Chyba týmu? Ne! Pouze riziko, které tentokráte ještě nevyšlo.

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 23.07.2009 v 20:26

Jirka34 - já to vím,ale v případě hromadných pádů a ty by určitě byly,by se to z důvodu bezpečnosti zastavilo docela určitě!

jirka34 (194) napsal 23.07.2009 v 11:19

AKRO: Tak ještě to zkusím, snad to pochopíš. Vyhlášení "mokrého závodu" znamená, že v případě deště NEBUDE závod zastaven! Je jen na týmech, jaké zvolí pneumatiky. Zvolí-li
špatně, musí jezdci zvolnit a zajet na přezutí. Není povinnost přezout, ale nutnost - na slickách se jet na vodě nedá. Pokud někdo z důvodu změny počasí upadne a nepoškodí stroj, má také ještě možnost přezout. Jinak je nucen odstoupit. Bohužel, jsou to závody, a při závodech se padá.
Závod se zastavuje, pokud se startuje za sucha (není vyhlášen "wet race") a začne pršet. Ale já si myslím, že Ty to moc dobře víš, jenom mě zkoušíš.

jirka34 (194) napsal 23.07.2009 v 09:34

Dobře, ale nechme toho. Teď je další závod, a já musím jít balit do Brna.

AKRO (-498) napsal 23.07.2009 v 08:52

Jirka34 - Teď nechápu o čem píšeš! Kdyby jsi to četl pořádně, tak říkám,že by na suchých pneu popadali v dešti skoro všichni a závod by byl stejně zastaven! A to přesto,že byl závod vyhlášen jako mokrý!Nikde jsem nepsal blbost typu že se mokrý závod zastavuje při dešti!

jirka34 (194) napsal 23.07.2009 v 06:54

AKRO: Prosím Tě, jak jsi přišel na to, že se mokrý závod zastavuje kvůli dešti? Pokud dojde k těžkému pádu, nebo se třeba dostane nějaké svinstvo na trať, závod se zastaví - ale to i na suchu. Jinak závod jede dál, a každý se musí rozhodnout sám, jestli riskne jízdu na slickách, nebo přezuje. Ale teď už pojďme radši na Donington.

petao (86) napsal 22.07.2009 v 18:23

kua,když je to takovej frajer na mokru jak tady všichni plácají,tak mně řekněte kdy na tom mokru někdy zajel.Teda mám na mysli závod,na FREE a Q se tady přece nehraje.

AKRO (-498) napsal 22.07.2009 v 17:10

Jirka34-Ale neměl by žádnou šanci na vítězství! Kdyby totiž začalo pršet,tak by na těch gumách na sucho popadali skoro všichni a vsaď se,že by závod musel být hodně rychle zastaven! A to přesto,že byl vyhlášen jako mokrý!

jirka34 (194) napsal 22.07.2009 v 13:06

Já nevím, vy v tom vážně necítíte tu šanci? (danR1) Měl bys pravdu, kdyby byl Abája na suchu stejně skvělej jako na vodě.
Ale takhle, pokud by se jelo na suchu, by mu ta výborná MOKRÁ kvalifikace byla k ničemu. Stejně by někdo šel ještě přes něho a mohla by z toho možná být zase desítka. Nebo já nevím, možná třeba i bedna, ale určitě by na suchu nevyhrál.
Mokrá trať Abájovi evidentně sedla, počasí bylo 50 na 50, takže i šance na vítězství byla stejná. A za deště měl Abája šanci na vítězství, i kdyby všichni měli mokrý gumy, což neměli. Všechno zhatilo skutečně jen to počasí. Ty bys tohle nerisknul? Ale to všechno už je jedno, musíme držet palce dál.

danR1 (0) napsal 21.07.2009 v 17:01

no to je hodně blbej risk, když zajel životní kvaldu. takovejhle risk bych předpokládal, kdyby startoval z 20tého místa a neměl moc šancí se dostat dopředu, ale jako start z pátého místa takhle blbě prokaučovat je podle mně totální amatérismus týmu.

Le-Corbusier (432) napsal 21.07.2009 v 14:18

máte pravdu omlouvám se - bylo to od týmu hodně mazaný dát ty mokrý gumy. A udělali na 100% dobře. Přesvěčili jste mě.

Přes ty svoje mindráky jsem tuto průzračně jasnou skutečnost neviděl.

jirka34 (194) napsal 21.07.2009 v 13:00

souhlas.

AKRO (-498) napsal 21.07.2009 v 12:43

Jirka34 - Jak pro koho! Yamahy jsou ale letos úplně nejlepší!

jirka34 (194) napsal 21.07.2009 v 12:09

A letos jsou osmistovky dost dobrý, nebo ne ?

jirka34 (194) napsal 21.07.2009 v 11:56

AKRO: Já Nova Sport taky nemám, taky jsem naštvanej, ale přesto si myslím, že to byla věc p. Abrahama seniora.

AKRO (-498) napsal 21.07.2009 v 11:33

Jirka 34 - To je sice fakt,že si mohl starý Abrahám ty vysílací práva prodat komu chtěl,ale naštval tím skoro všechny fandy,protože Nova jediné co za něco stojí tzn. 125 a 250 vysílá na NOVA Sportu,který hodně lidí nemá a trapárnu MOTO GP na NOVĚ.

Dalibor666 (0) napsal 21.07.2009 v 09:24

já teda Abrahámovi nějak nefandím - je mě to jedno. ale líbí se mě, jak ho tady všichni pomlouvají po každým závodě MotoGP - jistě by to zajeli všichni lépe... tak vzhůru do toho ne??

jirka34 (194) napsal 21.07.2009 v 09:00

To je ono, jedeme dál. A nejen v MS, ale i v Irsku

VerkaH. (31) napsal 21.07.2009 v 08:28

Abaja už končí? Jedeme dál má všechno před sebou (i za sebou) Jen škoda, že mu to nevyšlo, no. Počasí bylo fakt nevyzpytatelné

jirka34 (194) napsal 21.07.2009 v 07:01

Naštěstí už nežijeme v době, kdy masy primitivů určovaly jednotlivcům, jak se mají chovat. Pokud pan Abraham vlastnil vysílací práva, je jenom jeho věc, komu je prodal, ať se nám to líbí, nebo ne. A v neděli bylo to jeho sebevědomí sakra na místě!! Že ten risk nevyšel je škoda, ale byla to jedinečná šance...Už si konečně jednou uvědomte, že máme demokracii, a všichni čeští závodníci jedou za svoje. Od státu nemají na reprezentaci ani korunu, jsou to jen soukromníci, kteří nám nejsou ničím povinováni.
Pokud někomu skládají účty, tak jen svým sponzorům a svému svědomí. Tak už konečně přestaňte všechno jen kritizovat, a těšte se z jejich výkonů. Určitě dělají všechno proto, aby byli úspěšní, tak snad jim nechcete ještě radit? No, třeba tomu rozumíte víc.?

AKRO (-498) napsal 21.07.2009 v 01:40

Ten Abrahám senior má tedy na rozdíl od syna sebevědomí na rozdávání - celé to nastavili na mokro,chtěli jsme vyhrát! No pane jo!/Je to ten pán co prodal vysílací práva NOVĚ./

Waldas28 (0) napsal 20.07.2009 v 23:33

nevadí vyjde to příště

sors (52) napsal 20.07.2009 v 23:20

.. nekteri jste fakt hodne velci sraci tady, picusci.. byl jsem tam, stravil s nim nejakej cas, je to naprosto v pohode borec.. mate tady plny dzky kecu po zavode, kdybyste videli jak jel treninky na vode ne u skopku v televizi, byste se mohli jit vsichni vysrat.. c*raci.

petao (86) napsal 20.07.2009 v 21:07

abrham se furt nekde povaluje kolem trati,tak si nemuze uz z principu risknout neco takovyho a naopak by mel "jet na onu jistotu!"

jirka34 (194) napsal 20.07.2009 v 18:15

Abája dokazuje, že je jedním z nejlepších vodníků v poli mistrovství světa. O tom snad není sporu. A rozhodnutí o strategii bylo jen na týmu. Rozhodli se správně. Byl to sice risk, ale kdyby vyšel, všichni ti Abájovi kritici tady by ho vynášeli do nebe. Mrzí mě, že to tady začíná vypadat jak v hospodě po fotbale.

bobus (255) napsal 20.07.2009 v 17:11

acALIEN: na to, že Abája neumí jezdit už jednou pro vždy zapomeň. Pokud někdo drží v kvalifikaci krok s mistrem světa s rozdílem cca 0,16 vteřiny (ten větší odstup vznikl až ke konci, kdy na trati nebylo tolik vody a Abájovi nebrzdila motorka), tak ten prostě jezdit umí, na tom není co řešit

kerut (51) napsal 20.07.2009 v 17:08

typicky cesky fanousci fakt chtel bych videt ty komentare kdyby to vyslo a fakt zacalo treba v pulce druhyho kola prset

Saarinen (1443) napsal 20.07.2009 v 16:03

Taktika která nevyšla. Ale Waldi v Doningtonu fakt ukázal že to jde. Tehdy první Jacque už měl náskok 1,23 minuty! a stejně ho Waldi v poslední zatáčce pak udělal. Myslím že to byla smůla, ale zároveň velkej risk. Při zkráceným závodě se tohle totiž vymýšlet nedá...

acALIEN (-4) napsal 20.07.2009 v 15:37

Ja nevim, cemu se divite, vzdyt na tiskovce rekl, ze chce hlavne dojizdet do cile, to mne rozesmalo. Za 1. je to u tohoto jezdce prakticky nemozne a za 2. museli mit darci tovarni motorky strasnou radost ze takovejch ambici . Davat takovemu ,,jezdci" kvalitni moto ma stejnej smysl,jako ukazat topicimu se fotografii kysliku.

Zazi (1006) napsal 20.07.2009 v 15:19

Le Corbusier: ty asi budeš mít nějaký menší komplex, co? Zřejmě patříš do skupiny lidí, kterým Abaja vadí, aniž by pro to měli relevantní důvod. Pokud tvrdíš, že Abaja neumí na vodě, tak si lžeš do kapsy, anebo jsi neviděl výsledky FP2. Dvě nejrychlejší kola zajel právě on. Druhé a čtyřiadvacáté, takže si radši dopředu rozmysli svůj argument o Abajově suché trati a ostatních jezdcích jedoucích na mokru. Pokud by ti ani tohle nestačilo, podívej se, kdo vloni vyhrál volný trénink v Indianapolis (na vodě). Abaja, ať chcete nebo ne, a ať se vám to líbí nebo ne, podává momentálně očividně lepší výkony než Lukáš. Na bodech se to zatím neprojevuje, ale ten rozdíl v psychickém rozpoložení a z toho vyplývajícícho pojetí jízdy obou jezdců je markantní. viz obě víkendové kolizní situace způsobené Lukášem: nejprve to v sobotu odnesl Bastien Chesaux, v neděli ráno Karel. A propos rozhodnutí týmu o volbě mokro x sucho je jen jejich věc. Až bude někdo z vás kritiků členem tohoto týmu, pak třeba na váš názor příště někdo dá

sors (52) napsal 20.07.2009 v 14:47

byly dve varianty - sucho a dest..pritom mohly nastat obe varianty, na obloze se mraky honily sem a tam..obe pravdepodobny.. byt to ta druha, psali byste vsichni jaci jsou to borci a jak se skvele rozhodli, pac by to urcite vyhral.. a to v dane chvili byla velka prilezitost!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist