Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
ST21: přesně jak píšeš v poslední větě. Každá generace měla v královské kubatuře top3-5 jezdců a ostatní byli křoví a další byli zametači. Přesto všichni a za všech okolností zaslouží náš respekt. Tím chci říct, že pokud někdo kádruje kdo patří nebo nepatří do MotoGP, tak by se měl vzpamatovat, protože je to mimo mísu. Patří tam Abaja? Patří tam Smith? Co Pirro a co tam dělá Petrucci? Koncem osmdesítých let jezdil Holanďan Cees Dorrakkers, nejlepší celkové umístění v sezoně 14. místo za 40 bodů... a co? Já si ho dodneška pamatuju. Prosím nekádrujte kdo kam patří nebo nepatří. Nepřísluší vám to, a to ani z pozice obyčejného fanouška. Nemůžou být všichni Doohanové, Schwantzové, Biaggiové, Rossiové a Stonerové...
Krabbio:Ja ani netvrdim,ze bude bojovat o bednu.To po novackovi v mgp necekam. Staci pokud bude pravidelne dojizdet kolem toho 7 mista.Pristi rok uz pocitam s tymy s materialem ART v boji o stred pole,takze to nebude mit jednoduche,ale Smith ve 125Ccm ukazoval,ze talent ma,treba mu jen mt2 nesedi...Ale samozrejme pokud nekdo" bezmyslenkovite" chce ihned po jezdci vyhry a bedny ,tak to je pak tezke...Oni totiz jezdci jako Stoner ci Rossi se nerodi kazdy den.
Dejvid17 v 19:58: Redding to spominal v jednom rozhovore, ze v Moto2 nema sancu, ked sa nezavedie vahovy limit. Sice sa o tom hovori, ale asi to neprejde a preto by chcel skusit MotoGP
Pipa31: LCR ma este na rok 2013 Bradla
Sverki_: vyzera to, ze zostanu v MotoGP obaja, aj Bautista aj Spies. Bautista u Gresiniho a Spies v Ducati
Mně se líbí to "agree" a "disagree" u těch komentářů. Prostě ne všichni čtenáři jsou ochotní sem psát svůj názor a s někým se následně dohadovat. Ale určitě se uživatelé s některými názory ztotožňují a s některými kategoricky nesouhlasí. Proto by bylo fajn, kdyby tito (pasivní) čtenáři mohli zdejší příspěvky nějak ohodnotit. Abychom si udělali lepší obrázek o návštěvnících m.cz a jejich názorech. Zatímco nyní to je tak, že sebevětší chujovina má stejnou váhu, jako kvalitní a konstruktivní příspěvek.
Oni britové dost takhle "napadaji" no řek bych že ty jejich diskuze jsou i větší než u nás, stačilo jak bylo oznameno že rossi de do yamahy apod tak tam bylo tisic prispevků. Jejich diskuze zije.
Tak koukám dle komentářů na crash.net, že to v Británii dávají Bradleymu pěkně sežrat ten vstup do MotoGP. Připomíná mi to tu hysterii místních "odborníků na všechno", když svoji účast před dvěma lety oznámil KA17.
Pipa31: také si myslím, že ducati nebude to pravé, víme všichni, že ducati je pryč ze hry a to na několik let, troufnu si říct na dalších 10let a Rossi to ví, proto se rozhodl vrátit k Yamaze, ví , že u Ducati nemůže vyhrávat a to on chce
O tom Smithovi si to myslí každý a co sem tak aj slyšel přes radio paddock, tak sám Poncheral se chtěl z té smlouvy s ním vyvázat (aby tam nejel), jenže smlouva je smlouva. Je jasné že by radši jezdil s jiným pilotem.
tak Redding je nejtěžší, největší a vozí v moto2 největší váhu a přesto za to tahá jako ďábel.. s tim Reddingem se pleteš, že by nebyl rychlý :) myslim, že po přestupu ukáže, že na to má koule :)
nechci nic říkat, ale Smith a Tech 3 bude podle mě propadák, on není tak rychlý. Jako ve 125 a i tam nebyl v závodech moc dobrý. Redding taky neukazuje, že by byl moc rychlý. Spies a Bautista docela katastrofa. Já bych tam viděl třebas Thomase. Nebo někoho jiného z moto2
To Bosso: To bylo jen šťouchnutí Já mu dost fandím!
Zapoměl jsem podotknout,že to bylo SBK Brno 2010 jak píše Maxiobr.
Ale tehdy tam zajel famózní čas i Cal,když spadl a pak stahoval ztrátu. Byl z toho rekord WSBK v Brně.
Rea se samozřejmě může a s největší pravděpodobností zlepší na motorce GP. Ovšem při včerejších testech šlo vidět, že musí změnit styl a zvyknout si na tu motorku. Najížděl trochu jinak do zatáček než ostatní a byl takovej trochu rozházenej ale to je čistě o zvyku. Zrychlení by mělo přijít a to i proto, že má v podstatě nejlepší motorku ve startovním poli
To Pasolini: Jistě nedá se srovnávat, já jen reagoval na srovnání časů WSBK a MotoGP, jak to uvedl JJ. Navíc včera jsem byl na Pit Lane u Rey hodně často, skoro většinu testovacího dne, a ty pneu jeho tým moc neměnil. Ostatně o tom nejvíce dokazuje záznam jeho časů, kolik vlastně objel odpoledne "runů" atd. Ale srovnávat se to opravdu nedá.
Bosso: to nemůže být přesně takto srovnatelný jak říkáš,
páč i kdyby jel na GP závodní pneumatiku, tak na ní tahal jen několik kol, kdešto se závodní gumou u SBK musí vydržet celý závod.
Není to úplně přesné: Čas 1'59.560 zajel Rea s kvalifikační pneumatikou, zatímco v závodě zajel s "normální" pneu nejlepší čas za 2'01.057. Takže porovnávat se dají časy 1.59.595 s prototypem Honda kubatury MotoGP a se závodními pneumatikami a čas 2'01.057 zajetý "Johnnym" během brněnské druhé jízdy superbiků.
zazi: tak treba to Smithovi sedne ale myslel jsem to tak,ze momentalne jsou v moto2 lepsi jezdci kteri by si zaslouzilo toho fleka.
ST21: přesně jak píšeš v poslední větě. Každá generace měla v královské kubatuře top3-5 jezdců a ostatní byli křoví a další byli zametači. Přesto všichni a za všech okolností zaslouží náš respekt. Tím chci říct, že pokud někdo kádruje kdo patří nebo nepatří do MotoGP, tak by se měl vzpamatovat, protože je to mimo mísu. Patří tam Abaja? Patří tam Smith? Co Pirro a co tam dělá Petrucci? Koncem osmdesítých let jezdil Holanďan Cees Dorrakkers, nejlepší celkové umístění v sezoně 14. místo za 40 bodů... a co? Já si ho dodneška pamatuju. Prosím nekádrujte kdo kam patří nebo nepatří. Nepřísluší vám to, a to ani z pozice obyčejného fanouška. Nemůžou být všichni Doohanové, Schwantzové, Biaggiové, Rossiové a Stonerové...
Krabbio:Ja ani netvrdim,ze bude bojovat o bednu.To po novackovi v mgp necekam. Staci pokud bude pravidelne dojizdet kolem toho 7 mista.Pristi rok uz pocitam s tymy s materialem ART v boji o stred pole,takze to nebude mit jednoduche,ale Smith ve 125Ccm ukazoval,ze talent ma,treba mu jen mt2 nesedi...Ale samozrejme pokud nekdo" bezmyslenkovite" chce ihned po jezdci vyhry a bedny ,tak to je pak tezke...Oni totiz jezdci jako Stoner ci Rossi se nerodi kazdy den.
Dejvid17 v 19:58: Redding to spominal v jednom rozhovore, ze v Moto2 nema sancu, ked sa nezavedie vahovy limit. Sice sa o tom hovori, ale asi to neprejde a preto by chcel skusit MotoGP
Pipa31: LCR ma este na rok 2013 Bradla
Sverki_: vyzera to, ze zostanu v MotoGP obaja, aj Bautista aj Spies. Bautista u Gresiniho a Spies v Ducati
SoulTrain21: Smith jezdi tento rok v moto2 spatne.Pochybuju ze pristi sezonu bude aspon jedinkrat bojovat o bednu.No stat se muze ale cokoliv :D
Mně se líbí to "agree" a "disagree" u těch komentářů. Prostě ne všichni čtenáři jsou ochotní sem psát svůj názor a s někým se následně dohadovat. Ale určitě se uživatelé s některými názory ztotožňují a s některými kategoricky nesouhlasí. Proto by bylo fajn, kdyby tito (pasivní) čtenáři mohli zdejší příspěvky nějak ohodnotit. Abychom si udělali lepší obrázek o návštěvnících m.cz a jejich názorech. Zatímco nyní to je tak, že sebevětší chujovina má stejnou váhu, jako kvalitní a konstruktivní příspěvek.
Oni britové dost takhle "napadaji" no řek bych že ty jejich diskuze jsou i větší než u nás, stačilo jak bylo oznameno že rossi de do yamahy apod tak tam bylo tisic prispevků. Jejich diskuze zije.
zazi:jojo,taky jsem na to koukal a docela mě to ,právě u Britů, překvapilo...Ale já si myslím,že jim Bradley zavře pusy..
Tak koukám dle komentářů na crash.net, že to v Británii dávají Bradleymu pěkně sežrat ten vstup do MotoGP. Připomíná mi to tu hysterii místních "odborníků na všechno", když svoji účast před dvěma lety oznámil KA17.
Tak pokud bude junior team ducati bez Karlika Abrahama tak kde pujde... Crt,moto2 ???
Pipa31: také si myslím, že ducati nebude to pravé, víme všichni, že ducati je pryč ze hry a to na několik let, troufnu si říct na dalších 10let a Rossi to ví, proto se rozhodl vrátit k Yamaze, ví , že u Ducati nemůže vyhrávat a to on chce
Škoda že Gresini nebo LCR neuvažují nad Ianonnem pokud pojede v "junior týmu Ducati", nebude to asi to pravý...
O tom Smithovi si to myslí každý a co sem tak aj slyšel přes radio paddock, tak sám Poncheral se chtěl z té smlouvy s ním vyvázat (aby tam nejel), jenže smlouva je smlouva. Je jasné že by radši jezdil s jiným pilotem.
Dejvid17 to je vlastně pravda s tím Reddingem, na tu váhu jsem zapomněl, možná opravdu pojede dobře.
StanislavHulak: Taky si myslím, že Smith není to pravý ořechový Ale Spies a Bautista určitě do motogp patří
tak Redding je nejtěžší, největší a vozí v moto2 největší váhu a přesto za to tahá jako ďábel.. s tim Reddingem se pleteš, že by nebyl rychlý :) myslim, že po přestupu ukáže, že na to má koule :)
Jo nad brzdou je kryt aby nemohlo dojít k nechtěnému zmáčknutí a pádu
nechci nic říkat, ale Smith a Tech 3 bude podle mě propadák, on není tak rychlý. Jako ve 125 a i tam nebyl v závodech moc dobrý. Redding taky neukazuje, že by byl moc rychlý. Spies a Bautista docela katastrofa. Já bych tam viděl třebas Thomase. Nebo někoho jiného z moto2
Menší technický dotaz :
Co je to kolem pravé páčky ? Nějaký jako chránič ?
Bautista od té doby co sundal Jorgu už nejezdí tak dravě,asi dostal vyčiněno jako Super Sic-je mi po něm smutno chybý tam moc.
2010 Cal v Brně letěl proč asi ???
To Bosso: To bylo jen šťouchnutí Já mu dost fandím!
Zapoměl jsem podotknout,že to bylo SBK Brno 2010 jak píše Maxiobr.
Ale tehdy tam zajel famózní čas i Cal,když spadl a pak stahoval ztrátu. Byl z toho rekord WSBK v Brně.
No když se rozjezdil Cal...
Jak odjede závod a nepadne tak se rozjezdí
Letošní SBK Brno bylo pomalé. V roce 2010 jel Rea v závodě 1:59.8.
Chci aby Bautista zustal Takze Ben mozna jeste zustane v MOTOGP
Rea se samozřejmě může a s největší pravděpodobností zlepší na motorce GP. Ovšem při včerejších testech šlo vidět, že musí změnit styl a zvyknout si na tu motorku. Najížděl trochu jinak do zatáček než ostatní a byl takovej trochu rozházenej ale to je čistě o zvyku. Zrychlení by mělo přijít a to i proto, že má v podstatě nejlepší motorku ve startovním poli
To Pasolini: Jistě nedá se srovnávat, já jen reagoval na srovnání časů WSBK a MotoGP, jak to uvedl JJ. Navíc včera jsem byl na Pit Lane u Rey hodně často, skoro většinu testovacího dne, a ty pneu jeho tým moc neměnil. Ostatně o tom nejvíce dokazuje záznam jeho časů, kolik vlastně objel odpoledne "runů" atd. Ale srovnávat se to opravdu nedá.
Bosso: to nemůže být přesně takto srovnatelný jak říkáš,
páč i kdyby jel na GP závodní pneumatiku, tak na ní tahal jen několik kol, kdešto se závodní gumou u SBK musí vydržet celý závod.
Není to úplně přesné: Čas 1'59.560 zajel Rea s kvalifikační pneumatikou, zatímco v závodě zajel s "normální" pneu nejlepší čas za 2'01.057. Takže porovnávat se dají časy 1.59.595 s prototypem Honda kubatury MotoGP a se závodními pneumatikami a čas 2'01.057 zajetý "Johnnym" během brněnské druhé jízdy superbiků.