Z jihu Anglie odjíždí Karel Hanika bez bodu
Text: Petr Czyž | Zdroj: TZ Red Bull KTM Ajo | Foto: Red Bull KTM Ajo | Zveřejněno: 30.8.2015 | Zobrazeno: 5 863x
Text: Petr Czyž | Zdroj: TZ Red Bull KTM Ajo | Foto: Red Bull KTM Ajo | Zveřejněno: 30.8.2015 | Zobrazeno: 5 863x
Kornfikovi trvala bedna 6 let. Máme tam dva jezdce se slušným zázemím, tak bych čekal trochu víc. Ale díky za ten druhý flek všem bohům silnice.
Ano, dá se to i takto formulovat, v podstatě je to pravda. Ale myslím si, že trošku více sebereflexe by Karlovi neškodilo. Kuba K. poslední dobou docela sebekritický byl, a myslím si, že i tohle mu konečně pomohlo k té vytoužené "bedně".
stihlmen - tak takovou sebereflexi zadny jezdec nema.Ze byl souper lepsi, rekne Chorche,kdyz dojede druhy za Valem,ale jezdec,co jezdi at uz z jakehokoli duvodu uprostred pole,nebude vykladat,ze proto,ze na ostatni nemel.
Jinak je zas fakt,ze Karel vetsinou hledal chybu u sebe,a ty reci o stesti a spatne nastavene motorce nejsou u nej zvykem,ale musi byt vazne uz pod velkym psychyckym tlakem.
Ty vysledky proste nejsou dobry,ale proc a jak my nevydumame,to musi Karel s tymem.
Tak snad se jeste zadari.Palce mu drzim porad.
Kubát: Psal jsem o tom už někde tady dříve, tedy ještě jednou. Po každém závodě slyšíme od Karla zhruba toto. Měl jsem buď málo štěstí nebo moc smůly, ten či onen soupeř udělal respektive neudělal to, co udělat měl, ale příští závod za to vezmu a budou všichni čubrnět. Nějak jsem nepostřehl, že by někdy řekl, že soupeři byli lepší, že na ně neměl. A to, že na ně neměl, byla vina motorky, kterou mechanici nedovedli optimálně seřídit. I tak se dá projevit neúcta k soupeřům, kteří byli jezdecky i takticky lepší.Píšu to v mírné nadsázce, ale v podstatě je to tak.
unavix: co by dělal v moto2, vy jste všichni jak posedlí Je mladej nevyježděnej a měl by jít ještě do větší konkurence než je moto3 ?? nesmysl tam by se akorát zahrabal. To same kdyby tam šel Kornfejl !!!
Rychlost sice má, ale času už moc ne. Měl rok hájení u KTM a letos se čekali výsledky. Troufám si tvrdit, že po odchodu Milera měl bejt jednička v týmu. No zatím je nejhorší z celé trojice. A jak to tak bývá, počítají se body a ne rychlý kola v kvaldě.
I přes tu mizerii držím palce. Třeba na příští rok sežene tým který nebude chtít aby dovalil půl mega v éčkách a přes to dostane kvalitní materiál. Spíš ale než v moto3 ho uvidíme v moto2.
Jezdecky je na tom dobře, výsledkově za prd...možna by pomohl nějaký psycholog a věřím že výsledky se dostaví.
stihlmen: můžeš trošku konkretizovat, jaký způsobem je karel neuctivý?
Jako výsledky opravdu bída, je smutné, že výsledek je stejný, jako by startoval z 20 místa a dojel na 16 místě. Osobně si myslím, že je to o hlavě, jelikož jsou výsledky jaké jsou, tak se to teď musí moc lámat přes koleno
Místo Khajrudina být nemůže, pač Malajzijský tým musí mít v týmu jednoho Malajzijce. Co se týče sponzora Karel nemá ani korunu...jediná šance je, že někde zbude volné místo (stejně jako měl Kornfeil štěstí, sice nová stáj ale nakonec to v neděli klaplo) a že si stejně někdo řekne, že právě u něho ve stáji by se mohl oklepat a zajet suprově. Ono je to hodně o štěstí a jak komu kdo sedne ať už lidsky nebo jak sedne motorka atd...vždyt to víte zbytečné vysvětlovat. Koukněte se kde byl Kent loni a předloni a kde je teď. Myslíte si, že je to tak zázračný jezdec není !!! Karel = kde by byl kdyby se v Brně neměnila technika, kde by byl v neděli když by nepršelo...já se mu nedivím, že je na prášky !!!
Ano, je to tak, každý, kdo chce být špičkou ve svém oboru, musí v sobě nést kus pokory. Není těžké si všimnout, že každý, kdo je opravdu špičkou v tom, co dělá, má určitou míru pokory k okolí,mimo jiné, ale tady není místo to dopodrobna rozebírat. Bohužel, značná část dnešní společnosti toto pokládá za slabost. a o uctivosti při motocyklovém závodě jsem nepsal nic.I když slovo "uctivost" se se celkem snadno dá zaměnit s férovostí. Ale to by měla být samozřejmost.
Stihlmen - tvoje dedukce je fascinující. Podle tebe dojíždí závody Karel blbě proto že není dost pokorný a uctivý? Připomíná mi to prohlášení podruha Bárty z cimermanova Záskoku:
VLASTA: Ano, donutil ji k tomu. Musela mu odkázat všechno: statek, polnosti, les,
rybník i cihelnu.
BÁRTA: Cihelny je mi obzvlášť líto. Jaké cihly může pálit takový necita.
VLASTA: Bože, Bárto, ty jsi tak hloupej, až je mi tě někdy líto...
Lepší, než spoléhat na štěstí, je vzít rozum do hrsti !
Hlavně žádnou Paniku..!!
Potenciál tam je. Někde je ovšem problém a jestli to není v hlavě, tak bych snad i řekl, že je na tu mášu moc narostlý... vpravdě si to neumím vysvětlit, proč to nejde!?
Vsadil bych si na pochroumané sebevědomí.
Jen můj názor, vzpomeňte jak začínal Antoneli, taky to byly pořád pády a kdejaké chyby. A dnes? V Brně 1. teďka 3. Myslím si, že Kája určitě bude pokračovat v Moto3, zvažovali i přejít do Moto2 vzhledem k jeho parametrům. Ale min. jeden rok určitě ještě v nejnižší kubatuře.
Doufám, že Karel ještě šanci dostane a zklidní se. Ono to asi není lehký, nastoupit z "dorostenecký ligy" rovnou do špičkového týmu a ustát velká očekávání. Jinak "teprve 19" taky není o tom, že by měl čas. Někteří už byli v tomto věku Mistři světa...
Jelikož Redbull neví co s prachama tak mu zaplatí sedačku i na příští rok něco už přece do něho nacpali a je mu přece jen 19..
Pořád ještě v koutku duše věřím, že Moto3 není jen AJO a Karel někde sedačku najde. Otázka je, jestli se bude moct ohánět silným sponzorem... Věřím, že v něm něco je, co se ještě nedostalo ven a zatím jen vystrkuje růžky (viz. kvaldy...).
drx: jestli je to, jak říkáš, tak odhaduju, že Karel pojede v nejlepším případě SSP, STK nebo IDM...
Ovšem rád bych ho viděl dvě sezony na HONDE... jestli by se mu nedařilo lépe a protrhl by konečně tu smulu s KTM- dle mne ma HONDA neskutečnou ryhlost a vetší sílu, než KTM a to by pro většího a těžšího Káju mohlo být srovnáni hendikepu
NO tak sranda by byla , kdyby to Kaja podepsal ve stáji misto Zulfahmi KHAIRUDDINA a jezdil by s KORNFIKEM
u aja je podepsaný B.Binder
a jak jsem někde četl bude brát jako 2ku Bo Bensnydera z rokie kterému bude platit sedačku přímo RedBull
Přeji Kajovi , bay ten druhý byl on a měli špatné informace - jen mám strach , dle toho co povídali , že to prostě je někdo jiný a 3tí moto ve stáji nebude
Na jednom nejmenovaném kanále to rozebírali podrobněji /ne českém , tam je to podchycené, aby se to zatabuizovalo co nejdele/.. A jasně říkali ze zakulisních dotazu v depu , že v příštím roce má KAJA u AJA utrum, jeden jezdec už smlouvu má jistou a Kaja to není. A s druhým se jedná . Nevím co si mám o tom myslet, když jinde se to veřejně proklepává a u nás o tomto ani vidu ,ani slechu.
Vratas61: souhlasím, Karel má rychlost, to je bez debat. Ale taky předvedl za ty skoro dva roky, že dělá strašnou spoustu chyb a není schopen zajet jediný solidní výsledek a je celkově je mnohem horší, než jeho stájoví kolegové. Kde myslíš, že to časem přijde? Kdo mu nabídne flek? Já bych mu to moc přál, ale přijde mi to úplně nereálné.
Kolik času mu pořád chcete dávat? Myslím, že času, i slušnýho materiálu měl habaděj na to, aby ukázal svůj talent a jezdecké umění, bohužel tomu tak nebylo, tudíš mu tak trochu ujíždí vlak a i šance na budoucnost v nějakém top týmu
Palovr: Ví...bude sedět doma na zadku
Karel má rychlost, ostatní přijde časem.
Kájo - víme všichni že tě to musí hrozně štvát! Ale přeci musíš vědět i ty že závod se v prvních kolech nevyhrává. Všimni si i Rosiho závod byl o tom najít v začátku limity na vodě!! a pak to byl profesorský režim závodu až do cíle. Do druhé zatáčky jsi nalítnul taky moc no a ve třetí jsi už ležel. Musíš letos dát aspoň 2 bedny ať všem zavřeš hubu a bude vidět progres v myšlení. Rychlý jsi dost a máš v sobě něco co Kuba nemá a asi nikdy mít nebude - umíš si vybrat jezdce který ti udělá vodiče v posledním kole kvalifikace. to je velká devíza. Od toho se odraz. Včera na mokru to bylo přes gvint. Hodně štěstí.
Pokud se jede za takového počasí co se jelo, nemůže přeci hned od první zatáčky valit, tak jak si myslel. Pokud by si odjel 2-3 kola na osahání trati, mohl bojovat v popředí, rychlost na to určitě byla, protože z 30 místa se celkem rychle probojoval zpět k bodovaným pozicím.