GP Indonésie – Po pátečních trénincích je nejrychlejší Quartararo

V pátek měli jezdci MS silničních motocyklů na programu dva volné tréninky. Ty první odjeli na postupně osychající trati, ty druhé už jeli na suchém povrchu Pertamina Mandalika International Street Circuit. V Moto3 je prozatím nejrychlejší Ital Andrea Migno (Honda), Brit Jake Dixon (Kalex) zajel nejrychleji v Moto2 a Francouz Fabio Quartararo (Yamaha) je na špici kombinace časů MotoGP. Český zástupce Filip Salač (Kalex) měl pátek dost komplikovaný, bylo to s pádem a prozatím je to poslední místo. Další šanci na přímý postup do Q2 má Salač a jeho kolegové v sobotním třetím tréninku, kde se rozhodne o postupové TOP14 v případě Moto3 a Moto2 a ToP10 u MotoGP. Hlavním bodem sobotního programu budou kvalifikační tréninky.

Kapitoly článku

Moto3 – 1.volný trénink

V polovině prvního tréninu, který jeli jezdci na postupně osychající trati, byl na první pozici Izan Guevara (Gaviota GasGas Aspar Team), jehož maximem na kolo byl čas 1'51,112 sekundy. Druhý Daniel Holgado (Red Bull KTM Ajo) ztrácel dvě desetiny, třetí Deniz Öncü (Red Bull KTM Tech 3) byl jen o osm tisícin pomalejší než Holgado. Carlos Tatay (CFMOTO Racing PrüstelGP) a Elia Bartolni (QJMotor Avintia Racing) uzavírali pětici nejrychlejších. Kvůli technické závadě na stroji (transponder) uviděli černou vlajku s oranžovým diskem jezdci Ana Carrasco (BOE SKX) a její týmový kolega Gerard Riu Male (BOE SKX).

První trénink na nové trati v Indonésii vyhrál Alberto Surra (Rivacold Snipers Team) časem 1'51,050 sekundy. Na druhé pozici je Deniz Öncü, jehož ztráta je jen na 0,047 sekundy a přitom měl Turek co dělat, aby ve svém rychlém kole nespadl. Do desetiny na prvního zajel také třetí Izan Guevara a čtvrtý Daniel Holgado. První čtvrřice je neuvěřitelně vyrovnaná. Pátý Carlos Tatay ztrácí 0,454 sekundy, posledním jezdcem v jedné sekundě je desátý Stefano Nepa (Angeluss MTA Team). Dennis Foggia (Leopard Racing) je s časem 1'52,755 sekundy osmnáctý, vítěz závodu v Kataru Andrea Migno (Rivacold Snipers Team) devatenáctý. Oba ztrácí na prvního necelé dvě sekundy.

GP Indonésie, Moto3 – 1.volný trénink
27°C, dráha mokrá/postupně osychající, 31°C, vlhkost: 89%
1. 67 Alberto Surra IT Rivacold Snipers Team Honda 1'51.050    
2. 53 Deniz Öncü TR Red Bull KTM Tech 3 KTM 1'51.097 + 0.047
3. 28 Izan Guevara ES Gaviota GASGAS Aspar Team GasGas 1'51.112 + 0.062
4. 96 Daniel Holgado ES Red Bull KTM Ajo KTM 1'51.119 + 0.069
5. 99 Carlos Tatay ES CFMOTO Racing PrustelGP CFMoto 1'51.504 + 0.454
6. 5 Jaume Masia ES Red Bull KTM Ajo KTM 1'51.522 + 0.472
7. 23 Elia Bartolini IT QJMOTOR Avintia Racing Team KTM 1'51.598 + 0.548
8. 18 Matteo Bertelle IT QJMOTOR Avintia Racing Team KTM 1'51.835 + 0.785
9. 43 Xavier Artigas ES CFMOTO Racing PruestelGP CFMoto 1'51.902 + 0.852
10. 82 Stefano Nepa IT Angeluss MTA Team KTM 1'51.914 + 0.864
11. 19 Scott Ogden GB VisionTrack Racing Team Honda 1'52.282 + 1.232
12. 11 Sergio Garcia ES Gaviota GASGAS Aspar Team GasGas 1'52.313 + 1.263
13. 48 Ivan Ortola ES Angeluss MTA Team KTM 1'52.314 + 1.264
14. 10 Diogo Moreira BR MT Helmets - MSI KTM 1'52.375 + 1.325
15. 20 Lorenzo Fellon FR Sic58 Squadra Corse Honda 1'52.514 + 1.464
16. 24 Tatsuki Suzuki JP Leopard Racing Honda 1'52.670 + 1.62
17. 6 Ryusei Yamanaka JP MT Helmets - MSI KTM 1'52.741 + 1.691
18. 7 Dennis Foggia IT Leopard Racing Honda 1'52.755 + 1.705
19. 16 Andrea Migno IT Rivacold Snipers Team Honda 1'52.846 + 1.796
20. 66 Joel Kelso AU CIP Green Power KTM 1'53.069 + 2.019
21. 31 Adrian Fernandez ES Red Bull KTM Tech 3 KTM 1'53.253 + 2.203
22. 54 Riccardo Rossi IT SIC58 Squadra Corse Honda 1'53.303 + 2.253
23. 70 Joshua Whatley GB VisionTrack Racing Team Honda 1'53.428 + 2.378
24. 87 Gerard Riu Male ES BOE SKX KTM 1'53.431 + 2.381
25. 71 Ayumu Sasaki JP Sterilgarda Husqvarna Max Husqvarna 1'53.714 + 2.664
26. 64 Mario Aji ID Honda Team Asia Honda 1'54.223 + 3.173
27. 22 Ana Carrasco ES BOE SKX KTM 1'54.248 + 3.198
28. 27 Kaito Toba JP CIP Green Power KTM 1'55.539 + 4.489

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist