Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Saarinen 9:43: To je jednoduché. Přežijí jen ti nejsilnější. Pakliže je však podporován (pravidly i veřejností) parazitismus, přežijí oba, pže parazit nikdy nesmí zahubit svého hostitele, by sám nezhynul.
Saarinen - WSBK je proti MGP vedenému neschopným šéfem luxusní závodění! To ať raději zruší tu předraženou a nezajímavou MGP, pochopitelně i s tím neštěstím zvaným SPZka! Nebo to znovu rozjet s někým kdo tomu aspoň trochu rozumí a hlavně není tak nenažraný!
Však jsem taky napsal že:" ODHADUJI" (-co ti vadí) Tak na mě prostě působíš, tak jsem si to dovolil napsat,/ sorry./ Je to MŮJ pocit. Koneckonců v rovině odhadů a pocitů se tady víceméně pohybujeme všichni, včetně tebe. (příklad: Ezpeletův "amatérismus", "rychlokvašky", "1000x lepší promotér"," skoro na jisto" atp.) Nebo co jiného, než odhady a pocity jiných, jsou např. tvrzení o tom, kolik má Dorna zisků, kolikrát( 10x) dražší či levnější je to, nebo ono, jaký je podíl jezdce, jaký stroje, kolik % je mezi jezdci, atd. atd.Už jsem zde několikrát psal, že mám rád jakékoliv motocyklové závody, tedy i WSBK , ale ve srovnání s MGP jsou pro mě prostě jen chudším příbuzným. ( z dovolením, můj pocit )
500 - to bylo taky kdysi o tom jak Ago válcoval a skoro cestovní Nortony, Matchless (a ten přesnej název - obstarožní) dělaly křoví. Nebo se dlouho jezdilo bez Hondy a opravdu továrních motocyklů byste napočítali na prstech jedné ruky. Jakou bude mít WSBK hodnotu, kdyžtak mi to vysvětlete?, znovu opakuju že je nemožný vydržovat si dva šampionáty o 18-20 jezdcích. Připadá mě to nelogický, zvlášť když se hovoří o CRT.
O tom co me vadi nebo nevadi nemas ani paru,sorry.Takze tady prosim prestat podle svych domnenek "odhadovat" co mi vadi nebo nevadi.Tim sois,kdyz je to uplny nesmysl.To co mi na motogp vadi jsem popsal nize a taky uz jsem psal nekolikrat,ze proti motogp nic nemam,jen mi vadi nudne zavody,ale ty mas ocividne pocit,ze vis lepe nez ja co mi vadi,tak asi nema smysl se ktomu vyjadrovat,protoze ty si muj nazor zmaknes sam.A ,ze mam averzi proti Ezpeletovi?achjo,to je zase nejaky odhad?Ezpeletu mam radsi nez Flaminiho a to z jedineho duvodu a to ten ze toho pro mgp dela vic nez Flamini pro wsbk.Ale chapu,ze tohle ty nemuzes vedet,protoze se ridis svymi odhady,u kterych mas zjevne zafixovano,ze mgp neustale krivdim z duvodu,ze ho nemam rad,soudim podle tvych reakci
.V BSB to vede Palmer,kterej je 100000x lepsi promoter nez Flaminni,takze nevim,proc bych mel chtit at si to pod sebe vrzme Flamini,asi zase nejaky odhad
A ohledne toho ubyvani znacek,ja si vsiml jedne co ubyla a vim min o dvou,co by mely pristi rok nastoupit s wildcard,hmm.Na to,ze to Flamini vede tak blbe je to v klidu.
Soul- Ano, úplně všichni v Moto GP jsou totální blbci, kteří nevědí kudy kam, zatímco seriál WSBK naplno vzkvétá. Spokojen? Jen ta veřejnost, mrška, to jaksi stále nechce vzít na vědomí. K té Aprilii: Já jsem ji jet ještě neviděl, natož abych se mohl seznámit se změnami, které provedli, nebo neprovedli. Tudíž se k ní těžko mohu vyjádřit. Nicméně však odhaduji, že tobě speciálně spíš na MGP vadí, že tam na rozdíl od WSBK značek spíše přibývá, než by, tak jako ve WSBK ubývalo. A zcela upřímně, kloním se k názoru Saarinena(11:33) A abys neřekl, tak by mohli přibrat i BSB a to celé mohl vést třeba Flamini, když už máš tu averzi k Carmelovi.
Aha,tak ona to byla ironie.A to plati i o tom prispevku v 9:48?Na ktery jsem hlavne reagoval.A dozvim se i teda ten tvuj nazor na aprilii?Tohle je ta cesta kterou ee to vsechno melo vydat? Predelavat civilni verze,ktere na prvni pohled(opakuji PRVNI POHLED)vypadaji stejne.Tocje divne ne?Nebyl prvni koncept postavit PROTOYPOVE sasi a do nej zabudovat vylepseny sbk motor? Neustale tady mluvis,jak Ezpeleta a ta jeho banda techni a lidi kolem nich genialni a ze "diky bohu za nej" ale tohoe vsechno vzniklo hlane kvuli jejich amaterismu,nebo nevim jak navat to,ze v te "nejprestuznejsi" tride vznikly nejake radoby pravidla,ktere ocividne ani nikdo poradne nepromyslel nebo nevim,kdyz se posleze zjistilo,ze tovarna bmw motory nebude prodavat,a pak neni divu,ze tady mame nejakou serii,ktera pripomina nejakou splasku vseho mozneho co se kde naslo a jezdi tam takove rychlokvasky jako je prave ta Aprilie.Je jasne,ze pristi rok uz ta Aprilie bude vypadat jinak ale smutne je to,ze tento rok to vypada tak jak to vypada.Nektere tymy jeste ty motocykly ani nemaji,tak jak to asi tak muze dopadnout?Ted se tady budou zastanci motogp tvarit jako ze je to vsechno krasne a fajn a ve finale to branit i nahory,ze to ve wsbk jezdil prototyp To uz je vazne k smichu.Ve wsbk je vsechno spatne ale v motogp to je naprosta parada.A jeste jak tady nekdo psal,ze se wsbk meli zrusit.No,kdyby se wsbk zrusilo par let zpet,tak to bych teda moc rad videl,co by dneska do tech radoby prototypovych sasi zabudovali za motor.
Pity: Jó. Máš pochopitelně pravdu. Na ten izolačkou přilepený papundekl jsem úplně zapoměl. Co se týče pneu, tak ty si můžu vyměnit na mašině taky a pořád budu mít to samé. Brzdy beru. Pérování nevím.
mamba54
dik opět za dvojvýkladnou odpověď, tak jak je v motgp pravidlem. Jasný, snad má jet jen 5 závodů, takže pravidelným účastníkem doslova není, přesto by mě zajímal názor té KOMISE JEZDCŮ když mi tady loni bylo tvrzeno, že je důležitější, než sehnání toho měšce dukátů
To Saarinen: Taky píšu, že ty souboje byly fantastický (logicky jsou potom v sestřihu, takže to vypadá ještě lépe), ale vem, jak to dopadalo celkově a kolik těch soubojů bylo...už to tady bylo Xkrát. Průměrný zdejší přispěvovatel by třeba z celkového pohledu řekl, že sezona 1983 nestála za nic, a přitom byla jedna z nej v historii.
Pravda je že aprilka Randyho a Maxova aprilka z roku 2010 jsou jiné motorky.
1. jiné pneu
2. jiný rám - viz obal u CRT, aby nebylo vidět co to za ten rám je...
Pak možná i jiné brzdy, pérování...? společného maji jen tvar
JV - Moje hodnocení jezdeckého umění jezdců MGP? Jednoduché! Stoner, Lorenzo a Pedrosa. Pak DOVI, Rossi, Spies, Bautista a Barbera. myslím, že to zatím stačí!
Saarinen 11:33: Nebo naopak. Vyšlo by to o něco "málo" levněji. Hele, jestli nefandíš WSBK, tak tě fakt lituju, pže si jich v MGP zřejmě dost užiješ.
Ps: Já chci oba šampionáty zachovat. Nevadí mi, že budou časem "sériovky" rychlejší.
JV: Jenže teda podle mě se na půllitry dalo dívat. Viz. souboje Criville-Doohan, předtím Rainey-Schwantz; atd. Loňská sezona byla jedna z nejnudnějších. A ke všemu ještě ta dominance Hondy a Stonera.
To JP: Docela by mne zajímalo,jak píšeš, že bude 5 adeptů na titul? Přesněji v kterém roce v celé historii MS ve třídě 500 nebo MotoGP jich na titul jelo 6 po celou sezonu podle tebe? To by mne fakt zajímalo? Ono mi to tady připadá, že většina kouká na staré 500 jen na videa, která jsou sestříhaná, a ono to opravdu vypadá fantasticky, ale skutečnost byla úplně jiná.
A prosím pana Akra, aby mi zde opět nejmenoval vlastní hodnocení jezdců ve třídě MotoGP, děkuji. Jinak ještě blahopřeji k velice pěknému vystoupení v reklamě Vojty Kotka
JP - Už i na Olympiádě jsou limity! Dělaly se proto, že dříve třeba vítěz 10 km přebíral medaili a běžec z rozvojové země právě skoro krokem, dokončoval předposlední kolo!
Hoffman doufá, že 2012 bude rok přechodný, jinými slovy, nějak se to odjede a pak uvidíme . No to je fakt paráda, ten kdo získá titul bude v historických záznamech evidován jako vítěz, který v sezoně jezdil proti 5 soupeřům, zbytek jezdců budou nazýváni účastníci – ať žije baron Couberten, vrací se do reality jeho myšlenka, není důležité vyhrát, ale zúčastnit se . Tak ať dají Moto GP na Olympijské hry, tam je taky jedno kolik kol atlet dostane od vítěze . No, nic naplat, kvalita se pořád ještě ničím jiným nahradit nedá, takže Ezpeleta a jeho vlezddoprdelkové, ven ať to řídí někdo kdo motocyklovému sportu rozumí a má zájem o největší popularitu, pak se snad MotoGP vrátí na nejvyšší stupeň motocyklového závodění.
To Soul-Je mi líto, žes můj příspěvek v 10:47 nepochopil tak, jak byl myšlen. (pro tebe tedy polopaticky:) jako ironická poznámka na příspěvek Nuvolariho,( Asi sis nevšiml smajlíků)který to, soudě podle jeho následné reakce pochopil bez problému. Jinak nevím, co jsem komu "dával do huby",co nikdy neřek? Co se týče dalšího vývoje "čistokrevného prototypu" ( A že jím předloni byl, není jen můj ojedinělý názor), tak pokud s ním chtěli pokračovat loni ve WSBK, tak ho museli pochopitelně "zcivilnět" na úroveň ostatních WSBK. Pokud máš namysli další" vývoj" směrem k CRT, tak ti doporučuji vyjádření sportovního ředitele skupiny Aspar, Gina Borsoie pro Motogp.com
Saarinen 9:43: To je jednoduché. Přežijí jen ti nejsilnější. Pakliže je však podporován (pravidly i veřejností) parazitismus, přežijí oba, pže parazit nikdy nesmí zahubit svého hostitele, by sám nezhynul.
ST21:
Mamba54 - Klidně Mambo! Tolik škody jako SPZka by asi nenatropil nikdo!
Nebo se WSBK přejmenuje na MotoGP
Akro, nevemeš to?
Saarinen - WSBK je proti MGP vedenému neschopným šéfem luxusní závodění! To ať raději zruší tu předraženou a nezajímavou MGP, pochopitelně i s tím neštěstím zvaným SPZka! Nebo to znovu rozjet s někým kdo tomu aspoň trochu rozumí a hlavně není tak nenažraný!
Však jsem taky napsal že:" ODHADUJI" (-co ti vadí) Tak na mě prostě působíš, tak jsem si to dovolil napsat,/ sorry./ Je to MŮJ pocit. Koneckonců v rovině odhadů a pocitů se tady víceméně pohybujeme všichni, včetně tebe. (příklad: Ezpeletův "amatérismus", "rychlokvašky", "1000x lepší promotér"," skoro na jisto" atp.) Nebo co jiného, než odhady a pocity jiných, jsou např. tvrzení o tom, kolik má Dorna zisků, kolikrát( 10x) dražší či levnější je to, nebo ono, jaký je podíl jezdce, jaký stroje, kolik % je mezi jezdci, atd. atd.Už jsem zde několikrát psal, že mám rád jakékoliv motocyklové závody, tedy i WSBK , ale ve srovnání s MGP jsou pro mě prostě jen chudším příbuzným. ( z dovolením, můj pocit )
500 - to bylo taky kdysi o tom jak Ago válcoval a skoro cestovní Nortony, Matchless (a ten přesnej název - obstarožní) dělaly křoví. Nebo se dlouho jezdilo bez Hondy a opravdu továrních motocyklů byste napočítali na prstech jedné ruky. Jakou bude mít WSBK hodnotu, kdyžtak mi to vysvětlete?, znovu opakuju že je nemožný vydržovat si dva šampionáty o 18-20 jezdcích. Připadá mě to nelogický, zvlášť když se hovoří o CRT.
Resp min u jedne je to skoro na jisto..
O tom co me vadi nebo nevadi nemas ani paru,sorry.Takze tady prosim prestat podle svych domnenek "odhadovat" co mi vadi nebo nevadi.Tim sois,kdyz je to uplny nesmysl.To co mi na motogp vadi jsem popsal nize a taky uz jsem psal nekolikrat,ze proti motogp nic nemam,jen mi vadi nudne zavody,ale ty mas ocividne pocit,ze vis lepe nez ja co mi vadi,tak asi nema smysl se ktomu vyjadrovat,protoze ty si muj nazor zmaknes sam.A ,ze mam averzi proti Ezpeletovi?achjo,to je zase nejaky odhad?Ezpeletu mam radsi nez Flaminiho a to z jedineho duvodu a to ten ze toho pro mgp dela vic nez Flamini pro wsbk.Ale chapu,ze tohle ty nemuzes vedet,protoze se ridis svymi odhady,u kterych mas zjevne zafixovano,ze mgp neustale krivdim z duvodu,ze ho nemam rad,soudim podle tvych reakci
.V BSB to vede Palmer,kterej je 100000x lepsi promoter nez Flaminni,takze nevim,proc bych mel chtit at si to pod sebe vrzme Flamini,asi zase nejaky odhad
A ohledne toho ubyvani znacek,ja si vsiml jedne co ubyla a vim min o dvou,co by mely pristi rok nastoupit s wildcard,hmm.Na to,ze to Flamini vede tak blbe je to v klidu.
Soul- Ano, úplně všichni v Moto GP jsou totální blbci, kteří nevědí kudy kam, zatímco seriál WSBK naplno vzkvétá. Spokojen? Jen ta veřejnost, mrška, to jaksi stále nechce vzít na vědomí. K té Aprilii: Já jsem ji jet ještě neviděl, natož abych se mohl seznámit se změnami, které provedli, nebo neprovedli. Tudíž se k ní těžko mohu vyjádřit. Nicméně však odhaduji, že tobě speciálně spíš na MGP vadí, že tam na rozdíl od WSBK značek spíše přibývá, než by, tak jako ve WSBK ubývalo. A zcela upřímně, kloním se k názoru Saarinena(11:33) A abys neřekl, tak by mohli přibrat i BSB a to celé mohl vést třeba Flamini, když už máš tu averzi k Carmelovi.
Aha,tak ona to byla ironie.A to plati i o tom prispevku v 9:48?Na ktery jsem hlavne reagoval.A dozvim se i teda ten tvuj nazor na aprilii?Tohle je ta cesta kterou ee to vsechno melo vydat? Predelavat civilni verze,ktere na prvni pohled(opakuji PRVNI POHLED)vypadaji stejne.Tocje divne ne?Nebyl prvni koncept postavit PROTOYPOVE sasi a do nej zabudovat vylepseny sbk motor? Neustale tady mluvis,jak Ezpeleta a ta jeho banda techni a lidi kolem nich genialni a ze "diky bohu za nej" ale tohoe vsechno vzniklo hlane kvuli jejich amaterismu,nebo nevim jak navat to,ze v te "nejprestuznejsi" tride vznikly nejake radoby pravidla,ktere ocividne ani nikdo poradne nepromyslel nebo nevim,kdyz se posleze zjistilo,ze tovarna bmw motory nebude prodavat,a pak neni divu,ze tady mame nejakou serii,ktera pripomina nejakou splasku vseho mozneho co se kde naslo a jezdi tam takove rychlokvasky jako je prave ta Aprilie.Je jasne,ze pristi rok uz ta Aprilie bude vypadat jinak ale smutne je to,ze tento rok to vypada tak jak to vypada.Nektere tymy jeste ty motocykly ani nemaji,tak jak to asi tak muze dopadnout?Ted se tady budou zastanci motogp tvarit jako ze je to vsechno krasne a fajn a ve finale to branit i nahory,ze to ve wsbk jezdil prototyp To uz je vazne k smichu.Ve wsbk je vsechno spatne ale v motogp to je naprosta parada.A jeste jak tady nekdo psal,ze se wsbk meli zrusit.No,kdyby se wsbk zrusilo par let zpet,tak to bych teda moc rad videl,co by dneska do tech radoby prototypovych sasi zabudovali za motor.
Marex19:36- Už to tak asi bude.
Pity: Jó. Máš pochopitelně pravdu. Na ten izolačkou přilepený papundekl jsem úplně zapoměl. Co se týče pneu, tak ty si můžu vyměnit na mašině taky a pořád budu mít to samé. Brzdy beru. Pérování nevím.
mamba54
dik opět za dvojvýkladnou odpověď, tak jak je v motgp pravidlem. Jasný, snad má jet jen 5 závodů, takže pravidelným účastníkem doslova není, přesto by mě zajímal názor té KOMISE JEZDCŮ když mi tady loni bylo tvrzeno, že je důležitější, než sehnání toho měšce dukátů
To Saarinen: Taky píšu, že ty souboje byly fantastický (logicky jsou potom v sestřihu, takže to vypadá ještě lépe), ale vem, jak to dopadalo celkově a kolik těch soubojů bylo...už to tady bylo Xkrát. Průměrný zdejší přispěvovatel by třeba z celkového pohledu řekl, že sezona 1983 nestála za nic, a přitom byla jedna z nej v historii.
Pravda je že aprilka Randyho a Maxova aprilka z roku 2010 jsou jiné motorky.
1. jiné pneu
2. jiný rám - viz obal u CRT, aby nebylo vidět co to za ten rám je...
Pak možná i jiné brzdy, pérování...? společného maji jen tvar
JV - Moje hodnocení jezdeckého umění jezdců MGP? Jednoduché! Stoner, Lorenzo a Pedrosa. Pak DOVI, Rossi, Spies, Bautista a Barbera. myslím, že to zatím stačí!
Saarinen 11:33: Nebo naopak. Vyšlo by to o něco "málo" levněji. Hele, jestli nefandíš WSBK, tak tě fakt lituju, pže si jich v MGP zřejmě dost užiješ.
Ps: Já chci oba šampionáty zachovat. Nevadí mi, že budou časem "sériovky" rychlejší.
Mamba: Takže teď do toho vstoupím a upravím ta tvrzení. WSBK Aprilia 2010, vyhovuje reglementu MGP- CRT 2012. Nejsou ty WSBK nadčasový?
JV: Jenže teda podle mě se na půllitry dalo dívat. Viz. souboje Criville-Doohan, předtím Rainey-Schwantz; atd. Loňská sezona byla jedna z nejnudnějších. A ke všemu ještě ta dominance Hondy a Stonera.
JP: já bych řekl přímo "účastníci zájezdu"
To JP: Docela by mne zajímalo,jak píšeš, že bude 5 adeptů na titul? Přesněji v kterém roce v celé historii MS ve třídě 500 nebo MotoGP jich na titul jelo 6 po celou sezonu podle tebe? To by mne fakt zajímalo? Ono mi to tady připadá, že většina kouká na staré 500 jen na videa, která jsou sestříhaná, a ono to opravdu vypadá fantasticky, ale skutečnost byla úplně jiná.
A prosím pana Akra, aby mi zde opět nejmenoval vlastní hodnocení jezdců ve třídě MotoGP, děkuji. Jinak ještě blahopřeji k velice pěknému vystoupení v reklamě Vojty Kotka
Jasně! Ať to vede Josef58 a jeho pravidla A + B!
JP - Už i na Olympiádě jsou limity! Dělaly se proto, že dříve třeba vítěz 10 km přebíral medaili a běžec z rozvojové země právě skoro krokem, dokončoval předposlední kolo!
Hoffman doufá, že 2012 bude rok přechodný, jinými slovy, nějak se to odjede a pak uvidíme . No to je fakt paráda, ten kdo získá titul bude v historických záznamech evidován jako vítěz, který v sezoně jezdil proti 5 soupeřům, zbytek jezdců budou nazýváni účastníci – ať žije baron Couberten, vrací se do reality jeho myšlenka, není důležité vyhrát, ale zúčastnit se . Tak ať dají Moto GP na Olympijské hry, tam je taky jedno kolik kol atlet dostane od vítěze . No, nic naplat, kvalita se pořád ještě ničím jiným nahradit nedá, takže Ezpeleta a jeho vlezddoprdelkové, ven ať to řídí někdo kdo motocyklovému sportu rozumí a má zájem o největší popularitu, pak se snad MotoGP vrátí na nejvyšší stupeň motocyklového závodění.
Saarinen- 11:33 Obávám se ale, žes tímto svým názorem asi hodně lidem šlápl na kuří oko a že tě nebudou mít rádi!
To JP- Nikdo z těch expertů apriori myšlenku CRT a potřebu změny nezavrhnul. Je jen potřeba dospět k rozumnému kompromisu.
To Soul-Je mi líto, žes můj příspěvek v 10:47 nepochopil tak, jak byl myšlen. (pro tebe tedy polopaticky:) jako ironická poznámka na příspěvek Nuvolariho,( Asi sis nevšiml smajlíků)který to, soudě podle jeho následné reakce pochopil bez problému. Jinak nevím, co jsem komu "dával do huby",co nikdy neřek? Co se týče dalšího vývoje "čistokrevného prototypu" ( A že jím předloni byl, není jen můj ojedinělý názor), tak pokud s ním chtěli pokračovat loni ve WSBK, tak ho museli pochopitelně "zcivilnět" na úroveň ostatních WSBK. Pokud máš namysli další" vývoj" směrem k CRT, tak ti doporučuji vyjádření sportovního ředitele skupiny Aspar, Gina Borsoie pro Motogp.com
sací ventil nemá žádnou myšlenku