Cecchinello má Crutchlowa a možnost nasadit dva stroje

Šéf týmu LCR Hondy Lucio Cecchinello jen před pár dny potvrdil příchod Cala Crutchlowa a nyní prozradil další ambiciózní plán nastoupit do sezony 2015 s dvěma motocykly. Podle italského manažera by jedna Honda byla tovární specifikace, druhý stroj by patřil do kategorie Open.

Podpis smlouvy s novým hlavním sponzorem týmu v podobě britské společnosti CWM změnil z pohledu budoucnosti LCR spoustu věcí. Název týmu bude od roku 2015 CWM-LCR Honda a tato spolupráce také přináší možnost provozovat dva motocykly, což si u LCR Hondy vždy přáli.
Jak došlo k rozhodnutí zaměřit pozornost na Cala Crutchlowa?
Lucio Cecchinello: „Našim cílem bylo pro příští rok udělat nějaký ambiciózní plán s tím, že se sen stal skutečností díky našemu novému sponzoru CWM, lídrem ve finančním sektoru. Koncem července jsme podepsali smlouvu a od té doby jsme věděli, že máme možnosti jet dva motocykly. Sponzor potvrdil vůli pokračovat se Stefanem Bradlem, jemuž jsme koncem července udělali nabídku. Řekl nám, že potřebuje víc času k tomu, aby vyhodnotil všechny nabídky, které měl. Uvědomil jsem si, že váhá a já nechtěl, aby náš nový sponzor ztratil zájem. Takže jsme zaměřili pozornost k top jezdcům, kteří připadali v úvahu a prověřili všechny možnosti. Mezi těmito jezdci byl i Cal Crutchlow s jehož manažerem Bobem Morem jsme byli v kontaktu začátkem července. V jednáních jsme následně pokračovali a během pár dnů jsme všichni rychle přistoupili na podmínky.“

Co vás přesvědčilo, že jste angažovali právě Crutchlowa?
Lucio Cecchinello: „V roce 2013 měl Cal vynikající sezonu s čtyřmi umístěními na stupních vítězů a dvěma pole position, takže jsem věřil, že by byl schůdnou alternativou k Stefanovi a to navzdory těžké sezoně, kterou má nyní s Ducati, kde není s motorkou tak v pohodě jak tomu bylo, když jezdil s Yamahou. Věřím, že se náš tým může společně s ním vrátit na nejvyšší úroveň a cílem bude zůstat s těmi nejlepšími.“
Na jak dlouho máte s Crutchlowem uzavřenou smlouvu? Přivede si k týmu někoho ze své současné posádky?
Lucio Cecchinello: „Smlouva je podepsána na rok 2015. Pak je tam z naší strany možnost pro rok 2016, což je hlavně založeno na dosažených výsledcích a samozřejmě je třeba brát v úvahu také HRC. Co se týče technického personálu, tak na toto se zaměříme od Indianapolisu.“

Můžete nám říct kolik motorek plánujete provozovat v sezoně 2015?
Lucio Cecchinello: „Plánujeme jednu tovární motorku a pak druhou motorku ve specifikaci Open, nicméně až později potvrdíme jak specifikaci motorky, tak jezdce. Každopádně je naši prioritou tovární specifikace motorky a konkurenceschopný jezdec, jak požaduje sponzor.“
Už dlouho existují spekulace, které Váš tým spojují s vedoucím jezdcem třídy Moto3 Jackem Millerem …
Lucio Cecchinello: „Honda Jacka Millera jistě oslovila, ale nejsem si v této chvíli vědom v jakém stavu by toto vyjednávání mělo být. Jakmile definují program, bude na HRC ho umístit do jedné z dostupných pozic. LCR je jedna z možností, ale toto rozhodnutí je na zainteresovaných.“

Zdá se, že po třech sezonách končí spolupráce se Stefanem Bradlem?
Lucio Cecchinello: „LCR existuje od roku 1996 a Stefan je bezpochyby jezdcem s nímž jsme pracovali nejlépe. Je to velmi upřimný, precizní a citlivý kluk, který už dokázal, že umí pracovat na vývoji motorky a rovněž ukázal stabilní výsledky. Při řadě příležitostí pro nás získal cenné body a také přinesl spoustu emocí, kterých doufám do konce roku zažijeme ještě víc.“

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist