Mistři mechaniků 1: Nobby Clark

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Romanko (1216) napsal 21.02.2014 v 14:46

Ale jinak to jeho "šroubování" před Agem bylo na 4taktech, ne?

IvanDvoutakťák (5108) napsal 21.02.2014 v 08:50

Jé, to ´su rád, že (mně) to někdo uvedl na pravou míru
Abych si to teď snad někam zapsal ...
Lansivuorimu"došel"benzin,ne!?? To ale byla "šlamperaj"
P.S. Škoda,že Ago tenkrát nevyhrál - Yamaha 500 byla 2T !

rrss (0) napsal 21.02.2014 v 08:18

Krásné nahlédnutí za plentu. V článku i komentářích. Pro nás moc mladé (čtyřicátníky) je to velmi cenný styl psaní.

imoladu (90) napsal 20.02.2014 v 22:18

Ivane-Ago s Yamahou 500 v Brně nikdy nevyhrál,ani nevedl závod.Vroce 1975 kdy získal v Brně titul v 500,jezdil třetí,pak pro jistotu tankoval a po odpadnutí Lansivouriho-Suzuki dojel druhý a to stačilo na titul.

koolja (134) napsal 20.02.2014 v 19:54

perfektni clanek,dal jsem si ho dvakrat

IvanDvoutakťák (5108) napsal 20.02.2014 v 19:16+1

To, co trefně vyjadřuje Skrunch v úvodu jeho komentu 17:20
jsem zažil když jsem poprvé(a z finančních důvodů jistě i naposled ) byl v r.2011 na TT a závody byly odkládány
pro špatné počasí(mokrá trať) v horských úsecích. Uvědomil
jsem si tehdy(mimo mnohého dalšího), že v těch dobách,kdy
převážná část techniky byla dvoutaktní, byl "malý zázrak",
vlastně MISTROVSTVÍ těch ladičů, kteří dokázali dvoutaktní
motory nachystat na stovky kilometrů dlouhé závody tak, že
"dostatečně jely"nevysoko nad hladinou moře,při průjezdech
řady obcí a po nájezdu z Ramsey do horské části okruhu se
všchny tím náhlým ochlazením a zvýšením vlhkosti nezadřely.
V těch časech se závody pro špatné počasí málokdy odkláda-
ly a mlha s mokrou tratí se prostě jezdcům oznámila před
startem ...

Trimoto (0) napsal 20.02.2014 v 18:32

Paráda

Skrunch (1419) napsal 20.02.2014 v 17:20+1

Ta atmosféra dvoutaktů, přesně naladit podle počasí, vlhkosti vzduchu, víc než bratrské spojení jezdce - mechanika a důvěra ve schopnosti obou, divácké šílenství... :)
Na mechaniky se možná trošku zapomíná, ale oni jsou Ti, co vytváří a ladí ten nástroj pro vítězství. Ano High school je střední škola v anglicky mluvících zemích, takže to tyto lidi muselo sakra bavit, aby se dostali na hodně vysokou úroveň. Hezký článek

biker_929 (2) napsal 20.02.2014 v 16:56

gresini (4526) napsal 20.02.2014 v 13:33

Pohled na ŠEST otevřených VÝFUKŮ byl fantastický a řev z nich taky- byly to krásný motorky !

SPIJKER (93) napsal 20.02.2014 v 13:15

to je borec...!

Romanko (1216) napsal 20.02.2014 v 13:04+2

Skvělý článek. Jeden si také najednou uvědomí, kolik skvělých anglicky hovořících závodníků moto i auto (a zjevně i mechaniků) pocházelo z "kolonii" než to tam převzali domácí. Pro mladší či zeměpis nemilující se Rhodesie nyní jmenuje Zimbabwe...

IvanDvoutakťák (5108) napsal 20.02.2014 v 12:37+2

Jeden(jistě z mnoha)svých "majstrštyků" předvedl Nobby Clark
v Brně při VC(ročníkem si,bohužel,nejsem jist)v Brně, kdy
Agostinimu do nádrže Yamahy 500ccm odměřil(i) jen tolik ben-
zinu, aby to znamenalo v podstatné části závodu po startu
takovou výhodu hmotnosti, že "božský Ago" získal dostatečný
náskok na to, aby si mohl dovolit před koncem závodu zajet
do boxů, pro závěrečná kola potřebné množství benzinu dopl-
nit a s přehledem závod vyhrát Bohužel jsem tohoto
"fíglu" nebyl svědkem v boxech, popřípadě na hlavní tribu-
ně,ale pamatuju si velice dobře,jak diváci strnuli po hlá-
šení traťového rozhlasu ve Farince, že Ago zajíždí do boxů ...

kokonhead (28) napsal 20.02.2014 v 11:15+1

baldur (6) napsal 20.02.2014 v 09:32+4

Pěkný článek,konečně se člověk doví i jméno mechanika,ne jen jezdců.Pač bez nich by to taky nejelo

VYBA (27) napsal 20.02.2014 v 07:40+4

Super článek.

Jen jedna věc co mě zarazila hned na začátku.

V angličtině se jako "High School" označuje vždy střední škola, neboli škola druhého stupně.
Vysoká škola je vždy "college"
Takže on studoval střední školu technického zaměření.

cechradovan (53) napsal 20.02.2014 v 06:41+1

Perfektní




TOPlist