Aktualni prestupovy kolotoc v MotoGP a v WSBK

Od posledniho clanku na toto tema se udalo hodne zajimaveho, a to vcetne takovych pilotu, jako jsou Sete Gibernau ci Max Biaggi. Ovsem situace se nyni muze menit kazdym dnem.

“V roce 2006 bude na startu maximalne 21 jezdcu MotoGP, nejmene vsak 19. Je to pro nas takova prestupna faze. Od roku 2007 bude nova kubatura, tedy do 800 ccm a to budeme mit zase plny pocet, tedy 22 pilotu kralovske kubatury”, vysvetluje sef Dorny, Daniel Ezpeleta.
MotoGP
Yamaha Gauloises
Valentino Rossi
Colin Edwards
Aktuelni situace vypada tak, ze uspesne duo Rossi a Edwards pojede stejne jako letos pod sponzorem Gauloises, a vlastni tym Rossiho byl “smeten ze stolu”.
Yamaha Herve Poncharal
Casey Stoner ???
Sylvain Guintoli ???
Randy de Puinet ???
Zde je jiste jedno, jezdec bude jen jeden, ktery to bude, se ukaze v nasledujicich dnech nebo tydnech.
MS Yamaha Lucio Cechinello ???
Casey Stoner ???
Tradicni staj dvestepadesatek ztratila sponzora “Carrera Sunglasses” a chtela by odejit do MotoGP a ziskat cigaretovou firmu “MS” jako hlavniho dodavatele penez. Pokud si vzpominate, toto reseni se nabizelo uz vloni – s motocykly Aprilia, padlo ale z duvodu, ze by Lucio Cecchinello musel platit krome zavodni rezie take vyvoj motocyklu (10 – 15 milionu Euro), coz tentokrate nehrozi.
Repsol Honda
Nicky Hayden
Daniel Pedrosa
Oba dva piloti pojedou oficielni tovarni strofe HRC.
Fortuna Honda Gresini
Marco Melandri
Toni Elias
Treti tovarni motocykl HRC, po odchodu Biaggiho a Gibernaua k jinym tovarnam, pojede Marco Melandri.
Pons Honda
Alex Barros ???
Chris Vermeulen ???
Carlos Checa ???
Spanelsky sef tymu, Sito Pons, tak dlouho hral nebezpecny poker, az ztratil sponzora Camel ! Zatimco letosni rozpocet tymu byl 8 milionu dolaru, s planovanym prichodem Biaggiho se mel zvetsit na 12 milionu, ale Pons se spatnymi kartami v ruce chtel az 15 ! A tak se Camel odporoucel k jinemu hracimu stolu ….Ovsem pro jednoho jezdce budou penize stacit a tim druhym bude:
Konica Minolta Honda
Makoto Tamada
Vyresil se tim problem pouze sesti motocyklu Honda. Spojeni dvou ruznych staji prave u Sita Ponse uz zname z drivejsich sezon
Camell Suzuki MotoGP Team
John Hopkins
Max Biaggi
Max Biaggi se mel dozvedet od HRC v Sepangu, ze se uz dal s nim u Hondy nepocita. “Bohuzel jsme ho nezastihli”, rika oficielni mluvci HRC.
A Roberto Zanni – senior vizeprezident JTI (Camel, Winston), velky fanousek Maxe, se vlozil do hry, takze se objevila uplne nova kombinace: Biaggi k Suzuki s Camelem
“Po trech letech bychom jeli velmi radi opet s hlavnim sponzorem, ale neni to pro nas rozhodne existencni otazka”, rika manazer Suzuki, Paul Denning. “A ziskat Biaggiho, to by bylo velmi dobre, stejne pokud budou na trhu volni jezdci jako Alex Barros ci Carlos Checa”, dodava dale Denning.
Kawasaki Racing Team
Shinya Nakano
Alex Hofmann ???
Olivier Jacque ???
Carlos Checa ???
Randy de Puinet ???
Ducati Marlboro
Loris Capirossi
Sete Gibernau
Novy “Dream Team” slozeny z Lorise Capirossiho a Sete Gibernau by mel zautocit na titul mistra sveta. O Gibernauovu gazi 4 milionu se deli Ducati 2,5 a Bridgestone 1,5 milionu Euro.
d´Antin Ducati ??? Kawasaki ???
Roberto Rolfo
Shane Byrne ???
James Ellison ???
Carlos Checa ???
Roberto Rolfo chce zustat, - pokud ale prejde tym od Dunlopu na Bridgestone. A na rozdil od letoska pojede tym urcite se dvema jezdci, ale mozny je prechod na motocykly Kawasaki, coz je ostatne i prani Dorny.
Team Roberts Honda ???
Kenny Roberts
Alex Hofmann ???
Penize pro Kenny jr. zajisti Dorna, stejne jako zaplati motory Honda a pneu Michelin.
A Hofmannuv manazer Dieter Theis nyni zkousi, potom co se nadeje jeho sverence u Kawasaki a Suzuki ukazali prakticky jako nulove, ziskat penize, aby nova staj jela se dvema piloty. “Pokud nemame rozpocet naplneny, je zbytecne se bavit o jezdcich. Ale zatim planujeme pouze tym jednoho jezdce”, upresnuje tymovy sef Chuck Aksland.
Team WCM - Blata ???
???
???
“Pokud ceska vlada nepodpori penezne projekt Blata V6, nebo aspon “neprihraje” nejake sponzory, tak je tento projekt odsouzen k zaniku. Ale my budeme v roce 2006 opet na startu”, je si jisty tymovy sef Peter Clifford.
WSBK
Xerox Ducati
Troy Bayliss
Lorenzo Lanzi
Po 10. rijnu bude vse jasne, do te doby ma ale na Troye Baylisse opcni pravo Sito Pons.
A jelikoz jel Lorenzo Lanzi v Imole – ovsem v Carracchiho barvach – novy prototyp Ducati 999F, a byl v 1. kvalifikaci nejrychlejsim pilotem na motocyklu Ducati, tak se zda byt o novem obsazeni cerveneho tovarniho tymu prakticky rozhodnuto.
James Toseland poputuje do USA, kde posili tym Ducati Austin jako spolujezdec Neila Hodgsona.
Ovsem co bude s Regisem Laconim, zustava otevrenou oatzkou ?
Yamaha France
Norick Abe
Sebastien Gimbert
“Momentalne jsme zkusebnim tymem a Yamaha Italia ma rychlejsi motocykly R1. Pro rok 2006 chceme pro Abeho nejrychlejsi mozny Yamaha motocykl a ackoliv s obema jezdci mame smlouvu pouze na rok 2005, tak je chceme prodlouzit”, skoro se omlouva tymovy sef Martial Garcia. Ovsem Yamaha France pojede mozna s novym, velkym sponzorem, tedy v jinych barvach.
Yamaha Italia
Noriyuki Haga
Andrew Pitt
Winston Ten Kate Honda
Chris Vermeulen ???
Michel Fabrizio ???
Michel Fabrizio ma uz podepsanou smlouvu primo s Honda Europe a spise to vypada na holandsky tym Winston Ten Kate, nez na rakousky Klaffi – Honda. “Chrisovi jsme nabidli jeste rok v SBK, ale on ma nabidky i od jinych znacek (napr. Suzuki). Pokud zajede Vermeulen dobre na Phillip Islandu, tak budeme jiste jednat s Ponsem, ale pro nas je prijatelnejsi reseni superbiku”, vysvetluje Carlo Fiorani.
Klaffi Honda
Max Neukirchner
???
Tento tym bude fungovat jako druhy oficielni tym Honda Europe.
Honda Italia ???
Pierfrancesco Chili
“Nepotrebujeme zadny treti oficialni tym, a Chili si muze maximalne vytvorit vlastni staj”, rika presvedcive opet Carlo Fiorani.

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist