Budou v Japonsku chybět
Text: Jiří Mikšík | Foto: motogp.com | Zveřejněno: 26.9.2011 | Zobrazeno: 2 955x
Zatímco počet jezdců chybějících na závodě Grand Prix Japonsku by se dal spočítat na prstech ruky, tak je celkem zajímavý přehled těch lidí z paddocku, kteří Japonsko vynechají a jaké to pro ně bude mít pracovní následky.
Japonské Grand Prix se určitě nezúčastní tři odborníci firmy Bridgestone: Thomas Scholz, Steve Jenkner a Sven Sonsala. Ani jeden z nich totiž nevěří předloženým dokumentům o nezávadnosti prosředí na a v okolí okruhu Twin Ring Motegi.
U španělských týmů Aspar a BQR se zdráhali nastoupit cestu dva mechanici a byli okamžitě propuštěni.
Podobná situace nastala u promotérské firmy Dorna. Zde se dokonce objevilo několik opozičních názorů, těm nejhlasitějším nebyla na rok 2012 obnovena pracovní smlouva.
Italský tým JiR-Motobi posílá pouze jezdce Alexe de Angelise, mechanici zůstávají doma a budou v Japonsku nahrazeni domácími mechaniky z továrny, kde se šasí vyrábí, tedy z TSR.
Že budou chybět mechanici indického týmu Mahindra - 9 lidí celkem - jsme ostatně už psali dříve, ovšem jelikož oba piloti Schröder a Webb chtějí v Japonsku startovat, tak je týmový manažér Nicola Casadei nahradí dobrovolnými zájemci, jako je například ex-jezdec Grand Prix Maurizio Massimiani. Ovšem tým chce bydlet z bezpečnostních důvodů hodně daleko, variantou je letiště Narita v Tokiu vzdálené 294 km od Fukushimi. To v praxi znamená, denně se vydat na okruh už kolem čtvrté hodiny ranní.
Z jezdců se nezúčastní Ital Claudio Corti (Italtrans Moto2) a nemocným se nechal uznat jeho krajan Simone Grotzkyj z týmu Phonica v kubatuře do 125 ccm, bude nahrazen domácím jezdcem, který se jmenuje Syunya Mori. Nizozemec Jasper Iwema se "rozmyslel" a v Motegi pojede. Ovšem chybět bude další z Italů v malotážkách, Francesco Mauriello (WTR Ten10) a místo něho pojede jako náhradník mladý Švýcar Damien Raemy.
U španělských týmů Aspar a BQR se zdráhali nastoupit cestu dva mechanici a byli okamžitě propuštěni.
Podobná situace nastala u promotérské firmy Dorna. Zde se dokonce objevilo několik opozičních názorů, těm nejhlasitějším nebyla na rok 2012 obnovena pracovní smlouva.
Italský tým JiR-Motobi posílá pouze jezdce Alexe de Angelise, mechanici zůstávají doma a budou v Japonsku nahrazeni domácími mechaniky z továrny, kde se šasí vyrábí, tedy z TSR.
Že budou chybět mechanici indického týmu Mahindra - 9 lidí celkem - jsme ostatně už psali dříve, ovšem jelikož oba piloti Schröder a Webb chtějí v Japonsku startovat, tak je týmový manažér Nicola Casadei nahradí dobrovolnými zájemci, jako je například ex-jezdec Grand Prix Maurizio Massimiani. Ovšem tým chce bydlet z bezpečnostních důvodů hodně daleko, variantou je letiště Narita v Tokiu vzdálené 294 km od Fukushimi. To v praxi znamená, denně se vydat na okruh už kolem čtvrté hodiny ranní.
Z jezdců se nezúčastní Ital Claudio Corti (Italtrans Moto2) a nemocným se nechal uznat jeho krajan Simone Grotzkyj z týmu Phonica v kubatuře do 125 ccm, bude nahrazen domácím jezdcem, který se jmenuje Syunya Mori. Nizozemec Jasper Iwema se "rozmyslel" a v Motegi pojede. Ovšem chybět bude další z Italů v malotážkách, Francesco Mauriello (WTR Ten10) a místo něho pojede jako náhradník mladý Švýcar Damien Raemy.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?