Hlasy po testech v Sepangu (1)

První část ohlasů po třídenním testování jezdců MotoGP na okruhu Sepang v Malajsii.

Loris Capirossi (Ducati Marlboro Team)
S dnešním výkonem musím být také spokojený. Počasí bylo celý den dobré a já byl schopen absolvovat všechny naplánované testy pneumatik. Bridgestone pracuje dobře a já pro ně byl schopen nashromáždit hodně užitečných informací pro další test zde v Sepangu. Také jsem zkoušel nové kvalifikační pneumatiky, které mají dobrý potenciál. Mám GP6 rád stále více, nemohu se dočkat testování v Austrálii, kde jsem vloni najezdil pouze několik kol před páteční havárií, která mě donutila vynechat australskou a tureckou Grand Prix.
Sete Gibernau (Ducati Marlboro Team)
Mé seznamování s týmem, motocyklem a pneumatikami pokračuje, jsem se svou volbou stále více spokojený. Dnes jsem se na GP6 cítil dost dobře, také jsem absolvoval několik kol na GP5, na které jsem nikdy nejezdil. Potvrdilo mi to slova Lorise, která mi včera řekl: GP5 je dobrý motocykl, ale GP6 má více potenciálu, nyní si na tomto motocyklu musíme pouze užívat. Poprvé jsem použil kvalifikační pneumatiky Bridgestone a vypadaly dobře. Je přede mnou ještě mnoho práce, kterou je potřeba udělat, abych byl stoprocentně na správné cestě.
Randy De Puniet (Kawasaki Racing Team)
Testoval jsem mnoho dílů, hodně součástek na přední a zadní tlumení. Také jsem dnes nalezl nejlepší nastavení motocyklu. Svůj předchozí čas jsem zlepšil téměř o 0,5 sekundy, proto to pro mne byl pozitivní den. Celkově to byl úspěšný test. Dokončil jsem hodně práce a každý den zlepšil své časy. Doufám, že příští týden na Phillip Islandu, budu pokračovat v tomto trendu.
Shinya Nakano (Kawasaki Racing Team)
Dnes jsem hodně unavený, protože jsem najezdil mnoho kol, ale také se mi podařilo dokončit testovací program, který je v tomto stádiu vývoje motocyklu velmi důležitý. S pozitivním výsledkem jsem testoval různá nastavení a různé díly. Odpoledne jsem poté absolvoval závodní simulaci na 18 kol. Dosažené časy na závodních pneumatikách byly velmi stabilní a velmi blízko od časů Lorise Capirossiho v loňském závodě. Test byl proto pozitivně ukončen. Je zde ještě nějaká práce, která je potřeba udělat při příštích testech v Austrálii a Malajsii, ale na novém motocyklu byl odvedený již velký kus práce. Rozhodně máme jasný směr pro další vývoj.
John Hopkins (Suzuki MotoGP Team)
Po tom, co se dnes stalo, jsem trochu frustrovaný. Opravdu nerad sedím v boxu a koukám, jak konkurence jezdí rychleji a rychleji. Cítím, že musím nyní hodně věcí dohánět, ale jsem na to připravený. Nicméně navzdory problémům jsem dokázal v tomto testu jezdit rychleji než jsem zde jezdil v loňském roce. Motocykl ukázal dobrý potenciál. Mám pocit, že jsem se zlepšil jak po fyzické stránce, tak i po psychické. Zlepšil jsem i techniku jízdy. Celý tým pracoval opravdu dobře, zvláště dnes. Odjíždím ze Sepangu s velmi pozitivním pocitem, protože vím, co motocykl, tým i já jsme schopni během tohoto roku dokázat.
Chris Vermeulen (Suzuki MotoGP Team)
Bylo ohromné testovat zde nový motocykl. Během tří dnů jsem ztratil trochu času kvůli různým maličkostem, ale dnes jsem dostal šanci absolvovat závodní simulaci na GSV-R. Bylo ohromné dostat se znova na okruh se všemi těmito dalšími jezdci a dokázat se od nich učit nové věci o jízdě na motocyklu MotoGP. Toto je teprve můj třetí test a tak jsem se svými časy spokojený. Dostal jsem se na nízkých 2:02, vím, že mohu jezdit trochu rychleji, ale také vím, že závodní sezóna se nevyhrává nebo neztrácí prvním testem v roce. Je zde daleko víc věcí, které já i motocykl můžeme nabídnou a tak jsem spokojený s tím, jak vše probíhalo.
Kenny Roberts jr. (Team Roberts)
Myslím si, že celkově jsme zde odvedli dobrou práci. Poznal jsem motor, podvozek a pneumatiky, o kterých vím, že jsou velmi dobré. Na podvozku je několik základních věcí, které se musí zlepšit, získal jsem mnoho dat, které nám k tomu mohou pomoci. Doufal jsem, že budu schopný zajet 2:02, ale nepovedlo se to. Vyjel jsem v nesprávný čas. Díky Hondě, Michelinu a mému otci mám dobrý stroj. Odjíždím s dobrým pocitem.
Casey Stoner (LCR Honda)
Dnes jsem měl mnoho problémů v přizpůsobení mého druhého motocyklu. Musel jsem celý den pilně pracovat na vylepšení ovladatelnosti. Trochu jsme se vrátili, ale postupně jsme zase dokázali udělat několik kroků vpřed. Jdeme správným směrem. Hodně jsem pracoval na nastavení podvozku a dostal jsem se do dobré fáze s předkem motocyklu. Dobrý je již i zadek stroje, který má dobrou přilnavost. Na konci testu vše dobře pracovalo.

Informace o redaktorovi

Petr Štola - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist