FIM oznámila pravidla třídy Moto2

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Slow (48) napsal 22.12.2008 v 13:48

Sou to telata, měli si nechat zadní vrátka,ale Dorna je Dorna.
Těšil jsem se že to budou 2valce tak do 450, nebo singly případně 4válce do 400cm, prostě konkurent k 2T 250.

2T 500ccm, byly umyslně poslány k ledu, novou třídou MotoGP do 990ccm, a pak najednou už jen 800ccm a ten náboj závodů je ten tam...takže čekám solidní propadák i v moto2.
Takže SBK,SS a další na tom jen vydělají, že by někdo podmáznul představitele Dorny

kamoš (21) napsal 21.12.2008 v 17:10

Nevím, proč všichni z FIM tak nenávidí dvoutakty.Pětikila to byla třída, opravdu brutální. I Rossi na ni vzpomíná na jako nejlepší na čem jel. KTM se zachovalo clapsky, že stáhlo účast. Doufám, že se do nové třídy nikdo nepřihlásí, a tak půjde k ledu Zdar

Erixo (0) napsal 18.12.2008 v 21:26

No pěkný, pěkný. Tady je vidět, jak se začínají GPčka podobat WSBK, resp. superstockům. Přitom byla jasná úmluva, že WSBK bude mít kubaturu do 600 ccm. A teď tady tohle. Moto GP je poslední dobou velice trapný a nudný. Je jim to jasný, tak dělaj takovýhle ''NEW STUFF'' Jinak souhlasím s Yamahariderem.

yamaharider (27) napsal 17.12.2008 v 10:52

Nasraaaaaaaaaaaaaaat At si 4tak strcej do vole p*dele idioti proste se to stane stejne nezajimavy jako motoGP at si nekdo vzpomene jakej to byl marast kdyz jezdily 500.Opravdu jediny zajimavy zustanou 125...nemluvim tak proto ze jsem fanda dvoutaktu ale prubeh vykonu dvoutaktniho motoru dava zavodum svoji stavu 4tak je oproti dvoutaktu uhlazenej...proste to ztrati jiskru tot ode me vse Federace polib mi prosimte z poslednich let řit mou neoholenou

Mates65 (0) napsal 16.12.2008 v 10:12

Dorna závidí to je jasný

Stana.k. (134) napsal 15.12.2008 v 19:45

navyc pro 6 stovky jsou WSBK tak na co to serou do moto gp , radeji to meli zachovat aby se mohla jeste vyvyjet 2t technika

Stana.k. (134) napsal 15.12.2008 v 19:41

navic ty 6 stovky podle tech pravydel budou snad pomalejsi nez seriove //www.f1sports.cz/index.php?CenterContentExec=CenterDetailAktualita&id_document=24596&param1=24596

Stana.k. (134) napsal 15.12.2008 v 19:40

neliby se mi ze porad vsude navysuji objem. 250 byla super trida asi nejlepsi z moto GP ted vubec 8 kyla jsou nuda protoze po 4 kolech je rozhodnuto

Mates65 (0) napsal 15.12.2008 v 14:43

No je to teda totální kortokoidní kriploidovina to nemá ani cenu komentovat

burka (0) napsal 14.12.2008 v 23:10

to je ale debilita tahle trida.. at zijou 2T

trrr (0) napsal 13.12.2008 v 18:08

pičovina byla zrušit 500 a 250 nechápu tak pěkný závody 600 a 800 jsou docela dobrý ale 500 a 250 jsou lepší i

Carlos7 (0) napsal 13.12.2008 v 14:48

Tak tohle mohl vymyslet jen naprosto retardovaný opomuž,naivně jsem si pořád myslel,že s tim potáhnou do hajzlu.Řečeno bylo dost,hlava mi to nebere

Jarda_ (0) napsal 13.12.2008 v 01:05

Tak si myslím,že to zase dopadlo hůř než jsem myslel.Bude to pravděpodobně stejně nesmyslně drahá třída jako MOTO GP a docela by mě zajímalo,proč vždy ti pitomci vymyslí tu nejblbější variantu.Tak nám přibyde k nezáživným 800 ccm, ještě další třída a dívat se nebude mít cenu už na nic! Ještě že je tady skutečné mistrovství světa nabité WSBK a tam je naštěstí na co se dívat!

kvasa (0) napsal 12.12.2008 v 19:12

Proc se neprezentuji radsi v SSP? Tot zajimava otazka ale celkem lehka. Na Moto2 se bude divat tak 10x vic lidi nez na SSP a to uz jak v TV tak na okruhu, takze nehlede na to, ze pro sponzory je toto urcite zajimavejsi, kdyz je uvidi tolik lidi. Dalsi vec ze 250ccm 2T jsou uplne mimo dnesni dobu a 600ccm je prave vsude kolem. No a jak muze nekdo rict, co to ma spolecny s silnicnima 600ccm tak radsi no comment. Je jasny ze nic, protoze jsou to zavody prototypu pokud to jeste nekdo nepochopil. A v tom je rozdil mezi serialem od FGSports a od Dorny...takze proc to porad nekdo srovnava? Nechapu.

trrr (0) napsal 12.12.2008 v 18:37

Uplná pičovina to je 250 sou lepší rychlejší GO RSA 250 GO

ScooterBil (1) napsal 12.12.2008 v 14:18

Hrubák> budou čtyřtaktní

DaliboRR (1) napsal 12.12.2008 v 13:41

Nevim co resite,maji jezdit az od roku 2011,pri soucasne krizi,kterou budeme pocitovat roky,se muze stat ze nebudou jezdit vubec.A jestli budou jezdit tak urcite vi co delaji,kdyz zrusili 250-ky.

Hrubák (3) napsal 12.12.2008 v 13:33

posledních osum let stály všechny změny za prd,jsem zvědavej,co provedou za chvilku s dvackama

Honza-K (831) napsal 12.12.2008 v 13:21

Je to celý úplná hovadina. I když nějaký výrobce vyrábí moto tohodle obsahu, je to pro něj stejně nepoužitelný, protože nesmí použít nic ze sériovýho motoru. Což pro něj znamená vyvíjet úplně nový motor. A jestli je to 600 nebo 800 už není moc finanční rozdíl. Moto GP se ubírá nějakým špatným směrem, naproti tomu WSBK jenom roste...

technasia (1943) napsal 12.12.2008 v 13:19

bez kontroly trakce se na tom ty mladasové pobijou.výkon okolo 150koní a krouták jednou takovej jak 250

Venda (33) napsal 12.12.2008 v 11:43

Ulv. : Víš co je to literární nadsázka? Ne povinost sledovat to nemám,ale buhužel to jsou zatím jediný závody co chytnu v TV . Když nepočítám WSBK na netu ,ale v horším rozlišení.na 250 sem se vždy těšil na Moto2 se už tak těšit nejspíš nebudu, pokud ještě nevymyslej nějaký to zpestření.

Jinak sem zvědavej odkud tam budou brát základnu mladých jezdců.Ze 125 to bude skok, tak se sama nabízí SS600.

shrek666 (0) napsal 12.12.2008 v 10:15

lynx ma recht

Ulv. (0) napsal 12.12.2008 v 10:05

Venda: ty jsi marný, k čemu máš prosim tě povinnost?!!

lynx (98) napsal 12.12.2008 v 08:22

Labutí píseň pro Dornu. Proč by výrobci měli, zvláště v současné době, cpát prachy do vývoje nové třídy (která vždycky bude jenom stafáž k MotoGP), když se v této třídě můžou prezentovat za pár korun v Supersportech? Názorně to předvedla Aprilie - naprosto rozumný (a vítaný ) přechod od mrtvých 250 do SBK. Dorna se může inspirovat v F1, tam se už zavádí takový hnus, jako jsou jednotné motory - taky tak dlouho vymýšleli kraviny, až dopadli takhle

BlackSabbath (434) napsal 12.12.2008 v 06:08

No jo, ale kolik toho bude mít společnýho s "civilním" šestikilem?

Gerojovic (0) napsal 12.12.2008 v 01:25

Myslím, že je to dost dobrej nápad.Sice dvěpade sou zajímavý, ale jejich vývoj je drahý a pro výrobce nezajímavý.Šestikila dělají všichni.Myslím, že to bude přínos, Narozdíl od ostatních

Venda (33) napsal 12.12.2008 v 00:31

Grande Paolo- Existuje určité pravidlo , které říká , že když se přihlásí mín jak 15 jezdců, tak se nejede. Je to celkem aktuální problém pro následující sezonu , kde ,aby se splnila podmínka se počítá i se startem Hond co byli už letos považovány za Bčkové, startovat budou pro mě naprosto nezmámí jezdci Němec Toni Wirsing a Švýcar Bastien Chesaux.Takže kdo má doma starou dvěpade...?

Grande-Paolo (0) napsal 11.12.2008 v 23:59

Zajimavá, opravdu zajímavá pravidla. Souhlasím s Ninjistou. Podle mě to je trochu postavené na hlavu. Může mi někdo vysvětlit, proč 250 ccm musí takhle skončit ? Asi jsem hledal špatně, ale nějaké pádné důvody jsem nenašel...Uvidíme, jak to dopadne a kolik tam bude celkem týmů. Bojím se, aby to nebylo jako v dnešních MotoGP, kdy platí pravidlo, že kdo dojede, bere body a po 6-7 kolech bude prakticky rozhodnuto o umístění. No, nevím...Letos to bylo hodně atraktivní.

Venda (33) napsal 11.12.2008 v 22:30

Nezajímavá třída.Budu sledovat jen z povinosti.

Sukin (93) napsal 11.12.2008 v 22:09

Blbej napad bud to bude jezdit malo motorek, nebo budou jezdit na ukor neceho naprikald sst 600, Jak tady nekdo pal nejrozumejsi by byli 500

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist