Ezpeleta: Osmistovky byly fantastické

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 20.02.2010 v 21:17

Ještě, že jsi nenapsal "Božský Kája"! I když i ten p. Abrahám... Taková zdvořilost a tak najednou...

AKRO (-498) napsal 20.02.2010 v 10:35

Nejsi ten Ogg nakonec ty Desmo!?

desmo69 (638) napsal 20.02.2010 v 04:23

s64, ale prosimtě, myslíš že nemá p. Abrahám nic lepšího na starosti, než chodit po komentářích a vykecávat?...nebuď naivní:)

s64 (-8) napsal 19.02.2010 v 22:26

Ogg: Tak se mi zdá,že pod nickem Ogg se skrývé pan Abrahám st.To je ten pán,který se postaral o to,že MotoGP se bude vysílat na Nova sportu.Jeho příspěvek z 19.2 9:57 je více než výmluvný.Svého synáčka už dostal na Novu místo Moto GP a teď se snaží diskreditovat MotoGP i ve svém příspěvku.

AKRO (-498) napsal 19.02.2010 v 16:55

Ogg - Tak pan Espézetka se podle tebe snaží se MGP zachránit! To by si měl pospíšit, ke dnu ho už ten šašek poslal!

koolja (134) napsal 19.02.2010 v 15:18

Ogg: to nevadi,tak se stavim pri AA,nebo IÖM.

Ogg (387) napsal 19.02.2010 v 15:15

Já pracuji u zatáčky č. 4, ale na okruhu v Mostě.
AKRO: pan Ezpeleta má dobré srdce, snaží se MOTO GP zachránit. Sláva jemu.

AKRO (-498) napsal 19.02.2010 v 13:27

Ogg - Proč to dlouze rozvádět? Stačí to napsat jednou větou! Ezpeleta je škodná MS a totální blbec!

ChenziiR1 (158) napsal 19.02.2010 v 11:42

TO SE TĚŠÍM,JAK SI TO TADY CELÝ PROČTU

koolja (134) napsal 19.02.2010 v 11:18

Ogg:nekde jsi napsal,ze mas podpis jezdce na tratacke kombineze.Kde slouzis,ja se za tebou stavim.Kluki,ktery znam trochu vic delaj ve "schwonzu".Tam asi nedelas

Ogg (387) napsal 19.02.2010 v 09:57

Pan Ezpeleta zavedl během roku 2005 správné pravidlo. Snížit objem na 800cc, protože myslí na bezpečnost jezdců, čehož si cením. Továrny tak akorát do motorů o objemu 990cc vycpali trošku místa aby získali jen 800cc a zapracovali na elektronice ať to jezdce nevyhazuje do vzduchu když přidají full gas. To se podařilo, závody nám vznikly napínavé až do posledních zatáček (pokud to teda někdo nezahodil už předem) a zůstala tam jen elita motorkářských továren. Teď ale padla otázka co dál. Pan Ezpelta totiž pochopil, že se dá stále závodit i o objemu 1000cc s čímž ale nesouhlasí továrny, neboť továrny zaplatily dost peněž aby z motoru o 990cc udělaly jen 800cc a jsou rychlejší než ty původní litry. A tak pan Ezpeleta má těžké dilema, vyhovit fanouškům, kterým se víc líbí 1000cc či vyhovit továrnám, které chtějí 800cc aby zbytečně nevyhazovaly peníze oknem za nové motorky, které stejně o moc rychlejší jak 800cc nebudou. Takže všichni můžeme být rádi, že tam je taková osoba jako pan Ezpeleta, která tuto otázku co teď s tím vyřeší správně za nás a jak už teď můžeme vidět, dělá co proto, organizuje schůzky a navrhuje s ostatními kolegay možné řešení. Zaplať pánbů, že jsou na světě takové persony, kteří myslí na přání továren a na přání fanouškům, aby vznikla série, která bude levnější a zároveň co se týče závodů atraktivnější než byla v minulosti. Škoda jen, že Valentíno není součástí této organizace, jakožto 9. násobný Mistr Světa, by určitě také přidal nějaké rozumné ingredience, jak se vyvíjet dalším směrem, po roce 2011. Bohužel, kolegové ve Wé eS Bé Ká myslí jen na sebe. Na fanoušky kašlou, když nedokážou zařídit televizní přenosy do všech veřejnoprávních TV daných států na světě. Věřím, že kdyby práva získala TV Nova, tak, že by z Wé eS Bé Ká udělala stokrát větší show než MOTO GP. Už vidím ty ukázky "Nejlepší superbikeři světa se postaví proti sobě už tuto neděli. Daleko napínavější závody než které uvidíte u MOTO GP vám nabízí TV Nova, už tuto neděli. S českou účastí v podobě Jakuba Smrže a dalších legend královské kubatury čekají jen na Vás, nenechte si ujit první klání na Philip Isladnu ty nejlepší motocyklové závody, které můžete vidět, Wé eS Bé Ká začíná v neděli ráno, NA NOVĚ" a do toho nějaký sestřih soubojů z loňskýho ročníku jako pozadí. Nebyla by to nádhera? Když si vzpomenu jak propagovali SuperStar...Howgh

koolja (134) napsal 18.02.2010 v 22:41

mynonaj:ty budes skrytej fanousek me oblibene DUCATI ,ad 1 omezeni otacek plus,ad 2 bez titanovych ventilu s pruzinovym vracenim dalsi plus,ad 3 jedno,ad 4 jedno,ad 5 skoda-omezeni by se hodilo

koolja (134) napsal 18.02.2010 v 22:30

desmo69:S tou bychlou WSBK mas pravdu,ale to je dany tim,ze se jede na motorkach odvozenych ze serie.Uz jenom popis kapot,jak maj vypadat je umelecky dilo ,oproti tomu GP maji napsany "kapoty nutne"

mynonaj (0) napsal 18.02.2010 v 22:24

2 PityGPX: taky si myslím, že
1)snížení max otáček by snížilo náklady páč by nebylo potřeba pneumatického zavírání ventilů a další drahé díly
2)mírně zvýšit minimální hmotnost a zakázat hodně drahé speciální materiály (např. některé díly z např titan slitin), pak by asi nebylo třeba ani omezení na max počet motorů
3)jednotné pneu - už je
4) prvních x (třeba 3 -5) jezdců by mělo extra handikep např ve formě zátěže navíc - odstupňovaně
5) žádné blbosti typu omezení množství benzínu, s omezením spotřeby se musí za velké peníze zlepšovat celý motor

a možná i jiné další

Marex (2570) napsal 18.02.2010 v 22:19

Pity: Já bych všeobecně zakázal motorky...nejen GP! Blázni jsou to. Nebezpeční sobě i ostatním, řve to, žere to benzín a vůbec je to vošklivý. Budem se radši dívat na ty napínavé souboje v F1, při kterých si hryžu nehty až po lokty...! Ano! I na nohou!

desmo69 (638) napsal 18.02.2010 v 22:19

Proč by měli vypadat jinak? V SBK máš taky dva objemy a že by vypadali jinak? Moc mě tak nepříjde. A když se podíváš na "brožurku" s pravidli sbk a motogp tak SBK pravidla jsou skoro 2x větší bifle (viz. stránky FIM)...

PityGPX (949) napsal 18.02.2010 v 21:57

No ale Rossi není jediny kdo zažil bez TC, Capirossi jezdí kral. třidu bez přestavek od roku 2000 a to tam též nebylo, no a Colin když debutoval s Haydnem v roce 2003 ji asi též neměli, co vím tak TC byla od sezony 2004. Max během 2003 ji už testovali. Jinak samo, že ostatní piloti co nasotupili do MGP už ji zažili. NO a nepamatuji si na to, že by ot řek Rossi o těch pneumatikách, kdosi to říkal ale nevím zda zrovna Rossi. A jiank, kdyby SBK bajk měl bridge tak těžko říct, mohl by byt rychlejší ale klido pomalejší, vše je o "sladění" pneu s motocyklem a těžko můžeš jen tak z patra dat pneu určené pro speciály na seriové motocykly a očekavat čas lepší o dvě sekundy (třeba v Brně). To je prostě něco co ti zodpoví až test, takhle z patra to nemůžeme říct. Jen spekulace. Na druhou stranu ja můžu říct, dejte na bajk MGP pneumatiky pirellky a budete mít MGP bajk rychlejší o 0,5 sekundy :) a taky to budete považovat za krawinu hehe. Jinak su rád že se to tu konečně rozjelo. Nej bude aby MGP po roce 2011 skončilo a už se jezdili jen SBK. Bo mně se to moc nelibi co nas bude čekat v 2012 - tj milion různych specifikací, každý bajk bude vypadat jinak (800 X 1000) atd. Ja myslim že problém byl v minulosti. Kdyby po roce 2003 kt. byla v MGP pěkná sezona napinavych soubojů, měli říct jedno: takhle to nechame na sto let, pokud motorky budou rychlé omezíme otáčky motoru. A bylo by to

koolja (134) napsal 18.02.2010 v 21:50

AKRO:ja jsem ten clanek cetl velmi pozorne viz muj prispevek 17.2.ve12:18 ,ale furt nikde nejsem schopen objevit ten tvuj vymysl se snizenim otacek. Ty mi tvrdis,ze nekdy v zari,nebo rijnu LONSKYHO ROKU(nechce se ti to hledat-coz chapu ) se rozhodlo o snizeni otacek pro 1000ccm a znovurozhodne se o tom v kvetnu LETOSNIHO ROKU.Covece to jsi dopil turka a ctes z logru,nebo mas neco lepsiho?

desmo69 (638) napsal 18.02.2010 v 21:46

no když to tak vidím tak to koolja napsal dobře, jen že nejen 1000ccm budou mít omezení vrtání na 81mm, ale i 800ccm a prostě všechny obsahy od 1cc až 1000cc:) Ale to jen detail...takže ok

desmo69 (638) napsal 18.02.2010 v 21:44

No já nevim, ale zdá se mě že to tu motáte všichni. Když si přečtete ten dokument od FIM, článek na crash.net nebo pustíte rozhovor s Ezpeletou na motogp.com tak jsou pravidla naprosto jasný. Maximálně 1000ccm, maximálně 4 válce, maximální vrtání 81mm, maximálně 6 motorů a 21l nádrž. Kdyby někdo chtěl, může jezdit na 425ccm s 3 válcama o xx vrtání a 5l nádrž, každýho věc. "Horší" to bude s týmama co budou spadat do toho tzv. Claiming rules teams (jejich definice bude upřesněna v květnu)...a až tihle z CRT mají dovoleno 12 motorů a 24l nádrž.

koolja (134) napsal 18.02.2010 v 21:32

desmo69:tak to nedokazu v nejmensim odhadnout,jak by zajel Fabrizio,nebo kdokoliv jiny z WSBK na gumach z motoGP.Myslim ale,ze by porychlili-o kolik to je otazka.Tam ti spis odpovida AKRO s poznamkou Rossi a pneu WSBK pred chvilkou.

AKRO (-498) napsal 18.02.2010 v 21:27

Koolja - Tak si to přečti ještě jednou! Proč privátní tým, který bude mít možnost použití litru, který bude v květnu/?/specifikován, tedy jinými slovy výkonově omezen, tak proč, když bude míň točit, potřebuje dvakrát tolik motorů? Kde je logika?

desmo69 (638) napsal 18.02.2010 v 21:13

koolja, j ale tak víš jak jsem to myslel ne? Ono v motogp sedí každýmu jezdci a každé značce jiný typ pneumatiky, a to mají vesměs "podobný" motorky. Co teprv kdyby tyhle gumy upečený na styl jízdy motogp motorky, co by dělali na nějakým superbiku? Však tam jsou jiný náklony, jiná rychlost, jiná váha motorky, jiný všecko..tak ani v nejmenším nevěřím v to, že kdyby si Fabrizio vzal pneumatiky Stonera, tak že zajede nějakej historickej čas, pro mě prostě blbost.

koolja (134) napsal 18.02.2010 v 21:11

AKRO:trochu jsi se v tom prispevku 18.2.v 19:18 zamotal. 800 az 1000 ccm vsichni 6 motoru,jenom 1000ccm maji omezeny vrtani na 81mm.Jedine privatni tym "CRT" bude mit moznost pri pouziti litru(KTERY BUDE SPECIFIKOVAN) az 12 motoru.Takze kecas.

koolja (134) napsal 18.02.2010 v 21:03

desmo69:Pirelli neni nejlepsi guma pro WSBK,SBK,AMA ,nebo ALPE ADRII.Tam kdo muze jede Dunlop.

papula (0) napsal 18.02.2010 v 21:01

Tenhle pán je pěknej kokot a hrobař MotoGP

AKRO (-498) napsal 18.02.2010 v 21:00

Desmo69 - Tak podle tebe se Espézetka snaží omezit elektroniku? A že to tam každý rok přibývá! Ještě tak dva roky a jezdci nebudou potřeba, bude to už na dálkové ovládání! A ta další drahota je někde jinde! Věř že výfuky se to už nijak nezdraží! A ty gumy? Pirellky jsou zřejmě o dost levnější a proto kvalit BRIDŽÍ asi nedosahují! A jak píšeš, všechno je o tom nastolit nějaká pravidla! O to ovšem Ezpeleta zájem nemá, kdyby to totiž zlevnili, klesl by také zisk a obrat! Tak už si to jednou uvědom a přestaň toho blba hájit!

desmo69 (638) napsal 18.02.2010 v 20:32

...a kuwa stejně mně to nedá. I kretén pozná že sbk a motogp motorka je nebe a dudy. Proto by mě zajímalo jak může pneumatika přesně vyvýjená na danou motorku, fungovat stejně excelentně na motorce o absolutně jiných parametrech atd? No buď byl Rossi na mol když to říkal, nebo ty když si to četl

desmo69 (638) napsal 18.02.2010 v 20:29

A zas jsou tady ty gumy No dneska radši budu dělat že jsem to neviděl, jinak bych tady s tebou zas strávil hodně času. Proto ti na to řeknu to co vždycky. Buď je firma Pirelli tak neschopná, že ani po tolika letech nedokáže udělat geniální pneu pro danou třídu (což pro ně moc dobrá reklama není), nebo se stotožním s názorama jiných, kteří říkají že Bridge jsou nejlepší pro motogp, pirellky pro sbk

desmo69 (638) napsal 18.02.2010 v 20:27

Akro, no tak tvůj nápad snížit náklady minimálně na polovinu je absolutně revoluční Možná by se nad něma měli fakt zamyslet. Nic ve zlým, ale kdybych se zeptal mojeho psa co udělat s motogp, tak by vykoktal nejspíš to samí, od tebe bych ale čekal něco podrobnějšího Omezit elektroniku..o co se Ezpeleta už druhým rokem snaží? Mimochodem v několika bodech aj úspěšně. A jít cestou stavby levnějších motocyklů? To zní taky jednoduše (v tvých očích) ale jak bys to nařídil? To jim má Ezpeleta (resp. ty na jeho místě) říct: "prostě zlevněte výrobu, je to moc drahý" Akropoviči, tohle jsou závody prototypů, vyvýjených nej firmama planety. Očekáváš snad, že bez přímýho a ráznýho pravidla samovolně budou něco nejak omezovat? Bez ráznýho pravidla (který samozřejmě neuvedeš, páč nevíš jaký) se nic dít nebude. Na to dám krk jak mám jeden...narozdíl od tebe, ty myslíš za dva.

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist