Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mamba: Nesohlasím. Já to vidím obráceně. Zlevnění- více jezdců. Méně změn, vyšší úspory. Větší objem a těžší stroj- menší rychlost v zatáčkách- větší bezpečnost. Ale s tím pletením biče to k současnému dění celkem sedí!
Marex, me zilky nepraskaji...ja jsem v klidu. Me totiz Ezpeleta, Dorna ani nikdo jinej nevadi, ja jsem totiz spokojenej clovek;) To nekdo jinej porad hleda problemy...ze Marexi (treba ty, kdyz uz me pises :) )
Marex 18:47- Zdá se, že požaduješ nemožné: Více jezdců, více značek, více objemu, více bezpečnosti - a naproti tomu, aby to všechno stálo MÉNĚ peněz. Nevím, je li to uskutečnitelné. Nezapomeň, vždy je něco za něco a na úkor něčeho. Už naši předkové věděli že:
1.) Z hov.a bič neupleteš
2.) Upleteš-li, nezapráskáš
3.) Zapráskáš-li, potřísníš se
Motomatter, crashnet,... to aby člověk nedělal nic jinýho
než surfoval po odborných stránkách všech zemí,co mají co říci k okruhovýmu sport MOTOCYKLů !?
A to by ty všechny "adresy" taky musel znát
Není toto"tak trochu"záležitost profíků,kteří by nám,laikům,
všechny ty detaily zprostředkovali(a vydělali)??
Desmo: Klídek. Ať ti nepraskne žilka. Řekni, s čím konkrétně nesouhlasíš v mém příspěvku z 18:47 a můžeme se o tom bavit. Takhle je to příliš povšechné.
Ivane, ty jsi provokatér. Tohle neskončí dobře. K těm článkům "na zakázku", ono je to většinou od nějakého zdroje. Co chceš taky pořád vymýšlet za články? Takhle dáš odkaz na zdroj a když se do tebe někdo naveze, že nejsi objektivní, odkážeš se na ... zdroj. Žádný novinář nemůže být všude osobně...což v dnešní době ani není nutné. Ostatně tisková prohlášení a prohlášení šéfů (jakýchkoliv) společností musejí být politicky zaobalená- korektní. Takže skutečnost si musíme kontrolovat až podle výsledků. Uvidíme, jak se to vyvrbí. Čas ukáže.
Marex, kdyby to byly fakta, tak Ezpeletu zatahnes sotva do tretiny tech tvych "fakt" Takhle je to jrn zvaneni...sak si precti to z motomatters..jenze to bys musel chtit co? Jak rikam, jednodussi je vymyslet si svoje a pak to schovavat za nazor, na kterej ma kazdej pravo...ohrana pisnicka..
Klucí(Marex,Josef58), jakou Vy mně děláte radosŤ
A škoda,že Capt. je postava tajemná,přímo smyšlená - taky
bych ho pochválil
Interceptore, s tou´japonskou čtyřkou´výrobců to tak bylo
ještě v historicky nedaleké minulosti! Než do tohoto sportu
začli fušovat"odborníci na cokoliv"... A snad to tak
bude v NEDALEKÉ budoucnosti!!?
Hlavně se nesmí z nějakýho článku,napsanýho na zakázku,
dělat "písmo svaté"...
Desmo: Ještě jednou si přečti, co jsem napsal. Jsou to fakta. Nic smyšleného. Ezpeletovi se prostě nedaří dodržet to, co plánuje. Naopak mu jde dobře promo- čímž osloví davy. Skalní to ale spíše otráví, týmy a jezdce ničí. Já jednoduše nevěřím slibům. Zajímají mne výsledky. Jakmile pohrabu listí, můžeme pokračovat v naší diskuzi. Zkus to bez afektu a vulgarit. Dík. Ps: Bylo to MS, ne ME.
možna je to kvuli tomu že honda už taky nestačí na aprilii a gileru a ví že Piagio neuvolní prostředky na vývoj novýho 4T motoru. jen doufam že si KTM s tou hondou vytře prdel
Bohatě stačilo přečíst těch pouhých cca 5%. Co skoro Carmelova věta, to perla. Ono, papír snese vše, důležitější jsou skutky, ty jsou vidět,a moc dobře to nevypadá, spíš bída. Aspoň moto1 a moto3 - obojí trapárna
No dle mě je jedno jestli Honda nebo Yamaha nebo.., vyrovnanost je v celku zaručena. Bude-li konkurence a víc dodavatelů motorů, dřív či později se vyselektují premianti---předem jasní... a opět bude Honda, Yamaha či Suza s Kawou vládnout.. tak to je... a bude
Ogg, však Pan Redaktor, jak říkáš, už z tohohlé dávno ten "výcuc" udělal v Ezpeleta: Plná podpora CRT...sice tak 5% ale i přesto, aspoň něco Kdo chce, může si to pročíst sám. Číst umí každej, skoro.
Marex, radši si přečti ten článek co poslal Ogg a nerozumuj co kdyby a proč a co Tam je popsáno vše jasně a zřetelně. Kdo to i přes tohle stále nepochopí co a jak běží, měl by jít radši hrabat listí..nepředpokládám ale, že by si to z tady někdo přečet. Na tu je tady každej moc "chytrej" a radši bude plkat a vymýšlet svoje teorie
Ogg: Díky vám za to kluci. Bylo to opracdu pěkný.
Co se týče zlevňování MGP a současně zvyšování jeho bezpečnosti, tak to se Ezpeletovi jednou podařit musí. Doteď byly výsledky v MGP obrácené.
Sumář:
1)Přechod na litry = výrazné zdražení!!!
2)Přechod na 800 = zdražení a zhoršení bezpečnosti (co že bylo údajným důvodem snížení objemu? )
3)Opětovný přechod na litry= další zdražení a bezpečnost vyšší neočekávejme!
(Moto2 se sice zlevnila,ale pozbyla ZÁKLADNÍ prvky pro MS- za cenu jednotných motorů)
Ps: Celkem by mne zajímalo, kolik stála sezona Marca Marqueze- resp. jeho sponzory. Nebylo to náhodou srovnatelné s továrními 250 2T?
Takže odtud pramení moje skepse ohledně rozhodování o změnách technického reglementu! Až Ezpeleta pozvedne prapor MGP na úroveň doby, kdy do ní vstoupil, pochválím jej. Přesto si ale neodpustím poznámku: " To jim to ale teda trvalo!!!" Dočkáme se toho někdy?
Tak člověk po burné neděli, kdy neviděl na dráze tolik lidí co pamatuje, vzdává smutek Marcovi Simoncellimu a přemýšlí co se asi bude dít v MOTO GP nadále. Já jsem velice rád, že jste si akci na Hradě pochvalovali, dnes jsme to opět řešili v šatně. Všichni jsme za jedno, byla to nezapomenutelná neděle, ale doufejme, že kvůli takovému důvodu to bude poslední.
Pan Ezepleta se snaží zlevnit MOTO GP. Situace není lehká, je krize, motocykly MOTOGP stojí enormní balík, prý to zdražování zařídil velký Ezpeleta. Jenže to výrobci MSMA zapřičinily veškeré ty změny, mají totiž monopol na technické předpisy. To pan Ezepleta nemá.
CRT stejně jednou či později nahradí aktuální motocykly MOTO GP, s tím můžeme už dozajista počítat. V MOTO Dvě bude víc motorů, bude to víc o konkurenci a opět to bude pravé MS!
Já jsem si nedávno přečet (za cenu přeložení na googlu) článek a ten mi otevřel oči. Mrkněte na to se mnou, pokud nejste zrovna pravými angličanami, můžete použít nějaký překladač, který vám to přeloží krásně do češtiny. MOžná je to rovnou tip i na pana Redaktora, zda by z toho neudělal výcuc v bodech
Jinak jsem rád, že dost z vás vidělo sto procentního traťového komisaře živě v akci! Malajští kolegové by se od nás mohli učit! Dokonce se o nás resp. o neděli, píše už i na britském portalu crash.net ! To je teprv síla!
Howgh.
Pane Redaktor, přijímáte výzvu? (s tím článekm). To by po přečtení dost lidí změnilo názor na pana Ezpeletu.
WSBK zůstane i nadále, i když v roce 2013 s podstatnými změnami, to je celkem jisté. Budou ale ještě více podobny sériovým motorkám! A bude tak hmatatelnější rozdíl mezi MotoGP a WSBK.
Honda píská, Dorna skáče a moc rád bych se mýlil v tom,že
jde hlavně o to,aby NEBYLY dvě mistrovstvísvěta
Postup potom takový, že "se vyčistí"WSBK, Honda tam s fanfá-
rami´napochoduje´a bude plnit úlohu Trojského koně dokud
WSBK nepůjde do kytek a zůstane TO JEDINÉ(NEJLEPŠÍ A NEJLEV-
NĚJŠÍ ) Dorna-MS ... Nakonec ty "předčasné a
překotné" odchody z WSBK už začaly, nebo ne!?
A toto všechno jsem zde napsal přesto,že mě to docela snadno
může postavit do role propagátora teorií spiknutí...
Desmo: S čím teda nesouhlasíš?
Desmo: Tak to bych si nerad četl tvoje výlevy, když budeš rozčílený.
Mamba: Nesohlasím. Já to vidím obráceně. Zlevnění- více jezdců. Méně změn, vyšší úspory. Větší objem a těžší stroj- menší rychlost v zatáčkách- větší bezpečnost. Ale s tím pletením biče to k současnému dění celkem sedí!
Marex, me zilky nepraskaji...ja jsem v klidu. Me totiz Ezpeleta, Dorna ani nikdo jinej nevadi, ja jsem totiz spokojenej clovek;) To nekdo jinej porad hleda problemy...ze Marexi (treba ty, kdyz uz me pises :) )
Marex 18:47- Zdá se, že požaduješ nemožné: Více jezdců, více značek, více objemu, více bezpečnosti - a naproti tomu, aby to všechno stálo MÉNĚ peněz. Nevím, je li to uskutečnitelné. Nezapomeň, vždy je něco za něco a na úkor něčeho. Už naši předkové věděli že:
1.) Z hov.a bič neupleteš
2.) Upleteš-li, nezapráskáš
3.) Zapráskáš-li, potřísníš se
Motomatter, crashnet,... to aby člověk nedělal nic jinýho
než surfoval po odborných stránkách všech zemí,co mají co říci k okruhovýmu sport MOTOCYKLů !?
A to by ty všechny "adresy" taky musel znát
Není toto"tak trochu"záležitost profíků,kteří by nám,laikům,
všechny ty detaily zprostředkovali(a vydělali)??
Desmo: Klídek. Ať ti nepraskne žilka. Řekni, s čím konkrétně nesouhlasíš v mém příspěvku z 18:47 a můžeme se o tom bavit. Takhle je to příliš povšechné.
Ivane, ty jsi provokatér. Tohle neskončí dobře. K těm článkům "na zakázku", ono je to většinou od nějakého zdroje. Co chceš taky pořád vymýšlet za články? Takhle dáš odkaz na zdroj a když se do tebe někdo naveze, že nejsi objektivní, odkážeš se na ... zdroj. Žádný novinář nemůže být všude osobně...což v dnešní době ani není nutné. Ostatně tisková prohlášení a prohlášení šéfů (jakýchkoliv) společností musejí být politicky zaobalená- korektní. Takže skutečnost si musíme kontrolovat až podle výsledků. Uvidíme, jak se to vyvrbí. Čas ukáže.
Marex, kdyby to byly fakta, tak Ezpeletu zatahnes sotva do tretiny tech tvych "fakt" Takhle je to jrn zvaneni...sak si precti to z motomatters..jenze to bys musel chtit co? Jak rikam, jednodussi je vymyslet si svoje a pak to schovavat za nazor, na kterej ma kazdej pravo...ohrana pisnicka..
Nevím, k čemu by NÁM byl v Brně při GP Mr.President ???
Leda by SPZkovi řekl,že TO dělá blbě, že ON by...
Klucí(Marex,Josef58), jakou Vy mně děláte radosŤ
A škoda,že Capt. je postava tajemná,přímo smyšlená - taky
bych ho pochválil
Interceptore, s tou´japonskou čtyřkou´výrobců to tak bylo
ještě v historicky nedaleké minulosti! Než do tohoto sportu
začli fušovat"odborníci na cokoliv"... A snad to tak
bude v NEDALEKÉ budoucnosti!!?
Hlavně se nesmí z nějakýho článku,napsanýho na zakázku,
dělat "písmo svaté"...
Capt: Tak to je jasný. Museli by "poupravit" jeden válec z Midalu... a k tomu asi nedojde.
Marex . se rozhodne zitra jestli pojedou. bohužel ale nepojedou se svojim motorem
Capt: KTM fandím. Radši bych ale viděl na špici FGR.
Desmo: Ještě jednou si přečti, co jsem napsal. Jsou to fakta. Nic smyšleného. Ezpeletovi se prostě nedaří dodržet to, co plánuje. Naopak mu jde dobře promo- čímž osloví davy. Skalní to ale spíše otráví, týmy a jezdce ničí. Já jednoduše nevěřím slibům. Zajímají mne výsledky. Jakmile pohrabu listí, můžeme pokračovat v naší diskuzi. Zkus to bez afektu a vulgarit. Dík. Ps: Bylo to MS, ne ME.
možna je to kvuli tomu že honda už taky nestačí na aprilii a gileru a ví že Piagio neuvolní prostředky na vývoj novýho 4T motoru. jen doufam že si KTM s tou hondou vytře prdel
proč nechtěj dvoutakty? Je to konstrukčně jednoduší tudíž levnější na výrobu a ve srovnání se 4T 250ccm s 55koníky je 2T i levnější na provoz.
PITYGPX - A k čemu ho potřebuješ a na co bys ho potřeboval na závodech v Brně?
Nóóó, tak teď už určitě nepřijede nikdy, pokud tedy patří mezi ty významné, kteří to tu čtou
Bohatě stačilo přečíst těch pouhých cca 5%. Co skoro Carmelova věta, to perla. Ono, papír snese vše, důležitější jsou skutky, ty jsou vidět,a moc dobře to nevypadá, spíš bída. Aspoň moto1 a moto3 - obojí trapárna
Ogg - Ten článek si nechal napsat Ezpeleta? Dokud se toho chlapa nezbaví, tak půjde MGP do kytek!
Ať jde třeba do řiti na ME(?) basketbalu ženských taky jel...byl snad všude, jen v Brně ne
Klaus jede na fotbal do Plzně. Nechapu že nepřijede na MGP do Brna, když měl xkrát pozvání!
No dle mě je jedno jestli Honda nebo Yamaha nebo.., vyrovnanost je v celku zaručena. Bude-li konkurence a víc dodavatelů motorů, dřív či později se vyselektují premianti---předem jasní... a opět bude Honda, Yamaha či Suza s Kawou vládnout.. tak to je... a bude
Ogg, však Pan Redaktor, jak říkáš, už z tohohlé dávno ten "výcuc" udělal v Ezpeleta: Plná podpora CRT...sice tak 5% ale i přesto, aspoň něco Kdo chce, může si to pročíst sám. Číst umí každej, skoro.
Marex, radši si přečti ten článek co poslal Ogg a nerozumuj co kdyby a proč a co Tam je popsáno vše jasně a zřetelně. Kdo to i přes tohle stále nepochopí co a jak běží, měl by jít radši hrabat listí..nepředpokládám ale, že by si to z tady někdo přečet. Na tu je tady každej moc "chytrej" a radši bude plkat a vymýšlet svoje teorie
Ogg: Díky vám za to kluci. Bylo to opracdu pěkný.
Co se týče zlevňování MGP a současně zvyšování jeho bezpečnosti, tak to se Ezpeletovi jednou podařit musí. Doteď byly výsledky v MGP obrácené.
Sumář:
1)Přechod na litry = výrazné zdražení!!!
2)Přechod na 800 = zdražení a zhoršení bezpečnosti (co že bylo údajným důvodem snížení objemu? )
3)Opětovný přechod na litry= další zdražení a bezpečnost vyšší neočekávejme!
(Moto2 se sice zlevnila,ale pozbyla ZÁKLADNÍ prvky pro MS- za cenu jednotných motorů)
Ps: Celkem by mne zajímalo, kolik stála sezona Marca Marqueze- resp. jeho sponzory. Nebylo to náhodou srovnatelné s továrními 250 2T?
Takže odtud pramení moje skepse ohledně rozhodování o změnách technického reglementu! Až Ezpeleta pozvedne prapor MGP na úroveň doby, kdy do ní vstoupil, pochválím jej. Přesto si ale neodpustím poznámku: " To jim to ale teda trvalo!!!" Dočkáme se toho někdy?
Tak člověk po burné neděli, kdy neviděl na dráze tolik lidí co pamatuje, vzdává smutek Marcovi Simoncellimu a přemýšlí co se asi bude dít v MOTO GP nadále. Já jsem velice rád, že jste si akci na Hradě pochvalovali, dnes jsme to opět řešili v šatně. Všichni jsme za jedno, byla to nezapomenutelná neděle, ale doufejme, že kvůli takovému důvodu to bude poslední.
Pan Ezepleta se snaží zlevnit MOTO GP. Situace není lehká, je krize, motocykly MOTOGP stojí enormní balík, prý to zdražování zařídil velký Ezpeleta. Jenže to výrobci MSMA zapřičinily veškeré ty změny, mají totiž monopol na technické předpisy. To pan Ezepleta nemá.
CRT stejně jednou či později nahradí aktuální motocykly MOTO GP, s tím můžeme už dozajista počítat. V MOTO Dvě bude víc motorů, bude to víc o konkurenci a opět to bude pravé MS!
Já jsem si nedávno přečet (za cenu přeložení na googlu) článek a ten mi otevřel oči. Mrkněte na to se mnou, pokud nejste zrovna pravými angličanami, můžete použít nějaký překladač, který vám to přeloží krásně do češtiny. MOžná je to rovnou tip i na pana Redaktora, zda by z toho neudělal výcuc v bodech
Pěkný článek o Dorně zde:
//www.motomatters.com/analysis/2011/10/31/the_2012_motogp_revolution_part_3_politi.html
Jinak jsem rád, že dost z vás vidělo sto procentního traťového komisaře živě v akci! Malajští kolegové by se od nás mohli učit! Dokonce se o nás resp. o neděli, píše už i na britském portalu crash.net ! To je teprv síla!
Howgh.
Pane Redaktor, přijímáte výzvu? (s tím článekm). To by po přečtení dost lidí změnilo názor na pana Ezpeletu.
WSBK zůstane i nadále, i když v roce 2013 s podstatnými změnami, to je celkem jisté. Budou ale ještě více podobny sériovým motorkám! A bude tak hmatatelnější rozdíl mezi MotoGP a WSBK.
Honda píská, Dorna skáče a moc rád bych se mýlil v tom,že
jde hlavně o to,aby NEBYLY dvě mistrovstvísvěta
Postup potom takový, že "se vyčistí"WSBK, Honda tam s fanfá-
rami´napochoduje´a bude plnit úlohu Trojského koně dokud
WSBK nepůjde do kytek a zůstane TO JEDINÉ(NEJLEPŠÍ A NEJLEV-
NĚJŠÍ ) Dorna-MS ... Nakonec ty "předčasné a
překotné" odchody z WSBK už začaly, nebo ne!?
A toto všechno jsem zde napsal přesto,že mě to docela snadno
může postavit do role propagátora teorií spiknutí...