Crutchlow: Věřím, že budu znovu bojovat o první řadu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PityGPX (949) napsal 21.07.2013 v 09:52

//www.mondoinformazione.com/motori-sport/motori/casey-stoner-ritornera-in-motogp-e-lo-fara-in-ducati/111550/

Maxiobr (257) napsal 21.07.2013 v 01:01

Marc93: Uvědom si, že Calovi je už 28. Osobně ho nepokládám za "budoucnost" MotoGP. Marquez je budoucnost, Cal je přítomnost a Rossi je minulost . Cal by si tovární podporu každopádně zasloužil, osobně bych ho viděl rád přímo v továrním týmu místo hamižného Itala, ale co už nadělám (nic)

Marc93 (0) napsal 21.07.2013 v 00:05

Vážení, Casey byl ve své době jediný, kdo tu Ducatku pořádně vodil. Ostatní Ducatky byly daleko daleko za ním a i za Yamahama a Hondama. Ale od roku 2008, kdy Ducati upustila od klasického trubkového rámu a vytvořila jakýsi paskvil postavený jen na motoru, už měl problémy i Stoner. Sice jezdil na špici, ale taky padal na předek a nevěděl proč. Není to o pokroku Hondy a Yamahy, je to prostě o tom, že Ducati je křáp a spálila se na ní už velká esa. Kdyby Ducati dělala, co říkal Rossi, jako Yamaha, tak věřím tomu, že by na ní Vale dodneška jezdil a vyhrával. Yamaha by měla Calovi poskytnout tovární matroš. Souboje Cala na Yamaze a Marečka na Hondě jsou budoucností MotoGP.

Paťan (361) napsal 20.07.2013 v 20:20

Ted jde o to, jestli uz cal vi neco co mi ne, a to okolo pripadnych sedacek u cucuki. Treba uz vi, ze uz jsou pripravene pro nekoho konkretniho... a nebo, ze to s ni nebude minimalne rok takova slava v boji o podia... tezko rict. Nicmene mu preju aby tu italku chytil poradne za pacesi a vysvetlil ji kdo tady nosi kalkoty (kombinezu). No a kdyby se mu to povedlo jako caseymu byla by to bomba

Motofighter (471) napsal 20.07.2013 v 20:02

No Cal podle me vidi, jake to mel Rossi, tak i dalsi uspesni jezdci na Dukne, takze i vidina poradne financni nabidky musi byt oslabena moznymi spatnymi vysledky v zavodech. Byt jim, tak vydrzim u Yamahy a pak treba prinese Suza reseni .

Ogg (387) napsal 20.07.2013 v 19:20

Tak my na Hradě si myslíme, že Cal asi podepíše s Ducati a min. na dva roky. Ta nabídka od Ducati bude taková, že ji žádný jiný jezdec nemůže odmítnout. Je to pro ně práce a pro peníze to dělá každý jezdec.
Tudíž jsme zvědaví, ale myslíme si, že bude navlíkat červený dres!
Inu, vznikne tak staro-nová dvojice z Tech3 2012

Mar_o-46 (219) napsal 20.07.2013 v 17:55

Carom: máš naprostou pravdu, když vyhrával Casey, byly Hondy a Yamahy daleko víc vzadu, jenže ony udělaly neskutečný progres zatím co Ducna skáče z bláta do louže. A pokud Cal podepíše u Ducny, trošku mě upřímně zklame, jelikož ho uvidíme bojovat bohužel na 99% s CRT bajky, jako Doviho. "When money talks" každopádně, na výběr měl, kdo ví jak to bylo u Hondy, ale u Hervého místo měl

IvanDvoutakťák (5077) napsal 20.07.2013 v 17:37

Pokud teda Cal už podepsal, nebo záhy podepíše,
chci se "z toho" probudit až v polovině sezony 2014
Rád, jedině pokud Cal bude MOCI(díky technice) jezdit
OPĚT mezi prvními pěti a doufám jen, že se nesplní moje
předpověď Calových pochmurných dvou let

IvanDvoutakťák (5077) napsal 20.07.2013 v 17:30

Těžko ale posoudit, Carome, jestli, jak a kam se
"posunula" od dob C.S. Ducati

Carom (185) napsal 20.07.2013 v 17:03-1+1

Cal někde řekl, že si myslí, že má podobný styl, jako Caesy.
Stoner to však popřel! Vypadá to, že všichni co jdou k Ducati (počínaje Rossim, Melandriho bych do této skupiny ještě neřadil), si myslej, že to budou právě oni, co to zvládnou, přinejmenším, jako CS. Třeba je to i výzva. Zatím to vypadá, že CS byl jedinečnej. I když já bych řekl, že se zase Honda a Yamaha posunuly a i on by teď nebyl tak skvělej.

MaraCBR (98) napsal 20.07.2013 v 16:49

No jestli Cal jde k Ducně, tak potěš koště a hezky se "zakopal"... třeba ne, ale bohužel to tak v dnešní době vypadá..

DTSenior35 (308) napsal 20.07.2013 v 16:31

Podepsáno ještě nic není, ale podle samotného Cala je podpis už jen formalitou. No, vlastně se mu ani moc nedivím. LCR chce pokračovat s Bradlem, za kterým stojí i Livio Suppo. Jezdit v týmu, kde chtějí mít někoho jiného, asi taky nemusí být to nejpříjemnější, co lze zažít. U Yamahy se to celý pos.alo podpisem s Pola Espargara přímo s Japonci.
Finančně se nabídka Ducati oproti loňsku zdvojnásobila na každoročních 1,5 milionu (zřejmě eur). Snad se z toho ještě probudím

DTSenior35 (308) napsal 20.07.2013 v 16:17

A je to tady, alespoň podle speedweeku BEZ ZÁRUKY: CAL CRUTCHLOW PODEPSAL NA DVA ROKY SMLOUVU S DUCATI. Jestli to tak skutečně je, pak je nutno si užívat každý jeho letošní závod u Monster-yamahy, bude to asi mnohem smutnější podívaná příští rok. Ještě jednou opakuji, zatím to psal pouze speedweek.com v nejčerstvějším článku "Dobrá zpráva pro Stefana Bradla - Crutchlow jde k Ducati"

DTSenior35 (308) napsal 20.07.2013 v 14:57+1

IvanD: Ve všem naprostý souhlas, je to prostě tak. Cal nedávno psal něco v tom smyslu, že při jeho rozhodování o příštím angažmá z jeho strany hrají roli tři hlavní faktory: plat, konkurenceschopný stroj a dlouhodobý kontrakt. Pokud si rozebereme všechny tři aktuální možnosti, tak ani jedna z nich neřeší beze zbytku zmíněné tři Calovy "požadavky".

1. Ducati - dobrý plat ano, "zajištěná" budoucnost po r. 2014 ano, konkurenceschopná technika - nejhorší vyhlídky z uvedených možností

2. Honda - mzda (netuším), budoucnost po r. 2014 - velmi nejistá, technika - asi nejlepší ze všech tří možností již u LCR resp. Gresiniho

3. Yamaha - mzda - asi OK po příslibu od Jarvise, budoucnost po r. 2014 - velmi nejistá, technika - takřka srovnatelná s Hondou, pokud příjde přímá tovární podpora

Pokud jsem to načrtl aspoň trochu správně, pak není vyloženě dobré řešení. Každá možnost je pouze kompromis. Moc teda Calovi a jeho manažeru Bobbymu Moorovi (bývalý motocrosový mistr světa) nezávidím. Nejlíp to stručně napsal někdo v diskusi někde na MCN: "Pokud chce Cal jezdit, aby vyhrával a závodil o vítězství, ať volí Yamahu nebo Hondu, pokud chce jezdit proto, aby mu chodily na konto pěkné peníze, pak ať podepíše u Ducati." Bohužel to tak nějak asi je...

IvanDvoutakťák (5077) napsal 20.07.2013 v 14:17+1

Když do "toho" šel Rossi, chápal jsem: italský mistr světa
na italském stroji
Když ho po těch dvou letech měl střídat Dovizioso,držel jsem
mu palce a chápal motivaci navýšenou o Rossiho "neúspěch",
ale hlavně proto, že Dovi byl jeden ze "srdcařů", co jezdi-
li v nižších třídách se start.číslem 34
Hayden se před lety zapsal "tanečkem" na Laguna Seca a chá-
pu důležitost amerického trhu pro Ducati, ale až na pár
výjimek, dosud nezajela jeho Ducati nic
Jaký teda "dlouhodobý horizont" chystá Ducati pro Crutch-
lowa, kterýmu bych(je to Brit!!) obdobnou ztrátu času(?)
přál ze všech nejmíň ? Jediná ztracená sezona bez špič-
kových výsledků by byla příliš i pro mladíka jako je
Marco M. ! A smlouva s Ducati určitě nebude na jeden rok .

DTSenior35 (308) napsal 20.07.2013 v 13:18+1

Omluva za poslední příspěvek, slyšel jsem asi trávu růst. Speedweek je originálně v němčině, já si to nechám přeložit do angličtiny a z toho vycházím. Tak i v případě minulého příspěvku. Jenže pak jsem se mrknul na originální německou verzi a hned mi seplo, že ty Bradleyho starosti se týkají učení trati. Takže prosím promiňte

DTSenior35 (308) napsal 20.07.2013 v 13:10

Zajímavou věc jsem právě teď objevil v rozhovoru s Calem po včerejším druhém treninku (speedweek.com). Cal tam říká (mimo jiné), že v Laguně je zatím zajímavé to, že jinde většinou má vůči chování stroje podobné připomínky jako Vale, zatímco Jorge má problémy jinde. V Laguně mají údajně všichni tři (Jorge, Vale a Cal) problémy prakticky stejné, zatímco Bradley žádné problémy nemá. A právě tady přichází to, čím jsem začínal. Cal říká něco ve smyslu: "Je dobře, že Bradley (s bikem) nemá žádné starosti. On se totiž dostal ke dveřím a má teď starosti jiné)".
Pokud umím trochu číst mezi řádky, mohlo by to signalizovat, že to u Tech3 začíná dostávat nějaký směr...

DTSenior35 (308) napsal 20.07.2013 v 12:32+2

IvanDvoutakťák: Já se trochu obávám, že Ducati dnes Calovi dává jako jediná nabídku, která má jasný dlouhodobý horizont. A to pro Cala vzhledem k jeho věku a dosavadnímu průběhu kariéry znamená asi opravdu hodně. Pro mě by určitě s ohledem na dlouhodobou formu biků všech tří současných výrobců bylo samozřejmě mnohem zajímavější v Calově případě příští rok buď u Tech3 nebo u LCR, jenže ... Tech3 i LCR by měly dlouhodobě určitě smysl, pokud by pro rok 2015 existovala opravdu silná šance na tovární tým té které značky, jenže dnes nikdo nedá Crutchlowovi záruku, že v roce 2015 pojede u Yamahy místo Rossiho nebo u Repsol-Hondy místo Pedrosy. A v tom je hlavní Calova tragédie, jestli se to tak dá napsat. Jinde už jsem psal, že bych byl moc rád za LCR, úplně stejně i za Tech3 (už kvůli řekl bych úžasnému vztahu Cal-Hervé), jenže ...

IvanDvoutakťák (5077) napsal 20.07.2013 v 12:12

V návaznosti na zdejší předchozí komenty :
pokud Cal "naletí", bude jen další v řadě jezdců,
kteří ztratili minimálně jednu sezónu svým působením
coby "tovární" jezdec Ducati .

Yoshimura (13) napsal 20.07.2013 v 11:23+1

Cal je dříč ,to se ví. Pro Ducati by byl určitě velkým přínosem ,ale ... za nás ,za fanošky ,kdo by ho tam chtěl . Cale měj rozum a jezdi bednu u jamahy

Alfonc (148) napsal 20.07.2013 v 09:54+9

Cal je borec a líbí se mi jeho bojovnost bez nějakého fňukání a poukazování na ubližování od ostatních. Držím mu palce, aby mu jeho přání vyšla na 100%

SPIJKER (93) napsal 20.07.2013 v 09:25-1

Vyjednavani o pozice pokracuje.. snad to neni jen krok yamahy jak sebrat ducne vitr z plachet a na konci Cala neposlou do kosoctverce s jeho ocekavanima..paklize ten udrzi trend




TOPlist