Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Marc93: Uvědom si, že Calovi je už 28. Osobně ho nepokládám za "budoucnost" MotoGP. Marquez je budoucnost, Cal je přítomnost a Rossi je minulost . Cal by si tovární podporu každopádně zasloužil, osobně bych ho viděl rád přímo v továrním týmu místo hamižného Itala, ale co už nadělám (nic)
Vážení, Casey byl ve své době jediný, kdo tu Ducatku pořádně vodil. Ostatní Ducatky byly daleko daleko za ním a i za Yamahama a Hondama. Ale od roku 2008, kdy Ducati upustila od klasického trubkového rámu a vytvořila jakýsi paskvil postavený jen na motoru, už měl problémy i Stoner. Sice jezdil na špici, ale taky padal na předek a nevěděl proč. Není to o pokroku Hondy a Yamahy, je to prostě o tom, že Ducati je křáp a spálila se na ní už velká esa. Kdyby Ducati dělala, co říkal Rossi, jako Yamaha, tak věřím tomu, že by na ní Vale dodneška jezdil a vyhrával. Yamaha by měla Calovi poskytnout tovární matroš. Souboje Cala na Yamaze a Marečka na Hondě jsou budoucností MotoGP.
Ted jde o to, jestli uz cal vi neco co mi ne, a to okolo pripadnych sedacek u cucuki. Treba uz vi, ze uz jsou pripravene pro nekoho konkretniho... a nebo, ze to s ni nebude minimalne rok takova slava v boji o podia... tezko rict. Nicmene mu preju aby tu italku chytil poradne za pacesi a vysvetlil ji kdo tady nosi kalkoty (kombinezu). No a kdyby se mu to povedlo jako caseymu byla by to bomba
No Cal podle me vidi, jake to mel Rossi, tak i dalsi uspesni jezdci na Dukne, takze i vidina poradne financni nabidky musi byt oslabena moznymi spatnymi vysledky v zavodech. Byt jim, tak vydrzim u Yamahy a pak treba prinese Suza reseni .
Tak my na Hradě si myslíme, že Cal asi podepíše s Ducati a min. na dva roky. Ta nabídka od Ducati bude taková, že ji žádný jiný jezdec nemůže odmítnout. Je to pro ně práce a pro peníze to dělá každý jezdec.
Tudíž jsme zvědaví, ale myslíme si, že bude navlíkat červený dres!
Inu, vznikne tak staro-nová dvojice z Tech3 2012
Carom: máš naprostou pravdu, když vyhrával Casey, byly Hondy a Yamahy daleko víc vzadu, jenže ony udělaly neskutečný progres zatím co Ducna skáče z bláta do louže. A pokud Cal podepíše u Ducny, trošku mě upřímně zklame, jelikož ho uvidíme bojovat bohužel na 99% s CRT bajky, jako Doviho. "When money talks" každopádně, na výběr měl, kdo ví jak to bylo u Hondy, ale u Hervého místo měl
Pokud teda Cal už podepsal, nebo záhy podepíše,
chci se "z toho" probudit až v polovině sezony 2014
Rád, jedině pokud Cal bude MOCI(díky technice) jezdit
OPĚT mezi prvními pěti a doufám jen, že se nesplní moje
předpověď Calových pochmurných dvou let
Cal někde řekl, že si myslí, že má podobný styl, jako Caesy.
Stoner to však popřel! Vypadá to, že všichni co jdou k Ducati (počínaje Rossim, Melandriho bych do této skupiny ještě neřadil), si myslej, že to budou právě oni, co to zvládnou, přinejmenším, jako CS. Třeba je to i výzva. Zatím to vypadá, že CS byl jedinečnej. I když já bych řekl, že se zase Honda a Yamaha posunuly a i on by teď nebyl tak skvělej.
Podepsáno ještě nic není, ale podle samotného Cala je podpis už jen formalitou. No, vlastně se mu ani moc nedivím. LCR chce pokračovat s Bradlem, za kterým stojí i Livio Suppo. Jezdit v týmu, kde chtějí mít někoho jiného, asi taky nemusí být to nejpříjemnější, co lze zažít. U Yamahy se to celý pos.alo podpisem s Pola Espargara přímo s Japonci.
Finančně se nabídka Ducati oproti loňsku zdvojnásobila na každoročních 1,5 milionu (zřejmě eur). Snad se z toho ještě probudím
A je to tady, alespoň podle speedweeku BEZ ZÁRUKY: CAL CRUTCHLOW PODEPSAL NA DVA ROKY SMLOUVU S DUCATI. Jestli to tak skutečně je, pak je nutno si užívat každý jeho letošní závod u Monster-yamahy, bude to asi mnohem smutnější podívaná příští rok. Ještě jednou opakuji, zatím to psal pouze speedweek.com v nejčerstvějším článku "Dobrá zpráva pro Stefana Bradla - Crutchlow jde k Ducati"
IvanD: Ve všem naprostý souhlas, je to prostě tak. Cal nedávno psal něco v tom smyslu, že při jeho rozhodování o příštím angažmá z jeho strany hrají roli tři hlavní faktory: plat, konkurenceschopný stroj a dlouhodobý kontrakt. Pokud si rozebereme všechny tři aktuální možnosti, tak ani jedna z nich neřeší beze zbytku zmíněné tři Calovy "požadavky".
1. Ducati - dobrý plat ano, "zajištěná" budoucnost po r. 2014 ano, konkurenceschopná technika - nejhorší vyhlídky z uvedených možností
2. Honda - mzda (netuším), budoucnost po r. 2014 - velmi nejistá, technika - asi nejlepší ze všech tří možností již u LCR resp. Gresiniho
3. Yamaha - mzda - asi OK po příslibu od Jarvise, budoucnost po r. 2014 - velmi nejistá, technika - takřka srovnatelná s Hondou, pokud příjde přímá tovární podpora
Pokud jsem to načrtl aspoň trochu správně, pak není vyloženě dobré řešení. Každá možnost je pouze kompromis. Moc teda Calovi a jeho manažeru Bobbymu Moorovi (bývalý motocrosový mistr světa) nezávidím. Nejlíp to stručně napsal někdo v diskusi někde na MCN: "Pokud chce Cal jezdit, aby vyhrával a závodil o vítězství, ať volí Yamahu nebo Hondu, pokud chce jezdit proto, aby mu chodily na konto pěkné peníze, pak ať podepíše u Ducati." Bohužel to tak nějak asi je...
Když do "toho" šel Rossi, chápal jsem: italský mistr světa
na italském stroji
Když ho po těch dvou letech měl střídat Dovizioso,držel jsem
mu palce a chápal motivaci navýšenou o Rossiho "neúspěch",
ale hlavně proto, že Dovi byl jeden ze "srdcařů", co jezdi-
li v nižších třídách se start.číslem 34
Hayden se před lety zapsal "tanečkem" na Laguna Seca a chá-
pu důležitost amerického trhu pro Ducati, ale až na pár
výjimek, dosud nezajela jeho Ducati nic
Jaký teda "dlouhodobý horizont" chystá Ducati pro Crutch-
lowa, kterýmu bych(je to Brit!!) obdobnou ztrátu času(?)
přál ze všech nejmíň ? Jediná ztracená sezona bez špič-
kových výsledků by byla příliš i pro mladíka jako je
Marco M. ! A smlouva s Ducati určitě nebude na jeden rok .
Omluva za poslední příspěvek, slyšel jsem asi trávu růst. Speedweek je originálně v němčině, já si to nechám přeložit do angličtiny a z toho vycházím. Tak i v případě minulého příspěvku. Jenže pak jsem se mrknul na originální německou verzi a hned mi seplo, že ty Bradleyho starosti se týkají učení trati. Takže prosím promiňte
Zajímavou věc jsem právě teď objevil v rozhovoru s Calem po včerejším druhém treninku (speedweek.com). Cal tam říká (mimo jiné), že v Laguně je zatím zajímavé to, že jinde většinou má vůči chování stroje podobné připomínky jako Vale, zatímco Jorge má problémy jinde. V Laguně mají údajně všichni tři (Jorge, Vale a Cal) problémy prakticky stejné, zatímco Bradley žádné problémy nemá. A právě tady přichází to, čím jsem začínal. Cal říká něco ve smyslu: "Je dobře, že Bradley (s bikem) nemá žádné starosti. On se totiž dostal ke dveřím a má teď starosti jiné)".
Pokud umím trochu číst mezi řádky, mohlo by to signalizovat, že to u Tech3 začíná dostávat nějaký směr...
IvanDvoutakťák: Já se trochu obávám, že Ducati dnes Calovi dává jako jediná nabídku, která má jasný dlouhodobý horizont. A to pro Cala vzhledem k jeho věku a dosavadnímu průběhu kariéry znamená asi opravdu hodně. Pro mě by určitě s ohledem na dlouhodobou formu biků všech tří současných výrobců bylo samozřejmě mnohem zajímavější v Calově případě příští rok buď u Tech3 nebo u LCR, jenže ... Tech3 i LCR by měly dlouhodobě určitě smysl, pokud by pro rok 2015 existovala opravdu silná šance na tovární tým té které značky, jenže dnes nikdo nedá Crutchlowovi záruku, že v roce 2015 pojede u Yamahy místo Rossiho nebo u Repsol-Hondy místo Pedrosy. A v tom je hlavní Calova tragédie, jestli se to tak dá napsat. Jinde už jsem psal, že bych byl moc rád za LCR, úplně stejně i za Tech3 (už kvůli řekl bych úžasnému vztahu Cal-Hervé), jenže ...
V návaznosti na zdejší předchozí komenty :
pokud Cal "naletí", bude jen další v řadě jezdců,
kteří ztratili minimálně jednu sezónu svým působením
coby "tovární" jezdec Ducati .
Cal je dříč ,to se ví. Pro Ducati by byl určitě velkým přínosem ,ale ... za nás ,za fanošky ,kdo by ho tam chtěl . Cale měj rozum a jezdi bednu u jamahy
Cal je borec a líbí se mi jeho bojovnost bez nějakého fňukání a poukazování na ubližování od ostatních. Držím mu palce, aby mu jeho přání vyšla na 100%
Vyjednavani o pozice pokracuje.. snad to neni jen krok yamahy jak sebrat ducne vitr z plachet a na konci Cala neposlou do kosoctverce s jeho ocekavanima..paklize ten udrzi trend
//www.mondoinformazione.com/motori-sport/motori/casey-stoner-ritornera-in-motogp-e-lo-fara-in-ducati/111550/
Marc93: Uvědom si, že Calovi je už 28. Osobně ho nepokládám za "budoucnost" MotoGP. Marquez je budoucnost, Cal je přítomnost a Rossi je minulost . Cal by si tovární podporu každopádně zasloužil, osobně bych ho viděl rád přímo v továrním týmu místo hamižného Itala, ale co už nadělám (nic)
Vážení, Casey byl ve své době jediný, kdo tu Ducatku pořádně vodil. Ostatní Ducatky byly daleko daleko za ním a i za Yamahama a Hondama. Ale od roku 2008, kdy Ducati upustila od klasického trubkového rámu a vytvořila jakýsi paskvil postavený jen na motoru, už měl problémy i Stoner. Sice jezdil na špici, ale taky padal na předek a nevěděl proč. Není to o pokroku Hondy a Yamahy, je to prostě o tom, že Ducati je křáp a spálila se na ní už velká esa. Kdyby Ducati dělala, co říkal Rossi, jako Yamaha, tak věřím tomu, že by na ní Vale dodneška jezdil a vyhrával. Yamaha by měla Calovi poskytnout tovární matroš. Souboje Cala na Yamaze a Marečka na Hondě jsou budoucností MotoGP.
Ted jde o to, jestli uz cal vi neco co mi ne, a to okolo pripadnych sedacek u cucuki. Treba uz vi, ze uz jsou pripravene pro nekoho konkretniho... a nebo, ze to s ni nebude minimalne rok takova slava v boji o podia... tezko rict. Nicmene mu preju aby tu italku chytil poradne za pacesi a vysvetlil ji kdo tady nosi kalkoty (kombinezu). No a kdyby se mu to povedlo jako caseymu byla by to bomba
No Cal podle me vidi, jake to mel Rossi, tak i dalsi uspesni jezdci na Dukne, takze i vidina poradne financni nabidky musi byt oslabena moznymi spatnymi vysledky v zavodech. Byt jim, tak vydrzim u Yamahy a pak treba prinese Suza reseni .
Tak my na Hradě si myslíme, že Cal asi podepíše s Ducati a min. na dva roky. Ta nabídka od Ducati bude taková, že ji žádný jiný jezdec nemůže odmítnout. Je to pro ně práce a pro peníze to dělá každý jezdec.
Tudíž jsme zvědaví, ale myslíme si, že bude navlíkat červený dres!
Inu, vznikne tak staro-nová dvojice z Tech3 2012
Carom: máš naprostou pravdu, když vyhrával Casey, byly Hondy a Yamahy daleko víc vzadu, jenže ony udělaly neskutečný progres zatím co Ducna skáče z bláta do louže. A pokud Cal podepíše u Ducny, trošku mě upřímně zklame, jelikož ho uvidíme bojovat bohužel na 99% s CRT bajky, jako Doviho. "When money talks" každopádně, na výběr měl, kdo ví jak to bylo u Hondy, ale u Hervého místo měl
Pokud teda Cal už podepsal, nebo záhy podepíše,
chci se "z toho" probudit až v polovině sezony 2014
Rád, jedině pokud Cal bude MOCI(díky technice) jezdit
OPĚT mezi prvními pěti a doufám jen, že se nesplní moje
předpověď Calových pochmurných dvou let
Těžko ale posoudit, Carome, jestli, jak a kam se
"posunula" od dob C.S. Ducati
Cal někde řekl, že si myslí, že má podobný styl, jako Caesy.
Stoner to však popřel! Vypadá to, že všichni co jdou k Ducati (počínaje Rossim, Melandriho bych do této skupiny ještě neřadil), si myslej, že to budou právě oni, co to zvládnou, přinejmenším, jako CS. Třeba je to i výzva. Zatím to vypadá, že CS byl jedinečnej. I když já bych řekl, že se zase Honda a Yamaha posunuly a i on by teď nebyl tak skvělej.
No jestli Cal jde k Ducně, tak potěš koště a hezky se "zakopal"... třeba ne, ale bohužel to tak v dnešní době vypadá..
Podepsáno ještě nic není, ale podle samotného Cala je podpis už jen formalitou. No, vlastně se mu ani moc nedivím. LCR chce pokračovat s Bradlem, za kterým stojí i Livio Suppo. Jezdit v týmu, kde chtějí mít někoho jiného, asi taky nemusí být to nejpříjemnější, co lze zažít. U Yamahy se to celý pos.alo podpisem s Pola Espargara přímo s Japonci.
Finančně se nabídka Ducati oproti loňsku zdvojnásobila na každoročních 1,5 milionu (zřejmě eur). Snad se z toho ještě probudím
A je to tady, alespoň podle speedweeku BEZ ZÁRUKY: CAL CRUTCHLOW PODEPSAL NA DVA ROKY SMLOUVU S DUCATI. Jestli to tak skutečně je, pak je nutno si užívat každý jeho letošní závod u Monster-yamahy, bude to asi mnohem smutnější podívaná příští rok. Ještě jednou opakuji, zatím to psal pouze speedweek.com v nejčerstvějším článku "Dobrá zpráva pro Stefana Bradla - Crutchlow jde k Ducati"
IvanD: Ve všem naprostý souhlas, je to prostě tak. Cal nedávno psal něco v tom smyslu, že při jeho rozhodování o příštím angažmá z jeho strany hrají roli tři hlavní faktory: plat, konkurenceschopný stroj a dlouhodobý kontrakt. Pokud si rozebereme všechny tři aktuální možnosti, tak ani jedna z nich neřeší beze zbytku zmíněné tři Calovy "požadavky".
1. Ducati - dobrý plat ano, "zajištěná" budoucnost po r. 2014 ano, konkurenceschopná technika - nejhorší vyhlídky z uvedených možností
2. Honda - mzda (netuším), budoucnost po r. 2014 - velmi nejistá, technika - asi nejlepší ze všech tří možností již u LCR resp. Gresiniho
3. Yamaha - mzda - asi OK po příslibu od Jarvise, budoucnost po r. 2014 - velmi nejistá, technika - takřka srovnatelná s Hondou, pokud příjde přímá tovární podpora
Pokud jsem to načrtl aspoň trochu správně, pak není vyloženě dobré řešení. Každá možnost je pouze kompromis. Moc teda Calovi a jeho manažeru Bobbymu Moorovi (bývalý motocrosový mistr světa) nezávidím. Nejlíp to stručně napsal někdo v diskusi někde na MCN: "Pokud chce Cal jezdit, aby vyhrával a závodil o vítězství, ať volí Yamahu nebo Hondu, pokud chce jezdit proto, aby mu chodily na konto pěkné peníze, pak ať podepíše u Ducati." Bohužel to tak nějak asi je...
Když do "toho" šel Rossi, chápal jsem: italský mistr světa
na italském stroji
Když ho po těch dvou letech měl střídat Dovizioso,držel jsem
mu palce a chápal motivaci navýšenou o Rossiho "neúspěch",
ale hlavně proto, že Dovi byl jeden ze "srdcařů", co jezdi-
li v nižších třídách se start.číslem 34
Hayden se před lety zapsal "tanečkem" na Laguna Seca a chá-
pu důležitost amerického trhu pro Ducati, ale až na pár
výjimek, dosud nezajela jeho Ducati nic
Jaký teda "dlouhodobý horizont" chystá Ducati pro Crutch-
lowa, kterýmu bych(je to Brit!!) obdobnou ztrátu času(?)
přál ze všech nejmíň ? Jediná ztracená sezona bez špič-
kových výsledků by byla příliš i pro mladíka jako je
Marco M. ! A smlouva s Ducati určitě nebude na jeden rok .
Omluva za poslední příspěvek, slyšel jsem asi trávu růst. Speedweek je originálně v němčině, já si to nechám přeložit do angličtiny a z toho vycházím. Tak i v případě minulého příspěvku. Jenže pak jsem se mrknul na originální německou verzi a hned mi seplo, že ty Bradleyho starosti se týkají učení trati. Takže prosím promiňte
Zajímavou věc jsem právě teď objevil v rozhovoru s Calem po včerejším druhém treninku (speedweek.com). Cal tam říká (mimo jiné), že v Laguně je zatím zajímavé to, že jinde většinou má vůči chování stroje podobné připomínky jako Vale, zatímco Jorge má problémy jinde. V Laguně mají údajně všichni tři (Jorge, Vale a Cal) problémy prakticky stejné, zatímco Bradley žádné problémy nemá. A právě tady přichází to, čím jsem začínal. Cal říká něco ve smyslu: "Je dobře, že Bradley (s bikem) nemá žádné starosti. On se totiž dostal ke dveřím a má teď starosti jiné)".
Pokud umím trochu číst mezi řádky, mohlo by to signalizovat, že to u Tech3 začíná dostávat nějaký směr...
IvanDvoutakťák: Já se trochu obávám, že Ducati dnes Calovi dává jako jediná nabídku, která má jasný dlouhodobý horizont. A to pro Cala vzhledem k jeho věku a dosavadnímu průběhu kariéry znamená asi opravdu hodně. Pro mě by určitě s ohledem na dlouhodobou formu biků všech tří současných výrobců bylo samozřejmě mnohem zajímavější v Calově případě příští rok buď u Tech3 nebo u LCR, jenže ... Tech3 i LCR by měly dlouhodobě určitě smysl, pokud by pro rok 2015 existovala opravdu silná šance na tovární tým té které značky, jenže dnes nikdo nedá Crutchlowovi záruku, že v roce 2015 pojede u Yamahy místo Rossiho nebo u Repsol-Hondy místo Pedrosy. A v tom je hlavní Calova tragédie, jestli se to tak dá napsat. Jinde už jsem psal, že bych byl moc rád za LCR, úplně stejně i za Tech3 (už kvůli řekl bych úžasnému vztahu Cal-Hervé), jenže ...
V návaznosti na zdejší předchozí komenty :
pokud Cal "naletí", bude jen další v řadě jezdců,
kteří ztratili minimálně jednu sezónu svým působením
coby "tovární" jezdec Ducati .
Cal je dříč ,to se ví. Pro Ducati by byl určitě velkým přínosem ,ale ... za nás ,za fanošky ,kdo by ho tam chtěl . Cale měj rozum a jezdi bednu u jamahy
Cal je borec a líbí se mi jeho bojovnost bez nějakého fňukání a poukazování na ubližování od ostatních. Držím mu palce, aby mu jeho přání vyšla na 100%
Vyjednavani o pozice pokracuje.. snad to neni jen krok yamahy jak sebrat ducne vitr z plachet a na konci Cala neposlou do kosoctverce s jeho ocekavanima..paklize ten udrzi trend