AB Motoracing zvažuje změnu, jednají s Hondou

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SLEEPER (1002) napsal 20.08.2013 v 10:04

ceska jednicka, hmm... pekny

Motofighter (471) napsal 19.08.2013 v 14:36+1

A poslednim krokem po podpisu smlouvy s Hondou bude sehnani dobreho jezdce, jinak Honda negarantuje dobre vysledky .

Pawka (79) napsal 18.08.2013 v 11:08

ta yamaha bude asi nejsilnejsi, kdyz k tomu motoru udelas podvozek,tak mas bombu!

IvanDvoutakťák (5077) napsal 17.08.2013 v 09:21+1

Doky, Karel by se za žádných okolností mezi prvních deset
v konečné kvalifikaci MS stejně nemohl dostat. Není ŠPANĚL.
A kolik že je těch "plně továrních" strojů? Takže to, co "podniká"Cardion Team,ber jako hobby,i když hodně nákladné.
Existují ale ještě dražší ...
No a Karel při tom opravdu "nese na trh" svoji kůži
(a kosti a ...).

BedaTr (20) napsal 16.08.2013 v 22:59-5+5

Vdyt je jedno z ceho bude padat ...

VIZI (1420) napsal 16.08.2013 v 22:29

Výborná volba !!!

doky39 (70) napsal 16.08.2013 v 22:04-1

úplne súhlasím s zazi najžiadanejšia bude cardion prešli všetkým čím sa dalo prejsť a je to odrb na apriliu dali im všetko a oni sa na nich vysra...aj tak bude chorý,padať a nedojíždet

JirkaR2 (23) napsal 16.08.2013 v 20:47+2

Jestli se nepletu, tak Hondy zůstávají po sezóně majetkem týmu. Tak mě napadá, jestli si je někdo už teď nechce u Abrahámů zamluvit a v roce 2015 s nimi jet volnou třídu třeba v Hořicích

green (21) napsal 16.08.2013 v 20:27-2+4

Kdyby Karel dostal i Hondu RC213V nebo dokonce RC214V.. Stejně to bude jedno...

Bosso17 (105) napsal 16.08.2013 v 20:00

Dle mého názoru budou všechny čtyři obsazeny: Gresini (Rea nebo Redding), Abaja a 2x Aspar

PacienT.cz (687) napsal 16.08.2013 v 19:38

@gorkin: Nabízeli 4 kusy, ale nakonec to bude asi jen 2, Karel a jeden kousek u Gresiniho.

gorkin (4444) napsal 16.08.2013 v 18:48

kolik těch stroju vůbec Honda nabizi ??? je tam nějaké čislo ???
2 tovarny (ty jsou jasný) a kolik těch (Bečkových) ???

IvanDvoutakťák (5077) napsal 16.08.2013 v 17:15+2

Cokoliv, jen ne opět "materiál" Ducati !

Petta (377) napsal 16.08.2013 v 15:38+2

Kéž by ta Aprilia vstoupila jako továrna, broky na to mají..

slick (109) napsal 16.08.2013 v 15:34-1+2

Pro cesky fandy docela podstatna zprava, proc je jen v bleskovkach? Nebyt toho, ze byla jednu chvili na idnesu na homepage, tak bych ji prehlidl. Hodte ji nahoru, urcite je to zajimavejsi, nez ze Dovi vita prichod Cala.

Jinak zvlastni paradox, nato jak se Karel mel v lasce se Stonerem, tak po Ducati to bude dalsi stroj, kterej sutrak pomahal vyvijet

unavix (595) napsal 16.08.2013 v 15:07+4

Nemyslím si že mu honda pomůže k lepším výsledkům. Ale třeba to bude jinak.

Fast17 (431) napsal 16.08.2013 v 14:10+3

voni to postupně přes různý kličky zdupou dohromady, to ne neboj. A prototypy sou to všechno, i kdybys měl na zahradě ropnej vrt, nikdo ti to neprodá (bez licence stáje Motogp)

hansr (-13) napsal 16.08.2013 v 14:04+9

vypadáto že příští sezónu budou kategorie tři už by se to mohlo sjednotit, tohle je fakt trapný závodění

AKRO (-498) napsal 16.08.2013 v 13:59

No jo...

Nuvolari (2329) napsal 16.08.2013 v 13:48-2+5

Podle autora článku jsou CRT produkční motocykly? To snad ne, pouze motory vycházejí z produkčních motrů, rámy jsou "garážové" prototypy. Psát o součaných CRT jako o produkčních motorkách je trochu mimo. Produkční budou právě ty nové Hondy "light". Ale to už zase není žádné původní CRT, ale čistokrevný produkční prototyp, kterých by mělo být plné pole. To by teprve byly závody, bez továrních týmů, CRT, ART...

Zazi (1006) napsal 16.08.2013 v 13:42+12

Prakticky při každoroční změně stroje píšu následující a letos tomu není jinak: Mechoši z AB Cardion budou za chvíli nejcennějším zbožím v paddocku, neb se už hrabali prakticky ve všem co tam jezdí




TOPlist