GP Austrálie – Plný počet bodů získal Crutchlow, Lüthi a Binder

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5077) napsal 26.10.2016 v 11:41

Díky, Bloomo, za aspoň malé zprostředkování zážitků u "protinožců"
Nechtěl bych sedět za řidítky motocyklu, který by narazil do takovýho "hovádka",
jakým je tělo pštrosa a posléze ho mít "v náruči" ...

blackblues (1507) napsal 25.10.2016 v 22:37

Blooma i tak pekna zkusenost... diky

Darmah (222) napsal 25.10.2016 v 08:21

Sokol291: já bych to tak úplně neodsuzoval, lidi mají strach, dnes je bohužel doba, že zastavíš u fingované bouračky a oni na tebe vytáhnou bouchačku, nebo Tě okradou. Osobní zkušenost z Buchláků pár let zpátky ( i když ne s tou bouchačkou, jenom s tím okradením )

IvanDvoutakťák (5077) napsal 24.10.2016 v 20:34

Bohužel nelze se Sokolem nesouhlasit ...

Sokol291 (89) napsal 24.10.2016 v 20:10

Dnes úplně cizímu člověku nezištně pomůžu protože se může stát že zítra budu potřebovat pomoc já.
Takto to fungovalo, ale už dávno to neplatí.
Dnes si každý řekne: Máš mobil zavolej si o pomoc.
Ale že někdo nechá ležet člověka u cesty.
To mi hlava nebere.

Sokol291 (89) napsal 24.10.2016 v 18:48+2

Díky za postřeh Ivane.
Mohl bych říct že jeden je lepší, ale nerad bych založil flame.

K tomu pomáháni.
Sice matně ale pamatuji doby kdy nejbližší telefon byl jen jeden v obchodě na vesnici. A když měli zavřeno tak se muselo 15Km do města kde byla budka.
Tenkrát nebylo možné si vyjít pěšky na procházku. Protože první auto které jelo kolem zastavilo s dotazem jestli nepotřebuji někam odvézt. Odmitnuti by byla urážka. Protože lidi spolehali jeden na druhého a ne na mobil jako dnes. Také prachy nebyli až na prvním místě jako dnes.
A platí to obecně ve společnosti ne jen mezi motorkáři.
(Auta tam projeli ani ne 3 za den)

Houmr24 (39) napsal 24.10.2016 v 15:24

nick4242 Souhlasím s tebou, vloni jsem padnul, jelo okolo mě asi padesát motorkářů na poslední vyjížďce a nezastavil žádný, pomohli mi plechovkáři. Možná to bylo tím, že to byli chopráci a já mám Fároše. Docela mě to nemile překvapilo.

IvanDvoutakťák (5077) napsal 24.10.2016 v 14:11

Sokole, jen pár slov ke Tvému komentu včera ve 22.06 :
I když to můžeme považovat za nefér, málo platný když má jezdec
už v polovině sezony podepsanou smlouvu na příští rok s JINÝM
týmem, prostě se toto v přípravě jeho stroje ( nově vyvinuté díly apod.)
projeví a upřednostňován je jeho týmový kolega (pěkně po anglicku
teamster) . Domnívám se, že se toto do konce letošní sezony bude
projevovat i u Suzuki .

JEFFzx13 (489) napsal 24.10.2016 v 11:54

tak fidoušek mne oznacil za provokatera pocitam ze mu proteklo volatkem hodne vina,anebo se bacinkal do hlavicky

Blooma (203) napsal 24.10.2016 v 09:16

Blackblues: Vono by bylo asi dost složitý tam dostat svojí motorku, ale snad by se dala nějaká půjčit v Melbourne. My jsme jeli roadtrip kolem celý Aussie a z toho bych se na motorce moc neviděl. Většina cest je nezpevněných, strašný vzdálenosti mezi benzínkama a hlavně ta havěť... Ty klokani, ač jsou to milý zvířata, tak rozumu maji jako někteří zdejší přispěvatelé. Stojí u silnice, koukaji se na tebe, jak přijíždíš, udělaji dva drobný skoky stranou a pak jeden rychlej dlouhej přímo pod kola. My jsme na ně měli štěstí, ale sejmuli jsme orla, zajíce a dlouhým smykem jsem zastavil půl metru před pštrosem, kterej se tim nenechal rozhodit a se vší elegancí dokončil tu přecházecí parádu.
Takže vrátit se na PI s motorkou je i můj sen, ale technicky to neni jednoduchý...

blackblues (1507) napsal 23.10.2016 v 23:35

Nick4242:jj ale stejne takto nebudu premyslet i po te tve zkusenosti...verim tomu,ze bych stale premyslel podobne optimisticky,protoze zase se ted vratim k tomu,co jsem psal nize:v kazde skupine najdes jiste jedince,co ti nepomohli,ale i super kladne lidicky ...co ti pomohli...
A zase :chapu tvuj nazor na toto tema a nedivim se ti za tvuj nazor po teto zkusenosti,mas na nej svoje pravo.

blackblues (1507) napsal 23.10.2016 v 23:30

Blooma:jo tak dekuji za informaci,musi to byt krasa jak si to napsal,podivat se na prirodu,zajezdit si na motorce,prijemne se unavit a vecer si odfouknout...
Blahopreji ti za tuto zkusenost,ze jsi mel to stesti
Treba se tam nekdy podivam...nikdy nerikej nikdy

Sokol291 (89) napsal 23.10.2016 v 23:24

Jo souhlasím AE je průměrný jezdec.
Na rozdíl od Kuby umí kvaldy.
Ale líbí se mi na něm že i na šrotu uměl vždy dobře zajet.
Porážel jezdce na stejných i lepšíh strojích.
I MV v prvním roce porazel, než MV vyzral.
A právě proto říkám že MV pojezdí VR v druhé polovině roku.
Snad si VR udělá dostatečně velký náskok z kraje sezóny 2017.

nick4242 (-46) napsal 23.10.2016 v 23:23-1

Voloda proč myslíš, že mám najednou teď mínusy

voloda.m (480) napsal 23.10.2016 v 23:17-4+2

Josef šel spát 21:50, mé mínusování je u konce. Jak úsměvné.
Koalice goooo

Blooma (203) napsal 23.10.2016 v 23:17+2

Blackblues: Řešit v této plodně rozjeté diskuzi dráhu, nebo prostředí je skoro nevhodné, ale máš pravdu, že je to krásný místo. Kdyby někdo chtěl místo ztrácení času v anonymních diskuzích spojit výlet s návštěvou závodů, je to jedinečná volba. Ten ostrov má asi 10 km, je celej zelenej, samá rezervace a do poslední chvíle nevěříš, že na něm ještě najdeš okruh. Nakonec je tam nenápadně zasazenej v zátoce, vládne tam úžasná venkovská atmosféra. Narozdíl od Brna je tam přívětivé infocentrum s menším muzeem, mě utkvělo v paměti Slightovo RVF .
300 m od okruhu je kolonie tučňáků, který můžeš pozorovat z bezprostřední blízkosti, jak kolem tebe pochodujou, 2 km odtud je zase velká kolonie tuleňů. Nádhera!

nick4242 (-46) napsal 23.10.2016 v 23:10-1

Cbr, poslední co napíši na tvoji adresu. Je opravdu vtipné jak ze sebe děláš svatouška

nick4242 (-46) napsal 23.10.2016 v 23:08-2+3

Blacku. Nechci působit negativně. Ale já se třeba setkal s tím, že motorkáři rodina nejsou a od té doby se téhle větě směji. Zažil jsem za 16 let ježdění hodně pádů a mnoho i těžkých, že jsem tu málem nebyl. Dost i na silnici samozřejmě díky přecenění sil. A když jsem ležel v těžkém stavu na silnici, projížděli motorkáři dál a víš kdo mě zastavil.?Auta. A nějak už motorkáře nevidím jako před 15 lety. Kdy jsme si motorek vážili a bylo nějak jedno na čem jezdíme. O motorky se více pečovalo, více uznávalo, tak nějak větší zápal pro věc.Dokonce se začínají i méně zdravit na silnici. Samozřejmě je to dobou a lidma. Já třeba už třetím rokem jezdím celou sezónu sám se sebou. Znám akorát v okolí partu asi 6 chlapíků co mají bubláky a jezdí srdcem. Jinak alespoň u nás a okolí to stojí za hovno. Je to takový, oooo jak nemáš R1 Big Bang, kombo Alpinestars a obroušený slidery jsi ocas

CBR-rr (-4) napsal 23.10.2016 v 23:03

bleckblus - souhlasim

CBR-rr (-4) napsal 23.10.2016 v 23:02

Nick4242- to je rozumne, že se budeš vyjadřovat jenom k zavodum, to jsi mněl udělat hned.

voloda.m (480) napsal 23.10.2016 v 23:01-1

Sokol: jel i dva roky Ducnu, ale asi taky šrot. Nicméně i Miller dokázal vyhrát závod, byť za podmínek ne zrovna ideálních, ale Alex ani to.
Na to, jak je tam dlouho, ( dvanáct let) má už i ten náš Kornfeil víc podií jak on.
Jak říkám, je to jen můj názor, ostatní s ním nemusí souhlasit.

blackblues (1507) napsal 23.10.2016 v 22:57

Bude to tady na veky takove...nikdo si nicim nepomuzeme...neda se to uplne vyresit,ale proc proto neco neudelat a nezlepsit.
Jen inteligence a sebekontrola

blackblues (1507) napsal 23.10.2016 v 22:53

Chlapi proberte se...vzdyt vzdy se najde v kazde vetsi tlupe slozene bez zameru ci filtru jedinec,kterej to kazi v uvozovkach...tohle je nekonecna debata.
Budte proste na sebe tvrdsi, uprimejsi a zlepsujte se jako lidi v chovani mezi sebou ,nastavte si zlepsovatelsky system povahovej a budte na sebe hodny (detinsky mozna ne detinsky urcite,ale kurna proc se hadat my motorkari,kluci co mame drzet pri sobe,musel bych se stydet a slibuju,ze se jako nekteri tady nikdy chovat nebudu,vemte si ze me priklad)
Kazdymu to nekdy podklouzne,jsme jen lidi,ale casti skudci by ode mne zde dostali ranu Biolitem byt cenzorem,myslime to uprime
Ne ted vazne,chlapi rozum do hrsti.

Jinak ta draha...no presne tohle by bylo pro me,rychla,super zatacky,proste ideal,nekdy asi ojedineleji tam ty podminky na motku byt musi.
Nic, moc rad bych se tam projel...zadna draha me tak nemagnetizuje jak tato

nick4242 (-46) napsal 23.10.2016 v 22:53-2

Sokol, opravdu nevím. Jestli je rozhořčený dotyčný rozdal či ne. Ale nějak cítím , že to tu pokračovat bude. Ale to už je každého věc. Od teď se už jen budu vyjadřovat k závodům

Sokol291 (89) napsal 23.10.2016 v 22:44

Jo Volodo AE je průměrný španěl.
Takže jezdí hodně dobře.
Že neměl bednu. Se podívej na čem jezdil.
Samí šrot ART, Forward, Suzuki.
Suzanka se zlepšuje s každým závodem.
Doufám že příští rok se jim bude dařit i bez MV.

Sokol291 (89) napsal 23.10.2016 v 22:39

Fidouši není to o ničem. Díky za dobré postřehy.
Taky na to s.. jdu spát.

PS Nikcu42 od 12:00 si jediný kdo přispívá s hodně mínusy.
BANy asi zabrali. A není tady ani nuda. Hurá.

voloda.m (480) napsal 23.10.2016 v 22:38

Sokol: Alex podle mě na špičku nemá. Je to "průměrný" jezdec jako jeho bratr. Na podiu stál jednou před dvěma lety, tuším v Aragonu, jinak před tím ani po tom nic. A to nic ve všech kubatůrách. Je tam jen proto, že je španěl.
Bylo to vidět i dnes, Pol jel chvíli i první, pak se propadal, Alex bojoval, hezky se na to dívalo, dokonce jsem mu to i přál, než přesedne na Aprilku a on s tím flákne.
Bůh ví, jestli to bylo psychikou, nebo něčím jiným, prostě můj názor je ten, že na špičku v moto GP nemá.

Sokol291 (89) napsal 23.10.2016 v 22:33

Jo může přijít sezona že bude padat jako například Marek vloni.
Taky chvilku bude trvat než si zvykne na Yamahu.
Ale na lepší stroj si člověk zvyká rychle.
Obráceně to bude mít JL na Ducati těžký.

Sokol291 (89) napsal 23.10.2016 v 22:30+1

MV to naposled zahodil v Argentíně 3 kola před cílem. (Jel těsně za Rossim.)
Po tom co najel na mokrý kus tratě.
To je letošní jediný pád a to hned z kraje sezony.
Což je na letošní kotrmelcovou sezonu fantastické. Srovnatelné s MM.
Bez pádu v závodě tam není nikdo.

nick4242 (-46) napsal 23.10.2016 v 22:16-1

Promiň, ale s tím nesouhlasím. Závodně vyspět znamená mnoho let, pádu, bolesti, zkušeností atd. Tak třeba Jorge až se poštípal na sračky, tak teprve začal jezdit hlavou, Vale jak ví, že na to nemá, netahá, o tom i vypovídá jeho minimální zranění a Mareček i sám pochopil, že to není jen o tom střílet a Nokamoto ho usměrňoval. Jelikož kdyby titul prosral, tak ho vykostí a sám po v podstatě oslavě titulu řekl, teď teprve zase můžu jet jako jezdím vždy když mě není omezováno. Prostě jede dravě, ale už ví, že titul jen o dravosti není...A zahodil to, kdyby titul měl ještě nejistý, tahá méně.

Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 10
Následující



TOPlist