AB Motoracing zvažuje změnu, jednají s Hondou
Text: Petr Czyž | Zdroj: karelabraham.com | Foto: karelabraham.com | Zveřejněno: 16.8.2013 | Zobrazeno: 2 533x
Text: Petr Czyž | Zdroj: karelabraham.com | Foto: karelabraham.com | Zveřejněno: 16.8.2013 | Zobrazeno: 2 533x
ceska jednicka, hmm... pekny
A poslednim krokem po podpisu smlouvy s Hondou bude sehnani dobreho jezdce, jinak Honda negarantuje dobre vysledky .
ta yamaha bude asi nejsilnejsi, kdyz k tomu motoru udelas podvozek,tak mas bombu!
Doky, Karel by se za žádných okolností mezi prvních deset
v konečné kvalifikaci MS stejně nemohl dostat. Není ŠPANĚL.
A kolik že je těch "plně továrních" strojů? Takže to, co "podniká"Cardion Team,ber jako hobby,i když hodně nákladné.
Existují ale ještě dražší ...
No a Karel při tom opravdu "nese na trh" svoji kůži
(a kosti a ...).
Vdyt je jedno z ceho bude padat ...
Výborná volba !!!
úplne súhlasím s zazi najžiadanejšia bude cardion prešli všetkým čím sa dalo prejsť a je to odrb na apriliu dali im všetko a oni sa na nich vysra...aj tak bude chorý,padať a nedojíždet
Jestli se nepletu, tak Hondy zůstávají po sezóně majetkem týmu. Tak mě napadá, jestli si je někdo už teď nechce u Abrahámů zamluvit a v roce 2015 s nimi jet volnou třídu třeba v Hořicích
Kdyby Karel dostal i Hondu RC213V nebo dokonce RC214V.. Stejně to bude jedno...
Dle mého názoru budou všechny čtyři obsazeny: Gresini (Rea nebo Redding), Abaja a 2x Aspar
@gorkin: Nabízeli 4 kusy, ale nakonec to bude asi jen 2, Karel a jeden kousek u Gresiniho.
kolik těch stroju vůbec Honda nabizi ??? je tam nějaké čislo ???
2 tovarny (ty jsou jasný) a kolik těch (Bečkových) ???
Cokoliv, jen ne opět "materiál" Ducati !
Kéž by ta Aprilia vstoupila jako továrna, broky na to mají..
Pro cesky fandy docela podstatna zprava, proc je jen v bleskovkach? Nebyt toho, ze byla jednu chvili na idnesu na homepage, tak bych ji prehlidl. Hodte ji nahoru, urcite je to zajimavejsi, nez ze Dovi vita prichod Cala.
Jinak zvlastni paradox, nato jak se Karel mel v lasce se Stonerem, tak po Ducati to bude dalsi stroj, kterej sutrak pomahal vyvijet
Nemyslím si že mu honda pomůže k lepším výsledkům. Ale třeba to bude jinak.
voni to postupně přes různý kličky zdupou dohromady, to ne neboj. A prototypy sou to všechno, i kdybys měl na zahradě ropnej vrt, nikdo ti to neprodá (bez licence stáje Motogp)
vypadáto že příští sezónu budou kategorie tři už by se to mohlo sjednotit, tohle je fakt trapný závodění
No jo...
Podle autora článku jsou CRT produkční motocykly? To snad ne, pouze motory vycházejí z produkčních motrů, rámy jsou "garážové" prototypy. Psát o součaných CRT jako o produkčních motorkách je trochu mimo. Produkční budou právě ty nové Hondy "light". Ale to už zase není žádné původní CRT, ale čistokrevný produkční prototyp, kterých by mělo být plné pole. To by teprve byly závody, bez továrních týmů, CRT, ART...
Prakticky při každoroční změně stroje píšu následující a letos tomu není jinak: Mechoši z AB Cardion budou za chvíli nejcennějším zbožím v paddocku, neb se už hrabali prakticky ve všem co tam jezdí