Dovizioso v roce 2012 za Yamahu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5077) napsal 10.10.2011 v 18:08

A že "osvědčené tamtamy"stále ještě
mlčí o Philip Islandu...

VTRman77 (0) napsal 10.10.2011 v 13:24

Nevím, jestli udělal dobře, ale určitě je to změna na kterou jsem zvědav a alespoň další otazník v příští sezóně.

PityGPX (949) napsal 08.10.2011 v 14:39

Kubassi: A co? Jako že jeden z nich půjde po sezoně 2012 do Ducati misto Valeho? (ital nahradi itala?). Ještě moc brzo na spekulace roku 2013 !

Kubassi-88 (279) napsal 08.10.2011 v 13:42

Ty jednoroční smlouvy bez opce u Doviziosa a Simoncelliho něco naznačují..

Marex (2570) napsal 08.10.2011 v 12:00

Vizi: Ve výhodě budou pořád,ale o něco méně. Ty stroje jsou pidi.

Venda (33) napsal 08.10.2011 v 10:49

Svoji šanci prosadit si dostal, stejne jak Kuba. Ted se řadí do řady mezi další k pozadí.

radekk (86) napsal 08.10.2011 v 10:32

Randy na Hondu

PityGPX (949) napsal 08.10.2011 v 10:16

Kvůli tomu že by dělal reklamu na Playboy?

Carom (185) napsal 08.10.2011 v 10:12

V LCR bych rad videl Rossi

PityGPX (949) napsal 08.10.2011 v 09:37

No ono se dřív psalo že Dovi měl nějaké finanční požadavky na plat. Teď je otázka zda mu to LCR opravdu mohlo nabídnout. 1. podmínka byla tov. matroš to dali
2. byl plat, a pokud Luccio neakceptoval, tak kdo ví, jak to vše bylo.
Herve s Monstrem za zádech je asi jistější volba?

wario (126) napsal 08.10.2011 v 08:57

Dobře mu tak

JEFFzx13 (489) napsal 08.10.2011 v 08:50

..a jeste k tematu:DOVI si to asi pos.ral ze nevzal flek u LCR

JEFFzx13 (489) napsal 08.10.2011 v 08:39

Souhlasim s ST,sla by doufam Hopperovi k duhu at suza,anebo honda,budu rad kdyz se Hoppi vrati do motoGP

SoulTrain21 (753) napsal 08.10.2011 v 02:11

Doufam,ze pokud se na Hoppera Suzuki vykasle a lcr mu mabidne stejny matros jako Dovimu,tzn tovarni podporu,tak to vezme.

jan26 (3624) napsal 08.10.2011 v 00:17

Ale jeste vice me zajima,kdo pojede za LCR?

jan26 (3624) napsal 08.10.2011 v 00:17

Pro me obrovsky prekvapeni !!!Jedno je jisty Dovi se muze rozloucit s bojem o bednu

Evo (411) napsal 07.10.2011 v 23:40

Ja myslim,ze se budou prosazovat +- stejni jezdci. Iten hobbit Dani.

VIZI (1420) napsal 07.10.2011 v 23:36

ChenziiR1: nebudou ve výhodě chcípáčci typu Pedrosa, Stoner ale naopak vyšší postavy...to je jednoznačný

ChenziiR1 (158) napsal 07.10.2011 v 23:33

No oni už ty litry taky nebudou co bývali...

VIZI (1420) napsal 07.10.2011 v 23:28

Akorát Ben bude na litru k nezastavení, 800 nebyla na něj...1000 mu bude přesně vyhovovat, stejně jako Heydnovi !!! a Lorenza těžko sesadí...takže si zajezdí 2 roky na Tech3 a půjde od válu

ChenziiR1 (158) napsal 07.10.2011 v 22:56

V továrním týmu máš i tovární techniky a to v soukromým myslím že ne...

ChenziiR1 (158) napsal 07.10.2011 v 22:54

Toˇčumím,ale snad nejlíp ví co dělá (jak psal Derny)

Evo (411) napsal 07.10.2011 v 22:46

Proc je tak dulezite byt v tovarnim tymu, kdyz i privatni nabizi stejnou techniku?

Ogg (387) napsal 07.10.2011 v 22:41

Přesně tak Příteli! Od té doby, co tam vstoupilo duo Forcada and Lorenzo, tak je to jedna z nej motorek v éře Osmistovek! Talentovaný jezdec a geniální technik odvedli moc dobrou práci spolu s druhou slavnou dvojici: Valentíno & Burgess! Společně získali nejeden titul.
Můj tip na příští rok je, že Kudrnáč bude lepší jak fešák z Ameriky!

Marex (2570) napsal 07.10.2011 v 22:29

Yamahu nepodceňovat!!! Poslední roky patří k tomu nej.

PityGPX (949) napsal 07.10.2011 v 21:54

To je pravda, ale stejně by se do Yamahy mohl dostat i z privátní hondy. Viz Colin Edwards.(04/05)
Jenže začínají příští rok 1000cc a všechny motorky začnou od nuly tak těžko říct co bude lepší volba fakt je ten, že tech3 je jeden z nejlepších privátních týmů vůbec a po továrních sedačkách je to asi opravdu nejlepší volba.
Jinak by mě ale zajimalo, jak to bude s tim sponzorem. Uvidime doviho v kombineze Monster a na hlavě bude mít helmu Red Bull? :)))

Derny (2) napsal 07.10.2011 v 21:47

Důvod je úplně jasný, u Yamahy má aspoň teoretickou šanci dostat se do Factory týmu. U Hondy určitě ne, pokud někdo ze současných jezdců vypadne, tak tam postoupí Marquez!

PityGPX (949) napsal 07.10.2011 v 21:35

Přál jsem mu tování lcrko, ale aspoň se to teď roztočí naplno.
Snad zveřejní důvody, proč se rozhodl pro Tech3 a ne pro LCR.
Jediným čistokrevným dítětem Hondy tak zustáva jen Pedrosa.

Marex (2570) napsal 07.10.2011 v 21:29

aléééééééééééééé!!!




TOPlist