Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
u těchto krásnejch článků z krásné doby vidíme nejen to o co jsme přišli ale i to co jsme si z toho nevzali dorno a fim díky měli by si všichni uvědomit že tehdy to nebylo o penězích"tolik" a v tom bylo to kouzlo :)
Mambo, děkuj Bohu, že tam před 30-40 lety nebyla žádná taková škodná, jako je SPZka! Ten by dokázal ten šampionát MS tak zlikvidovat, že bys dnes pomalu neměl na co vzpomínat!
Mambo, díky Bohu v té době ještě SPZka v MS nebyl! Pokud by tam už tenkrát byl, tak by MS svou neschopností a hloupostí zruinoval už před 30 lety! Jinak jak píše CharlieV, pěkně to FIM dopracovala a SPZ-hrobník jim dal návod!
Cituji: Když v roce 1949 vzniklo mistrovství světa silničních motocyklů, zahrnovalo kubatury 125, 250, 350 a 500 ccm + sidecary, což přiměřeně odráželo výrobní skladbu motocyklů té doby.
A dneska se jede co? Nějaký divný customy, který na silnici s výjimkou jedný Ducny neuvidíte hezky to FIM dopracovala
Jó 750ky! Svět motorů je tehdy nazýval "Mastodonti". Pěkná připomínka. ( Teď jen čekám, kdy se ozve Akro, že to byla další ESPzetkovina, když ten človíček podle něj může za všechno zlo, co se na dvou kolech stalo od stvoření světa! )
Můj oblíbený Viktor Palomo, bohužel už není mezi námi, mistr světa F750 ale i mistr světa na vodních lyžích, první španěl kterého jsem registroval ve vyšších třídách. V 1974(75 ?) zastavil pro poruchu za Lomem na starém Brně, zrovna u nás. Motorku odložil do škarpy, vysomroval si pivo a cígaro a dokoukal závody 350ccm s námi.
u těchto krásnejch článků z krásné doby vidíme nejen to o co jsme přišli ale i to co jsme si z toho nevzali dorno a fim díky měli by si všichni uvědomit že tehdy to nebylo o penězích"tolik" a v tom bylo to kouzlo :)
Mambo, děkuj Bohu, že tam před 30-40 lety nebyla žádná taková škodná, jako je SPZka! Ten by dokázal ten šampionát MS tak zlikvidovat, že bys dnes pomalu neměl na co vzpomínat!
Jinak ten článek o 750kách je pěkný! Ostatně jako vše od FF!
Mambo, díky Bohu v té době ještě SPZka v MS nebyl! Pokud by tam už tenkrát byl, tak by MS svou neschopností a hloupostí zruinoval už před 30 lety! Jinak jak píše CharlieV, pěkně to FIM dopracovala a SPZ-hrobník jim dal návod!
Cituji: Když v roce 1949 vzniklo mistrovství světa silničních motocyklů, zahrnovalo kubatury 125, 250, 350 a 500 ccm + sidecary, což přiměřeně odráželo výrobní skladbu motocyklů té doby.
A dneska se jede co? Nějaký divný customy, který na silnici s výjimkou jedný Ducny neuvidíte hezky to FIM dopracovala
Můj hrdina byl František Šťastný na Jawách!!! ale ten tady bohužel není myslím že by jim to pěkně ukázal!
Jó 750ky! Svět motorů je tehdy nazýval "Mastodonti". Pěkná připomínka. ( Teď jen čekám, kdy se ozve Akro, že to byla další ESPzetkovina, když ten človíček podle něj může za všechno zlo, co se na dvou kolech stalo od stvoření světa! )
pěkný
Můj oblíbený Viktor Palomo, bohužel už není mezi námi, mistr světa F750 ale i mistr světa na vodních lyžích, první španěl kterého jsem registroval ve vyšších třídách. V 1974(75 ?) zastavil pro poruchu za Lomem na starém Brně, zrovna u nás. Motorku odložil do škarpy, vysomroval si pivo a cígaro a dokoukal závody 350ccm s námi.
to by bylo ted 1400 supersporty... dobry srdcaři... v dnešní době závodit s helmou tak max na skutra, to je hustý...
Dvoutaktní 750, to musel být těžkej masakr. Škoda, že se nejezdily s 500 až do konce, to by byla dobrá monstra
Pěkný