Dvěstěpadesátky končí, velká škoda!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jezatec (0) napsal 02.11.2009 v 10:59

desmo 69, jsi opravdu člověk neznalý věci, slepá ovce jdoucí s davem komerce...250 je pro fajnšmekry, evidentně jsi to ani neviděl jet live...pro to to nepochopíš...
O.k. jdu měnit klikovku, pro mně to ještě neskončilo !!!

Prusa-#94 (90) napsal 30.10.2009 v 17:58

Aspar přiznal že rozpočet jeho teamu na příští sezónu ve třídě moto2 je 2,6 milionů euro. To je opravdu děsně levná třída...

AKRO (-498) napsal 29.10.2009 v 20:55

Desmo69 - Asi se nechali zblbnout tvrzením, že budou MOTO 2 nejméně o polovinu levnější! Tak ať si to užijou!

desmo69 (638) napsal 29.10.2009 v 12:50

Marco, no vidíš to! Škoda že to ty tupý hovada z Dorny nenapadlo že? ...Akorát že přesně tak jak říkaš to příští rok mělo fungovat, jenže jaksi si nikdo 250 neobjednal

AKRO (-498) napsal 29.10.2009 v 00:57

Desmo69 - :

Marco39 (-5) napsal 29.10.2009 v 00:25

Já bych nechal volné pravidla v tom , že by společně mohly jezdit 2T 250ky plus ty nové 4T Moto2 . Postupem času by se ukázalo co je lepší. A myslím , že samotné týmy by se rozhodly do čeho půjdou v dalších sezónách.

desmo69 (638) napsal 28.10.2009 v 23:36

"Škoda" že ten tvůj nejvíc efektivní dvoutakt už nikdo kromě motokrosařů nepoužívá Mě je od srdce jedno z jakých důvodů je to či ono (kdybych měl rozebírat všechny podobný věci tak je to na sebevraždu), prostě trh a očividně i tihle borci co se do moto2 přihlásili to vítají. A to mě jako "důkaz" o aspoň minimální převaze výhod na 250ccm 2T stačí...a nemusíš mě vyprávět že největší výkon apod. dostaneš z 2T, to je mě jaksi jasný:) ale prostě se nepoužívá chápeš? Tak proč ho srát do závodů?..když stejně po sléze žádný využití z toho nebude.

AKRO (-498) napsal 28.10.2009 v 22:39

Desmo69 - Já se tedy parním strojům nesměju, ty si pod nimi představuješ lokomotivu viď? Jinak pro tvou informaci, jako altarnativní pohon se to jeví hodně perspektivně,je úsporný a výkonný! Dokonce v Indianapolis v 70tých letech minulého století se tam parní vůz na dráze objevil, v tréninku zajel rekord dráhy, ale nakonec nestartoval, protože ho General motors, Ford a další koupili a zaplatili majiteli mnohonásobně víc, než kdyby závod vyhrál!Ale ty tomu stejně věřit nebudeš že? A v MOTO 2 brzy zapomeneš na ty tvoje malé firmičky se snahou se prosadit! Uvidíš, jak v příštích letech poletí náklady nahoru! Jen se neboj, že by dvoutakty nikoho nezajímaly! Lehčí a levnější motocykly by zajímaly každého! A motory by mohly mít klidně o 40% menší obsah! A jely by stejně rychle, jako dnešní čtyřtakty! To co se stalo, není žádným vývojem, ale jde o administrativní zrušení čtyřtaktů! Nic jiného! Od roku 1975 až do 2000 jezdily výhradně na závodech dvoutakty a všechny cestovní vysokoobjemové motocykly byly čtyřtaktní a nikomu to 25 let nevadilo! Pro čtyřdobé závodění se v devadesátých letech udělaly Superbiky a další závody. V MS se tenkrát používalo to, co bylo nejvýhodnější a z čeho se dal dostat největší výkon. A to byly a jsou dvoutakty. Tak mi tady nevyprávěj něco o vývoji! To nejvíc efektivní je a bude dvoutakt!

Prusa-#94 (90) napsal 28.10.2009 v 14:13

To JV: dyk to píšu, MS by mělo bejt o prototypech, max. aby někdo prodal jinýmu motor a ne aby rozdali 40 cesťáků, dejte si to do nějakýho rámu a hurá na to. To se asi nebude líbit desmovi, páč to jsou děsně prototypový závodní motory

JV (68) napsal 28.10.2009 v 13:43

To Interceptor: Chyba? Toť otazník? V roce 2002 vyjela litrová MotoGP! V roce 2006 měla být zrušena třída 250 a nahrazena prototypy 600! Ale - výrobci se šprajcli, jelikož MotoGP je strašně drahé, najednou, to museli všichni vědět! Tak se to odložilo! Yamaha to zabalila prakticky po roce 2000, Suzuki a Kawasaki ještě dřív. Aprilka se v litrech nechytla, tak se stáhla, ale 250 a 125 držela! KTM se stáhla loni, když se odsouhlasily ty nové Moto2! Honda přestala 250 řešit, ale jak je vidět s Ayoamou jí to asi vyjde! No a je to!

Interceptor (108) napsal 28.10.2009 v 12:36

Nevím kde se stala chyba. V podstatě jediný schopný výrobce byla Aprilia. Jasně však bylo vidět, že Honda s minimální péčí o svůj model by jim byla schopná stačit. Kde jsou Suzuki, Yamahy atd...?? Myslím, že by taky stačily. Proč se to dostalo tam kam dostalo mi úplně jasné není. Že by peníze a černé zákulisí?? :

JV (68) napsal 28.10.2009 v 09:02

To Prusa#94: Mě na to Moto2 vadí jednotný motory, tím je potlačena myšlenka konkurence, tedy smysl MS! Ale ohledně cupů, před x lety 250ky byly zase yamahacup! Ale proto, že yamaha dělala prodejní modely za slušný peníze, takže nebyl problém na startu viděti 30 yamah, 2 kawy, 2 HD, pár dělanyk (Bimota atd.) s motorem yamaha a ...2 jawy!!! Dáno podmínkami, ale nikdo direktivně nenařídil stejný motor!!! Ovšem dneska by např. Jarna Saarinena nepustili z dodávkou ani k bráně!
Honza

desmo69 (638) napsal 27.10.2009 v 23:52

Akro, parní stroje byla ve svojí době taky velká bomba, ale teď se tomu každej směje. 2T už taky nikoho nezajímají (možná motokrosaře), ale kvůli tomu nemusí jezdit MS Silničních motocyklů. Že jezdí už nějaký stocky nebo sporty je vcelku jedno...moto2 nebude o gigantických firmách ale o "malých" strojírenských firmách co se chcou prosadit. Myslíš že tam jakýsi to "Kalex" má na to, aby postavilo motor, šasi a vlastně všechno toto a začalo jezdit ssp? Nebo vlastně kvůli těm inteligentním pravidlům by napřed museli udělat sériovku a pak teprv vstoupit do závodu...opravdu bomba no. Srovnáváš dva rozdílný světy.

Prusa-#94 (90) napsal 27.10.2009 v 23:29

desmo69: co by tam jako vymejšleli? Cesťáka mají CBR, Hornet a spol. Nechce se mi nějak věřit, že by postavili úplně novej motor kterej by s tím jejich neměl nic společnýho... Je ale třeba uznat, že z diváckýho hlediska to bude asi atraktivní, už jenom kvůli vysokýmu počtu startujících. Stejně mi to ale nepasuje do toho že se jedná o Mistrovství světa. To to rovnou mohli nazvat Hondacup a fertig. Bohužel to slavná Dorna nechala dojít tak daleko, že z toho zůstal Apriliacup. Zajímavý je že třeba v Japonským mistráku lítaj s Yamahama a Hondama ostošest.

Prusa-#94 (90) napsal 27.10.2009 v 23:21

AKRO: já bych to třeba chtěl mít doma

AKRO (-498) napsal 27.10.2009 v 22:40

Desmo69 - podívej, 250tky tady byly v MS přesně 60 let od roku 1949, kdy se začalo jezdit MS a ještě dávno předtím! Tak se nám nesnaž vnucovat, že nikdy nestály za nic! Naopak to byla parádní třída a ten tvůj zázrak MOTO 2, tady už jezdí v podobě Stocků, Supersportů a podobně! Takže další téměř stejná třída! Co bys chtěl lepšího než jsou dvoutakty? Při stejném obsahu mají o 40% větší výkon, než čtyřtakt, je lehčí a levnější! Co bys chtěl lepšího?

AKRO (-498) napsal 27.10.2009 v 22:31

DORNA si to pohlídá! Asi jako MOTO GP že?

PityGPX (949) napsal 27.10.2009 v 21:43

Hodnoďme Moto2 až po prvním odjetém závodě, pravda je taková že ze strany týmů je citit nadšení a radost do tohoto projektu se zapojit, viz teamy MGP že se tam hrnou (tech3, gresini,...). To jestli to bude rok od roku dratší může být pravda nebo ne, si spíš myslím že si to Dorna pohlídá a bude to kontrolovat, přece jen to to není královská třída tak ty tymy tam budou cpat nějaké euráče ale ne tolik jak do MGP. Každopádně seznam kandidátů je velký takže zájem o to je. Uvidíme.

desmo69 (638) napsal 27.10.2009 v 21:30

Prusa, cestovním motorem? Proboha, kde na ty DEMENTNÍ fámy chodíte? To že to bude 4T 600ccm neznamená že je cestovní. Vždyť jeho uvedení odložili na nový rok (tuším únor) kvůli zpoždění vývoje...tak jakýpak cestovní motor? Se trošičku vzpamatujte:)..a že "akorát rám"...no určitě i to je víc, než "akorát nic" v podání 250ccm, kde dostanou motorku, kde můžou leda vyměnit olej (pro tupé s nadsázkou:)) To se raději podívám na xx druhů motorek, na kterých pracovalo xx druhů firem s xxx pracovníky, než na jednu naklonovanou Aprili.

Prusa-#94 (90) napsal 27.10.2009 v 21:07

desmo69: Jsou limitovaný cestovním motorem a budou stavět akorát rám. Co tam teda ti návrháři a inženýři asi tak udělaj za zázraky??? To mi teda vysvětli...

AKRO (-498) napsal 27.10.2009 v 21:04

Desmo69 - Bude to sice něco mezi Supersportem a Stockem a docela se na ně těším. Jen si myslím,že za pár let tam stoupnou náklady tak, že jich místo 40 pojede tak dvacet! Bude to takové MOTO GP v malém!

desmo69 (638) napsal 27.10.2009 v 16:01

Určitě větší než u nynějších 250ccm Víc "zbytečný" závody snad už neexistují. 125ccm je klasika, to je všude a bude všude, jenže 250 Jediný štěstí, že jsou to aspoň pěkný závody, jinak o takovj Aprilia cup fakt nemám zájem:) už teď se do moto2 připletlo tolik inženýrů, návrhářů a celkově firem, že to 250ccm nezažilo snad za celou historii ty technickej vývoje

AKRO (-498) napsal 27.10.2009 v 15:45

Desmo69 - Za to u čtyřtaktů všechno co se vyvine pro závodní motorku se rovnou použije příští rok do sériovek viď? Ale, že ten díl třeba stojí jako dvě nové motorky to tě nenapadlo že? A ty MOTO 2 je přímo výkvět nových technologií!

desmo69 (638) napsal 27.10.2009 v 11:10

A na co ti je ta "fantasticka volnost" kterou píšeš u 250ccm, když stejně pokud nemáš tov. Aprilii nebo ku*evskou dávku štěstí na LE, tak nemáš šanci se bedně přiblížit? Ty pravidla co jsi krásně vypsal jsou úplně jedno, když bez té jedné jediňoučké motorky značky Aprilie nemá skoro cenu jezdit. A to je trošku rozdíl oproti moto2, kde dají jednotný motory a zbytek ať si každy zařídí sám ne? Už teď je víc druhů motorek než teď v 250 (což je logický)...Akro, a co ty tu trepeš o vývoji technologií? Koho zajímá nějaká nová technologie (u 2T jich je určitě každým dnem 20 že?) když 2T se už nikde nepoužívá? Kórt ne 250 A 125ccm 2T zůstávají pokud sis nevšiml..prostě píšeš blbosti a už nevíš na co vše si stěžovat

Jezatec (0) napsal 27.10.2009 v 00:44

desmo69> A jak zpomalit...ruce i nohy pomalu nahrazuje elektronika...Místo srdce, stačí bezmozek...

AKRO (-498) napsal 26.10.2009 v 23:09

Jezatec - Takže vlastně jde o popření celé filozofie MOTO GP! Vyrábět prototypy a vyvíjet nové technologie a díly! MOTO 2 je toho zářným příkladem! Časem asi něco podobného postihne i MOTO GP! Myslím,že to bude podobné, různé podvozky a upravené motory, zřejmě 1000 ccm.

Jezatec (0) napsal 26.10.2009 v 22:53

Skvělá třída Moto2, nemůžeš mít rám z kompozitu, nemůžeš mít vlastní motor, atd... Takže co vlastně můžeš? Můžeš si hrát a něco vyvíjet? Nebo jako slepá ovce, jdeš s davem a sklopíš uši, jako naše sportovní autorita (trafika) pro vysloužilé vojáky FIM a UEM a Ječmínkoklub...

Jezatec (0) napsal 26.10.2009 v 22:46

Tady není nic k nepochopení, třída 250ccm má jasně daná pravidla, do 250ccm objem, jedno jestli 2T, nebo 4T, min. 96,5 kg hmotnost, max. dva válce, 6 kvaltů a max. 110 db...víc nic, jaký karbec, nebo válec, karter, klikovka, elektronika, kapoty, kola, z čeho máš rám, kyvku, nebo motor, kromě titanu nikoho nezajímá...

desmo69 (638) napsal 26.10.2009 v 22:17

Akro, co asi? Samozřejmě že 800ccm vůčí 500ccm. Že bylo tenkrát 200ps na půllitru a teď je o "něco" víc je jedno, když i kdyby měli koní míň tak jezdí rychleji..proto nezáleží na počtu koní ale na rychlosti. A ta už je tak velká, že to chtějí zpomalit aby to bylo bezpečnější. Je snad na tom něco k nepochopení?

AKRO (-498) napsal 26.10.2009 v 21:46

Desmo69 - Co to zase píšeš za blbost? "Je jedno kolik to má koní, hlavní je,že to jezdí dvakrát rychlejš?" Co jezdí dvakrát rychleji?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist