem tu i já označil, že je na hony vzdálená tovární Ducati.

Jááááááá samotný SPV co ví vždycky všechno nejlíp!!!
Hochu ty musíš mít v makovici průvan, až je mi tě líto

God (975) napsal 06.03.2013 v 17:19

SPV: Jedinej kdo pořád mele dokola popírá fakta a prudí jsi ty!!! A to bez pardónu!!!

Jinak budu věřit Rossimu takže lžeš ty, ale to jak tak pozoruju je u tebe trvalej stav!!!

Jo a co znamená to že ječím ??? Píšu ty písmenka moc nahlas nebo co? Uječenec budeš zřejmě ty když mi to podsouváš!!!

SPV (816) napsal 06.03.2013 v 16:58

God: ječíš jak malej kluk. Capirossi se vyjádřil o netovární Ducati, kterou jsem tu i já označil, že je na hony vzdálená tovární Ducati.
Ta 1,5s byla na konci roku 2010 Ve Valencii, kde den předem dojel Stoner 2. v závodě. Žádná nová konkurence. I sám Rossi řekl, že je Ducati vítězná motorka, než na ni sedl. Ale ty si pořád budeš vymýšlet a popírat fakta. Tak lžu já, nebo Rossi ?

God (975) napsal 06.03.2013 v 16:46+1

No o tom ale nemluvím,Vale uznal že mu to nešlo a neví jakto že Casymu jo!!!
A co ti všichni ostatní???Mě se "líbí" jak se otíráš o Rossiho, ale byl snad Sete nějakej zelenáč nebo Melandri neumí jezdit ani na skútru nebo Nicky neuřídí ani elektrickou koloběžku???
To je jenom "Rossi to Rossi ono" když si ji tak pochvaloval tak na ní měl Casey zůstat!!!Oni ho snad od Ducati vyhodili??? Proč vzal kramle když měl nejúspěšnější motorku,proč na té skvělé motorce neměl stejně skvělé výsledky i Nicky??? To je jenob bláá bláá Casey vyhrál bláá bláá Casey řekl bláá bláá nejúspěšnější motorka jak to že nejúspěšnější motorka neudělala titul a to ani s nejúspešnejším jejím pilotem v sedle???
Je pro tebe běžné že nejúspěšnější motorka 800 éry udělala jen jeden titul,nebo že nejúspěšnější motorka má jen jeden titul v MotoGP???A za celou dobu v MotoGP na ní dovedl vlasně jen jeden člověk výjma Capiho a to ještě na trubkách?
Stoner si nestěžoval a pochvaloval. No že na ní neobhájil(Ani na jiné )
A ta sekunda a půl svědčí o pokroku konkurence a stagnaci Ducati a taky o důvodech Caseyho odchodu od nejlepší motorky v MotoGP co měla nejlepší výsledky bez titulu!!!
Stoner si nestěžoval, zato všichni ostatní co na tom dreku seděli hlavně v posledních letech i ten Loris co jsi se s ním tady oháněl řekli že je to nejhorší motorka na které kdy seděli!!! Už jenom z hlediska pravděpodobnosti budu věřit té většině co říká že je to drek než jednomu jedinému co tvrdí že to drek není tím spíš když se na ní jen a jen zhoršoval až utekl!!!

SPV (816) napsal 06.03.2013 v 15:01

God: Máš pravdu, že výsledky 10 nebyly jak 07, máš pravdu, že to šlo skoro z kopce, ale pořád byl pomalejší o desetinky. Na konci roku 10 byla ale Ducati nejúspěšnjší motorka- 3 vítězství ze 6, i Stoner si ji pochvaloval, a nestěžoval si!!! O kolik že jezdil Rossi na té úplně stejné vítězné motorce pomaleji? O 1,5s ? Jejda, to už není z kopce, ale z macochy, že chalan...

A teď napiš, že to není pravda.

God (975) napsal 06.03.2013 v 13:59

Auto bych Caseymu nepůjčil //www.youtube.com/watch?v=I3r2wF9nLBE

God (975) napsal 06.03.2013 v 13:02

Jenže to bylo ještě na trubkách a od té doby to jde s Duc. z kopce a ne naopak a to i když na ní jezdil sááám oóó nejvyšííí Casey kua Stoner

Ale to tady některým jedincům nemá cenu vysvětlovat!!!
Když tak znáš historii,tak si odpusť hlavně v MotoGP tu Ducati hysterii,sestupná tendence od titulu v roce 2007 je naprosto jasná a to i když na tom seděl Casey!!!

A teď napiš že si vymýšlím a že to není pravda.

SPV (816) napsal 06.03.2013 v 12:31

Eso: asi dlouho GP nesleduješ. Jinak by jsi nemohl napsat, že Loris byl na Ducati katastrofa. A co jeho 6 vítězství a 23 pódií??? A to i na 800! Škoda, že neznáš historii.

SPV (816) napsal 06.03.2013 v 11:12

Eso: Toto není jen můj názor, ale i názor zaměstnanců Ducati. Ostatně toto je článek o Ducati, a já napsal fakta k motorce Ducati.

Eso_Rimmer (383) napsal 05.03.2013 v 22:46

SPV: jedes jak kolovratek... je to tu popsano nescetnekrat. cist umis, zkus k tomu pridat i premysleni. Melandri? katastrofa. Capirex? to same. Hayden? vecne vzadu. Dovi? zatim zadne prekvapeni. Rosi? totalne pod ocekavani. mam pokracovat? prestan byt temi neustale se opakujicimi provokacemi trapny...

SPV (816) napsal 05.03.2013 v 15:07-3+1

Před pár lety se tu psalo, že Ducati je nejsilnější a nejrychlejší motorka v poli, nikdo nenapsal, že je Ducati krám. Proč si tedy nyní lidé myslí, že je Ducati krám ? Na základě čeho?

SPV (816) napsal 05.03.2013 v 15:02-3+1

,,My dobře víme, jak rychlý byl Rossi s naším motocyklem, který neměl vůbec v lásce a jak rychlý je nyní na Yamaze, kterou má rád a která mu vyhovuje. Takže můžeme posoudit, jak velký je rozdíl v motocyklu".

Tato formulka by platila, kdyby na Ducati nikdy nejel Stoner. Ale proto, že víme, že Rossi dostal do ruky naprosto totožný stroj jako měl Stoner na konci roku 2010, a byl s ním o 1-1,5s pomalejší, tak to není motocyklem, ale jezdcem. Ducati je ideální měřítko pro porovnání kvalit jezdců. Mistr přece musí umět na všem.

trigr (280) napsal 05.03.2013 v 12:35+1

Minulý rok to byla prostná ztráta 1,5s na nejlepší jezdce a letošní rok je to jen 1,5s na nejlepší jezdce. Ten pokrok je zřetelně vidět.

dejf. (1341) napsal 04.03.2013 v 20:56

Pawka> jojo, urcite posílý

Mahdy (15) napsal 04.03.2013 v 19:51-1+2

Sepang test 2012: 5 Valentino Rossi, Ducati Team, 2:00.824. Hmmmmmmmmm

Pawka (79) napsal 04.03.2013 v 18:41

vypada to ze ducati Nm a spodni power ma, top speed je uz horsi.
ještě bude vytvořeno hodně datových vět než bude vstávat na stupních vítězů, praci jim ani náhodou nezávidim a nebavilo by mě to,ikdyz mam toto tuze rád co nezabije to posílý

Nicky

opic26 (457) napsal 04.03.2013 v 17:39

Pochopitelné plány, o titul to prostě letos nebude. Panigale CR týmům? To napadlo koho? V2 by myslím v MotoGP byla jako jít s kapesním nožem na slona. Nabídnout derivát prototypu jako to chtějí udělat ostatní, ne?! Třeba Twin-pulse, vím já? Plány už určitě mají. Červení GO!

Dejvid17 (1088) napsal 04.03.2013 v 15:47+5

mě se líbí jak si tu každej cucá z palce datumy, čísla a kolik závodů před koncem dotahnout rosáka s marcem :D

Fast17 (431) napsal 04.03.2013 v 14:55

spíš než v "absolutní výši" by měli porovnávat procentuální podíl ztráty k času na kolo, a skoro bych se vsadil, že dlouhá nebo krátká trať, tak bude +- stejná. Řikat můžou co chtějí, když budou mít štěstí a budou opravdu makat, tak pravidelně líp než 6 můžou bejt nejdřív 3 závody před koncem sezóny...

DOMINATOR (1260) napsal 04.03.2013 v 14:19+1

Pořad stejna pohadka

pasolini (260) napsal 04.03.2013 v 11:39-1+2

AdosR. dohnat a předehnat

AdosR (254) napsal 04.03.2013 v 11:38-1+4

Mají pěkný sny ale bohužel nereálný. Dojet Marqueze a Rossiho tento rok? Se zbláznili ne?

deltoro5784 (9) napsal 04.03.2013 v 11:25+4

No ono to pekne znie že strácali na Rossiho len 1 sekundu, ale v celom preteku to bude minimálne 20 sekúnd a to už je zase iná pesnička.

mike3hylo (262) napsal 04.03.2013 v 11:10+2

Asi tak. Tohle dohadování je do prvního závodu stejně bezpředmětný

mamba54 (1340) napsal 04.03.2013 v 10:25+1

Ať už to začne na ostro a pak se uvidí.

DutchTT (846) napsal 04.03.2013 v 10:17+1

Není nad to, když tvořivým Italům vládne Německá důkladnost. Moc bych si přál, aby byla Ducna srovnatelná s s 46 a byl tu boj o pozice!

pasolini (260) napsal 04.03.2013 v 10:14+2

1,5sec ztráta. Takže vlastně nic novýho pod sluncem




TOPlist