Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Hodnotit Peška je dost těžké. Na jedné straně se nesmí zapomenout na jeho úspěchy v MS 125ccm to jsme všichni šíleli. Vidět českého jezdec jezdit na špici v MS a ještě ho vidět vyhrávat byla fantazie . Bohužel, měl kolem sebe špatný management , jeho úspěch se nedokázal dostatečně využít k tomu, aby sehnal dobré angažmá ve 250 ccm. Tam se podle mě dá najít příčina jeho pozvolného pádu do suterénu závodního pole v dnešní kategorii MOTO 2 . Dva roky se trápil ve 250 nezajel nic – uváděl, že se s motorkou sžívá – pomalu na konci první sezony tvrdil pořád totéž. To jsem od nikoho jiného nezaregistroval. Následně přešel do MOTO 2 a zase se sžívá – tedy sžíval, ale to přece museli všichni nebo ne? Teď je v situaci, kdy po něm nikdo dobrovolně nesáhne, ani Joska Kubíček ho nechce. Sice tvrdí, že by si musel zvykat na jinou motorku – což je pravda, ale já z jeho slov spíš cítím, že ho prostě nechce . A proč by ho měl chtít? Oba borci jezdí skvěle, dokonce tak dobře, že mu mladého Reu přetáhnou do lepšího týmu. Pak by se snad místo pro Peška našlo, ale má jít do rizika a angažovat jezdce, který je v hlubokém výkonnostním a hlavně psychickém útlumu? Aby od nej půl sezony slyšel, že se sžívá s motorkou?
Mamba54 - To se nediv, že to dnešní generace nedovede ocenit! Vše se točí jen okolo MGP a jak jsem už psal dorostenecká přípravka, kterou z bývalé plnohodnotné třídy 125 ccm udělal SPZka skoro nikoho nezajímá! A když, tak jen jako přestupná stanice do MOTO 2, která je zase postupnou třídou do MGP, pokud tedy nějaký otec klukovi to místo nekoupí!
Chtěl bych jenom připomenout, že Pešek Vyhrál dva závody ve třídě 125ccm ( po více, než dvou desetiletích- nepletu-li se), pak dal dokonce doma bednu... to jenom pro připomenutí toho, že právě on byl tím, kdo pozvednul ČESKÝ MOTOCYKLOVÝ PRAPOR o hodně výš, než byl před ním (to se válel v blátě)!!! Je-li vám to málo, řekněte mi, který ČESKÝ jezdec pro svoje fanoušky získal víc a ještě žije a jezdí!?
Pešek je super jezdec, on měl chudáček jen smůlu na motorku, team mechaniků, managery, počasí, smůlu ... dejte si facu, je to lempl kterej si plival do vlastní stáje, nikdy neuznal vlastní chybu a jen plakal jak je všechno proti němu.
MeduzaBig - Pešek je dobrý jezdec a to, že jsem napsal co by dělal v MOTO 2 je snad jasné! Při přetlaku jezdců a po tak nevydařené sezóně asi nemá v MOTO 2, co dělat! Kdo by ho asi angažoval?
PityGPX: Brivio má jiný starosti než Peška. Usiluje o to být osobním manažerem Rossiho a zároveň je manažerem Yamahy a kromě Peška je manažerem více jezdců, třeba velkého talentu Maxima Bergera.
No, pokud se nepletu tak manager Peška je nějaký Brivio a pan Brivio je hodně dobrej manager. Snad ho zaměstná, třeba by Peškovi mohl dát roli testovacího jezdce Ducati MGP, to by nebylo špatné Jinak, ja nevím, veřejnost a fanoušci si peška přejí buď po boku u nového týmu Ducati kde bude jezdit K. Smrž či v Intermotu. Ale obě jsou spíš přáním myšlenky a od reality hodně vzdálené, i když stát se to opravdu může.
Kubát: Pokud nový jezdec zajede to samé co jezdec, který tam byl od začátku sezóny, pak je jisté, že ten nový jezdec není určitě horší.
AKRO: Kdyby jezdil jezdec solidně, tak ho sotva vyhodí. Mohl by jít do CEC.
Nadávat tady na Peška nemá cenu! Je to dobrý jezdec, sice žádná absolutní špička, ale jezdí solidně! Měl trochu smůlu na tým a ani motorka nebyla nic moc! Uvidíme zda se někde chytí!
No Pešek si o to vážení dlouho koledoval jak svými výsledky tak svým chováním,arogantní člověk bez výsledků tam nemá co dělat!!!A Ceská pojištovna už má vyhlídlého jiného českého mladého jezdce který sbírá bodíky tak o co jde?
Teď se ale rýsuje palčivá otázka. Bude po letošních výsledcích a výlevech na adresu týmu o Lukáše někdo zájem? Konkurence nespí, Dravých 15letých Španělů je hafo.
no každopádně i ten santiago hernandéz neudělal žádnou díru do světa s tou samou motorkou. nemyslím si, že by lamborghini nějak vyloženě exceloval. každopádně mi to velice smrdí
Bosso: Tak možná je i tohle tím důvodem, proč Lukášovi měnili setup. Jinak by totiž mohl zajet top ten a hůř by se dalo mluvit o špatných výsledcích. Je to sice v rovině"možná a kdyby", ale jednotlivé střípky do sebe začínají zapadat.
To Bosso: Tzn., že když dojdou v sezoně peníze, pak je potřeba nový jezdec s balíkem. Ve smlouvě je klauzule o výsledcích, no pak se tedy dají samozřejmě pochopit i ty změny v nastavení (k horšímu) od teamu. Dobrý výsledek už se nemusel hodit - je to prostě byznys.
To keby49: Je to také řešení, vezmi si tento další případ před Aragónem: //www.motorkar...al-padaka-16813.html
A takových případů by se jistě našlo v nedávné minulosti více (např. Rus Leonov v týmu Kiefer Racing, když místo něho jel nakonec v Brně Vosty, který donesl peníze). Pochopitelně, že se vše dá řešit soudní dohrou, ale to je hodně zdlouhavé a mezitím je sezóna pryč. A když chceš "psa bíti, tak si vždycky hůl najdeš"! Ve smlouvě je jistě zakotveno, že v případě neodpovídajících výsledků může tým od smlouvy odstoupit ... (což je bohužel pravda, Lukáš zajel letos 1x 13. místo) a dále, že v případě poškození týmu na veřejnosti - v médiích - což je také také pravda: "přejel bych celý stan buldozerem", nebo "jisté je jedno, v této chvíli by každá změna by byla dobrá. A možná není tak daleko." se týmu, který potřebuje udělat z jakýchkoliv důvodů změnu jezdce, určitě hodí!!!
Nebudu spekulovat, ale tenhle článek mě utvrdil o skutečném zájmu stáje. A tím zájmem asi není Peškův výsledek.Každopádně doufám , že Lukáš dostane co nejdříve od někoho lano a vrátí se do seriálu MS.
Ještě chci říct jedno. Snad Česká pojišťovna hodně znepříjemní život tomuto zvláštnímu týmu...
Hodnotit Peška je dost těžké. Na jedné straně se nesmí zapomenout na jeho úspěchy v MS 125ccm to jsme všichni šíleli. Vidět českého jezdec jezdit na špici v MS a ještě ho vidět vyhrávat byla fantazie . Bohužel, měl kolem sebe špatný management , jeho úspěch se nedokázal dostatečně využít k tomu, aby sehnal dobré angažmá ve 250 ccm. Tam se podle mě dá najít příčina jeho pozvolného pádu do suterénu závodního pole v dnešní kategorii MOTO 2 . Dva roky se trápil ve 250 nezajel nic – uváděl, že se s motorkou sžívá – pomalu na konci první sezony tvrdil pořád totéž. To jsem od nikoho jiného nezaregistroval. Následně přešel do MOTO 2 a zase se sžívá – tedy sžíval, ale to přece museli všichni nebo ne? Teď je v situaci, kdy po něm nikdo dobrovolně nesáhne, ani Joska Kubíček ho nechce. Sice tvrdí, že by si musel zvykat na jinou motorku – což je pravda, ale já z jeho slov spíš cítím, že ho prostě nechce . A proč by ho měl chtít? Oba borci jezdí skvěle, dokonce tak dobře, že mu mladého Reu přetáhnou do lepšího týmu. Pak by se snad místo pro Peška našlo, ale má jít do rizika a angažovat jezdce, který je v hlubokém výkonnostním a hlavně psychickém útlumu? Aby od nej půl sezony slyšel, že se sžívá s motorkou?
Mamba54 - To se nediv, že to dnešní generace nedovede ocenit! Vše se točí jen okolo MGP a jak jsem už psal dorostenecká přípravka, kterou z bývalé plnohodnotné třídy 125 ccm udělal SPZka skoro nikoho nezajímá! A když, tak jen jako přestupná stanice do MOTO 2, která je zase postupnou třídou do MGP, pokud tedy nějaký otec klukovi to místo nekoupí!
V podstatě zde vyrostla generace, která to nezažila a nedovede to ocenit.
Marex: maličko upřesním, po 41.letech. Jinak
Marex: Pro fanoušky? To jsem se od srdce zasmál.
Chtěl bych jenom připomenout, že Pešek Vyhrál dva závody ve třídě 125ccm ( po více, než dvou desetiletích- nepletu-li se), pak dal dokonce doma bednu... to jenom pro připomenutí toho, že právě on byl tím, kdo pozvednul ČESKÝ MOTOCYKLOVÝ PRAPOR o hodně výš, než byl před ním (to se válel v blátě)!!! Je-li vám to málo, řekněte mi, který ČESKÝ jezdec pro svoje fanoušky získal víc a ještě žije a jezdí!?
Pešek je super jezdec, on měl chudáček jen smůlu na motorku, team mechaniků, managery, počasí, smůlu ... dejte si facu, je to lempl kterej si plival do vlastní stáje, nikdy neuznal vlastní chybu a jen plakal jak je všechno proti němu.
MeduzaBig - Pešek je dobrý jezdec a to, že jsem napsal co by dělal v MOTO 2 je snad jasné! Při přetlaku jezdců a po tak nevydařené sezóně asi nemá v MOTO 2, co dělat! Kdo by ho asi angažoval?
PityGPX: Brivio má jiný starosti než Peška. Usiluje o to být osobním manažerem Rossiho a zároveň je manažerem Yamahy a kromě Peška je manažerem více jezdců, třeba velkého talentu Maxima Bergera.
Akro: Ty jsi asi fakt duševně nemocný...Nejdřív napíšeš, že co by tam Pešek dělal a potom, že je dobrý jezdec a nemá cenu na něho nadávat...
No, pokud se nepletu tak manager Peška je nějaký Brivio a pan Brivio je hodně dobrej manager. Snad ho zaměstná, třeba by Peškovi mohl dát roli testovacího jezdce Ducati MGP, to by nebylo špatné Jinak, ja nevím, veřejnost a fanoušci si peška přejí buď po boku u nového týmu Ducati kde bude jezdit K. Smrž či v Intermotu. Ale obě jsou spíš přáním myšlenky a od reality hodně vzdálené, i když stát se to opravdu může.
Kubát: Pokud nový jezdec zajede to samé co jezdec, který tam byl od začátku sezóny, pak je jisté, že ten nový jezdec není určitě horší.
AKRO: Kdyby jezdil jezdec solidně, tak ho sotva vyhodí. Mohl by jít do CEC.
Nadávat tady na Peška nemá cenu! Je to dobrý jezdec, sice žádná absolutní špička, ale jezdí solidně! Měl trochu smůlu na tým a ani motorka nebyla nic moc! Uvidíme zda se někde chytí!
A co až teprve přijde mladíček, co sbírá body v italském mistrovství ?
No Pešek si o to vážení dlouho koledoval jak svými výsledky tak svým chováním,arogantní člověk bez výsledků tam nemá co dělat!!!A Ceská pojištovna už má vyhlídlého jiného českého mladého jezdce který sbírá bodíky tak o co jde?
Marex: Ve vlastním týmu a vlastní režii?
Lukina bych rád viděl ve WSBK.
Teď se ale rýsuje palčivá otázka. Bude po letošních výsledcích a výlevech na adresu týmu o Lukáše někdo zájem? Konkurence nespí, Dravých 15letých Španělů je hafo.
no každopádně i ten santiago hernandéz neudělal žádnou díru do světa s tou samou motorkou. nemyslím si, že by lamborghini nějak vyloženě exceloval. každopádně mi to velice smrdí
Tý jo. Nečetl jsem všechny příspěvky do konce, takže se jen opakuju po TRA...sorry- naprostej souhlas.
Bosso: Tak možná je i tohle tím důvodem, proč Lukášovi měnili setup. Jinak by totiž mohl zajet top ten a hůř by se dalo mluvit o špatných výsledcích. Je to sice v rovině"možná a kdyby", ale jednotlivé střípky do sebe začínají zapadat.
Dnešní kvalifikace můžete sledovat na netu, viz návod sekce motogp, jsou tam dva linky kde to poběží.
//www.motorkari...?ft=85940&fid=25
To Bosso: Tzn., že když dojdou v sezoně peníze, pak je potřeba nový jezdec s balíkem. Ve smlouvě je klauzule o výsledcích, no pak se tedy dají samozřejmě pochopit i ty změny v nastavení (k horšímu) od teamu. Dobrý výsledek už se nemusel hodit - je to prostě byznys.
tak trochu zakletý a trochu se divim, že tam Lukáš šel. Už za dob, kdy za tento tým jezdil Jarda Huleš se v tomto týmu velmi trápil.
tak hlavně jestli už to ví i Pešek a Čihák ,aby tam v neděli , nekoukali co se děje.
Co se týče týmu Matteoni, tak je pro české jezdce
Jen bych rád věděl jestli v Itálii propíraj Ferucia
Stejným způsobem jako Karla Abraháma
Že jezdí houno a bez peněz by ovládal maximálně Mezka
To keby49: Je to také řešení, vezmi si tento další případ před Aragónem: //www.motorkar...al-padaka-16813.html
A takových případů by se jistě našlo v nedávné minulosti více (např. Rus Leonov v týmu Kiefer Racing, když místo něho jel nakonec v Brně Vosty, který donesl peníze). Pochopitelně, že se vše dá řešit soudní dohrou, ale to je hodně zdlouhavé a mezitím je sezóna pryč. A když chceš "psa bíti, tak si vždycky hůl najdeš"! Ve smlouvě je jistě zakotveno, že v případě neodpovídajících výsledků může tým od smlouvy odstoupit ... (což je bohužel pravda, Lukáš zajel letos 1x 13. místo) a dále, že v případě poškození týmu na veřejnosti - v médiích - což je také také pravda: "přejel bych celý stan buldozerem", nebo "jisté je jedno, v této chvíli by každá změna by byla dobrá. A možná není tak daleko." se týmu, který potřebuje udělat z jakýchkoliv důvodů změnu jezdce, určitě hodí!!!
Takže hádám že Matteonimu stojí v Garage minimálně Murcielago
Na 125ku nemá váhu
Vlastně má ...ale přez
Nebudu spekulovat, ale tenhle článek mě utvrdil o skutečném zájmu stáje. A tím zájmem asi není Peškův výsledek.Každopádně doufám , že Lukáš dostane co nejdříve od někoho lano a vrátí se do seriálu MS.
Ještě chci říct jedno. Snad Česká pojišťovna hodně znepříjemní život tomuto zvláštnímu týmu...