Hlasy jezdcu tridy 125 ccm - po Le Mans

Presne po roce, kdy zde vyhral svuj prvni zavod Grand Prix, se vratil mistr sveta Thomas Lüthi z tymu Caffe Latte Elit letos poprve na stupne vitezu a to hned na ten nejvyssi.

Hlasy jezdcu tridy 125 ccm - po Le Mans
Thomas Lüthi - Elit Caffe Latte Honda (1. místo)
"Z boxu jsem na start vyjel s mokrymi pneumatikami, ale se suchym setupem. Na startovni care jsem ale rekl, ze chci prezout slicky. nebot uz v sobotu behem kvalifikace MotoGP jsem zpozoroval, jak rychle zde dokaze trat oschnout a to kvuli silnemu vetru. Dival jsem se kolem sebe, jake vybaveni maji souperi. Ovsem kolegove meli vsechny sve pneumatiky schovane pod svymi zahrivaci. A teprve asi 2 minuty pred startem jsem uvidel, ze jak Lai tak oba piloti KTM maji nazuty intermedialni pneumatiky, zatimco Pasini a Bautista slicky. Ale ja jsem dobre vedel, ze jsem zvolil velmi riskantni volbu. Ovsem po projeti cilem bylo vse zapomenuto. Tato sezona zacala hodne neprijemne. Po zlomenine klicni kosti jsem nemohl v Jerezu ani poradne nastavit motocykl, co se tyka toho fajnoveho doladeni. Po devatem miste na startu jsem pochopitelne neocekaval vitezstvi, ale po startu jsem hodne zariskoval a kdyz vysvitlo slunicko, tak zaroven stouplo me sebevedomi. A pak uz jsem jel na vitezstvi. Chtel jsem na Bautistu zautocit v nasledujici zatacce, ale on jel najednou pomaleji. Musel jsem se mu vyhnout a trochu narazil i do jeho zadniho kola. Ale vzdy jsem rikal, pro vitezstvi potrebuje clovek i stesti. V Le Mans jsem vyhral vloni svuj prvni zavod Grand Prix a nyni se mi podarilo zde otocit sezonu v muj prospech. Na celkove poradi mistrovstvi sveta 2006 nyni nemyslim, myslim vzdy pouze na nasledujici zavod. S motocyklem jsme udelali kus prace smerem dopredu a souhra mezi jezdcem a motocyklem opet funguje", rikal v cili sympaticky Svycar Thomas Lüthi z ceskeho tymu Elit Caffe Latte, ktery prozil jeste dalsi hororovy okamzik pri padu naseho Lukase Peska.
Mika Kallio - Red Bull KTM (2. místo)
"Jel jsem intermedialni pneumatiky, zatimco Tom a Bautista slicky. To bylo dobre pouze v prvnim kole, pak uz nebyl povrch tak mokry. A po peti kolech to bylo hodne tezke. Ale jsem presto spokojeny, nebot jsem na Bautistu ziskal nejake body k dobru", konstatoval po zavode lonsky vicemistr sveta Mika Kallio z Finska.
Fabrizio Lai - Valsir Seedorf Racing Honda (3. místo)
"Jsem rad, nebot to uz letos trvalo hodne dlouho, nez jsem stal poprve na stupnich vitezu. V Jerezu jsem spadl a zranil se na ruce. V Qataru mi nefungoval motocykl na 100%, ale od te doby to jde smerem nahoru. V Cine jsem byl 8., a dnes jsem bohuzel zvolil intermedialni pneumatiky a s temi to bylo na konci hodne tezke", rikal italsky pilot Fabrizio Lai, ktery ackoliv Honda dodala svym pilotum uz do Turecka nove dily, on sam pouziva radeji nektere soucastky roku 2005.
Alvaro Bautista - Master MVA Aprilia (4. místo)
"Tento defekt elektroniky na mem motocyklu, to je opravdu ostuda. Byl to muj zavod. Ale nastesti jsem zas neztratil mnoho mistrovskych bodu", byl hodne po zavode nastvany vedouci jezdec sampionatu, Alvaro Bautista z tymu Master MVA Aspar.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist