Hlasy MotoGP z Mugela (2)

Pokračování jezdeckých ohlasů aktérů závodu Grand Prix Itálie třídy MotoGP.

Fortuna Honda
Marco Melandri (6. místo)
Věděl jsem, že to bude dlouhý a těžký závod, pokoušel jsem se tedy na začátku zůstat klidný a udržet se vedoucích jezdců. Můj motocykl byl trochu pomalejší při změnách směru jízdy, pokusil jsem se tedy trochu získat při brzdění. Ke konci jsem jel již na hranici stroje a bojoval jsem při tom s Nicky Haydenem o třetí místo. Udělal jsem velkou chybu, která mě vrátila za vedoucí skupinu, až na šesté místo. Je to škoda, toužil jsem před těmito fantastickými fanoušky získat pódium.
Toni Elías (7. místo)
Mám potenciál získávat lepší výsledky, ale mám problém s výkonem motoru. Po včerejší kvalifikaci se já i tým rozhodl udělat radikální změnu v nastavení motocyklu. Rozdíl byl hned vidět. Startoval jsem z dvanácté pozice a skončil sedmý, jsem tedy docela spokojený. Doufám, že bude zítra dobré počasí a my budeme moci testovat. Těším se na další závod, který pro mne bude před domácím publikem.
Konica Minolta Honda
Makoto Tamada (9. místo)
Dnes bylo tepleji a já musel změnit své rozhodnutí o výběru pneumatiky pro závod. Bohužel jsem neměl dobrou přilnavost zadní pneumatiky, to mě připravilo o možnost bojovat s vedoucími jezdci. Ke konci jsem se pokusil předjet Eliase a Robertse, ale neměl jsem důvěru v agresivnější jízdu.
Pramac d´Antin MotoGP
Jose Luis Cardoso (17. místo)
Měl jsem nějaké problémy s pneumatikami, motocykl se hodně klouzal, a proto nebylo možné skončit lépe. Jsem zklamaný, protože jsem chtěl na okruhu jako je Mugello, před všemi našimi sponzory a partnery, získat své první body.
Alex Hofmann (havaroval)
Měl jsem opravdu dobrý start, jel jsem s ostatními jezdci. Pak jsem bohužel s nimi ztratil kontakt, protože mé pneumatiky nedosáhly rychle ideálních teplot, což mě stálo v úvodních kolech čas. Pak jsem jezdil již hodně daleko, ale získal jsem rytmus, který měli i jezdci přede mnou. Pokusil jsem se tedy jet trochu rychleji. Bohužel to nešlo a já ztratil v zatáčce Correntaio kontrolu nad předním kolem. Lituji toho, ale je to věc, která se při jízdě za limitem stroje stává.

Informace o redaktorovi

Petr Štola - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist