Ezpeleta: 39 motocyklů je příliš mnoho

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Saarinen (1440) napsal 28.01.2010 v 19:37

Rád bych ale ještě připomenul, že SBK sice nevalí tak často do zámoří a do Asie. Ono právě ta návštěvnost mimo Evropu není moc valná.. Jakou má váhu asi GP Kataru s 3 litrama lidí a GP Holandska, klasická Dutch TT. Já su pro zachování závodů v Evropě a ne u nějakých šejků, kam nikdo nepřijede..A co se týče Kyalami, rozhodně lepší tah SBK než později slavný Welkom na území nikoho.

Saarinen (1440) napsal 28.01.2010 v 19:31

To je právě ta tradice klasického MS, který tady existuje od roku 1949. Nic víc, z toho Dorna těží. Je však možné, že dlouho těžit nebude.

PityGPX (949) napsal 28.01.2010 v 19:31

Akro: ano, o tom podobném psal i ten ogg bo jak se jmenuje. Ten to tam napsal obsáhle. Taky to nechapu proč maj SBK tak malou propagaci když je představení F1 Ferrari tak je to vždy na seznam.cz jako ve sportovní sekci atd, ale když má představení Althea Ducati tak nic!!!

AKRO (-498) napsal 28.01.2010 v 19:21

Hlavně je Flammini špatný podnikatel! S tím potenciálem co má by Dorna a Espoblboleta už dávno s MGP skončil, Flammini není schopný natahat sponzory, udělat pořádnou reklamu, není schopný zařídit v televizích dostatečné množství přenosů atd. To zase Ezpeleta umí o hodně líp!

koolja (134) napsal 28.01.2010 v 17:51

Saarinen:kdyz Flammini zavedl jednotny pneu s tim,ze gumi a servis na ne musis zaplatit pred sezonou,tak to bylo pro soukromniky celkem tvrdy.Pak slevil na pul pred sezonou a pul v pulce-to uz slo.Podle miho se tenkrat potreboval zbavit se cti jednoclenych tymu,tak to udelal.To,ze se zatraktivnil i serial WSBK uz bych nepripisoval jeho proziravosti.

Saarinen (1440) napsal 28.01.2010 v 16:49

ALe Flammini a žebrák neschopnej ? Tak s tím teda nesouhlasím, naopak dokáže odhadnout vývoj ! Jednotné pneu--kdysi se mu za tenhle krok Dorna smála a teď? Pro Ogg víte je to z vaší strany moc jednostranné..Já to zase beru podle jezdců. V MotoGP na startu jen 18 - to je pane veliká chudoba, to že je Rossi populární tak za to snad nemůže Dorna, to je tím jakej je jezdec. Po technické stránce se MS dostalo díky Ezpeletevoi do slepé uličky a tak nějak nevíc co dál. Flammini naopak dělá prozíravé kroky už teď.

AKRO (-498) napsal 28.01.2010 v 02:02

ChenziiR1 - v tomto případě je lidská blbost nekonečná!

ChenziiR1 (158) napsal 27.01.2010 v 22:15

Akro:být tím co řídil to auto,tak přemýšlím ještě dnes,který s těch dvou je větším volem.Ten co pil,nebo ten co mu to dal do pracek...
Kuwa,a pak se někam vydej

AKRO (-498) napsal 27.01.2010 v 21:55

ChenziiR1 - Jo zapomněl jsem říci, že k tomu majitel auta zavolal policajty a ten vůl co se trefil do auta měl 1,6 promile!

AKRO (-498) napsal 27.01.2010 v 21:52

Desmo69 - věř tomu, že o tom ušatá Carmelka rozhoduje taky a vzhledem k tomu, že drží kasu a jak se to pořád mění - 250=Moto2 500=1000 MGP 1000=800 800=1000 a pořád je to dražší a dražší, to spíš vypadá, že má hlas rozhodující! Takhle blbě by snad lidi, co motorkám rozumí, snad uvažovat nemohli!

ChenziiR1 (158) napsal 27.01.2010 v 21:48

Akro:stará známá věc.Nejhorší je půjčit někomu kdo dloho nejezdil.Borci jsou nadržení a pak motorka řídí je-a ne naopak.

ChenziiR1 (158) napsal 27.01.2010 v 21:45

JJ,vyplatilo se!Pár takovejch akcí už jsem taky zažil...

AKRO (-498) napsal 27.01.2010 v 21:44

ChenziiR1 - Máš pravdu! Lepší je nepůjčovat! Loni jeden známý půjčil Harleye na parkovišti svýmu kámošovi a ten blb se na skoro prázdném a velkém placu, dokázal trefit z boku asi v sedmdesátce do auta! Ten Harley byl měsíc starý!

Marex (2570) napsal 27.01.2010 v 20:49

Chenzi: Moudré!!!Holka a motorka... Kámošovi rozbil Raptora jeho známej (ten se rozbil taky pěkně).

ChenziiR1 (158) napsal 27.01.2010 v 19:56

Mě do toho netahejte ,motorku zásadně nepůjčuji-už od prvního řidičáku

Marex (2570) napsal 27.01.2010 v 19:26

Přej mu to. Pokud to nechají na svých původních místech, tak od tam uvidí prd. Já už bych tam znova nešel.

SoulTrain21 (753) napsal 27.01.2010 v 16:30

ogg:už všichni víme,že budeš sedět ve VIP.Nemusíš to psát v každém příspěvku

Ogg (387) napsal 27.01.2010 v 16:27

AKRO: Ok, doufám že zbytek už pořešíme osobně v Brně v nějakém tom VIP salonku, kde nám pěkné hostitelky přinesou co budeme chtít. Do Brna můžeš přijet na jedné ze tří motorek kterou budeš mít. Popřípadně by sis pučil od kamaráda Yamahu z roku 2004.

desmo69 (638) napsal 27.01.2010 v 16:18

Akro, doufám že si nemyslíš, že technický parametry navrhuje a určuje Ezpeleta Např. detaily ohledně kubatury 1000ccm bude projednávat sama MSMA, nahony vzdáleno od ušáčka Caramelky.

AKRO (-498) napsal 27.01.2010 v 15:25

Ogg - Díky za obsáhlý článek, a musím uznat, že je to přesně tak jak píšeš. Já jsem o neschopnosti Flaminniho a spol, psal už několikrát a pod to, co jsi o nich napsal se klidně podepíšu. Problém je, že Ezpeleta je zřejmě vynikající propagátor a obchodník, ale pokud jde o technické záležitosti ohledně tříd motocyklů, které jezdí v MGP neprosto neschopný moula a u Flaminniho to je zřejmě naopak. Je tedy fakt, že s tím potenciálem co WSBK dnes má, by během 2 let musel Ezpeletu s celým MGP bez problému smáznout! Zdraví tě Akro

Marex (2570) napsal 27.01.2010 v 12:42

Ogg: Tak je vidět, že s Desmem máš hodně společný názory...možná i víc. On narozdíl od tebe ale píše stručně a mám chuť si to i přečíst. Většinu příspěvků tady si přečtu...tohle bylo naštěstí adresováno jenom Akrovi...

PityGPX (949) napsal 27.01.2010 v 09:47

Akro: vidím že sis tu našel (dalšího) kamaráda

desmo69 (638) napsal 27.01.2010 v 09:13

Krásnej rozbor Myslím, že by jsme si rozuměli

Ogg (387) napsal 27.01.2010 v 09:05

AKRO: Příteli, nezlob se na mě, ale myslím to vážně. Člověk, který dokáže udělat z nudných závodů "největší show na světě" prostě borec je. Všichni se shodneme na tom, že závody MOTO GP bývají kolikrat nudné, konkrétně závody v éře 800cc. Přesto na of. stránkách vidíš před jendotlivíma GP upoutávkové shoty, kde je sestřih těch nejlepších manévrů včetně skvělé hudby která tomu dodává ráz. Přesto že jsou závody MOTO GP nudné, rok co rok na mnoha okruzích je více a více lidí, přesto že jsou to nudné závody, v TV to sleduje x milionů lidí, a tak bych moh pokračovat. Mezi fanouškama ma MOTO GP pošramocenou reputaci, přesto ale se v každé diskuzi kecá jen o MOTO GP, atp. Podívej se na propagaci, každý ví, kdo je to Rossi. I když to teď sem asi nepatří, chci jen říct, že ačkoliv na MOTO GP každý nadává, čím to, že sledovanost je pořád na vysoké urovni a že návštěvnost je pořád rostoucí? Tak a jak ty pořád nadáváš na Dornu a Ezpeletu tak mi řekni co takoví bratři Flammini ? Oni mají pěkné závody superbiků a říkají si "Mistrovství světa" A teď mi řekni, to je nějaké MS jezdit 13 okruhů z toho jen 3 mimo Evropu? A to jezdí do Austrálie jen proto že třetina jezdců z WSBK jsou australané, nebýt jich tak ani tam nejezdí. To je nějaké MS, že zrušili Katar kvůli tomu že týmy nemaj na cestu na Arabský poloostrov? To je nějaké MS že na světě vznikají nové okruhy v různých exotických zemí a oni jezdí do nějaké Jížní Afriky na zastaralý okruh Kyalami o kterém nikdo nic neví??? To je nějaké MS, že promotér není schopen podpořit slabé týmy, které v polovině sezony radši skončí??? A to nejdůležitější, to je nějaké MS, že promotér není schopen zajistit aby se tyto pěkné závody vysílaly v každé TV stanici daného státu jako je tomu u MOTO GP a místo toho přenos běží na internetových stránkách? A co propagace? Kolik lidí vůbec o závodech WSBK ví?? Jak je to s návštěvnoství? Nepřijde Ti divné že tak pěkné závody mají tak chudou návštěvnost, až o 3x - 4x méně lidí než při GP? (Bráno počet diváků v ČR v Brně). ??? Není ti to stále divné? Že atraktivnější závody nedokáži zuplatnit takový dar a maj všechno horší než MOTO GP co se týče propagace, účasti na okruhu, apod.??? Neměl by si spíš o těchto bratřích říkat "ušatí blbci" nebo že mají "patent na blbost" ??? Být ve Wé eS Bé Ká pan Ezpeleta, věř že by tento sport zastinil MOTO GP na dobro a ve všem!!! Už to tady možná kdosi psal, ale kdyby WSBK bylo pod taktovkou Dorny tak se MOTO GP může zahrabat. Jenže s tím jak to ti dva "promotéři" vedou nikdy WSBK nebude číslo jedna. A ještě další věc, to je nějaká spravedlivost, říkat o WSBK že jsou to sériové motorky a přitom používají x% věcí z MOTO GP? (TC, atd..) ??? Jinak, Wé Es Bé Ká budou vždycky druhými, za prvními MOTO GP jak jednou řekl Ezpeleta, "Oni jsou ti druzí, my jsme ti první". Další kategorie jako Moto2 a WSS jsou až za těmito královnami. Další věc co bych mohl zmínit, jaká je asi pak úroveň prestižnosti WSS? Co je to za úroveň, získat titul ve WSS a pak se další rok stáhnout a neobhajovat titul?? Asi to o něčem svědčí že pro Yamahu jsou WSS zabité, tak jak fanoušci říkají že Moto2 je zabité a že to nemá cenu. Ale opak je pravdou, týmy odcházejí z WSS a přicházejí do Moto2. A pročpak asi? Asi přišli na to, že WSS už nemá cenu když to vedou takoví lidi, kteří nejsou zaručit propagaci daných týmů a samotných závodů tak jak u konkurenční Grand Prix. Ahoj a těším se že se v Brně setkáme na závodech. Pro tebe rezervuji VIP salónek č. 3.

AKRO (-498) napsal 26.01.2010 v 22:00

Desmo69 - Nechci se opakovat, ale zalistuj si zpět a věř mi, že jsme se o tom už xkrát bavili a mé návrhy co s tím, samozřejmě dle mého názoru - protože si nedělám patent na chytrost jsem ti tam už několikrát napsal! Bohužel to zřejmě nečteš! A mě se to fakt nechce pořád opakovat! Kromě toho to je stejně jedno! My dva jim stejně neporadíme!

desmo69 (638) napsal 26.01.2010 v 21:33

Jo a ještě by mě ty geniálni podnikateli zajímalo, co dělá Ezpeleta špatně, když do "dražšího" šampionátu přiláká víc lidí jak do levnějšího? To je opravdu učebnicová ukázka neschopnosti...ostatně proto je Ezpeleta v Dorně a "vlastní" MS a tys zakrněl v komentářích na motorkari.cz Zavolej mu že ho něco přiučíš

Marex (2570) napsal 26.01.2010 v 21:33

Desmo: To o tvojí babičce můžu potvrdit. Moje babička říkala, že...

desmo69 (638) napsal 26.01.2010 v 21:29

KURRRR*A Akro, ty si nedáš říct co? Řekni mně aspoň jednou, jednou jedinkrát za letošek a za dalších sto let, co by podle tebe, aneb co bys ty, jakž to "Akro veliký" udělal s pravidly třídy Motogp. Dej mě dva až tři REÁLNÝ příklady změn, a budu se k tobě modlit každý ráno...ono vy*ebávat a srát lidi, dokáže i má babička pokud by se k tomu odhodlala, ale říct konstruktivní věc, to si zatím nedokázal ani ty. Za tu dobu co to tady čtu pravidelně, si nenapsal nic, co by aspoň náznakem mělo ukázat směr, kterým by se mělo dát motogp...

Marex (2570) napsal 26.01.2010 v 21:10

Akro: Mno ale to je fakt! On je hodnocený za zisky...to z něj dělá úspěšného muže. Tam není důležité, aby to bylo atraktivní a mělo to smysl. Je to normální prodavač fuseklí, kterýmu je jedno, jestli je zákazník prošoupe za týden. Jde mu o to, aby každej měl na noze čtvery a měl plnou pokladničku. (v tomhle případě spíš jedny fusekle za cenu dvou a všichni budou nosit jednotný-růžový, z materiálu, co se propotí a zahodí).

AKRO (-498) napsal 26.01.2010 v 20:52

Marex - A dělá to pro sebe dobře, čím je to dražší a čím víc peněz se tam otáčí, tak tím větší zisky pro Ezpézetku. On vlastně třeba není takový vůl, třeba to tak blbě dělá, schválně, aby se napakoval!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist