Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Měřit jezdecké umění jen tituly podle mě nejde. Nakano byl obrovskej talent, ale nedostal od života šanci dojít až na vrchol. Haga je jeden z největších borců WSBK a taky mu není bohužel přáno. Biaggi, Gibernau i Melandri dokázali docela slušně nahánět Rossiho a někdy chybělo jen "málo", Rossi (čímž nechci nijak snižovat jeho kvality) byl holt vždycky tak trochu dítko štěstěny. Criville byl borec, zranění Doohana nijak nesnižuje váhu jeho titulu.
mamba54: úspěchy to byly, ale v porovnání s italy to je o dost méně. Navíc Gibernau titul nikdy nedal a Criville byl mistr světa, když se zranil Doohan. Podobně ho letos získá i Lorenzo
Mě osobně přijde, že největší přirozené nadšení pro motorky mají právě angláni (maj nejvíc okruhů) a italové. Španělové jsou samá protekce (Dorna, 4 okruhy v MS, nezdravá podpora jezdců od státu) To v Angili nenajdeš, tam si všechno musíš zaplatit sám. Je to ale jenom můj názor
No, na stroji MGP 990cc , 800cc vyhrál snad jen Tamada. (04), pak Ukawa (02). Abe je vítěz 500cc, ale MGP nevyhrál, Nakano se tez nedočkal, Kato též dal v roce 2002 druhé podium ale bohužel pro něj kariéra MGP skončila vlatně dřív než se vůbec rozjela bo zažil jen úvodní ročník!
Těžko říct kde by byl Kato teď, zda v důchodě či v SBK. V MGP už asi těžko...
Ta mladá generace Aoyamovci, Takahashi teprv na úspěchy v MGP čekaj, ale sou mladí a maj šanci se prosadit!
španělé a italové se trochu víc starají o mladý vč. motosrosu, možná se tam líp shánějí sponzoři.jen kolik u nás nechalo zavodění talentů kvůli penězům...
Stejně tak Japončíci kdysi ovládali "malé" třídy, stávalo se, že z prvních 5 jezdců byli 4 Japonci. U Britů se zatím nedaří nahradit velikány typu Surtees a Hailwood (i když to tenkrát měli na těch MV Austách malinko ulehčený, fakt jim to jelo), Němci taky zatím čekají na "nového Toniho". Z tohoto hlediska mají asi nejkontinuálnější přísun jezdců Italové. Ty se na špici pohybují prakticky pořád.
mamba54: Svatá pravda, Španěláci měli výborné jezdce, zejména "malorážek" odjakživa (ještě bych přidal do seznamu klan Nietů) a popularita tohoto sportu tam byla vždy obrovská. Osobně so myslím, že krize "státu" se na tomto nemůže nijak moc projevit.
Mateskladno:S těmi Španěly,co mají úspěchy až v posledních latech jsi to poněkud přehnal,ne?Tos už zapomněl na Herrerose,Torronteguiho,Torma,Garrigu,Ponse,Carduse,Martineze,Crivilleho a Gibernaua,abych jmenoval ty nejznámější??? Vždytˇjen u nás v Brně do r.2006 slavili Španělé 17x vítězství.Jo,málem bych zapomněl na Alzamoru!Tak jaképak úspěchy až v posledních letech?!
S tím Stonerem na Hondě to může být taky trošku jinak. Oni se mu v tom totiž zase budou hrabat ti dacani od HRC, kteří mu úmyslně rozštelují motorku,aby padal. (pochopitelně je to joke, tak prosím klídek)
Já si myslím a zároven doufám,že z WSBK nikdo do MGP nepůjde.Ale Cal se netají tím,že chce bud do MGP nebo MT2,tak uvidíme jak to dopadne.Co se Hondy týče,já si myslím,že nakonec pojedou 3 tovární s těmi jezdci 27,26,4 stím,že č.4 pojede tu samostatnou stáj s jiným sponzorem.
No dobrá, geny byla spíš jen sranda :))) a nemyslel jsem 800cc, myslel jsem 990cc od roku co byly zavedeny tedy od roku 02. Viz "úspěchy" McWillimse, Hodgsona, Haydona, Byrna, Ellisona, Toselanda.
A jestli někdo chce argumentovat, že měli špatnou motorku tak jen připomenu, že min. u dvou případů jejich tým. kolegové dali v tom samém roce, kdy oni byli v MGP podium. (tudíž na stejném materiálu jezdili).
Ale už to nebudu řešit :))))) Cala bych rád viděl bojovat o titul WSBK příští rok a pak až do MGP pokud skončí v top2 dle pravidel.
u těch britů si asi myslel jenom 800 ccm, doufám
Já bych tam Cala naopak viděl rád, třeba v Tech3. Britové, italové a amíci maj největší tradici co se týče jezdců. Naopak španělové, které až nezdravě podporuje stát, maj úspěchy (s výjimkou A.Nieta) až v posledních letech. Však jim to ale "naštěstí" fin.krize utne
No ono bude hrát ve složení startovky dost faktorů, právě peníze, podle peněz se určí zda bude v tov. tymu hondy tři nebo jen dva jezdci. Pokud dva, sto pro to bude Pedrosa a Stoner, pokud tři, tak tma bude i Dovi.
Další faktor je, kdo ziska titul moto2, pokud elias, de do gresiniho pokud ne, tak elias muze do jineho satelitu (tech3, suza, pramac).
Další faktor je výkony borců pramac ducati. Pokud oba budou padat tak skončí, zatím tahá za delší provaz Kallio (viz celková klasifikace, je pred Espargarem) takze espargaro, aoyama můžou v mgp skončit pokud skončí na 16 a na 17 místě celkove.
Bautista si misto mgp u suzi udrzi, to je jisté. Je jen otazkou casu, kdy da celkove espargara.
Hlavne aby do MGP nepřišel Cal, to by me nastvalo, bo britové nemaj "GENY" na mgp!!! A dle výsledků poslednich japonců (nakano, tamada, takahashi, aoyama) tak mam pocit, ze i japonci nemaj BOJUZEL geny na MGP SPZ 800cc.
Vše se začne vykristalizovat až v září, nicméně troufám si tvrdit, že před závode ve valencii uz bude startovka MGP 100% určená jako kazdý rok.
POkud bude REPSol Honda,tak nebude mít jiné složení než Stoner,Pedrosa,pokud tam nebude Pedrosa,nebude žádný Repsol.REPSOl Honda ve složení Pedrosa,Stoner už je podlemě jasná věc,která už se nezmění.Muže tam přibýt ještě Dovi,když se jim podaří repsol nějak ukecat ale to,že by fungoval Repsol bez Daniho,si myslím,že je nepravděpodobné
PityGPX: No on je Stoner taky tak trochu "dítě Hondy", já jsem na něho zvědav, je to top jezdec, uvidíme jak mu to půjde na Hondě. Trochu škatulata by GPčkám podle mě prospěla - třeba Yamaha-Lorenzo, Spies, Honda-Stoner, Pedrosa (Dovizioso), Ducati-Hayden, Rossi + solidní satelity a pokud by se podařilo oživit Suzuki, já vím, to už bych chtěl moc
sors:no když si to lajzne Abraham s jedním,proč ne Honda se třemi?Jasně,je to o prachách,ale jestli dva,nebo tři,to nemůže být pro takového giganta,jako je Honda až tak zásadní problem. Tuším,že spíš bude v pozadí nějaký jiný problém.
Pity: spravedlnost je to poslední, co bych ve světě takovýho byznysu hledal. Pedrosa je španěl a Stoner lepší jak Dovi a hvězda. Ikdyby Dovi pojel letos napoleonka, Repsol bude platit Pedrosu. Dovi má ještě čas. Po konci Valeho na Ducati s ním
tak Ladine, mel jsem pravdu //www.bikeracing.cz/moto-magazin/road-racing/motogp/jeremy-uz-zacina-obracet-a6148/
Ladin46> ber 20-21 jako fakt a nespoléhej se furt na to, co někde vyčteš (jako třeba, že to má být jen 15)
..oznámeno bude rozhodnutí Valeho definitivně v Brně 15.8., to jsem však zase někde vyčetl
Měřit jezdecké umění jen tituly podle mě nejde. Nakano byl obrovskej talent, ale nedostal od života šanci dojít až na vrchol. Haga je jeden z největších borců WSBK a taky mu není bohužel přáno. Biaggi, Gibernau i Melandri dokázali docela slušně nahánět Rossiho a někdy chybělo jen "málo", Rossi (čímž nechci nijak snižovat jeho kvality) byl holt vždycky tak trochu dítko štěstěny. Criville byl borec, zranění Doohana nijak nesnižuje váhu jeho titulu.
mamba54: úspěchy to byly, ale v porovnání s italy to je o dost méně. Navíc Gibernau titul nikdy nedal a Criville byl mistr světa, když se zranil Doohan. Podobně ho letos získá i Lorenzo
Mě osobně přijde, že největší přirozené nadšení pro motorky mají právě angláni (maj nejvíc okruhů) a italové. Španělové jsou samá protekce (Dorna, 4 okruhy v MS, nezdravá podpora jezdců od státu) To v Angili nenajdeš, tam si všechno musíš zaplatit sám. Je to ale jenom můj názor
No, na stroji MGP 990cc , 800cc vyhrál snad jen Tamada. (04), pak Ukawa (02). Abe je vítěz 500cc, ale MGP nevyhrál, Nakano se tez nedočkal, Kato též dal v roce 2002 druhé podium ale bohužel pro něj kariéra MGP skončila vlatně dřív než se vůbec rozjela bo zažil jen úvodní ročník!
Těžko říct kde by byl Kato teď, zda v důchodě či v SBK. V MGP už asi těžko...
Ta mladá generace Aoyamovci, Takahashi teprv na úspěchy v MGP čekaj, ale sou mladí a maj šanci se prosadit!
Ještě lepší byli Ueda a hlavně Harushika Aoki.Nezapomenˇani na na Shiynju Nakana a Kazuta Sakaty a nebohého Noricka Abeho.
Nejlepší jezdci byli Harada, Kato ,Yuichi Ui
španělé a italové se trochu víc starají o mladý vč. motosrosu, možná se tam líp shánějí sponzoři.jen kolik u nás nechalo zavodění talentů kvůli penězům...
Kryšpín 7.50:Popsals to vcelku velmi přesně.
Stejně tak Japončíci kdysi ovládali "malé" třídy, stávalo se, že z prvních 5 jezdců byli 4 Japonci. U Britů se zatím nedaří nahradit velikány typu Surtees a Hailwood (i když to tenkrát měli na těch MV Austách malinko ulehčený, fakt jim to jelo), Němci taky zatím čekají na "nového Toniho". Z tohoto hlediska mají asi nejkontinuálnější přísun jezdců Italové. Ty se na špici pohybují prakticky pořád.
mamba54: Svatá pravda, Španěláci měli výborné jezdce, zejména "malorážek" odjakživa (ještě bych přidal do seznamu klan Nietů) a popularita tohoto sportu tam byla vždy obrovská. Osobně so myslím, že krize "státu" se na tomto nemůže nijak moc projevit.
Mateskladno:S těmi Španěly,co mají úspěchy až v posledních latech jsi to poněkud přehnal,ne?Tos už zapomněl na Herrerose,Torronteguiho,Torma,Garrigu,Ponse,Carduse,Martineze,Crivilleho a Gibernaua,abych jmenoval ty nejznámější??? Vždytˇjen u nás v Brně do r.2006 slavili Španělé 17x vítězství.Jo,málem bych zapomněl na Alzamoru!Tak jaképak úspěchy až v posledních letech?!
S tím Stonerem na Hondě to může být taky trošku jinak. Oni se mu v tom totiž zase budou hrabat ti dacani od HRC, kteří mu úmyslně rozštelují motorku,aby padal. (pochopitelně je to joke, tak prosím klídek)
Já si myslím a zároven doufám,že z WSBK nikdo do MGP nepůjde.Ale Cal se netají tím,že chce bud do MGP nebo MT2,tak uvidíme jak to dopadne.Co se Hondy týče,já si myslím,že nakonec pojedou 3 tovární s těmi jezdci 27,26,4 stím,že č.4 pojede tu samostatnou stáj s jiným sponzorem.
No dobrá, geny byla spíš jen sranda :))) a nemyslel jsem 800cc, myslel jsem 990cc od roku co byly zavedeny tedy od roku 02. Viz "úspěchy" McWillimse, Hodgsona, Haydona, Byrna, Ellisona, Toselanda.
A jestli někdo chce argumentovat, že měli špatnou motorku tak jen připomenu, že min. u dvou případů jejich tým. kolegové dali v tom samém roce, kdy oni byli v MGP podium. (tudíž na stejném materiálu jezdili).
Ale už to nebudu řešit :))))) Cala bych rád viděl bojovat o titul WSBK příští rok a pak až do MGP pokud skončí v top2 dle pravidel.
u těch britů si asi myslel jenom 800 ccm, doufám
Já bych tam Cala naopak viděl rád, třeba v Tech3. Britové, italové a amíci maj největší tradici co se týče jezdců. Naopak španělové, které až nezdravě podporuje stát, maj úspěchy (s výjimkou A.Nieta) až v posledních letech. Však jim to ale "naštěstí" fin.krize utne
Zase ty GENY? Napiš raději, že se Britové nemají šanci dostat k pořádné motorce!
No ono bude hrát ve složení startovky dost faktorů, právě peníze, podle peněz se určí zda bude v tov. tymu hondy tři nebo jen dva jezdci. Pokud dva, sto pro to bude Pedrosa a Stoner, pokud tři, tak tma bude i Dovi.
Další faktor je, kdo ziska titul moto2, pokud elias, de do gresiniho pokud ne, tak elias muze do jineho satelitu (tech3, suza, pramac).
Další faktor je výkony borců pramac ducati. Pokud oba budou padat tak skončí, zatím tahá za delší provaz Kallio (viz celková klasifikace, je pred Espargarem) takze espargaro, aoyama můžou v mgp skončit pokud skončí na 16 a na 17 místě celkove.
Bautista si misto mgp u suzi udrzi, to je jisté. Je jen otazkou casu, kdy da celkove espargara.
Hlavne aby do MGP nepřišel Cal, to by me nastvalo, bo britové nemaj "GENY" na mgp!!! A dle výsledků poslednich japonců (nakano, tamada, takahashi, aoyama) tak mam pocit, ze i japonci nemaj BOJUZEL geny na MGP SPZ 800cc.
Vše se začne vykristalizovat až v září, nicméně troufám si tvrdit, že před závode ve valencii uz bude startovka MGP 100% určená jako kazdý rok.
Letos Dovi jezdi super mohl by zustat i další rok u repsol hondy nebo myslim pujde do monster yamaha nebo do rizla suzuki
SoulTrain: Myslím zustane ve složení Stoner a Pedrosa. Dovizioso možná do Monster Yamaha A do Suzuki muže byt Iannone nebo de Puniet
Moje skromné přání je,že by k Suze mohl přijít Iannonem,jestli bude nadále podávat takhle dobré výkony ale to by se Suza musela trošku probrat.
POkud bude REPSol Honda,tak nebude mít jiné složení než Stoner,Pedrosa,pokud tam nebude Pedrosa,nebude žádný Repsol.REPSOl Honda ve složení Pedrosa,Stoner už je podlemě jasná věc,která už se nezmění.Muže tam přibýt ještě Dovi,když se jim podaří repsol nějak ukecat ale to,že by fungoval Repsol bez Daniho,si myslím,že je nepravděpodobné
Tomen90 - Kam půjdou De Angelis, Kalio a Melandri? Říci by se to dalo, ale nechci být sprostej!
A možná i poprvé český tym na motoGP Abaja - Abraham
Tipuju na pristí rok
Petronas Yamaha - Lorenzo, Spies
Repsol Honda - Stoner, Dovizioso
Fiat Ducati - Rossi, Hayden
Monster Yamaha - Pedrosa, Edwards
Rizla Suzuki - Bautista, ???
LCR Honda - de Puniet
Gresini Honda - Simoncelli, Elias
Pramac Ducati - Espargaro, Capirossi
Interwetten Honda - Aoyama, Luthi
Aspar Ducati - Barbera, Simon
Me zajimá kde pujde de Angelis, Kallio, Melandri ??
PityGPX: No on je Stoner taky tak trochu "dítě Hondy", já jsem na něho zvědav, je to top jezdec, uvidíme jak mu to půjde na Hondě. Trochu škatulata by GPčkám podle mě prospěla - třeba Yamaha-Lorenzo, Spies, Honda-Stoner, Pedrosa (Dovizioso), Ducati-Hayden, Rossi + solidní satelity a pokud by se podařilo oživit Suzuki, já vím, to už bych chtěl moc
sors - Vale chce po Ducati 21, kde jsi to vyčetl prosím Tě?
tak to by bylo docelá nefér k Dovimu.. doufám, že jim ještě ukáže a třeba i porazí Pedrosu.
sors:no když si to lajzne Abraham s jedním,proč ne Honda se třemi?Jasně,je to o prachách,ale jestli dva,nebo tři,to nemůže být pro takového giganta,jako je Honda až tak zásadní problem. Tuším,že spíš bude v pozadí nějaký jiný problém.
Pity: spravedlnost je to poslední, co bych ve světě takovýho byznysu hledal. Pedrosa je španěl a Stoner lepší jak Dovi a hvězda. Ikdyby Dovi pojel letos napoleonka, Repsol bude platit Pedrosu. Dovi má ještě čas. Po konci Valeho na Ducati s ním