Aleix Espargaró se chce přiblížit Benu Spiesovi & Co.
Text: Jiří Mikšík | Foto: @Power Electronics Aspar | Zveřejněno: 17.4.2013 | Zobrazeno: 3 102x
Aleix Espargaró dominoval s motocyklem ART-Aprilia týmu Power Electronics Team od Jorge «Aspar» Martineze i v Kataru klasifikaci Claiming-Rule. Nyní je zvědavý na nový okruh v Texasu.
Pouze pět sekund ztratil Espargaró, který byl v Doha odmávnut šachovnicovým praporkem jako jedenáctý, na prototypovou Ducati Bena Spiese. Přesto nebyl tento Španěl spokojen. Velmi rád by totiž dojížděl ještě ve větší blízkosti prototypů.
V Texasu chce proto starší z bratrů Espargarových nejhorší piloty s motocykly Ducati ještě více potrápit: "Musíme ovšem začít v tréninku hodně opatrně. Snad můžeme začít s tím, s čím jsme v Kataru skončili. Vlastně jsem se startem do sezóny velmi spokojen. Jen start do závodu se mně nepodařil podle mých představ. Kromě toho si myslím, že musíme v Texasu absolvovat více kol s plnou nádrží, pokud chceme zůstat v prvních kolech v co nejbližší blízkosti elitní dvanáctky".
Bridgestone nabízí pro piloty CRT v Texasu dvě směsi pneumatik: Soft a Medium. Prototypy obdrží Medium a Hard.
"Z jezdců CRT testovali v Texasu pouze dva Američané s wild card, my všichni ostatní začínáme od nuly", říká jeho týmový kolega Randy de Puniet a dodává: "Bude to namáhavý závodní týden. V Kataru jsme na začátku trochu ztratili, neměl jsem vůbec správný pocit z motocyklu. Ale tento nedostatek jsme schopni odstranit. Pak jsme měli malý problém v závodě a proto jsem nemohl bojovat až do konce s Aleixem. V Texasu chci být odmávnut konečně v cíli jako nejlepší pilot CRT".
Mimochodem, naposled se to De Punietovi podařilo v Misanu 2012, kdy spatřil šachovnicový praporek jako devátý, Aleix Espargaró závod nedojel.
Pouze pět sekund ztratil Espargaró, který byl v Doha odmávnut šachovnicovým praporkem jako jedenáctý, na prototypovou Ducati Bena Spiese. Přesto nebyl tento Španěl spokojen. Velmi rád by totiž dojížděl ještě ve větší blízkosti prototypů.
V Texasu chce proto starší z bratrů Espargarových nejhorší piloty s motocykly Ducati ještě více potrápit: "Musíme ovšem začít v tréninku hodně opatrně. Snad můžeme začít s tím, s čím jsme v Kataru skončili. Vlastně jsem se startem do sezóny velmi spokojen. Jen start do závodu se mně nepodařil podle mých představ. Kromě toho si myslím, že musíme v Texasu absolvovat více kol s plnou nádrží, pokud chceme zůstat v prvních kolech v co nejbližší blízkosti elitní dvanáctky".
Bridgestone nabízí pro piloty CRT v Texasu dvě směsi pneumatik: Soft a Medium. Prototypy obdrží Medium a Hard.
"Z jezdců CRT testovali v Texasu pouze dva Američané s wild card, my všichni ostatní začínáme od nuly", říká jeho týmový kolega Randy de Puniet a dodává: "Bude to namáhavý závodní týden. V Kataru jsme na začátku trochu ztratili, neměl jsem vůbec správný pocit z motocyklu. Ale tento nedostatek jsme schopni odstranit. Pak jsme měli malý problém v závodě a proto jsem nemohl bojovat až do konce s Aleixem. V Texasu chci být odmávnut konečně v cíli jako nejlepší pilot CRT".
Mimochodem, naposled se to De Punietovi podařilo v Misanu 2012, kdy spatřil šachovnicový praporek jako devátý, Aleix Espargaró závod nedojel.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?