Grand Prix Československa 1971

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5104) napsal 13.07.2013 v 14:27

Na fotce vítězného Jarno Saarinena a druhého Bohumila
Staši je jako třetí v pořadí závodu tř.350 GP ČSSR 1971
Holanďan Theo Bult, jeden z nejlepších "soukromníků"
té doby. Myslím, že jezdil"kombinaci" YAMSEL, t.j.
chassis Seeley a motory Yamaha.

imoladu (90) napsal 13.07.2013 v 00:16

Díky za článek,také jsem tam byl,to mě bylo 15,dodnes na to vzpomínám.Později jsem měl i možnost jezdit na mnoha závodech s hrdinou toho závodu B.Stašou .

AKRO (-498) napsal 12.07.2013 v 20:23

Goga (176) napsal 12.07.2013 v 15:50

Skvělý článek. Díky

gresini (4520) napsal 12.07.2013 v 12:58+1

Moc pěkná vzpomínka a dobře napsaný článek. Cena programu 3,-kčs!!!

Saarinen (1443) napsal 12.07.2013 v 12:34

Škoda že ho Staša neudělal Prý nezbývalo moc, těch 7 vteřin od Saarinena bylo i míň, kniha Wohlmutha uvádí že nějakých jen 300 metrů. A číza musela jet zázračně. Stejně jako na Salzburgringu. Tam Staša i vedl, nemýlím-li se

DTSenior35 (308) napsal 12.07.2013 v 09:37

Nádhera, nádhera a ještě jednou nádhera

Jirka-97 (66) napsal 12.07.2013 v 09:30

Díky pane Feigle, krásný vzpomínkový článek, jako vždy

mamba54 (1340) napsal 12.07.2013 v 08:54

Ach jo. Krásný závod, krásné vzpomínky...

IvanDvoutakťák (5104) napsal 12.07.2013 v 08:41+4

"Nemůžu si pomoct" a musím ještě jednou :
v těch "časech" byla při organizaci brněnské GP-MS každá
ruka dobrá a tak se stalo,že právě při tomto, nerozpakuju
se říci SLAVNÉM, ročníku, jsem "zarotoval" do služby tra-
ťáka v boxech. Měl jsem tak příležitost být jedním z oči-
tých svědků, jak se v sobotu navečer "strakoničáci" vydávají
na cestu do fabriky(ČZ) se ´zlobícím´motorem Bohuša Staši
(z Malenovic u Zlína!) do Strakonic. Vrátili se za roz-
břesku a od časného rána, po montáži do motocyklu, se z de-
pa ozývalo neustálé broukání toho nádherného čtyřválce V4.
Nadšení "otce véčtyřky" ing.Františka Pudila a dalších
opět slavilo úspěch, přestože pro tuto jejich práci nebyly
k mání "devizové prostředky". No a ostatní už vyplývá z vý-
sledku Staši v nedělním závodě - několikahodinové "zabíhá-
ní motoru na stojanu" se ukázalo jako dostatečné,aby tento
stroj opět ukázal světu, že v Československu JSOU motocyk-
loví konstruktéři schopní postavit stroj, konkurenceschopný
a úspěšný v MS
I přesto, že pan ing.Pudil "měl na výkresech" bezkontaktní
zapalování a vstřikování paliva, musel se pro nedostatečné
finacování tohoto projektu "spokojit" s karburátory a zapa-
lováním s mechanickými přerušovači ...

IvanDvoutakťák (5104) napsal 12.07.2013 v 08:11

Díky pane Feigle, za připomenutí těch krásných chvil
P.S.: A pak že Kája Hanika (na 4. snímku odshora)
nepřipomíná Barryho Sheenea ...

josef58 (826) napsal 12.07.2013 v 05:16+1

Pěkný Má první VC ČSSR v Brně. Ikdyž propršela, přesto to bylo a od té doby vždy.




TOPlist