Grand Prix Francie – pátek

Dnes se na francouzském okruhu Le Mans odjely první dva volné tréninky na nedělní Grand Prix Francie. Ve všech třech kubaturách byli nejrychlejší vždy stejní piloti, a to malorážkový Španěl Nicolas Terol, „dvojkový“ Němec Stefan Bradl a Australan Casey Stoner v kubatuře MotoGP.

Kapitoly článku

MotoGP


Australan Casey Stoner ovládl oba páteční tréninky nejsilnější kubatury, a to s poměrně výraznou převahou, když v první jízdě na něho ztratil jeho týmový kolega Španěl Dani Pedrosa 0,298 sekundy a ve druhé pak Ital Marco Simoncelli dokonce 0,404 sekundy. Továrním Hondám se dnes dařilo, v prvním tréninku obsadili piloti s továrním strojem první čtyři příčky a ve druhém pak zaostal pouze Ital Andrea Dovizioso, který zajel šestý čas. Nejrychlejším „nehondistou“ byl dopoledne úřadující mistr světa Španěl Jorge Lorenzo, který se ztrátou 1,032 sekundy dojel na pátém místě a odpoledne pak Američan Nicky Hayden, který figuruje na čtvrté pozici se ztrátou 0,870 sekundy. Karel Abraham v obou případech uzavíral startovní pole, když na sedmnácté pozici ztratil na Stonera nejprve 3,021 sekundy a ve druhém tréninku svoji ztrátu snížil na 2,545 sekundy. Během druhé tréninkové jízdy havaroval Brit Cal Crutchlow, který při svojí premiéře na okruhu v Le Mans zajel devátý a dvanáctý čas.

Výsledky 1. volného tréninku

1 27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 285.8 1'34.133
2 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 271.2 1'34.431 0.298 / 0.298
3 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team Honda 279.9 1'34.808 0.675 / 0.377
4 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 276.4 1'35.029 0.896 / 0.221
5 1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 276.9 1'35.165 1.032 / 0.136
6 46 Valentino ROSSI ITA Ducati Team Ducati 282.8 1'35.414 1.281 / 0.249
7 14 Randy DE PUNIET FRA Pramac Racing Team Ducati 277.4 1'35.687 1.554 / 0.273
8 69 Nicky HAYDEN USA Ducati Team Ducati 278.2 1'35.721 1.588 / 0.034
9 35 Cal CRUTCHLOW GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 283.5 1'35.731 1.598 / 0.010
10 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 286.1 1'35.743 1.610 / 0.012
11 5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 271.4 1'35.871 1.738 / 0.128
12 65 Loris CAPIROSSI ITA Pramac Racing Team Ducati 269.9 1'36.410 2.277 / 0.539
13 7 Hiroshi AOYAMA JPN San Carlo Honda Gresini Honda 280.5 1'36.448 2.315 / 0.038
14 19 Alvaro BAUTISTA SPA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 279.4 1'36.510 2.377 / 0.062
15 24 Toni ELIAS SPA LCR Honda MotoGP Honda 270.7 1'36.997 2.864 / 0.487
16 8 Hector BARBERA SPA Mapfre Aspar Team MotoGP Ducati 262.3 1'37.036 2.903 / 0.039
17 17 Karel ABRAHAM CZE Cardion AB Motoracing Ducati 279.6 1'37.154 3.021 / 0.118


Výsledky 2. volného tréninku

1 27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 288.5 1'33.782
2 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 282.9 1'34.186 0.404 / 0.404
3 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 272.8 1'34.478 0.696 / 0.292
4 69 Nicky HAYDEN USA Ducati Team Ducati 282.6 1'34.652 0.870 / 0.174
5 1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 277.5 1'34.659 0.877 / 0.007
6 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team Honda 282.1 1'34.705 0.923 / 0.046
7 5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 277.8 1'34.939 1.157 / 0.234
8 7 Hiroshi AOYAMA JPN San Carlo Honda Gresini Honda 286.6 1'34.959 1.177 / 0.020
9 46 Valentino ROSSI ITA Ducati Team Ducati 285.5 1'34.966 1.184 / 0.007
10 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 288.9 1'34.976 1.194 / 0.010
11 14 Randy DE PUNIET FRA Pramac Racing Team Ducati 283.8 1'34.998 1.216 / 0.022
12 35 Cal CRUTCHLOW GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 287.8 1'35.158 1.376 / 0.160
13 65 Loris CAPIROSSI ITA Pramac Racing Team Ducati 279.4 1'35.383 1.601 / 0.225
14 8 Hector BARBERA SPA Mapfre Aspar Team MotoGP Ducati 276.4 1'35.902 2.120 / 0.519
15 19 Alvaro BAUTISTA SPA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 275.6 1'35.992 2.210 / 0.090
16 24 Toni ELIAS SPA LCR Honda MotoGP Honda 275.0 1'36.304 2.522 / 0.312
17 17 Karel ABRAHAM CZE Cardion AB Motoracing Ducati 278.7 1'36.327 2.545 / 0.023

Informace o redaktorovi

Martin Hakl - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (4x):



TOPlist